תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם התחלתי התקנה של אופיס 2007 במחשב מקורי בכל אופן באמצע ההתקנה הייתה לי הפסקת חשמל בבית ועכשיו אני נתקל בבעיה שהוא לא מוכן להתקין הוא מזהה בעיה ולא נותן לי להמשיך כיוון שנכבה באמצע אז לא הייתי יכול להסיר את התוכנה דרך " הסרת תוכניות " כי עדיין לא סיימתי את ההתקנה באופן מלא ניסיתי למחוק קבצים באופן ישיר דרך ה- PROGRAMS FILES אבל גם שמחקתי משם לא עזר לי כשבאתי להתקין שוב בכל אופן אני מחזיק אופיס מקורי בלי יכולת להתקין אם מישהו יכול להנחות לייעץ איך אוכל לפתור את הבעיה אשמח שבוע טוב אוהד
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מצליח לראות את הטמפרטורות במשחק WOT , אבל אם אני רוצה לראות את זה שאני גולש באינטרנט אני לא מצליח לא בכרום ולא באופרה , מישהו יודע מה צריך לעשות כדי לראות את זה גם שאני עובד באינטרנט ? או שזה רק למשחקים ? כי ראיתי רשימה של תוכנות זה אמור לעבוד על כל תוכנה , ברשימה יש לי אופרה כרום אבל זה לא עובד
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
איפה מבטלים בדיקה אתרים פישינג באקספלורר 8? כי הגלישה שלי מאוד מאוד איטית. אני מנסה ליבדוק אם הגלישה אתרים ישראלים מהירה. בתודה מראש מיקי
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מקווה שאני שואל בפורום הנכון... יש לי בבית מחשב נייח ונייד... שניהם מחוברים ברשת אלחוטית. רציתי לדעת אם מישהו מכיר תוכנה כלשהי שתאפשר לי להשתמש במחשב הנייד כמקלדת ועכבר אלחוטיים לנייח. כלומר שאני אוכל בעצם להשתלט על המחשב הנייח דרך הנייד. אני יודע שיש את התוכנה remote desktop connection שמגיעה עם הוינדוס אבל מה שהיא עושה זה מעבירה הכל לנייד... גם את המסך... אני רוצה להמשיך לראות דרך המסך של הנייח ורק להשתמש בנייד כמקלדת ועכבר... מקווה שאני מובן, תודה לעוזרים!
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לעבודה עם כל תוכנות הגרפיקה: פוטושופ, אילוסטרייטור, פלאש-פלייר, דרים וויבר, מאיה, אינדייזיין ועוד... אנני מבינה ולא כלום בחומרה ואנני יודעת מה באמת אני צריכה. קניתי מחשב חדש לפני שנה וכל מה שאני יודעת עליו שהוא: 2007 XP 32 BIT 2 GB החלפתי כרטיס מסך לאחרונה בחברת Iory ואמרו לי שם שהכרטיס יעזור בהחלט לתפקוד הנכון של התוכנות. אלא שכל תוכנה בתורה, מודיעה על "חוסר זכרון" והכל כמובן נתקע. עכשיו תורה של "אילוסטרייטור" להודיע שאין לה יותר זכרון ואכן אי אפשר לשמור בה כלום . מהו המפרט הטכני שצריך מחשב על מנת להכיל נכון את כל התוכנות האלה שלי, ולגרום להן לתפקד כראוי. הרבה תודה איטה
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שקליטה באיכות טובה אתה מה שהולך אצלי במסך!!!! זה דיי דחוף!!!! תודה לעוזרים!!!!
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי מסך ישן מאוד כהה של מאג ואין לי אפשרות בווינדאוז לשנות את הבהירות שלו! בהגדרות של המסך עצמו הבהירות היא עד הסוף! אז אני צריך תוכנה חיצונית שתעשה את זה!
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום רב . חסר לי הקובץ הנ"ל אשמח עם למישהוא יש או יודע מהיכן להוריד . ניסיתי להוריד אך ללא הצלחה . תודה
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי ספייוור מעצבן בטירוף במחשב! כל כמה דקות קופץ חלון של אקספלורר עם פירסומות לכל מיני אתרים (בארץ ובחו"ל). אי אפשר לכתוב ולראות סרטים!! זה גם מאט את המחשב מאוד! אי אפשר גם לשחק כי זה ממזער! ewido ו-spybot לא מצליחים להעיף את זה! אני לא יודע מה לעשות... בבקשה אני חייב המלצה לתוכנה נגד ספייוורים למיניהם. תודה!
