תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
רק לMP4. יש למישהו תוכנה להורדה מהיוטיוב באיכות ל AVI?
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
עדכני כרגע את סקייפ לגרסה 5.10.0.114, וכרגע היא מציגה פרסומות בעמוד הבית שלה גם כאשר אינני מבקש זאת. האם יש אנשים אחרים שנתקלו בתופעה המעצבנת הזו? האם יש כבר תוכנות חילופיות של VoIP לסקייפ, שמסוגלות להשתמש בפרוטוקול התקשורת של סקייפ כדי להתקשר אל משתמשי סקייפ ואשר יכולות להשתמש בחשבון של סקייפ, כדי לקיים שיחות?
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי, אני משתמש בויסטה 64ביט, מחובר אלחוטית לראוטר 3COM דגם 3CRWER100-75, ספקית נטויז'ן. אני לא מצליח להוריד ב-יוטורנט בכלל, גם אחרי שהגדרתי פורט בראוטר ופעלתי לפי המדריך ב-PortForward.com.. אני מצרף תמונה של המצב נכון לעכשיו. מישהו יכול לעזור לי? תודה! [attachment deleted by admin]
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי מסך של PROVIEW 19' Product No. FV926JW Model No. 900W קיבלתי איתו דיסק שמתאים לXP בלבד.. ויש לי 7.. חיפשתי כבר בגוגל ובאתר שלהם ואני לא מוצא. גם חיפשתי בכל המאגרים שיש בסטיקי פה בפורום.. אולי למישהו יתמזל המזל..?
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מחפש תוכנה לעריכת תמונות שניתן לשתול תמונות בתוך עצמים אחרים ולעצב אותם...
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
התקנתי הרגע WINAMP, והבעיה שלי היא שיש קול, אבל אין וידאו, אין תמונה, מישהו יודע מה הבעיה?
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
אפשר לקבל המלצה לכל תוכנה שמנחה איך להקליד בעיוורת ? (כעיקרון אני כבר יודע איך אבל אני משתמש רק בשתי אצבעות ) תודה
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
[TABLE=width: 100%] [TR] [TD=width: 100%, colspan: 2][/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]אני כבר שנים צופה בתכנים באותו אופן- קבצי HD (סרטים/סדרות) באמצעות הBSPLAYER. בתוכנה ישנה אפשרות של חיפוש כתוביות אוטומטי, קופצות האפשרויות שנמצאו ברשת, אני מסמן את הרצויה וממשיך לראות כרגיל. אה-מה-מה, לאחרונה ורק בBS, השידור החל לקפוץ ולקרטע מרגע הוספת הכתוביות (בין אם אלו שנמצאו על ידו ובין אם כאלו שהורדו מהרשת עצמאית). היסרתי את התוכנה והתקנתי שוב, וכלום. למען הסר ספק, בXBMC אין בעיה, למשל. *אולי חשוב (למרות שאני לא רואה קשר)- הבעיה החלה מעט אחרי שהחלפתי TV ליותר גדולה ו1080 מ720, אך הקבצים שאני מוריד הם עדיין 720. ולא, לא שניתי שום דבר אחר מבחינת חומרה/תוכנה/הגדרות (חוץ מגדילת הטלוויז…
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
קורה לי הבעיה הזו מידי פעם אני מחליף לאנגלית אבל וורד ממשיך להיות בעברית חוץ מזה הכל עובד באנגלית הצעות בבקשה
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מי שמחפש אנטיוירוס חזק לדוס הנה: F-prot חיוני ביותר כאשר כל המחשב נדבק בוירוס וחלונות לא עולה או שהאנטיוירוס לחלונות מודבק גם הוא ולא מתפקד. הנה הקישור: http://www.f-prot.com/f-prot/download/getfpdosfree.html הוא ניתן חינם.... וכבר הציל אותי מספר פעמים. אצלי הוא צרוב על דיסק רב פעמי ( כדי לעדכנו מידי פעם ) עם עוד כל מיני GOODIES. תהנו...
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
מחפש תוכנה למילום וידאו של המחשב הרצתי חיפוש מצאתי רק את fraps אבל הבנתי שהיא מצלמת רק משחקים אני מחפש תוכנה שתצלם(וידאו) את המסך הרגיל שלי.
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אוקי אז ככה, יש לי בבית ספר מערכת תאורה די פשוטה, היא כוללת יחידת דימר, פאנל שליטה וכמה עשרות תומאסים / ליקוים.. הפאנל שליטה די מעפן, ואני יודע שקיימים תוכנות לשליטה על התאורה, אבל אני לא יודע איך קוראים להן.. מישהו מכיר איזשהיא תוכנה? (אפילו בכסף) אני מניח שאת הדימר מחברים למחשב דרך קבל רשת, אבל השאלה היא מהי תוכנת השליטה...
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
mui - multi language interface יש לי 2003 ובהתקנה הוא יצא באנגלית איך אני משנה אותו לעברית?
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה ממש טובה ואיכותית ליצירת אנימציות בפורנט - GIF ??? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני רוצה לקודד סרט DIVX עם סאונד בפורמט 5.1 כלומר לשמור על כל הערוצים (בלי לעשות DOWNMIX ל STEREO כמו שעושים ברוב הסרטים ...) מישהו יכול להמליץ על CODEC טוב ?? ובאותה הזדמנות גם לציין האם הוא עושה את זה בזמן הקידוד של הסרט או עושה את הקידוד בנפרד על הSTREAM של האודיו ומאוחר יותר לשלב את הסרט המקודד עם האודיו ? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם. האם מישהו יודע כיצד אפשר לשנות ZOOM צפייה בדפדפן כרום? אני עובד עם רזולוציה גבוהה במחשב וכאשר התקנתי כרום והתחלתי להשתמש בו, הכיתוב באתרים קטן מאוד וכמעט בלתי ניתן לצפייה. יש אפשרות מובנית? אולי איזה תוסף? אני מודע לאפשרות של החזקת CTRL וגלגול עם העכבר.. אבל אפשרות זו אינה קבועה וכאשר סוגרים ופותחים את הדפדפן, המצב חוזר לקדמותו. תודה
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, הורדתי את הקובץ הבא: http://www.transtitles.co.il/joinus.pdf שהוא טופס בPDF. באתר החברה נאמר למלא את הטופס, לשמור ולשלוח להם בחזרה במייל. הבעיה היא שacrobat reader אומר לי שלא ניתן לשמור את הטופס עם הפרטים, רק להדפיסו. יש פתרון לבעיה?
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתאפשר ל2 מחשבים לשתף את הוידאו והאודיו שלהם אחד עם השני ברשת מקומית. בעצם מדובר על שיחת וידאו. ניסתי עם סקייפ אבל הDELAY גבוה מדי. יש תוכנה המאפשרת לשני מחשבים מריצי WINDOWS לעשות שיחה כזו על גבי רשת הWIFI המקומית?
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אני רוצה להכין מצגת של תמונות וקטעי וידאו ושהמצגת תרוץ באופן אוטומטי (כלומר לא צריך ללחוץ על NEXT כל הזמן) בDVD. ניסתי לצרוב את התמונות כמו שהן על הדיסק ובחלק מהמכשירי DVD הם לא עלו. ניסיתי לצרוב מצגת של PWOER POINT וזה לא עבד. מבקש את עזרתכם והדרכתכם. אביעד. זה נראה לי הפורום המתאים אבל אם זה לא, תעבירו בבקשה.
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לאחרונה התקנתי את Tor ו-Tor button ( תוסף ל-FF של התוכנה TOR) ומאז הלחצן האמצעי בעכבר לא עושה לי שום פעולה ב-FF אין לי מושג איך לבדוק את זה עוד במקומות אחרים אבל איך אני בודק או מחזירים את הלחצן האמצעי לפעולה? הפתרון: הסרת התוכנה (עדיף עם Your uninsteller 2008 ) וריסט של המחשב המצב יחזור לקדמותו אחרי כמה שניות
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
קראתי על בקשות לתוכנות לנעילת המחשב, ההמלצות היו על נעילת מערכת ההפעלה עם קוד דרך ALT CTRL DEL ניסיתי, אבל ראיתי שאפשר להכנס דרכה אל המחשב. אשמח לקבל המלצה על תוכנה טובה. תודה DIDO
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
האם מישהו מכיר אתר ישראלי עם קישורים לביטורנט (חוץ מליונטוורק הישן...), או אתר שיש בו קישורים לקבצי טורנט עבריים?
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, הלוח אם שלי הוא asus p5gd2-x וכשאני רוצה להתקין את הדרייבר של הAUDIO אז הוא נותן לי את ההערה הזאת: [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-


