עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by zoshi,

    שלומות לכולם (ובעיקר למקצוענים), טוב, בקצרה, קצת התייאשתי אחרי כמה ימים של חיפושים/קדיחות באינטרנט אחרי "מדריך" טוב לביצוע מה שכתוב בכותרת ולסיכום...יש א-י-נ-ס-ו-ף דפים שעוסקים בנושא...א-ב-ל, שומדבר לא קנה אותי...הכל של עילגים/פיסחים/פסיכים שרק מקשקשים שטויות...ומקווים שתסמוך עליהם, תוריד/תתקין 1,2,3, ומקסימום, תצעק עליהם דרך המסך שהם דפקו לך ת'טבלט... הדבר היחיד שהבנתי זה שכדי (אולי) להשלים ת'משימה, אני צריך קודם כל להפוך להיות "root-user" על הטבלט...וזה רק הוביל אותי לעוד "דפים/הנחיות חשודות". השורה החתונה...למישהו כאן יש ניסיון/המלצות/ידע כללי בנושא? כל טיפ יתקבל בברכה...אם הוא יהיה משכנע...

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by gkman,

    שלום לכולם לפני כשבוע התקנתי סקייפ וראיתי אפשרות להתקשר אל טלפונים ופלאפונים זה חינם? אם לא למה זה לא מודיע לי שזה עולה כסף או מבקש ממני חשבון בנק או אשראי או משהו תודה לעונים

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. שלום, חברה שלי רוצה לתרגם טקסט ענקי בעל 300 עמודי PDF, עם איזו תוכנה אני אוכל לבצע זאת בקלות? יש חינמית שכזו? הבבילון מתרגם לי רק איזה חצי מסך בקושי עמוד.... תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by hwassaf,

    הורדתי אמול את ה Trial, אבל הוא לא רוצה להעדכן לי... הוא כותב שהוא מעודכן אבל תאריך החתימות הוא 30 ל9 2009... זה תקלה זמנית ? והתקנתי פעמיים כבר וזה נשאר...

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. אני מקבל הודעה כזו: תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. בכל פעם שאני מפעיל את האימיול כמה דקות אחרי זה אני מקבל הודעת שגיאה על משתמש וסיסמא לא נכונים משהו כזה - מתנתק האינטרנט!. דברתי עם אינטרנט זהב אבל כלום - אין עזרה!!!! יש למישהו פיתרון - חייב עזרה דחוף!!!!

    • 26 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by ZorD,

    שלום. לפני זמן מה הורדתי את תוכנת ה-Bittorrent של ABC מפני שראיתי הרבה תגובות חיוביות על מהירויות התוכנה ועל התוכנה ביכלל, אך משום מה אני לא עובר את ה-12\15 KB/s ואני רוצה יותר :-\ אולי לא הגדרתי אותו כמו שצריך? אשמח לכל פיסת מידע בנושא, ואם אנחנו כבר כאן בבקשה אימרו לי מה היא הגירסה המועדפת (ובזאת גם המהירה ביותר) שלכם. (לינק לקובץ יתקבל בשימחה) ובקשר ל-eMule אני מישתמש במוד של WFAW ואני כבר מישתמש בה כ-4 חודשים ואין שיפור משמעוטי במהירות ההורדה (הכוונה היא שיש לי מספיק קרטית בשל ההישתמשות הרבה שלי עם התוכנה אך המהירות עדיין לא גבוהה במיוחד) אולי המוד שבו אני מישתמש אינו מומלץ? אולי לא הגדרתי את האימיול כמו שצריך? אשמח לכל פיסת מידע גם בנושא זה, ושוב אם אנחנו כ…

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. סוף סוף נראה שהפיתוח הרשמי של ה BITTORRENT מתחיל להראות יותר כמו תוכנות P2P מלאה, ולא רק תוכנה להורדת תכנים ספציפיים... בגרסא האחרונה של AZAREUS כבר היה לנו DECENTRALIZED P2P, ככה שאם יש TORRENT וה TRACKER שלו לא עובד, עדיין יהיה אפשר להוריד אותו מאנשים אחרים. http://azureus.sourceforge.net/whatsnew2300.php עכשיו הפיתוח הרשמי (דבר שיגרור בעתיד כנראה את כל ה CLIENTS), מוסיף ב BETA החדש אפשרות דומה ל AZAREUS של שיתוף קבצים בלי TRACKER, בדומה לפרוקוטול של KADEMILA (שה EMULE תומך בו), http://www.bittorrent.com/trackerless.html כמו כן, המפתח הולך להוסיף אופציה של חיפוש בכל הרשת השיתופית החדשה לתכנים מכל הסוגים.. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3089373,00.html משמע, כל …

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by efratmiz,

    היי, אני מקווה שאני במקום הנכון בכלל... אודה לכם אם תעזרו לי בסוגיה המשונה הזו....... משום מה המסך שלי כבר לא נכבה כעבור 10 דקות המתנה, ושמתי לב שבכל כמה דקות - אם אני צופה במשהו לדיגמא, העכבר "כביכול" זז. אני אומרת כביכול, כי הוא לא באמת זז, וזה בהפרשם קבועים של 5 דקות (אשכרה מדדתי). בקיצור, אני לא מצליחה לישון כמו בנאדם בגלל השטות הזו, כי המסך לא נכבה, וזה חירפן אותי כבר!!! לפני שתשאלו - לא, לא הורדתי איזו תוכנה מטורפת חדשה לאחרונה, וגם בדקתי כבר את ההגדרות של הסקרין סייבר וכיבוי המסך עדיין קבוע על 10 דקות. יש לי עכבר אלחוטי פצצתי, והחלפתי לו כבר את הבטריות, ועדיין זה נשאר כך. ויש לי כבר כריות מתחת לעיניים

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. יש לי הרבה קבצי FLV (קבצי וידיאו מסוג FLESH שהורדתי ברובם מ-youtube ) וגם הרבה קבצי וידיאו מסוג MJPEG (motion jpeg ) שצילמתי עם המצלמה הדיגיטלית שלי (fuji fd31 ). אני צריך לסדר אותם ולתת להם שמות ולדחוס לפורמט mpeg4אוניברסלי מסוג xvid \ divx שלא לוקח הרבה מקום ושניתן לניגון באמצעות media player . אני זקוק לתוכנה אחת שמאפשרת לי לבחור תיקייה שלמה שמכילה עשרות קבצי FLV שכאלו ולהפוך אותם לקבציי avi mpeg4 .(או לחילופין לסמן אותם באמצעות העכבר בחלון בחירה ואז לבחור בקליק ימני על העכבר על הפקודה של ההמרה ) אחרי ההמרה אני זקוק לתוכנה שנייה שמאפשרת לי לראות את קטעי הוידיאו אחד אחרי השני ברצף ולתת להם שם תוך כדי או מיד אחרי סיום הקרנתם או לחילופין למחוק אותם מהדיסק הקשיח ו…

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. ניסיתי ביטלורד, ביט טורנדו וביטקומט 59,60 ועכשיו 61 . ביט טורנדו הוריד לי 30 מגה לכל הלילה חיפסתי מדריכים כאן באתר , שיניתי הגדרות לפי מה שאנשים אומרים, הורדתי קבצי הגדרות, שיניתי את ההגבלה של ה XP ל50 וכמובן פתחתי פורטים. כלום לא עוזר הוא לא עובר את ה 15K- 20K לשתי הורדות !! אולי פעם בה הוא עולה לשניה ל 20 וקצת... להורדה אחת הוא לרוב לא עובר את ה 10 ... אני צריך עזרה .

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. למי שלא מכיר foxit reader מהווה תחליף מצויין מהיר , קל משאבים עד מאוד , במקום adobe acrobat reader לא דורש התקנה, זה רק קובץ EXE אחד בודד. נפתח בשניות, מתמשק גם עם הדפדפן שלכם. המלצה חמה - להסיר את acrobat להוריד את ה EXE של FOXIT, לשים אותו בתוך התיקיה PROGRMA FILES בתוך תיקיה משל עצמו, או ככה סתם בחוץ, ולהפעיל אותו פעם אחת מכאן והלאה, הוא מותקן ועובד חוסך שעות (במצטבר ) של המתנה לפתיחת קבצי PDF וזה חינמי !

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by udi,

    שלום אני צריך המלצה על תוכנה שבעזרת אני יכול לעשות מעקב אחרי הכספים והחשבונות שלי לא משהו יותר מידי מתוחכם . אני כמובן מתכוון לקנות באופן חוקי את התוכנה . אני פשוט לא מכיר אף תוכנה כזאת ושאלתי חנויות למינהן וגם להם אין מושג . תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  14. הי יש לי HDD 320GB שמחולק ל3 מחיצות באופן הבא (בערך): C 150GB D 70GB E 80GB, ברצוני חבר את D וE בלי לאבד את המידע שעל D, אין לי מקום לגבות אותו על C. יש תוכנה חינמית שתוכל לעשות זאת בשבילי? תודה מראש, אורי

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. שלום איך מפעילים את הפונקציה של ייבוא וייצוא ב outlook 2007

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by moris,

    היי כאשר אני לוחץ את מספר 0 בעבודה עם אקסל 2003הוא נעלם תמיד, איך אני מקבע אותו? תודה!

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by Avi952,

    בעייה מצויינת בכותרת מישהו יודע את הפיתרון?

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by dids22,

    ?

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by shafik,

    שלום לכולם נתקלתי בתקלה ש Outlook2010 נסגר באופן אוטומטי מבלי שמבצעים אף פעולה למשל בזמן קריאת הודעת לפתע ה OUTLOOK נסגר ויש לפתוח אותו מחדש. כמו כן יש לי שאלה נוספת: במידה והורדתי add-ins ואני רוצה לגבות אותם, איך ניתן לבצע זאת? תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by פתח הדביר,

    קניתי מחשב נייד חדש ואני צריך המלצה לאנטי וירוס חינמי. מה עדיף: avast, avg או שאולי יש אופציה אחרת טובה יותר?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by deluxe,

    קיבלתי למייל הודעה שנראית כאילו נשלחה ממישהו מרשימת אנשי הקשר שלי, אך ברור שלא הוא שלח וכמובן שזה דואר זבל כלשהו. בטעות מתוך הרגל לחצתי למטה על UNSUBSCRIBE ושמתי לב בדיעבד שהלינק מכיל את השם וכתובת המייל שלי כמו שהוזן בג'ימייל. לא ראיתי אף חלון קופץ שמנסה להתקין לי משהו על המחשב וגם לפי מה שבדקתי אין תוסף לדפדפן או תוכנה חדשה ולא רצונית על המחשב. אני אף פעם לא מתייחס למיילים כאלו אלא מוחק מיד. מס' קישורים על אותו דואר זבל ספציפי http://botcrawl.com/how-to-remove-the-infoaxe-virus/ http://geeksofgotham.com/2012/01/23/flipora-flip-infoaxe-spam/ בלינק השני כתוב לא ללחוץ על אף אחד מהלינקים. אבל אם כבר לחצתי, לא להכניס אף פרט שמבקשים... השאלה שלי היא מה קורה אם לחצתי בטעות על…

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by deadelus,

    איך אני יכול לגרום למחשב לא להתנתק מהאינטרנט אחרי בערך שעתים ? יש לי yes wow 512 kbps ואני מוריד דברים ואחרי שאני הולך לבית ספר וכשאני חוזר הוא מנותק ! יש לי win xp home edition

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. תוכנה בסגנון של radmin (Remote Administrator) רק משום מה ,כשאני מנסה להתקין הפעם על המחשב האנטי ווירוס מוחק את הקובץ עקב זיהוי ווירוס. איזה עוד תוכנות קיימת בסגנון? עדיף לנוחות לשימוש וקלות מבחינת דרישות מערכת. תודה,בר

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. יש לי ווינדוס 2000 וזה קרה אחרי שהתקנתי את הווינדוס UPDATE האחרון. פשוט דפק לי את המחשב. אני לא בטוח אבל שזה בגלל האפדייט, יש לי איזה משהו שרץ במחשב ברקע שנקרא 2~ והוא נמצא ב-STARTUP ואני כל הזמן מוחק אותו והוא חוזר. גם כל הזמן שאני מנתק את האינטרנט המחשב אומר לי ש-WWW.SYMANTEC.COM צריך את החיבור ואני בכלל לא גולש או משתמש באיזשהי תוכנה שצריכה אינטרנט כשאני מכבה אותו. עכשיו כותב לי עוד כל מני אתרים חוץ מסימנטק. אגב אין לי אנטיוירוס מותקן :-\ הבעיה העיקרית שלי זה שהמחשב פועל פי 10 יותר לאט מבד"כ ורואים את זה במשחקים שתמיד פעלו אצלי חלק ועכשיו הם מקרטעים רצח (לא שיניתי שום הגדרות).

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by KoDkOd,

    שלום, אני מחפש תוכנה שאני יכול לקליט יותר זמן מאשר בתוכנה המובנת ב win אני ישמח אם תעזרו

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים