תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אהלן, התקנתי אתמול ווינדוס 7 (64BIT) ועליו גם דפדפן פיירפוקס וכרום. שני הדפדפנים משתמשים במלא תהליכים באופן לא מוסבר. ברגע שאני נכנס לאחד מהם, אני מסתכל ב-TASK MANAGER ורואה מלא תהליכים פתוחים שמשתמשים בכמות פסיכית של זכרון. הבעיה מוכרת? יש פתרון ? תודה רבה.
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, התקנתי לחבר שלי את הדרייבר בשביל הלוח אם שלו(Gigabyte G31). עכשיו הוא מספר לי שכל הזמן קופץ לו החלון של הדרייבר(הלוח בקרה של הסאונד) ואומר שהוכנס מיקרופון\אוזניות אל שקע המחשב ושאני צריך לאשר זאת. הבעיה שלא הוכנס שום דבר לשום שקע והדבר הזה קופץ מלא פעמים וזה משגע! באמצע משחק זה קופץ. מה עושים?
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי, לא מצאתי את הפורום המתאים, אז אני מקווה שפה זה בסדר! מכירים את הפס טעינה האפור של יוטיוב, שמסמל את "אחוזי הטעינה" שהסרטון הורד?! כבר מספר ימים שהוא נעלם לי, אי אפשר פשוט לעצור את הסרטון ולתת לו להטען. כי זה מרגיש כמו STREAMING ישיר. חיפשתי תשובות בגוגל, אבל כולם נותנים תשובות של "תעשה ריסטרט, תמחק קש וקוקיז"... עשיתי את הכל, שום דבר לא עוזר.
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כשאתם קונים מחשב, מהן תוכנות החובה שלכם עליו? (כדוגמת winrar, אנטיוירוס וכו).
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי לכולם. מכירים את הסרטונים ביוטוב שחסומים לישראל? אז יש אחד שאני ממש רוצה לראות. אני מודע לזה שיש תוכנות שמתקינים על המחשב ככה שאתה גולש דרך מחשב אחר וכו. אבל אני לא רוצה להתקין אותם- אני רוצה תוסף לפיירפוקס שעושה את זה. ניסיתי לחפש דרך האתר תוספות של פיירפוקס אבל התוצאות לא היו משהו והאתר שלהם גם נפל זמן קצר אחרי שהתחלתי לחפש. תודה על העזרה.
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
האם יש איזו שיטה בפוטושופ לקחת קווים מתמונות אמיתיות כדי להשאיר רק את הקווים החשובים כדי לחרוט אותם על בפרספקס?
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לאחרונה אני מרבה להשתמש בLYX לצורך כתיבת עבודות. הבעיה היא שנוצרת לי בעית שוליים כשאני כותב נוסחאות ארוכות או חישובים ארוכים וכד', ומאחר והתצוגה הרגילה היא פשוט פריסה על פני כל המסך אני אפילו לא רואה את הבעיה עד שאני מייצא ל PDF ורואה זאת שם. האם יש אפשרות שמלכתחילה אני אראה את הטקסט שאני מקליד על רקע בגודל A4, כולל השוליים שאני מדפיס בהם, כדי שאני אראה איך זה הולך להיראות? מצאתי בהגדרות > שוליים אפשרות להגדיר ידנית ואני משחק עם הערכים כדי לקבל מה שנראה פחות או יותר כמו שזה אמור להיות, אבל בכל זאת רציתי לדעת אם יש משהו שמוכן מראש בהגדרות שנחבא ממני ולא הצלחתי למצוא עדיין, ואם יש אפשרות לסדר גם את התצוגה כך שאוכל לראות את הטקסט ע"ג גודל A4 ולא סתם רוחב כל המסך שלעיתים י…
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
שלום! יש לי סרטון בגודל 7 MB רציתי לדעת באיזו תוכנה אפשר להמיר קובץ wmv לקובץ avi? תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
השתמשתי עד עכשיו בוינאמפ 3 שמכיל את הפונקציה הזו... הלוואי ולא היו בו כלכך הרבה באגים שמונעים את זה..! למה לעזאזל אין יותר את זה בדגמים החדשים של וינאמם שמשתחררים לרשת... :'( או שאולי זה מתחבא ואני לא מוצא? מישהו יעזור לי להוציא את בר'לה החוצה?
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
בשביל לראות קובץ GIF שהועלה אני צריך כל הזמן בצורה מסורבל קודם לבצע שמירה במערכת שלי ואז לפתוח אותו לעומת זאת עם שאר קבצים כמו JPEG אין לי את הבעיה ואני יכול לפתוח ולעיין בהם ישירות מלינק ההעלאה. יש למישהו מושג איך לפתור את הבעיה עם קבצי ה GIF ? ***הבעיה התחילה מאז שעברתי למערכת הפעלה חדשה W7
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
זה השם המלא: VIA AC'97 Enhanced Audio Controller
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי מספר קבצי וידאו שאני רוצה לחבר לקובץ אחד, אבל הזמן בחלק מהם לא מסונכרן. לדוגמא כשמפעילים קובץ לא מסונכרן אז כשהוא מתחיל התוכנה (מדייה פלייר לדוגמא) מראה שהוא מתחיל מזמן 27:30 במקום 00:00 . כאילו שנוספו לקובץ 27:30 דקות. בגלל זה אי אפשר לפתוח את הקבצים הלא מסונכרנים בתוכנת עריכת וידאו ואי אפשר לערוך אותם... (מתקבלת הודעת שגיאה). למישהו יש פתרון?
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מצלם את עצמי מנגן ושר, יחד עם פלייבק ברקע. על הפלייבק יש לי סדרה של צפצופים בתחילת וסיום השוט- כדי שיהיה לי קל לסנכרן את זה עם קטע האודיו המקורי- ולא זה שהמצלמה קולטת. אני מחפש סנכרון מושלם- או כמה שיותר קרוב לזה ואני מוצא את עצמי בבעייה. לפי מה שהצלחתי לראות ולהבין- אני יכול להזיז ולחתוך את הקליפים, רק בכפולות של פריים. אני בעצם רוצה לסנכרן את הקליק של הוידאו, לקליק של השיר הגמור- וכאן הבעיה. לפעמים הרזולוציה הזו של לחתוך את הוידאו (ובעצם את האודיו שלו) בכפולות של פריים פשוט לא נותן דיוק מספיק. לפעמים אני צריך להוריד רק "חצי פריים" מהתחלה. אני רגיל מעולם האודיו שאני יכול להיכנס ממש פנימה לרמת אלפיות השנייה MS, או אפילו יותר מזה. בינתיים פתחתי פרויקט חדש- ב60FPS כך שה…
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, הורדתי גוסט 2003 והכנתי איתה קובץ של וינדוס עם תוכנות נילוות, מה שקורה שיוצא שיש לי דיסק אתחול של התוכנה ועוד דיסק עם הקובץ גוסט מה שמצריך בשביל התקנת קובץ הגוסט שיצרתי 2 כונני דיסקים, ניסיתי לשים את הקובץ במחיצה שונה מC אבל הוא לא נותן לפרמט בטענה שאי אפשר "לשאוב" את המידע אם הוא נמצא באותו דיסק קשיח. איך אני משלב את התוכנה עם הקובץ שיצרתי? תודה
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכם זה שוב אני, אוקי אז ככה: מאז שמחקתי את קאזה בעקבות המצאותה כ-ADWARE BUNDLE בתוכנה החדשה של מייקרוסופט הבטא, שמוצאת כל מיני זבלים במחשב, אני לא מוצא תוכנה נורמלית אחרת להורדת שירים מהאינטרנט. חיפשתי בהמון נושאים חרשתי איזה 14 עמודים של כל מיני תוכנות והצעות אבל שום כלום אני לא מוצא שום דבר, ואני לא משתמש באימיול ולמרות שניסיתי את WINMX המאגר שלה דל ואין בה הרבה משתמשים ככה שבתכלס לא מצאתי תוכנה דומה לקאזה שתתן לי להוריד שירים כמו שצריך מהאינטרנט. בבקשה תעזרו לי למצוא תוכנה אחרת או אם למישהו יש קאזה בלי כל הזבל שהיא מתקינה איתה אני מאוד אשמח לקבל את זה, מודה לכם מקרב לב, דודי.
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
עכשיו האם אני יכול להתחבר דרך מחשב אחר שאין לו את התוכנה? זאת אומרים להקליד את האייפי שלי איפשהו ואז הוא ייתן לי להקיש את ה-USERNAME והסיסמה כדי שאני אוכל להתחבר למחשב.... האם זה אפשרי או שרק אפשר להתחבר אם יש לך את התוכנה במחשב שממנו אתה מחתחבר? תודה לעוזרים מראש
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מחפש תוכנה שתגבה באופן אוטומטי קבצים ותיקיות במחשב. אבל לא שתיצור קובץ BACKUP אלא שתעביר את התיקיות בשלמותן אל היעד הדרוש.
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לבת זוגתי מחשב נייד ויש לה רק כונן C והיא רוצה עוד כונן האם קיים דבר כזה? לפתוח עוד כונן או תוכנה? משהו שאפשר לעשות בנידון
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם ... יש לי בעיה עם האימיול בוסטר החדש של ליונטוורק ... כול פעם שאני מתחבר זה מוריד לי בהתחלה על 10 ואז תוך שנייה קופץ ל-30 ואז ל-60 ואז ל- 100 ואז 150 ואז 250 ואז 300 ואז חוזר את אותה הדרך אחורה ... כאילו תוך 6 שניות מגיעה למקסימום של הפס רוחב (2.5) ותוך 6 שניות חוזר שוב לאפס ואז ככה עוד פעם ועוד פעם וכו... מה הבעיה ? ומה אני צריך לעשות שיוריד נורמלי ? כי יש מקורות עובדה הוא מוריד ל-2 שניות על 300 ? חחח תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אם הייתם רוצים לשכור מישהו שיעצב לכם אתר, והייתם יכולים לבחור רק לפי הלוגו, במה הייתם בוחרים : http://img75.imageshack.us/img75/3848/idan6or8.jpg http://img368.imageshack.us/img368/6695/lavender1111123234ds2.jpg או מה לדעתכם פשוט יפה, נעים ומקצועי יותר?
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני אישית מנסה להתחבר מ2 בצהריים אבל זה לא מצליח. הגרסה שלי היא 2003b (pro)
-
- 28 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לא מצליח להיכנס למסנג'ר (מסנג'ר9) איך שהוא מנסה להיכנס לא עובר 2 שניות והוא רושם הכניסה ניכשלה מכיוון שהשירות אינו זמין כעת ובצד רשום קוד שגיאה 8e5e05f6 מה הבעיה?????????
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לפני כ... אני מניח, למעלה מחצי שנה, קניתי מחדש חדש, שנצבר בו הרבה זמן למען האמת, ואני מעוניין לפרמט אותו עכשיו. בפעם הקודמת (כשקניתי את המחשב) זו הייתה הפעם הראשונה שהתקנתי מערכת הפעלה לבד, דרייברים, ובעצם הכל מהתחלה. אני רוצה לפרמט את המחשב מהתחלה ועד הסוף - ששום זכר לא יישאר ממה שיש עליו עכשיו. אז, לפי מה שהבנתי כל מה שאני צריך לעשות על מנת למחוק הכל ולהתקין את המערכת מהתחלה זה פשוט להכניס את הדיסק של מערכת ההפעלה, ותוך כדי שאני מוחק מחיצות ומתחיל את ההתקנה (כשכוויכול המערכת הקיימת מותקנת), ה-HDD יפורמט והמערכת תותקן מהתחלה. תקנו אותי אם אני טועה, או שאני בכלל צריך קודם לפרמט את ה-HDD בצורה אחרת (ואם כן, איך?) ורק אח"כ להתקין את ה-Windows מהתחלה. לאחר מכן, הב…
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
קניתי לפטופ של DELL סדרה VOSTRO V131 והתקנתי עליו WIN7 תמיד שהתקנתי WIN7 על מחשב הוא מעדכן לי את כל החומרה באפדייט, אבל הפעם משום מה זה לא קורה. בכל מקרה ניסתי להוריד ידנית מהאתר שלהם דרייבר לכרטיס רשת אלחוטית והוא אומר שזה לא דרייבר מתאים.. יש איזשהו פיתרון לנושא??? תודה!!
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
ככה... תקף את חבר שלי וירוס תולעת שניקרא w32.welchia.b.worm הבעיה איתו היא שכשאני מנסה לימחוק אותו ישר מהכפתור Delete אי אפשר לימחוק אותו כי כנריאה הוא מפעיל את עצמו עם הפעלת הווינדווס... סרקתי את כל כונן C עם נורטון אנטי וירוס מעודכן אבל הנורטון לא מצא כלום, ניסיתי להיכנס למצב בטוח וגם אז לא הצלחתי לימחוק אותו. עוד דבר, הוירוס נוצר בתיקיה \C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5 8202GFR4 ובתוך התיקיה הזאת הוא יצר קובץ בשם WKSPATCH[1].exe וכל פעם שהנורטון מתריע שהוא מוצא וירוס מהסוג הזה, נוצר עוד קובץ כזה או דומה באותה תיקיה. פעם אחת הצלחתי לימחוק אותו בזה שמחקתי את כל התיקיה אבל אחרי שעשיתי ריסטארט הנורטון פיתאום התריע…
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-


