עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by pooowa,

    היי

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. היי, אני מחפש תוכנה לניהול פרטישנים של ה-HD. יש לי כונן של 320Gb. (תוכלו לראות את מצב הדיסק למטה) הדסיק היה מחולק ל-60 פרטישן אחד (לדוגמא: X) ו-260 בשני. המטרה שלי היא להפוך את זה - שבפרטישן אחד יהיה 60 וב-X יהיה 260. עכשיו, ראיתי שב-Vista יש אופצייה מובנה לניהול הפרטישנים, אפשר להעביר GB מאחד לשני, אבל משום מה הוא לא נותן לי להעביר יותר מ-90 לכונן X וככה אני תקוע ב-150 ו-150 בשתיהם. אני מחפש תוכנה טובה שתעשה את זה דיי מהר, אתמול השתמשתי ב-PartitionManagerPro ולקח לי איזה 25 דקות להעביר 23 ג'יגה. למישהו יש המצלמה לאיזה תוכנה שתעשה את זה ממש מהר?? עכשיו לפיירפוקס, אני נכנס לאתר Logmein אם מישו מכיר ואז הוא אומר שהוא צריך תוסף (הוא ביקש את זה גם ב-XP) ואני מאשר לו ואז הוא פ…

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. תיראו שנגיד אחותי משחקת במישחק און ליין של מריו הינה לינק http://www.net-games.co.il/online-ga...Ice-Tower.html ואז באמצע שהיא משחקת הפעלתי את המנהל משימות וראיתי שהמעבד בין 27-31% כל המשחק ,מישהוא עם מעבד דומה יכול בבקשה להיכנס ללינק להפעיל מנהל משימות לשחק בקטנה וליראות על כמה המעבד?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by wowohw,

    שלום חברים, אני משתמש בטורנטים ואני משאיר את המחשב לשיתוף. כאשר אני בודק פורטים ביוטורנט עצמו מראה לי שהפורטים חסומים. חשוב לציין כי באתרים של הבדיקות הפורט תקין ( זה פורט אחד ולא רנדומלי ) הבחור מהתמיכה הטכנית עשה לי dmz לפורטים. אני מנסה לשתף אבל 3 שבועות רצוף יצא לי 2 וחצי ג'יגה של אפלואד. אני משתמש של 012 ועשיתי ניוד מבזק ספק+תשתית. ניסיתי גם דרך ביטורנט וגם דרך יוטורנט ועדיין לא נותן לי. עשיתי איפוס רשת דרכם והמהירויות תקינות. ההורגות תקינות, ואלו קבצים חמים שיש להם ביקוש ברשת ( בודק כל יום מחדש ) מישהו יודע מה מדובר ואיך פותרים את הבעייה הזו?

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. היי, התקנתי את הדרייבר האחרון של ati שהוא 10.10a וזה שינה לי את הצבע של ה-Chrome לוורוד. איך אני מחזיר זאת(לצבע הכחול)? תודה.[br]פורסם בתאריך: 23.10.2010 בשעה 00:51:55 מישהו?[br]פורסם בתאריך: 27.10.2010 בשעה 21:12:31מישהו?

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by robitusinm,

    שלום לכם. אני זקוק לעזרה, בהבנת קובץ הלוג של תוכנת Combofix . אני זקוק לעזרה בעברית (אני די מתקשה בהבנת חומר טכני באנגלית) . מצורף קובץ ה לוג : אשמח לעזרתכם. Robitusinm

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by ofirterev,

    שלום לכולם ,אני מחפש תוכנה לבדיקת ההרדיסק תוכנה שבודקת את התקינות שלו כמו התוכנה שיש בוינדוס היא פשוט לא עובדת לי תוכנה שבודקת האם יש bad sektor בהרדיסק

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by steve_morse,

    שלום, הכוונה בהרצת שתי חלונות - להריץ שני סרטים או יותר במקביל דרך הVLC אפשר לעשות דבר כזה?

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by gil_st,

    שלום אני מחפש פונטים בעברית (ואני לא מתכוון ל-GLOBES או שאר הפונטים שפתרו פעם את הבעיה של עברית בנטסקייפ ;D ) מישהו יודע ? למישהו יש לינק לאתרים עם משהו כזה ?

