עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש תוכנה אולי שלומדים איתה כתב עיוור ?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. נכנסתי ל http://www.zigzag2000.co.il אחכ לחצי על משהו מהתפריט מימין.. ואז פתאום אני רואה- Forbidden You were denied access because: Access denied by access control list. ככה זה הראה לי גם לגבי שאר הדברים בתפריט ואף דברים באמצע העמוד! מה זה?? למה אסור לי להכנס??

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by 1_Nike_1,

    Jscript שכמו לחצן ה'מפרט מחשב' שליד המשתמש, פשוט לא עובד. =\ What do I do?

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by jepe,

    שלום. אני רוצה לחתוך תמונה מסויימת שיש לי במחשב לגודל של תמונת פספורט. אין לי פוטושופ. יש איזה תוכנה חינמית או אולי בעזרת הצייר אפשר? אבל אני לא יודע איך.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. רוכש מחשב לעבודה עם פוטושופ ומעוניין בהמלצה לכרטיס במינ' הוצאה כספית לעבודה איתו האם גם כרטיס OB יספיק ?

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. אני מחפש תוכנה שתקריא לי טקסטים בעברית, עדיף חינמית או בעלת תקופת ניסיון. מישהו מכיר דבר כזה?

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. יש לי את המסנגר החדש ואני לא מצליח להוסיף בו אנשים (כתובת אימייל שלהם) .איפה אני צריך לרשום את המייל שלהם כדי להוסיף אותם (בדיוק כמו בגרסאות הישנות .... תודה

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. מאיפה שאני לא מחפש זה לא מוריד.

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. חבר שלי אמר לי שהביטורנט שלו לא פעול ושאל איזה פורטים צריך לפתוח לראוטר בשביל הביטורנט? לי אין מושג ,אם משהו יודע שיעזור בבקשה. תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by h_yoav,

    איזה קודק צריך בשביל להפעיל אותו? ואיזה תוכנה גם מפעילה mkv? ומעבד T7100 1 גיגה זכרון וכרטיס מסך של אינטל X3100 יכולים להפעיל סרט HD?

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by ward,

    הורדתי משחק בקובץ CEU בגודל 120 K עכשיו איך אניי פותח את הקובץ הזה ?? באיזה תוכנה ?? . . . משחק בגודל 120 K ...? יכול להיות ?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by uriya,

    שלום לכולם אני מקווה שזה המקום הנכון מצורפת כאן תמונה של מנהל ההתקנים שלי, אני לא מוצא את ה usb שלי אך יש לי דברים אשר עובדים עם התקן זה ובכל זאת הוא לא נימצא מדוע? [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by carmelb,

    הורדתי את המשחק סימס 2 שבא בכמה תיקיות. בכל תיקיה היו קבצי MDF,MDS שהבנתי שהם קבצי IMAGE ןצריך לפתוח אותם עם תוכנה מסויימת או באיזושהי דרך מסויימת אני ישמח לעזרה כי באמת שאין לי מושג מה לעשות ואני מ-ת-ה לשחק!

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. יש לי NORTON 2010 , ויש קבצים שהוא רואה אותם כלא בטוחים (הם אינם וירוס) ומעביר אותם ל quarantined השאלה היא: איך אני מסמן בנורטון קובץ כבטוח כדי שלא יחשב כאיום וימחק? (ניסיתי לשחזר מ quarantined , הקובץ משוחזר ומייד נמחק שוב)

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by uriya,

    שלום לכולם יש לי בעיה קטנה (אני חושב?!), יש לי את התוכנה הזו, bitcomet, אבל משהו לא ברור לי, למה היא לא נישארת על מהירות הורדה קבועה או לפחות שתהיה עיקבית, מה ז"א? לפעמים המהירות היא 175-181kb\s אבל לפעמים זה יורד ל-10-15 kb\s מדוע ולמה?, האם זה בגלל שהמודם שלי מחובר באמצעות usb למחשב או שזה בכלל לא קשור למהירות הורדה? (אני פועל באמצעות שיטת האילמניציה, קודם אני שולל את כל האפשרויות שבכלל קיימות), רוחב הפס שלי הינו 1.5 על 256. אנא עיזרו לי לדעת למה זה לא עקבי כ"כ!

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by assaf990,

    הספייבוט ו-HijackThis אומרים שיש בעייה עם הקובץ הזה. (נוד32 וADWARE לא מתריעים) אבל אף אחד לא מצליח להפטר ממנו גם לא במצב בטוח!! מה לעשות? שורה 020 בלוג Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 16:47:33, on 02/03/2007 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: D:\WINDOWS\System32\smss.exe D:\WINDOWS\system32\winlogon.exe D:\WINDOWS\system32\services.exe D:\WINDOWS\system32\lsass.exe D:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe D:\WINDOWS\Explorer.EXE D:\Program Files\NetLimiter\NetLimiter.exe D:\Program Files\Eset\nod32kui.exe D:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe D:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128…

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by edenn,

    בזמן האחרון אני מרגיש איטיות במערכת, פרמוט לא תרם יותר מדי, אז אני חושד בכונן הקשיח. מתוך כמה בדיקות שהיו לי עם HD TUNE הבדיקה הפסיקה באמצע בגלל שגיאת קריאה. אני רוצה לבדוק בעזרת התוכנה'>http://www.samsung.com/global/business/hdd/support/downloads/support_in_es.html"]תוכנה של סמסונג, אבל דיסק FLOPPY לא רלוונטי במיוחד. השאלה שלי היא איך אני משתמש בתוכנה הזאת בעזרת דיסק או איך להשתמש בעזרת DOK.

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. יש לי תוכנה שמסתירה קבצים ותיקיות FOLDER LOCK 5.7.0. הכל היה טוב ויפה עד שהתקנתי אנטי וירוס BITDEFENDER 2008 הרצתי סריקה מלאה של כל המחשב, ובסוף התברר ששאנטי וירוס שינה את השם לכל התיקיות המוסתרות שלי וכתב עליהם - Rootkit-Hidden Items , ועכשיו אין לי שום אפשרות לגשת לתיקיות ולקבצים הללו. אך הם קיימים כאשר אני עושה מאפיינים אני רואה שנשאר הנפח של הקבצים המוסתרים רק שהם בלתי נראים. וגם התוכנה FOLDER LOCK לא פותחת אותם. מה עליי לעשות?

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. אני צריך תוכנה שנותנת כמה שיותר אינפורמציה בזמן משחק..

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by Oranl,

    שלום, אולי מישהו יודע כיצד ניתן להמיר קובץ PDF ל-PPT? תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by GamePad,

    יש לי קובץ BIN ואת ה CUE שלו אבל כשאני מנסה לפתוח אותו עם הדמון טולז או אלכוהול או נרו אני מקבל הודעת שגיאה שהקיו שיט לא תקין זה לא פעם ראשונה שזה קורה לי, השאלה היא האם הבעיה בתוכנה או שהאימג' פגום, יש קבצים שהדמון לא מצליח לפתוח ורק עם האלכוהול אפשר לצרוב ואז להפעיל, במקרה הזה גם זה לא עובד. פתרונים?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. יש לי את שני התוכנות PREMIERE PRO 2 AFTER EFFECTS CS3 איך אני יכול להכין בהן פתיח לסרט? וגם איך שומרים נגיד את הסרט בפרמיר? איזה קודקים? אפשר מדריך צעד אחר צעד לשמירת סרט? כי כל פעם שאני שומר בפרמיר הוא יוצא מקורטע, למה זה? רק בMPEG 2 זה יוצר בסדר. ובקשר לפתיח: אני רוצה שיהיה כמו בVIVA LA BAM למי שמכיר אני לא יכין בדיוק אבל משהו בסגנון.. http://youtube.com/watch?v=DwAYB_X0oQY תודה רבה

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by Alexkmr,

    זה כבר קורה לי מתמיד רק בWIN7. שאני לוחץ על אפשרות בחירת הסמיילי במסן המסן פשוט נתקע! זה מאד מציק..יש משהו לעשות בנדון? ניסיתי כבר פשוט הכל, התקנה חוזרת, שפה אחרת, מחיקת הWIN והתקנה מחדש(אחרי שנמאס לי ועברתי לXP)

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by eyal,

    אני שולח לחבר שלי כל הזמן כל מיני דברים ובסוף שאני צריך משהו הוא מנסה לשלוח אני מאשר את הקבלה של הקובץ וחלון ההעברה עולה אבל קצב ההעברה נשאר על 0 ולא מעביר כלום!! עזרה??!

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים