תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
שלום לכולם סליחה אם עברתי את החוקים של הפורום בעבר אני מצטער על זה וזהו! לעינינו! אני מנסה לפרמט את כונן C במחשב של חבר שלי שהוא במערכת קבצים של FAT32 . הבעיה שהדיסק של הXP לא נותן לי למחוק את C ולהתקין על C חדש שיווצר את מערכת ההפעלה וכשאני נכנס לדוס דך דיסקט האיתחול של 98 הפקודה FORMAT C (עם נקודותיים אחרי הC) לא מתקבלת! הדוס רושם BAD COMMAND ואני לא יודע להישתמש בFDISK כמו שהמליצו לי! הפירמוט הזה דיי חשוב לי אז תודה רבה רבה לכל מי שעוזר! בתודה ניב :D
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני בא להמשיך הורדה ואני מקבל הודעה כזאת: Unable to write to file, disk full? 451 Transfer aborted. Broken pipe ויש לי 6 ג'יגה פנוי בכונן, מישהו יודע מה הבעיה?
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
נניח רק תאורתית ואני מוריד סרט או משהו מהאימיול והוא בקובץ BIN איך אני צופה בו???
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, אני צריך שם של תוכנה טובה ליצירת פתיחות מרשימות לסרטונים. תודה, נועם
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, ברשותי Windows Media Player 9 בעברית ומערכת הפעלה WinXP Pro Corp SP1 באנגלית. כשאני מפעיל סרט על מסך מלא (במדיה פלייר 9), רואים בהתחלה במסך מלא, אך עם פסים של ה-Controllers מלמעלה ולמטה (הכפתורים של ה-play, pause וכו'...) לאחר כשתי שניות שאני לא נוגע בעכבר, ה-Controllers נעלמים ואז רואים באמת במסך מלא. אך הבעיה היא שכל תזוזה, אפילו תזוזה ממש קלה של העכבר, גורמת ל-Controllers לחזור ואז שוב הסרט לא במסך מלא... רציתי לדעת איך אני יכול להגדיר שלא יראו את ה-Controllers במסך מלא.
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מנסה לבדוק היכן אני עומד ביחס לאחרים ,בכמה זמן לוקח לכם להוריד :משחק ,סרט . לא פעם אני רואה שישנם כאלו שכבר לדוגמא משחקים במשחק ,כבר ראו את הסרט ואילו אני עוד לא מגיע לאמצע ההורדה וזאת למרות שהתחלתי להוריד כבר מתחילת פירסום הלינק. אני יודע שתגידו כמה קרדיט יש לי כמה זמן אני משתמש באימיול .אני לא מנסה לעשות תחרות אבל סתם שאלה שמסקרנת אותי כמה זמן לוקח לכם להוריד לדוגמא: משחק בפורמט DVD ? ( כמובן אני מדבר על קבצים פופולרים עכשויים ). אודה רק לתגובות עבור האימיול ולא לגבי תוכנות שיתוף אחרות .
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני רוצה לדעת מה נעשה במחשב, לוג פעולות, אני זוכר שקיים מסמך שעושה את זה אבל השאלה איפה הוא נמצא..
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
מה אתם מעדיפים? אני משתמש ב FF3.
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מה שאני מתכוון זה נניח שיש לי סרט ואני רוצה לרשום בתחילת הסרט נניח משהו כמו "הסרט צולם בשנת...וכו'" אני ממש לא מתכוון לכתוביות של תרגום.
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני לא בטוח אם זה המקום. כל המשחקים שיש לי בסטים עובדים בסדר בסינגל אבל מתנתקים לי בזמן משחק ברשת, אין לי משחקי רשת שהם לא בסטים אז אני לא יודע אם זאת בעיה באינטרנט או בסטים, מה לעשות? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום. מחקתי בטעות קובץ ורוקנתי את סל המיחזור, אני מחפש תוכנה חינמית לשחזור הקובץ. מישהו מכיר ויכול להמליץ? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לPC בסיגנון של http://itunes.apple.com/us/app/color-splash-studio/id459413843?mt=12 או http://www.js8media.com/colordrain/ הבעיה שהכל לMAC. אשמח לעזרה, תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם אצלי היו טורנט כבר עובד המון זמן מצויין דרך torrentleech ושאר טראקרים סגורים לאחרונה מוריד מאוד לאט בלי ראוטר מודם כבלים ללא חייגן ללא יוטורנט בפעולה הורדה משרת FTP או HTTP מוריד תקין על 1000 קילובית תמיד בהגדרות היוטורנט אני מעלה על 50 ומדי פעם משנה את הפורט בכפתור "פורט אקראי" לאחרונה זה לאט אז אני בודק בכפתור"בדוק אם הפורט מנותב כהלכה" אז אני מקבל תשובה כזו: Welcome to the µTorrent Port Checker. A test will be performed on your computer to check if the specified port is opened. Checking port 40793 on 84.108.237.236... Error! Port 40793 does not appear to be open. Please see www.portforward.com for more information about how to map a port. Please make absolut…
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
פירמטתי את המחשב והתקנתי Windows 7, ואני משתמש באקספלורר שמגיע איתו. אני לא מעוניין להחליף דפדפן. אני מנסה להכנס לאתר שמציג מצלמות אבטחה במפעל שלי, נכנסים לזה ע"י הקלדת כתובת IP בשורת הכתובת ואז צריך להקליד שם משתמש וסיסמה. לפני הפירמוט זה עבד יופי, אבל עכשיו אחרי שאני מקליד שם משתמש וסיסמה, זה נתקע ומופיע לי "אינטרנט אקספלורר הפסיק לפעול". מישהו יכול לעזור? תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
חבר שלי מנסה להתחבר אליי,לי קופצת הודעה של משהו עם פרוקסי(אם צריך תמונה רק תגידו!),הגדרתי שמה NO FROXY,וזה רושם לו הודעת שגיאה No connection to partner 836082373! ניסיתי אני להתחבר אליו ועובד מעולה,אבל שהוא מתחבר לא עובד. יש פתרון?
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
תופע מוזרה מאז שעברתי ל7 שאני משחק בnfs underground 2 אז אני לא יכול למשום מה לשמור את המקשים שאני רוצה בהגדרות..אני נגיד מגדיר את המקשים שאני רוצה וזה אני יכול לשחק איתם במשחק..וגם אם אני שומר את המשחק..ברגע שאני יוצא ויכנס למשחק שוב אז שוב המקשים יחזרו כאילו הם היו ברירת מחדל.. מה עושים? ניסיתי את התיקיות של המשחק ושל השמירה להגדיר שלא יהיו לקריאה בלבד המשחק מעודכן לגירסה הכי גבוה ניסיתי להסיר ולהתקין שוב..ניסיתי לעשות שחקן חדש..כלום לא עוזר...אני משתגע! מה אפשר לעשות? ???
-
צילמתי הרבה תמונות ע"ג כרטיס 2GB כאשר רציתי להעביר את התמונות למחשה לא כלן מצליחות להפתח ואני רואה רק חלק(הן מופיעות אך התמנה לא מוצגת) במצלמה אני רואה את כל התמונות . מה עלי לעשות?
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הנבלה לא מספיק לפתוח חלונות חדשים על הטלויוזיה, שכבוייה רוב הזמן, מה שמצליח לחרפן אותי. מה אפשר לעשות כדי שההתנהגות הזו תפסיק?
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום חברים! עומדת בפני עבודה מאד מתישה, שכוללת בין היתר לשנות מאפיניים של המון קיבצי תמונות\וידאו\סאונד. חוץ מזה יש עוד דברים מאד פשוטים שצריך לעשות, אבל לעשות הרבה מהם. הרבה פעמים. זה משהו מאד רוטיני, ואני מחפש תוכנה שאם אני אגיד לה על מה ללחוץ במיקלדת \ בעכבר היא תדעה לעשות את זה ולחזור על זה. זה יוכל לחסוך לי המון זמן של עבודת כפיים. אני יודע שיש המון אוטוקליקרים אם מחפשים בגוגל, ואני יכול להשתמש בהם לזה, אבל אני מחפש משהו טיפה יותר מיקצועי ורציני. בכל בעיה או הסתפקות שיש לי שקשורה לטכנולוגיה אני תמיד מגיע לפורום הנהדר הזה בשביל לברר, אבל הפעם אני לא בטוח שזה הפורום הנכון, אם לא אני אשמח אם תפנו אותי לפורום אחר (אפילו משהו באנגלית). תודה!
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ואם NERO עושה את זה אז איך מגיעים לזה??
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-


