עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולם, ניסיתי היום להכין Bat שיסגור את המחשב. אני רוצה את הקובץ הזה בגלל שאני מתחבר המון למחשב הורדות שלי דרך ה-RDP וכיידוע אי אפשר לסגור את המחשב דרך התוכנה. אני מנסה להפעיל את ה-Bat גם אצלי במחשב וגם שם (בשני המחשבים אני Admin) וזה עושה את אותה תגובה בדיוק, הפקודה חוזרת על עצמה אין סוף פעמים. מה שכתבתי בו זה: Shutdown -s cls אני יוצר את הקובץ כרגיל. פותח את ה-Notepad >> כותב את מה שאני רוצה >> שומר אותו >> משנה את הסיומת של הקובץ מ-txt ל-bat וזהו. מישהו יכול לעזור לי בזה?

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by ofir2000,

    אני משתמש בשלושה דפדפנים (כרום אקספלורר ופיירפוקס) כאשר העיקרי מביניהם הוא הכרום. התקנתי את התוסף Adblock אבל הוא לא חוסם בצורה הרמטית. ניסיתי גם את AdblockPlus אבל עדיין יש לי פרסומות שמקפצות. אני יודע שגם לשאר הדפדפנים קיימים תוספים שמתיימרים לחסום פרסומות והאמת שעוד לא ניסיתי אותם כי הגלישה העיקרית שלי היא בכרום. אני יודע שיש גם תוכנות לחסימת פרסומות כמו AdMuncher שעדיין לא ניסיתי אותו. השאלה שלי היא מה יותר יעיל (אם בכלל) תוכנה לחסימת פרסומות או תוספים לדפדפנים והאם יש בכלל דבר כזה חסימה טוטאלית של פרסומות או שתמיד יהיו פרסומות שיצליחו לפרוץ את מעגל החסימה?

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. Started by matizami,

    יש לי אופיס 2007 שקיבלתי עם הלפטופ. רציתי לעשות הפעלה לתקופת ניסיון וקיבלתי הודעה שזה כבר לא תקף, אבל אני יכול להוריד גירסת ניסיון לאופיס 2010. כשבאתי למחוק את האופיס, קיבלתי את ההודעה הבאה כמובן שאין לי את הדיסק (בא מותקן עם הלפטופ). אותה הודעה אני מקבל גם שאני מתשמש בתוכנה revouninstaller איך אני יכול להסיר את האופיס?

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. שלום חברים, אני משתמש בקובץ אקסל כדי להכניס לתוכו נתונים, כל שבוע מגיעים נתונים חדשים - מה שמגדיל את כמות המידע שבקובץ. מבחינת הפעילות שלי איתו - בסיסית לחלוטין. אני משנה צבעים (טקסט ומילוי), מסנן עפ"י צבעים והכי חשוב - מחפש כפילויות בנתונים (על פי שורה, לא משנה). אקסל מצוין לזה, הבעיה איתו שהקובץ נהיה גדול מידי ולמרות שיש לי מחשב שיכול להריץ בלי בעיה, לפעמים (לעיתים קרובות מידי) האקסל פשוט נתקע ל 5-15 דקות ולא מגיב. אם מישהו מכיר תוכנה שתוכל לעשות את אותו דבר בלי לבכות, אני אשמח

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. שלום, אני מנסה ליצור תוכן עניינים בעזרת הקלים של וורד. הבעיה היא שהמסמך בעברית, ואת התוכן עניינים הוא יוצר לי כשמאל לימין. זה דבר פעוט אומנם, אבל ויזואלית זה מאוד לא נוח ולא אינטואטיבי. איך אני משנה את ההגדרה? תודה רבה וחג שמח

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by nitayc1,

    שלום. לצערי ובטפשותי הורדתי את הקובץ המדובר על הוירוס מהפייסבוק והתקנתי אותו, רציתי לדעת מה לעשות? האם יש משהו שמסיר את זה...

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. יש לי דיסק קשיח של 250 GB שמחולק ל2 מחיצות (לא שוות), עכשיו קיבלתי דיסק קשיח של 20GB, פרמטתי אותו ואני רוצה להוסיף את כולו למחיצה קיימת בדיסק קשיח של ה250GB, אפשרי?

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by EITAN4,

    אני כבר מלא זמן שובר ת'ראש ולא מצליח . אני רוצה לשמור כתבה\מדריך לדוגמא זה http://itbananas.com/vmware-vsphere-4-1-guide/#more-5182 יש לי אופיס 2010 2007 2003 אני רוצה לשמור את הסירטונים שמקושרים ליוטיוב . עם זה אין בעיה . הורדתי אותם FLV אבל אין דרך לקשר אותם למסמך WORD אני רוצה שיהיה לי את העמוד הזה לצפיה כאשר המחשב לא מחובר לאינטרנט . מה הדרך הכי טובה לשמור את המדריך הזה ?? גם כאשר ימחקו הסירטונים מיוטיוב . ביצעתי העתק\הדבק למסמך וורד עיצבתי אותו ובאמת קיבלתי חלון וידיאו בתוך המסמך שמקושר ליוטיוב . כבל כאשר העברתי את המסמך למחשב אחר לא ניתן היה לצפות בסירטון ( בשני המחשבים יש אופיס 2010 ) [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. אז ככה, התקנתי ויסטה ומאז לא עובד המסנג'ר. כרגע מותקן ל י מסנג'ר גירסאת 2008 (מהאתר של מייקרו$ופס) והוא פשוט לא מתחבר (עם כל שם משתמש וסיסמא.) בהתחלה חשבתי שזה אוליי התאריך והשעה אז שיניתי וסידרתי ועדיין לא מתחבר. מספר התקלה 81000306 . התקלה עצמה אומרת שמדובר בבעיות ברשת בעוד שבכל המחשבים בבית עובד המסנג'ר (אולם בכולם יש XP ). מישהו נתקל בזה? תודה רבה מראש! עריכה- אפשרות לתקלה היא התקנה של service pack 1 ?

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by iyehuda,

    תודה

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by MDK,

    אני כרגע מוריד את זה מwinamp.com וזה full. השאלה אם זה תומך בכל הדברים הקודמים ואם זה פועל בלי באגים...מישהו שהתנסה יכול לענות לי בבקשה? :

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by SEangel,

    יש לי קובץ זיפ שאני לא זוכר את הסיסמא שלו, יש איזו תוכנה יכולה לפתוח אותו בלי סיסמא?

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. עריכה: מצאתי, הכפתור "SHEET RIGHT TO LEFT" משנה את הצירים

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by Or ei,

    הלך לי הערס-דיסק(כמובן WD) ועכשיו אני לא זוכר מאיפה מורידים את הNOADS (זה די דחוף הפופ אפס האל מתחילים לעצבן...) אם תפרסמולינק אני מאוד יודה לכם ...

  15. Started by ZerdaFox,

    הMSI WIND שלי נתקל בBSOD כל כמה זמן (וינדאוס 7) הEVENT VIWER מראה 0x000000c2 (0x00000007, 0x00001097, 0x8078ae94 ועם הידע המעט שלי עשית DEBUG וזה לMINIDUMP וזה מראה על ntkrnlpa.exe מה זה אומר?

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by Wingedbull,

    גירסה 3.6.15. אחרי הפעלת הדפדפן הוא קופא, ואני לא יכול לגלוש. לאחר מכן אני מצליח לפתוח מחדש את הדפדפן, כשברקע זה שקופא עדיין קיים. יכול להיות שאחד התוספים תוקע? איך אפשר לדעת? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. היה לי תוכנת הורדות Internet Download Manager שעבדה מצוין עד שהפסיקה כי לא קניתי אותה. אני מחפש תוכנה תואמת בחינם. האם תוכל להמליץ לי על תוכנה שעושה את העבודה שלה - והיא חינמית? תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. Started by omer672,

    היום כשהדלקתי את המחשב. הסקייפ עלה, והרגשתי שהמחשב איטי. בדקתי במנהל משימות וראיתי שהסקייפ משתמש ב 50% מעבד לפחות ובסביבות 300MB RAM, שזה המון. ניסיתי המון פתרונות שקשורים לתכניות ברירות מחדל, שום דבר לא עזר. ניסיתי להתקין מחדש, למחוק עוגיות ולאפס את המשתמש, כמובן ללא הצלחה. אשמח לעזרה.

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by aviaderi,

    שלום לכולם, יש לי מחשב נייד ופלאפון עם בלוטוס. הצלחתי לחבר בינהם כך שאני יכול לדבר דרך המחשב. כאשר מישהו מחייג אליי, קופצת בועה קטנה (כמו של עדכונים) ובלחיצה עליה אני עונה לשיחה. אני גם מצליח לחייג דרך הטלפון ולדבר דרך המחשב. אני מחפש תוכנה שתציג לי מקלדת של טלפון (1-9/*/#) ושאני אוכל לחייג דרכה בלי להרים את הטלפון. משהו כמו ה-dialer שיש מובנה ב-windows. מישהו מכיר/שמע על פיתרון כזה? המון תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  20. Started by Lirans,

    שלום אני משתמש במקודד ffdshow כדי לצפות בקובצי וידאו. מקודד זה מכיל גם מקודדים לקול וכרגע גיליתי שאני יכול להשתמש במקודדי הקול שלו כדי להפוך קול מפורמט של מספר ערוצים מסוים לאחר: למשל 2.1 ל5.1. לכן כיוונתי את מקודד הffdshow לקודד את הקול בקובצי וידאו ולהפוך אותו ל5.1. הפעלתי במדיה פלייר קובץ וידאו שמכיל קול בפורמט 2.1 וגיליתי שבאמת שומעים ב5.1 דרך מקודד הffdshow, אך שמתי לב שקולות שאמורים להישמע רק ברמקול center נשמעים גם בfront. מפה הסקתי שהמקודד שעד עכשיו שימש אותי לשמיעת הקול עובד גם הוא במקביל ולכן הקול הושמע באותו זמן גם בפורמט 2.1 וגם בפורמט 5.1. לכן רציתי לשאול כיצד אני יכול למנוע מהמקודד הישן לעבוד בזמן שהffdshow מקודד את הקול? קובץ הוידאו שהפעלתי השתמש בפורמט mp3…

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by kol209,

    איזה תוכנת אופיס הכי טובה? אופיס XP 2004 ? אופיס XP 2003? Microsoft אופיס 2003? Microsoft אופיס 2004? הוא שייש תוכנה אחרת?

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by Falcon4g3,

    שלום יש לי במחשב איזה 4 תיקיות ראשיות של שירים בכוננים שונים רציתי לדעת אם קיימת תוכנה, או שיטה/דרך בה אוכל למצוא שיר במהירות על פי הקלדת שמו תוכנת קיטלוג מה שנקרא תודה רבה.

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. באתרים כמו ספורט 5 yes walla nana אי אפשר והתקין פלאש והכל וזה לא נותן מה לעשות אם פה לא מתאים תעבירו לאן שמתאים

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. כשאני עושה ctrl+alt+f זה נותן לי הערה שלידה מופיע מספר כשלהו שאני בוחר. אותו מספר מופיע לי בעמוד כך כשאני מעתיק אותו ליד המילה הלא ברורה, זה מפנה אותי להערת שוליים. איך אני עושה את הערה אבל בלי הקיצור להפניה? אני פשוט מאוד רוצה לכתוב "© כל הזכויות שמורות." בנוסף שמתי לב שכשאני עושה את הערה זה מופיע לי בתחתית העמוד אבל עדיין בחלק שניתן לכתוב בו. יש אפשרות להוריד את זה קצת למטה כך שלא יהיה בחלק שבו אפשר לכתוב? * word 2003

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by The Ball,

    שלום לכולם יש לי כמה סרטים על המחשב והם באנגלית, בלי תרגום =\ וזה קצת מציק. יש איזה שהיא תוכנה שיכולה להוסיף תרגום לסרט? תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים