עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by wooper,

    שלום אני מריץ 2 מכונות וירטואליות הכל עובד מאוד לאט מה יכול לשפר מאוד את הביצועים הנה המפרש שלי AMD Phenom 2 X3 720 Black Edition Triple Core AM2 BOX Gigabyte MA-770-UD3 Rev2 AMD770 CHIPSET OCZ 4GB Kit DDR2 800Mhz Special Ops Edition POWERCOLOR ATI Radeon 4870 512mb GDDR5 HDMI ANTEC Three Hundred 300 Gaming SeaSonic SS-500ET 500Watt

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. כשמעתיקים כתובת URL שמכילה תווים מיוחדים (אותיות עבריות, סימן & וכו') מהדפדפן (אני משתמש בפיירפוקס, אבל זה נכון לכל דפדפן), התווים האלה הופכים לקודים כמו %20 לרווח, %25 לאחוז וכו'. לדוגמה - אם מנסים להעתיק מהדפדפן את הכתובת הזאת: http://he.wikipedia.org/wiki/עמוד_ראשי תתקבל הכתובת הזאת: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%93_%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%99 הייתי רוצה אפשרות להעתיק את הכתובת כמו שהיא מופיעה בדפדפן, בלי קידוד לתווים מיוחדים (כמו http://he.wikipedia.org/wiki/עמוד_ראשי). יש איזה תוסף לפיירפוקס שעושה זאת?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  3. גרסת ה- WINRAR היא 3.93 ( אני יודע שהיא די ישנה, השאלה אם החדשות בכלל משפרות דרמטית את המהירות ), מחשב בן קצת יותר משנה, I5 4 ליבות 2.8, דיסק שעליו התבצע הכיווץ- בלאק קאוויאר של ווסטרן- בקיצור, החומרה היא לא הבעיה. הכיווץ היה לקובץ ראר אחד, ולא חלקים, והתבצע לאותה מחיצה של הדיסק- בכל מקרה, הזמן נראה לי מוגזם לחלוטין- האם אני טועה, וזה פחות או יותר משך הזמן הנדרש?

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by oreinis,

    קניתי פעם כרטיס קול והוא הגיע עם cubase le 4 ואיבדתי את הדיסק אבל נישאר לי הסריאל איפה אני יכול להוריד את התוכנה?

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by מכבי חיפה,

    אני מכניס דיסק לצורב וסם את ואז נכנס ל נירו DATA DISC ואז הבא ואז אני סם שני קבצי POWERPOINT .. עושה ניקסת -> BURN אחרי זה הדיסק יוצא לבד , והנירו כותבת ..PLEASE INSERT THE MEDIUM TO WRITE TO ?? מה הבעיה ?? מישהו ?????

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. שלום, אז ככה... כתבתי להנאתי את הגיליון הבא של יומן הרשת, והבנתי שהמצב של הRAM שלי לא ממש מזהיר, ושעליי להדליק מחדש את המחשב. שמרתי את הקובץ, כיביתי את וורד, ולחצתי באופן עצבני ביותר על כפתור הכיבוי (זה שעל הקופסה). המחשב נדלק מחדש, הכל טוב ויפה. אבל ליבי נפעם לגלות כי המסמך שניסחתי כה יפה וטרחתי לכתוב נשבר. לצערי הרב, אינני יכול להעלות את המסמך לאינטרנט או לחשוף את ביפנכם [אלא אם כן תעשו למחשב שלי Remote assistance] מכיוון שהוא מכיל מידע שבשלב זה אמור להיות חסוי. אפרט את הבעיה: כאשר אני מפעיל את הקובץ אני מקבל את הודעת השגיאה הבאה: Word cannot start the converter mswd6_32.wpc כמה פעמים, וכאשר אני גומר ללחוץ על הודעות השגיאה (כולם נושאים את אותה תווית), נפתח חלון שמבקש מ…

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. לאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! המחשבים שלי ברשת דבוקים בנימדה!!!!! יותר מ500 קבצים, והנורטון לא מצליח לתקן אף אחד מהם, ואפילו לא למחוק את כולם!!!!! וזה מחשבים שהשימוש בהם רב, והם מלאים במידע, כך שפורמט..... (((( Bahhhhh אני יגבה הכל ויפרמט מחדש כפי הנראה..... איזשהם עיצות לפני שנגזר דיני?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by jambo7,

    לשמיעת קבצי mp3 במחשב + אקולייזר [ לא מצליח להוריד את winamp ]

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by potassium,

    יש לי מחשב נקי ומפורמט. אם יש לי מערכת הפעלה שצרובה כקובץ ISO, מספיק שאני אעשה ב- BIOS שבעליית המחשב הוא יקרא מה- CD קודם, ולבד הוא יידע לזהות מה שעל הדיסק ולהתקין? השאלה נכונה לגבי כל תוכנה שצרובה כקובץ ISO. תודה לעוזרים!