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by Funkyzord,

    מצאתי (בערך) דבר חמוד ומגניב לאיסיקיו שמאפשר לך להוסיף סמיילים ולצבוע את הטקסט ורציתי (גם בערך) לשתף אותכם www.mastool.com לא אליכם: עדי, זה ילמד אותך לא להראות לי משהו עריכה: בשביל לצבוע ולשלוח תלחצו על ctrl+"\"

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. שלום חברים, יש לי דיסק קשיח של מקסטור 250GB, השבוע עדכנתי עליו VISTA ויש לי הרגשה שכל הזמן הוא עובד ואין לי מושג למה. מישהו מכיר תוכנה טובה שיודעת לבדוק מה רץ ומה נכתב או נקרא כרגע מהדיסק? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by ex_,

    היי כמו הרוב אני משאיר את המחשב כל הלילה להורדות(רק חוקיות!) בשבוע האחרון כשאני בודק בבוקר במחשב קפוא ותקוע, שום דבר לא מגיב חוץ מריסטארט פיזי מהמארז התשמשתי ב UTORRENT הורדתי כי חשבתי שזו הסיבה עברתי ל bitcomet והבעיה עדיין קיימת כשאני מול המחשב ועובד עם ההורדות ברקע אין בעיה ואפילו אחלה מהירות.... אבל כאמור הבעיה קוראת מתי שהוא אחרי שאני עוזב את המחשב בלילה להורדות לפי קצב ההתקדמות זה נראה שהתקיעה קוראת שעתיים שלוש אחרי הפעולה האחרונה במחשב זה משגע אותי מישהו נתקל בדבר כזה?? תודה

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by m_g,

    הכנסתי את כל ההגדרות הנכונות וכל פעם שאני מנסה להתחבר זה רושם לי אחרי איזה 15 שניות The action cannot be completed. The connection to the Microsoft Exchange Server is unavailable. Your network adapter does not have a default gateway. ניסיתי להתקין מחדש ולא עזר. אני מנסה להתקין על מחשב חדש לגמרי, והחיבור לאינטרנט בסדר גמור, ניסיתי גם דרך הWIFI וגם דרך כבל וכלום לא עוזר. תודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. אוקי הבנתי שהתוכנה TCP OPTIMIZASER מעולה בלעשות את האינטרנט יותר מהיר... איך אני משתמש בה? כלומר אילו נתונים עליי להכניס ע"מנ שהתוכנה הו באמת תמריץ לי את המחשב..

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by roeiw,

    :s05:

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. (כמו שיש miriam לעברית...) מחפש פונט שיש אותו כבר בוורד 2003

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by L1ron,

    שלום , יש לי מעבד C2D E6550 כפול ליבה ו2GB RAM של DDR II .. השתי רכיבים האלה אמורים להיות מעל הוא מעבר לשימושי אינטרנט ומשחקי בסיסים... מה שבעצם אצלי קורה זה שבעבר זה באמת היה מעל ומעבר והיום הכל פועל לי לאט .. נסיתי לפרמט כמה פעמים ולוודא שאין אף וירוס ולנקות את המאז וכו'.. אבל תמיד יש שימוש אצלי בCPU שאני לא מבין למה כמה שאלות האם יכול להיות שעםהזמן המעבד מוריד מהערך שלו? האם יכול להיות שבגלל שיש לי ספק ג'נרי אולי הספק לא נותן מספיק W פתאום ואז המעבד לא מקבל את מה שהוא צריך? אני מציין שהמעלות אצלי ממש נמוכות וטובות ונקיתי כבר את המארז..

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. שלום רב! אני סטודנט וכל החומר הלימודי שלי נכתב במחשב (טאבלט). בגלל זה אני צריך לגבות באופן שכיח מאד. אני מחפש תוכנה שאני פשוט אצטרך להכניס את הדיסק און קי והיא תעשה סנכרון בין התיקיות באופן אוטומטי. כמו כן, צריך תמיכה בעברית. תוכנה אחרת שהשתמשתי (syncback) לא הצליחה להעתיק קבצים ותקיות בעברית. תודה מראש, גלעד.

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  19. Started by Amit Adler,

    אני מחפש וצריך תכנת עיבוד תמלילים דגש pro מפעם באופן שיהיה ניתן להתקין במחשב בחדש שלי

  20. התחלנו מהלך לריכוז הידע הנדרש על החומרה המומלצת לשימוש גרפיקאים, ונשמח לקבל קצת עזרה מאנשים שיש להם רקע בתחום. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=451237.0

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. ניסיתי להשתמש בכל מיני תוכנות לא הצלחה. אם מישהו מכיר דרך / תוכנה אני אשמח אם הוא ישתף אותי/אותנו.

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by Haflo,

    איך אני הופך קובץ בפורמט WMA לפורמט Wave or Mpeg3? מושג למישהו? anyone? ???

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. תוכנה שאני יסרוק לדגומא טקסט בעברית בכתב יד והיא תמיר לי את הטקסט בדיוקה אפשרי לכתב רגיל..... אני יודע שקיים תוסף כזה לאופיס בשפות אנגלות ועוד אבל לא בעברית. רציתי לדעת אם מישהו מכיר תוכנה שעונה לדרישות שלי או לפחות למשהו דומה...

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים