עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by omri_ro,

    מה קרה לטמבלים מM$ - החליקו על השכל ואח"כ זרקו אותם במדרגות של המקדש הבאהי בחיפה??? WTF??? הם מחקו ת'פקודה הזו מהלכסחכון של ה - DOS בכאילו של הWINXP... אני רוצה לעשות קובץ BATCH קטן ונחמד שיבצע מחיקה של כל הדרעק מסיפריית הTEMP שלי(זה שיש כזו לכל USER כבר קלטתי לבד)! ראיונות לצחליפים יתקבלו בברכה

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by DontTouch,

    תקשיבו יש לי בעיה אני שמתי ארת המראה של FlyakiteOSX על ה XP שלי ככה זה היה ניראה פעם http://www.siz.co.il/my.php?file=mdtchoy45mnl.jpg עכשיו אין אייקונים פשוט... רק כתב ... מה אנ י עושה? ת!דה לע!זר+ם

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by benor,

    עם אתם משתפים קבצים ואתם לא רוצים שילך לכם כל הרוחב פס אז תגבילו את הUploading שהקאזה יכול לקחת.. טוב זה בתפריט Tools < Options > Advanced שלכם Benor!

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by Shay17,

    יש תוכנה כזאת ?

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by yuvy11,

    שלום לכולם לפני כשבוע רכשתי מחשב חדש (שמיועד בעיקר לגראפיקה) .... התקנתי את התוכנות שאני צריך ושמתי לב שבאחת מהתוכנות יש בעיה ... הבעיה היא שכל פעם שאני נכנס לתוכנה היא פשוט קורסת (חשוב לציין שבמחשב הקודם היא עבדה מצויין) התוכנה היא Corel Videostudio x5 ... המפרט של המחשב שלי הוא intel core i7 3770K kingston 16 GB RAM 1600MHZ NVIDIA GTX 660 TI Gigabyte Z77X-UD5H s1155 אני לא חושב שזאת בעיה של חומרה כי במחשב הקודם זה עבד... ד"א התוכנה מקורית! תודה רבה רבה לעוזרים ושבוע טוב (:

  6. מישהו נתקל פעם בבעיה הזאת ?? זה משוה חדש אצלי , אני מעלה את הכרום והוא עולה ונופל כאילו משוה חוסם אותו . למישהו יש רעיון ?? כל שאר התוכנות והדפדפנים עובדות ועובדים בלי בעיה

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. ואיך אני יכול לקבל רשימה של כל התוכנות שמותקנות במחשב? כי יש הרבה שלא מופיעות בהוספה והסרה של תוכניות

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by Raul,

    אני מעוניין להמיר את הסרטי mkv שיש לי כדי שאני אוכל להוסיף אותם לאייטונס (פורמט mp4 אני חושב) בכדי לראות אותם ב apple tv מה הדרך הכי מהירה לעשות את זה? כמובן שצריך גם להתחשב בכתוביות... שזאת הבעיה העיקרית כאן בכל העסק עכשיו קראתי מלא מדריכים וכולם ארוכים ונורא מסורבלים.. אני נורא רוצה עזרה בלמצוא את הדרך הכי קלה והכי נוחה לעשות את זה! בטוח שהרבה נתקלו בבעיה הזו והרבה עדיין מחפשים דרך נוחה אז אני מאוד מקווה שבעזרת שיתוף ידע נוכל למצוא דרך ידידותית ומהירה בלי יותר מדי תוכנות וסירבולציה.

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by yuraxp,

    עם איזו תוכנה פותחים כזה קובץ?

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. אני משתמש כבר שנים רבות ב-PerfectDisk כתוכנת האיחוי העיקרית שלי (כיום גרסה 12.5). הסיבה שאני מעדיף את PerfectDisk על פני האיחוי המובנה של מערכת ההפעלה חלונות (התחלתי להשתמש בתוכנה מאז חלונות XP) הן: 1. הצגת מפה מפורטת של הדיסק בדומה לאיך שהציג מאחה הדיסק של חלונות 98 ומטה. 2. איחוי מושלם שלא משאיר רווחים בין הקבצים והתיקיות בדיסק, ומאחה את כל הפיצולים (האיחוי של חלונות XP בזמנו היה משאיר מספר רב של קבצים לא מאוחים, והוא לא היה מאחד את כולם ברצף). לאחרונה שמעתי מדיון בקשר ל-Diskeeper, שרבים ממליצים להשתמש באיחוי המובנה של Windows 7 על פני תוכנות איחוי צד שלישי. אז האם מומלץ גם לי להפסיק את השימוש ב-PerfectDisk ולעבור לאיחוי המובנה של חלונות 7?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  11. Started by matanch,

    שלום.. :JDownloader: יש לי בעיה עם התוכנה כל לינק שאני מוריד בהתחלה מוריד על מקסימום...ואז יורד באיזה 70%...והורדה לא יציבה בכלל ... לפעמים קורה גם שהוא נעצר ו מופיע לי מין אייקון כזה ליד הלינק כמו תמרור אין כניסה! אני מוריד משרת hotfile.com ויש לי גם חשבון פרימיום... יש לי אינטרנט של בזק 10מגה. מקווה שתוכלו לעזור לי.. תודה מראש מתן

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by Raziel Elmaliach,

    שלום אני צריך אפקט מסוים שאני מקווה שיש אותו בתוכנה avid media composer שיש בקליפ הזה מ-0:30 עד 0:35 בתודה מראש רזיאל

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. חוץ מקובץ ה- BIN...? תודה The Doorman

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by Cereal Killer,

    מאסה נפשי בקאזה! אנשים איטיים שם שמעתי על תוכנה בשם direc connect או משהו כזה שהמהירויות שם יותר טובות אתם יכולים בבקשה לתת לי ללינק?

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. תודה מראש

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by Lioriii,

    איפה אני יכול להוריד אינטרנט אקספלורר בעיברית<??? אני צריך את זה כדי שיהפוך לי את כל התפריטים למעלה לעברית!

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. שלום לכולם, יש לי מחשב HTPC הכולל כרטיס TV. אני מחפש תוכנה שתקבל את שידור ה TV האנלוגי ותוציא לי דרך ה HDMI של הכרטיס מסך שידור דיגיטלי של השידור (בדומה לממרים דיגיטליים). משהו מכיר משהו בסגנון ? אני לא בטוח אם זה בכלל מתאים לנושא תוכנה ... תודה רבה לעוזרים !

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by new1,

    שלום, ברשותי חלונות 7. כשאני נמצא באתר מסוים אותו אני מעוניין לשלוח כלינק לחבר (file>send>link by email) בניגוד לעבר אז הכל היה תקין, עכשיו תוכנת הדואר (אאוטלוק) לא נפתחה והלינק לא נשלח. ניסיון לפתוח את התוכנה באופן נפרד, היא נתקעת ולא קורה שום דבר וצריך לבצע איתחול. אם מישהו מכיר את הבעיה הזאת ויוכל לסייע? תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by Boomer,

    כשאני מכניס לו קובץ לתוך ה-Virtual CD-ROM אני לא רואה שום שינוי במצב הזיכרון הפנימי או במצב ההארדיסק (אין שינוי בכמה שטח פנוי...) אז איך זה עושה את זה בדיוק?

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by md22,

    אני מחפש דרייבר לכרטיס רשת Dynamode NC100TX-DL לויסטה 32 תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  21. Started by WarNet,

    אהלן, האתר הוא זה:http://sratim.co.il/ ואני לא מצליח לטעון אותו השגיאה שאני מקבל ב-FF ואני יכול להביא דוג' גם מ-IE,Chrome,Opera תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by tood,

    בוקר טוב חברים יקרים, התקנתי תוכנה זו ,הבעיה: מתוך הדפדפן>דף>שליחת דף בדואר אלקטרוני>שליחת קישור בדואר אלקטרוני.נפתח חלון אאוטלוק. אני מעוניין שהמטלות האלה יבוצעו באמצעות תוכנת הדואר incredimail . תודה

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. שפותחים הרבה יישומים בלי לסגור תוך גלישה באינטרנט במצב הזה מה יותר חשוב מעבד חזק או נפח זכרון גדול?

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by Funkyzord,

    אחרי שפרצו אלי כשהיה לי נורטון 2002 מעודכן (וחוקי לשם שינוי), החלטתי לנסות איזה אנטי וירוס אחר. אני זוכר שהיה פעם השוואה בין כמה סוגים של אנטי וירוסים, והאנטי וירוס של פאנדה הצטיין שם, מה דעתכם אליו? יש לכם הצעות לאיזה משהו אחר? your thankful gamX (אני משועמם )

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by abyss20,

    אני וחבר שלי מתווכחים בנושא אני אומר שזון אלרם והוא אומר קספרסקי מה אתם אומרים?

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים