תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התכנתי openoffice על המק שלי אבל אני לא מצליח לכתוב בעברית אני חושב שהסיבה לכך היא ש - openoffice משתמש בתת תוכנה של מק בשם X11 והיא די מבודדת את openoffice מהמערכת הפעלה אז כשאני מחליף שפה במערכת הפעלה openoffice לא מגיב להחלפה הזו מה לעשות???
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הסקר הראשון מבית KING OF ACTION . הצביעו והשפיעו !
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אנשים. אני מקבל מחשב חדש ללא מערכת הפעלה. נאמר שיש לי תיקייה עם וינ7 עליה, פרוץ. רק נאמר כמובן. כיצד אני יכול להפוך את כל העניין לדיסק אתחול?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
בהמשך לדיון מפורט שהתקיים כאן בנושא , http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=210546.0 הריני לבשר (למרות שבטח כולם כבר יודעים ), שיצאה גירסה חדשה לפלאגאין שפתרה את בעיית העיברית המחורבשת שהייתה בגירסה הקודמת. כמו שנאמר בת'רד הקודם , התוסף הזה מבטיח הרים וגבעות , ומקיים !! מומלץ. קישור להורדתימו : http://www.lyricsplugin.com/
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אוקי, לפני שבוע דוד שלי החליף לי מעבד ולוח אם, ממעבד של AMD Athlon AM2 3800 ל Intel Core 2 Duo E4300 הוא החליף לי גם את לוח האם כמובן. מאז, אני לא מצליח לחלץ כשלושה רבעים מהקבצים המקובצים אותם אני מוריד. למשל, ניסיתי להוריד את אובונטו מהביטורנט, ולא הצלחתי לחלץ. השגיאה נראית ככה: http://img514.imageshack.us/img514/8678/84568090yj1.jpg חיפשתי בפורום, בפורומים אחרים באתרים בחו"ל ופשוט לא מצאתי פיתרון. ניסיתי להחליף תוכנה, החלפתי לWINZIP ולIZAC וזה לא עזר. פירמטתי את המחשב, גם זה לא עזר. אני פשוט לא יודע מה לעשות, אם מישהו נתקל בבעיה או שיודע איך לעזור לי, אני אעריך את זה מאוד. תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
טוב אז ככה המחשב שלי ידוע בהרבה שגעונות שיש לו למרות שהוא חדש ושהותקן עליו וינדוס חוקי והחומרה שלו מצויינת . אחרי הבעיה הנצחית שמידי פעם המחשב פשוט מאוד נתקע לו השולחן עבודה ורק דרך מנהל משימות עושים הפעלה מחדש ורק אז הוא חוזר או שמחכים כמה דק' ואז זה עובר . על זה ויתרתי וכבר התייאשתי עשיתי שחזור אתחול עם הדיסק המקורי וזה לא עוזר וגם בדיקת זכרונות אומרת שהכל בסדר . בקיצור נעבור לנושא עכשיו פתאום לא עובדים הגאדג'טים הרגילים של המזג האוויר תאריכון וכו' . חלק מהם עובדים וחלק לא מצורפת תמונה . יש פתרון למישהו ?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
היי, אני מעוניין בתוכנה הנ"ל, מצאתי כמה תוכנות חינמיות באינטרנט אבל משום מה כל הזמן שאני מנסה להמיר ההמרה מסתיימת אחרי שניה אחת, הוא רושם "המרה הסתיימה בהצלחה" ואני מקבל קובץ ששוקל 10 קילו בייט לכל היותר. למישהו יש מושג למה זה ככה? זה קרה לי כבר ב 2 תוכנות... רעיונות? תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי מצלמה וידאו דיגיטלית מובנה דיסק קשיח פנימי 30GB. שאני מקליט סרט ושומר בפורמט MPG. ומחבר כבל USB בין מחשב למצלמה.ומעביר סרטים בפורמט MPG. איזה תוכנה עריכה וידאו מתאימה לסיומת MPG...ולהפוך לסרט DVD. אני רוצה לקנות תוכנה עריכה וידאו מיקצוענים.אם יש אפשרות לעשות סרטים אפקטים. מישהו מכיר תוכנה עריכה וידאו מיקצועני שמתאימה לסיומת MPG? למישהו יש לו ניסיון עריכה וידאו? מנהל פורום.אתה יכול לעזור לי? בתודה מראש מיכאל
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איך אני מוחק את ההיסטורית חיפוש שלי באמיול,יש לי גירסה 0.47c ?
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי עד לאחרונה בגירסה 57.0 לפיירפוקס התוסף NIGHTLY tester עבד מעולה ו"הכריח" תוספים לא תואמים לעבוד. עכשיו גם זה לא עובד, וזאת גם הסיבה שנשארתי עוד הרבה זמן עם הגירסה הישנה. אני מעוניין בכל מקרה לשדרג לגירסה האחרונה(61.0?) שהדברים יעבדו כמו שצריך. איזה תוסף יש שעובד ב100 ולא קורס/מפסיק לעבוד על הגירסה האחרונה של פיירפוקס? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
רק עכשיו אני סמתי לב שכל הדברים שלי בכונן C שוקלם רק 3 גיגה אבל הוא כותב בדיסק יש רק 300מגה פנוי (והדיסק עצמו הוא 6 גיגה!!) לאן נעלמו ה2 וחצי גיגה נוספים??? (בדקתי והVIRTUAL MEMORY שלי לוקח רק 300) יכול להיות שזה בעיית חומרה(בדקתי עם בDISK DOCTOR של נורטון ועם כל מני תוכנות והוא אומר לי שהכל בסדר)
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
Digsby זו תוכנה של IM בדומה למסנג'ר. אממה - אפשר לכתוב בעברית,אבל אי אפשר לכתוב מימין לשמאל. רציתי לדעת אם יש דרך מסוימת (סקיפרט או שינוי בהגדרות מוזרות וכו') שאפשר לעשות דבר כזה,שבאופן אוטומטי כשאני פותח החלון הסמן יעמוד על צד ימין
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מפעיל את הפיסי אוור ואני רואה מישהוא שהוא לא ממש המחשב השני שלי.. GAL, הכיצד, למה, למה אני.... מישהוא יכול להסביר לי את זה????
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הדרייורים החדשים גרועים הורדתי את ה23.11, ומאז רוב המשחקים שלי עולים לאט יותר שמתי לב שאלו כל התוכנות שלא נוצרו לdirectX8, הם אלו שסובלים מביצועים ירודים. רק התוכנות שנוצרו לנ"ל, הם מקבלים האצה, לא משמעותית. יש לי GeForce2MX (מתוצרת MSI, אם זה משנה), עם פנטיום3 450, 192MB זיכרון, וחלונות 98. הייתי צריך להחליף ל21.88 בחזרה בשביל שתוכנות יעלו לי כמו שצריך, באופן חלק. אני מבין שלרוב האנשים זה דווקא מאיץ את הביצועים, והייתי רוצה לדעת למה אצלי זה לא ככה?!?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
בס"ד שלום, ניסו להתקין על המחשב שלי התקן bluethooth ומאז הקול לא עובד במחשב. הקול עובד רק דרך התוכנה RealtekHD Audio Manager שאז הוא משמיע צליל לדוגמא. כאשר מנסים להשמיע שירים דרך windows media player יש הודעת שגיאה C00D11BA. יש לי לוח אם מסוג gigabyte EP43-DS3L עם כרטיס קול מובנה. ניסיתי להסיר את התוכנה, אבל זה לא עוזר. נכנסיתי למנהל ההתקנים ושם אין שום סימן ? או ! ניסיתי להסיר את כל הדרייברים ולהתקין מחדש מדיסק ההתקנה וגם זה לא עבד בעת ההתקנה הוא נתן הודעת שגיאה על כול אחד מהדרייברים שניסיתי להתקין אבל הוא סיים להתקין בלי לתת שום סמל של שגיאה במנהל ההתקנים. ניסיתי להסיר את הדרייברים דרך מצב בטוח ושוב פעם זה לא עבד.. גיליתי שיש 2 דרייברים בהתקני ממשק אנוש(HI…
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
1. משום מה מדי פעם מופיע לי ש X HAS ADD YOU TO HIS CONTACT LIST ואז מופיע איזה חלון שבו אני יכול לראות את הפרטים שלו, לעשות BLOCK או להוסיף לCONTACT LIST שלי. בשאלה היא, למה זה כזה מסובך, טאיפה אני קובע שלא כל אחד יוכל להוסיף אותי לרשימה שלו, אלא רק ב AUTHORIZATION שלי . . . כמו בגירסאות קודמות ? 2.ב STATUS יש ONLINE AWAY NA OCCUPIED וכו' . . . ולמטה יש ICQ STANDART ו INVOSOBOLE, עכשיו , נראה שאפשר להפעיך את כל המצבים שמקודם גם ב STANDART וגם ב INVISIBLE. שאלה: מה ההבדל בין STANDART ל INVISIBLE, ומי מהם זה ה INVISIBLE של ICQ 5.1 ?!
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום רב הורדתי את VLC ואת ספריות ה-JAR, vlcj. אך לא מצליח להפעיל כמו שמראים בסרטונים. ברגע שאני מתחיל את הפקודה: NativeLibrary.addSearchPath(RuntimeUtil.getLibVlcLibraryName(), "C:/Program Files (x86)/VideoLAN/VLC"); vtpkhe,hv נעצרת ומקבל שגיאה. אשמח לעזרה. תודה רבה Exception in thread "AWT-EventQueue-0" java.lang.NoClassDefFoundError: uk/co/caprica/vlcj/binding/RuntimeUtil at www.alon.co.il.main$1.run(main.java:48) at java.desktop/java.awt.event.InvocationEvent.dispatch(InvocationEvent.java:316) at java.desktop/java.awt.EventQueue.dispatchEventImpl(EventQueue.java:770) at java.desktop/java.awt.EventQueue$4.run…
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
אהלן! אני מחפש תוכנה שאני יכול לחבר למחשב בכבל USB או אפילו בכבל בננות קומפוזיסט רגיל מצלמת וידאו דיגיטלית ולהשתמש בה כמצלמת אינטרנט. אני מכיר תוכנה כזאת לסימביאן אבל אני מחפש תוכנה דומה שתעשה אותו דבר רק במקופ פלאפון כמצלמה מצלמה אמיתית יש חיה כזו? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
היי לראשונה התקנתי VB והתחלתי לעבוד איתה קצת,התקנתי WINXP בכדי לפתור תקלת BOOT עם הSE XPERIA X1 רק שאינני יכול לראות כלל את ההתקן כלל,חברתי אותו והוא איננו מעדכן את הדרייברים כלל,אלא רק במערכת ההפעלה הפיזית שבנייד שלי ולא במכונה הוירטואלית (XP) שבניתי. האם אפשר לסדר זאת? אני מעוניין גם שהמכונה שיצרתי תקרא התקנים נוספים כגון DOK,כוננים חיצוניים וכדומה... בברכה, נ.ב. אני חדש בעסק הזה אז תהיו עדינים
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, אני צריך עזרה קטנה ביצירת Action בפוטושופ. יש לי Action שבין היתר מקטין את התמונה, לרוחב 800, ושומר על היחס. עכשיו, אני רוצה להקטין אותה לרוחב 800 במידה והיא אופקית (וזה עובד מעולה), אבל לגובה 800 במידה והיא אנכית (כי אחרת יוצאת תמונה ענקית ברוחב 800 ואורך ענק). אם אני משנה את ה-Action כך שיעשה resize לתמונה לפי הגובה, אז תמונות אופקיות יוצאות ענקיות (מין הסתם)... מה עושים? תודה
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
עד היום השתמשתי ב BSPLAYER אבל הוא קצת נמאס עליי וחשבתי לגוון קצת. יש איזה נגן מומלץ לסרטים על המחשב שמחובר לטלוויזיה גם לפעמים? ראיתי פה לפני כמה זמן המלצה על איזה נגן HD למחשבים קצת חלשים יותר אבל אני לא זוכר איך קראו לו.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם. לאחרונה תמיד שאני צופה בסרטונים ביוטיוב שאני מחפש,ולא בלינקים או דרך אתר(בהם עובד מצויין),הסרט לא עולה ואם כן אז לאט מאוד(סרטון של 5 דקות לוקח כשעה להטען) ממה זה נובע ? (אין לי ספיוורים ווירוסים)
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
הכל בכותרת.. אני צריך המלצה לתוכנת טורנט שתהיה מהירה ונוחה לשימוש... תודה
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
חינמית *רצוי לתמיד*, שניתן להקליט בה לכמה דקות ארוכות (למשל 10 דק'). ואם יש, אז גם שניתן להקליט בפורמט שונה מWAV. טודע.
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-