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by Vatos-Locos,

    http://img224.imageshack.us/img224/7963/skylight3dv.jpg לא מוצלח במיוחד, זקוק לעוד קצת ליטוש אבל סך הכל נראה לי שיצא בסדר זמן הרינדור היה ארוך משצפיתי אבל לדעתי התוצאה שווה את המאמץ.... לא יודע אם רואים את זה, אבל בכללי ניסיתי לעבוד לפי הדוגמא שPure Gold עשה.. הוא נתן את הקו הכללי... תגובות והערות בונות יתקבלו בבכה.

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by אבי11,

    שלום האם מישהו מכיר תוכנה אשר ניתן לחפש באמצעותה את כתובת הדוא"ל של אדם כלשהוא? כלומר, להקליד את השם והמשפחה והיא מחפשת כתובת דוא"ל? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by mosheva,

    היי, אני מחפש תוכנה מתקדמת להסרת תוכנות שתסיר לחלוטין כל זכר של התוכנה, לדוגמא הורדתי את POPCORN TIME בזמנו ושמתי לב שהותקנה לי גם תוכנה שנקראת NEOLOADER אני לא מצליח למצוא שום קובץ הסרה לא של ה POPCORN TIME ולא של ה NEOLOADER והן לא מופיעות תחת התוכנות שניתן להסיר בכלי של ווינדוס. אשמח לעזרה, תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. אז ככה חברים, אני טכנאי PC, הגעתי ללקוח שהפסיק לקבל מיילים בoutlook express. לפי השגיאה שהתקבלה הבנתי שזו כנראה בעיה בתיקיית דואר נכנס, שיניתי את שמה ואפשרתי לאאוטלוק ליצור תיקייה חדשה. זה באמת פתר את הבעייה. העברתי אותו לאאוטלוק 2003 וניסיתי לייבא הכל מהאקספרס. כמעט הכל עבר כמו שצריך, ההגדרות, פנקס הכתובות ורוב תיקיות ההודעות. ניחשתם נכון, התיקייה היחידה שלא עברה זו גם החשובה לו ביותר, תיקיית הדואר נכנס. ניסיתי כל מיני דברים אבל בשום אופן אנ י לא מצליח אפילו לקרוא את אותו קובץ DBX ארור. במחשב אחר עם וינדוס XP גם האקספרס לא קרא את הקובץ. במחשב עם וינדוס 7 הwindows mail לא מזהה את הקובץ כקובץ הודעת דואר. ניסיתי עם תוכתנ dbx retriever, לא עזר. הקובץ איכשהו נפגם. אציין כי הק…

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by mgm,

    שלום, יש לי תמונה עם אנשים ומאחוריהם יש נוף, האם אפשר להעיף (סליחה על המילה) את האנשים ושישאר רק הנוף ? (וזאת כמובן מבלי להרוס את הנוף היפה של התמונה) תודה.

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. זה מאוד יעזור לי עם כל המאמרים שאני צריך לתרגם. ??? שמעתי שיש תוכנה שמתרגמת דפים ברשת מאנגלית לעברית! מהיכן אפשר להוריד : את הפלא

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. אוקיי, התוכנה נראית אחלה והכל, חוץ מבעיה אחת. איך סוגרים אותה ? אין שם אפשרות כזאת, יש רק אפשרות ל Disable, שהיא לא תעבוד, אבל אני מתכוון שהיא גם לא תופיעה ב Processes ב Task Manager. ממש סגירה של התוכנה. אז ניסיתי לסגור אותה דרך ה Task Manager ( היא מפעילה 4 יישומים שונים אז סגרתי את כולם ), ואחרי זה שניסיתי להיכנס לאינטרנט ולגלוש קצת, הוא לא עובד, וזה לא עובד גם שאני עושה Reconnect. אז ניסיתי להפעיל את התוכנה מחדש, אבל זה לא עוזר, ובכלל, שאני מנסה לעשות Enable לתוכנה אחרי שסגרתי אותה דרך ה Task Manager, אני לא יכול, היא אומרת משהו " You are not the Supervisor " ואין לי שום אפשרויות. מקווה שתבינו את הבעיה. ;D תודה מראש.

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. אם לא הבנתם בכותרת אז מדובר על פוסטר פרוייקט. הוא כולל ריבועים עם מלל על הפרוייקט ותמונות בין לבין. אני מנסה להכין אותו ב WORD ומתקשה. יש תוכנה טובה לזה? הערה בסוף הוא יופס על דף מטרX מטר וחצי.

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by snirf,

    העברתי כרטיס טלויזיה ממחשב של חלונות XP למחשב חדש של ווינדוז7 (החנות מחשבים העבירה) הבעיה היא שזה לא מציג תמונה...הם טוענים שהם התקינו דרייבר לווינדוס 7. השאלה היא אם הבעיה בדרייבר או בתוכנה הכרטיס טלויזיה נקרא- tv capture card wdm video capture והתוכנה שאני משתמש בה- InterVideo WinDVR מה עושים? והאם יש תוכנה עדכנית לכרטיס טלויזיה/הכוונה איך להפעיל דרך מדיה סנטר...כי לא הצלחתי-אין תמונה

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. ערבטוב משהו ממש מוזר קורה לי מאתמול עם Dropbox נראה כל הזמן הוא שב ומעדכן במחשב בבית קבצים מסיימים. כל כמה זמן הוא שב וטוען שיש כמה קבצים בעדכון (עיתים 14 עיתים 12 עיתים 7 משתנה). אמנם ייתכן (סיכוי לא גדול אבל נניח) שמישהו נגע באותם קבצים (או אחרים) בשלב כלשהו במחשב אחר שכרגע גם אמור לפעול. עדיין, הסיכוי שמישהו כל הזמן משחק איתם עומד על 0. וגם אם כן, אין כל סיבה ליצור העתקים על גבי העתקים של אותם קבצים DOC. אגב, גם מחיקה שלהם לא ממש עוזרת. לא כל עוד המחשב בצד השני עובד ומסונכרן עם התהליך.. ברור משהו פה השתבש . השאלה מה ואיך מתקנים זאת. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. שלום, אודה לסיוע שלכם, לא מצאתי מענה לזה בחיפוש קצר בגוגל. אני מעוניין ליצור סקריפט שיפתח לי אפליקציה מסויימת על מסך מספר 1 ואפליקציה שנייה על מסך מספר 2. מדובר על 2 מסכים שמחוברים למחשב אחד בEXTENDED MODE. הרבה תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by deso,

    מה זה בדיוק RapidShare? זאת תוכנה שנותנת להוריד דברים מהאתר? תודה

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by what the fuck,

    אז ככה: הקלטתי סרט התוכנה FRPAS, יצא 4 ג'יגה =\ עכשיו אני רוצה למחוק אותו, ניסיתי רגיל ולא היה אפשר, כי היה כתוב שאיזושהיא תוכנה משתמשת בו. הסרתי את התוכנה שאיתה הקלטתי את הסרט מה MSCONFIG, עשיתי ריסטארט ובכל זאת אי אפשר למחוק את הקובץ. העליתי במצב בטוח, והצלחתי למחוק את הקובץ, אבל לא מהסל מחזור, עדיין איזושהי תוכנה משתמשת בו. מה לעשות ??

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by psychuil,

    הנה.הלוג,אני.מקבל.שגיאה.אחרי.הריבוט.הראשון: [04/07/10,12:03:07] Microsoft Silverlight: [2] Error code 1502 for this component means "The event log file is full. " [04/07/10,12:03:08] Microsoft Silverlight: [2] Component Microsoft Silverlight returned an unexpected value. [04/07/10,12:03:08] Microsoft Silverlight: [2] Return from system messaging: The event log file is full. [04/07/10,12:29:40] VS70pgui: [2] DepCheck indicates Microsoft Silverlight is not installed. ***EndOfSession***[04/11/10,11:50:36] Microsoft Application Error Reporting: [2] Error: Installation failed for component Microsoft Application Error Reporting. MSI returned error code 1603 [04/11/10,11:50:42…

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by rtr,

    הורדתי קובץ שאמור להיות פופולרי מאוד.. עד כאן הכל מעולה ירד במקס רוחב פס שלי.. אבל אני חייב לשתף כדי לישמור על יחס נורמלי (שעומד עכשיו על 1GB/10MB) למורת שסימתי את ההורדה ליפני שעתיים ושוב אני מזכיר שזה קובץ פופולרי. למה ? כי מי שמוריד ממני לא עובר את ה 0.5KB/S למרות שההגבלה היא ל18KB/S. אני חושב שמשהו אולי לא מוגדר נכון.. יש רעיונות ?

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים