עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by sergey_k,

    איך עושים בתוכנה שהכפטורים של מיקלדת האינטרנט יעבדו גם שם ולא רק ב מדיה פלאייר עם מישו יודע איך עושים שיתן הסבר בבקשה

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  2. Started by ofer1928,

    יש לי בעיה בInternet Explorer , לכל אתר שנכנס אחרי כמה שניות זה נותן לי הודעה שהאקספלורר צריך להסגר ויש יש לי אפשרות לדו"ח שגיאות לשלוח או לא. בכל מקרה, יש למישהו מושג מה אני יכול לעשות לפתור את הבעיה? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  3. שלום לכולם ואני מקווה שזה הפורום... בתוכנת outlook כשאני מסמן שישאיר את ההודעות שנקראו מהשרת על השרת הוא משאיר אותן, אבל אני צריך לסמן מחדש את ההגדרה הזו אחרי כל פעם שאני מעלה את התוכנה- יש דרך לגרום לזה להיות ככה בצורה קבועה? ושאלה נוספת, יש הודעות ישנות שהוא כבר הוריד מהשרת וכרגע שמורות רק על המחשב עצמו, יש דרך "לשתול" אותן חזרה בשרת? בתודה מראש...

    • 2 תגובות
    • 568 צפיות
  4. Started by נריה,

    יש איזה תוסף שמאפשר לראות את פייר פוקס כמו שהאתר היה נראה דרך אקספלורר? אם כן אפשר בבקשה אותו?? ו...אם אפשר מדריך לתוכנה שיש http://www.parapara.co.il/Software/?SoftwareID=5900 [move]תודה מראש[/move]

    • 4 תגובות
    • 568 צפיות
  5. Started by barlevi321,

    שלום לכם רציתי לשאול בקשר לתוכנה Dmark 063: מה זה בעצם התוכנה הזאת ? מה היא עושה? שמעתי שזה לכרטיסי מסך אבל לא הבנתי בידיוק מה הכוונה. למה אני צריך אותה? אם יש מאמר בעברית אז מצויין! בתודה מראש בר לוי!!

    • 2 תגובות
    • 568 צפיות
  6. Started by li1,

    יש לי מחשב נייד ASUS EEE מה שקיבלו בזמנו מבזק יש עליו את האופיס 2003 אני מעוניין להעביר מצגות שהם קצת כבדות בגודל 7-10 מגה עם סירטונים וכו' אך לפעמים המצגת נתקעת מה יכולה להיות הסיבה ואילו פתרונות ניתן ליישם? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  7. Started by Oranili,

    עוד כמה רגעים במחשב שלי ... עשיתי לו ENABLE WINDOWS 98 משהו כזה ב BOOT התקין .. עשה FORMAT ל C ... מתקין .. עוד מעט מסיים וב D אני מקווה שכלום לא נמחק לי . כי הכונן FAT32 ב D ו ב C היה NTFS .. אז היה חייב לפרמט .

    • 3 תגובות
    • 568 צפיות
  8. Started by A.N.,

    שלום לכם, אני מנסה להיכנס לכל מיני קישורים באינטרנט והוא לא נכנס למשל האתר יד 2 אם אתם מכירים. הקישור של המודעות של ה"חם בלוח" אני לוחץ ולא נכנס והתמונות של הרכבים. מה הבעיה? ומה אני יכול לעשות? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 568 צפיות
  9. Started by shlomom,

    יש לי בעיה לאחרונה עם ה Bookmarks שלי . יש כמה ספריות שאני מנסה להיכנס אליהם ואז ה GUI קופא ממש ולא ניתן לבצע כלום ב Firefox למשך זמן ארוך - דקה ואולי יותר. ניסיתי לערוך את הסימניות שם לבצע Export/Import ל Bookmarks וללא הועיל. כרגע אם אני רוצה להיכנס לקישור בספריה הבעיתית אני פשוט ניגש אליו מה Organize Bookmarks.

    • 2 תגובות
    • 568 צפיות
  10. שלום לכולם, משום מה וורד (2003) החליט לעשות בעיות עם המיספור. בתמונה המצורפת, ניתן לראות שמשום מה הוא החליט להזיז לי את הטקסט החל מהמספר 8.10. מישהו יודע איך מזיזים את הטקסט חזרה ? (מצורף קובץ הword) בתודה מראש, מייק. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  11. הפעלתי ביטול הגנה STARFORCE של STARFUKER...למי שמכיר.. אחרי המשחק לא הצליח לעלות לחצתי בטעות על לחצן אחר בתוכנה והיא נסגרה...והכוננים שהיו בהארד דיסק של התוכנה נעלמו...כליל כולל ה CDROM. לאחר מכן המחשב סירב לעלות ועשה לי המוות עד שהתגברתי על הבעיה הזאת וניתקתי מאקסטור אחד של 200 ג'י,עכשיו הווינדוס עולה...השאלה היא הכיצד אני מחזיר את המצב לקדמותו ?

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  12. אפשר לעשות mount לכונן סידירום דרך DOSbox? ועוד שאלה, איך אני מוחק את ההיסטוריה של החיפוש שעשיתי באתרים שונים ככה שכשאני פותח את גוגל או משהו דומה, לא יפתח לי חלון שמראה לי את החיפושים הקודמים שעשיתי?

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  13. Started by UnderDawg,

    לא מזמן התקנתי Vista Ultimate 64bit ומשום מה כשאני בא להפעיל AM3 זה רושם לי ישר שהתוכנה הפסיקה לעבוד והיא לא נפתחת (אין שום סימן של התוכנה מנסה להיפתח אלא הווינדוס ישר מביא את ההודעה). יש דרך לסדר?

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  14. מדובר על דיסק קשיח סאמסונג חיצוני 200 גיגה שהו בתוך קופסא וחיבור IDE יש עליו מלא חומר האם יש דרך להציל ,לא ביצעתי שום פעולה מרגע ההודעה. תודה לעונים. אשמח לתשובה יש לי הרבה חומר חשוב שם

    • 2 תגובות
    • 568 צפיות
  15. Started by MeTaLhAmMeR,

    מישהו מכיר תוכנה שמתרגמת משפטים שלמים מאנגלית לעברית?

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  16. Started by Agepox,

    פתאום זה התחיל, אני משתמש ב- Explorer 6, פתאום כל דבר שקשור ב-FLASH לא עובד לי דוגמאות : www.pogo.com הייתי משחק בו עד אתמול - www.tribalwars.net הדברים שם לא משתנים ב-LIVE כמו תמיד ויש עוד כמה דוגמאות רק אני לא חושב שמותר לרשום ת'אתרים האלה פה. מה זה יכול להיות ?! עריכה : הסתדר איכשהו, אפשר לנעול!

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  17. ניסיתי לכל המיילים שלי והוא לא מתחבר אולי צריך לשנות הגדרות ?אין לי מושג בזה !

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  18. Started by coorva,

    במידה ואני צורב עם התוכנה קבצי MP3 שיש לי במחשב לדיסק, האם היא הופכת אותם אוטומטית לקבצי WAV? במידה ולא, כיצד ניתן להגדיר לה שתעשה את זה? תודה

    • 1 תגובה
    • 567 צפיות
  19. Started by LBJ23,

    שלום לכולם, לאחרונה התקנתי על אחד מהחשבים אצלי ברשת את התוסף של MEDIA PLAYER ה- MEDIA ENCODER, שאליו מחוברת מצלמה שאותה אני רוצה לראות על מחשב אחר ברשת. האמתי, אין תלונות והוא עובד מצויין אבל רק כאשר אני מפעיל אותו ידנית והוא נמצא כתוכנה פתוחה בשורת ההתחל השאלה שלי היא: כיצד ניתן להחביא את התוכנה ולגרום לה לעלות אוטמטי עם הWINDOWS מבלי שהמשתמש בכלל יבחין בעניין בתודה מראש, LeBron

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  20. Started by veredaniel,

    שלום לכולם למשתמש מסוים הוגדר שכל הזימונים שלו יגיעו אל המזכירה שלו אשר מנהלת לו את היומן ואכן עד היום זה עבד בסדר. מדובר באוטלוק XP וexchange2000 בימים האחרונים המשתמש מקבל הודעות למייל על כל שינוי שנעשה ביומן המייל הזה הוא אינו זימון ולא ניתן לאשר אותו איך נפתרים מזה?

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  21. Started by redead,

    GEFORCE 8800 GTS עד היום לא היה בעיה הוא היה מחובר בו זמנית למסך ולטלויזיה במצב של DUAL והייתי רואה דברים שהייתי רוצה על הטלויזיה.. עכשיו פתאום בלי ששיניתי כלום , לא דרייבר , לא תוכנה חדשה יש לי הרבה מצבים שפתאום אני מאבד את התמונה על המסך של הטלויזיה ואני יכול להחזיר את זה רק אם אני עושה ריסט.. משהו מאוד מוזר ומעצבן שאין לי מושג איך לפתור..

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  22. Started by Drek Boy,

    אני צריך תוכנה שתאפשר לי להקליט את המסך בזמן שאני רואה קטע וידאו כדי להמיר לו את הפורמט כי עכשיו הוידאו הוא בVCD או משהו מוזר של דיסק DVD שזה עובד לי רק דרך המדיה פלייר אבל לא מצאתי תוכנה להמיר את זה למשהו נורמלי. אז אם מישהו מכיר תוכנה כזאת אז בכיף אם לא אז תוכנה שתקליט תמסך תיהיה טובה

  23. Started by penny_hardaway,

    שלום לכולם! אתמול ניסיתי לצרוב קובץ בגודל של 700 מגה ואולי טיפה יותר מה שבדרך כלל אין לנירו בעיה לצרוב... אך משום מה הוא נתן לי הודעת שגיאה שבדיסק אין מספיק מקום לצרוב את אותו קובץ. מאז ניסיתי עוד קבצים בעלי גודל דומה וגם אותם לא הצלחתי לצרוב וגם החלפתי דיסקים. אני משתמש בנירו 60015 בWINXP בצורב פלקסטור pxw2410a אני מבקש עזרה דחוף כי אני חייב לצרוב היום. בתודה מראש פני הארדווי

  24. Started by D-Viper,

    אני מעוניין ב-Spelling Checker של עברית, אבל הבעיה שיש לי Word 2003 בגרסא האנגלית, אז איך אני יכול להוסיף את המילון של עברית ל-Word 2003 האנגלי? תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות

דיונים חדשים בפורומים