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
טוב אז ככה התוכנה פשוט לא מתחברת לשום סרבר! איך אפשר להתחבר לסרברים?!?! בבקשה תעזרו לי כי שמעתי שזאת תוכנה טובה תודה מראש לכל העוזרים
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכוולכם, אני חדש פה, www.Point-P.net זה התיק עבודות תגיבו
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי bsplayer 2.57 ווינדוס 7 שאני שם סרט HD 720P או 1080P עם תרגום לא מובנה ויש תקיעות בסרט כאילו הסרט חוזר אחורה וקדימה. בVLC זה עובד מצוין תודה
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם, לפני מס' שבועות הורדתי קובץ שהיה אמור להיות קובץ TXT אבל בעצם היה .SCR עם איקון של Notepad שהריץ משהו על המחשב. כמובן שברקע פעלה תוכנת MSE של גילתה דבר אודות הקובץ. מאז ישנה איטיות מסויימת בהרצת תוכניות. ערכתי סריקות ולא נמצא דבר. היום הרצתי את תוכנת ה HIJACK ורציתי לדעת אולי אתם רואים משהו שאני לא. תודה רבה ויום טוב. Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan saved at 09:12:50, on 16/11/2010 Platform: Unknown Windows (WinNT 6.01.3504) MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7600.16671) Boot mode: Normal Running processes: C:\Windows\system32\taskhost.exe C:\Windows\system32\Dwm.exe C:\Windows\Explorer.EXE C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe …
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אממ ראיתי את אורגנית 3000 אבל זה פסנתר כנף וזה צליל לא טוב... מישהו מכיר תוכנה כזו? תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
מה דעתכם על העיצוב הזה כמובן שזה לא הסוף אבל זה הרב..
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום .. אני רוצה תוכנת סריקה טובה שאפשר לשנות דברים למשל בתמונה או במסמך אחרי שסורקים .. ומה היא תוכנת הסריקה הכי ממומלצת ?? תודהה
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בכמה ימים האחרונים יש לי בעיה מאוד מעצבנת לכול אתר שאני נכנס (כולל הפורום החזק הזה).. אחרה כמה זמן (לא קבוע) או אם אני פותח כמה חלונות הוא מודיע לי שצריך לסגור את אקספלורר ולפעמיים הוא פשוט יוצא מהדפדפן לבד עשיתי סריקות של הכול (וירוסים תוכנות ריגול) ככה שזה לא זה חשבתי אולי למחוק את האקספלורר ולהתקין אותו מחדש רק שאני לא מוצא איך למחוק אותו..(זה לא צריך להיות מסובך אבל..).. צרפתי תמונה [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני כותב עכשיו מFF. הIE7 נדפק היום לפני כמה שעות. הוא לא זז ואי אפשר לצאת ממנו (אני לוחץ על ה-X ולא קורה כלום ואני צריך לסגור אותו דרך ה TASK MANAGER ) עשיתי סריקה של ספיי ווירוסים. התקנתי מחדש את הIE7. ואין לי עוד רעיונות... למשוה יש מושג מה קרה\ איך מסדרים? תודה לעונים!!
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין בהמלצה למקודדים בשביל סרטים,שיעבוד טוב גם עם HD וגם סרטים רגילים.. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום הנה כמה רקעים שעשיתי היום... תגיבו, תעירו, במידה ויש צורך- ערכו... פעם ראישונה אני עושה רקעים :xyxthumbs:
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אז ככה תודה רבה קודם כל שנכנסתם לעזור. רציתי לשאול האם יש איזה שיטה כלשהי לרמות את הפלאש נגיד אם קיימת תחרות של תוצאה הכי טובה נגיד יש רשימה של 15 אנשים עם התוצאה ההכי טובה קיימת אפשרות לעקוף את זה ולרמות עם תוכנות כלשהם? הנה האתר שאני רוצה לרמות בו http://www.bissli.co.il/dak אשמח מאוד אם תוכל ללמד אותי כיצד אני מרמה באתר הזה כאילו להתחיל עם יותר נקודות וכו' כאילו במקום להתחיל עם 0 נקודות להתחיל עם 123456 נקודות למשל קיימת אפשרות למה ראיתי שיש שם כאלה שרימו בטוח אשמח מאוד אם אוכל ללמוד את השיטה בבקשה? תודה רבה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום , לפני שבוע בערך קניתי מחשב חדש, יש לי כרטיס מסך: Sapphire X1950 Pro 512MB עכשיו אני מנסה להישתמש ב Catalyst Control Center אבל כל פעם שאני נכנס מופיע לי שגיאה וזה סוגר לי את התוכנה התקנתי מחדש את זה אבל עדיין זה לא מסתדר... הינה תמונה שמראה את כל הפרטים על הCatalyst Control Center + הודעת השגיאה , אשמח מאוד לעזרה תודה רבה על העזרה!!
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-


