תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם יש לי בעיה שהFIREFOX לא טוען לי תמונות בגלל הKASPERSKY הוא טוען חלק מהתמונות והשאר לא ... ביטלתי לו תFIREWALL השארתי רק תMAIL + WEB ANTIVIRUS למה זה עושה את זה ? תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
כמו לכולם, גם לי יש הרבה מאוד קבצי מדיה מסוגים שונים (אודיו, וידאו, תמונות) על המחשב. חלקם מגובים ל DVDs, חלקם לא. אני מחפש תוכנה שתסרוק את כל הקבצים האלה על המחשב ואת כל הדיסקים עם הגיבויים שלי ותיצור בסיס נתונים אחד עם כל הקבצים. התוכנה תאפשר לי לחפש קובץ מסויים ואז תגיד לי איפה הוא נמצא - אם על בדיסק מקומי, או על דיסק גיבוי, או על שניהם. התוכנה תוכל לזהות את כל הקבצים שלא מגובים ולאפשר לגבות אותם כל תקופה מסויימת (שוב, רק מה שחדש/השתנה!) מכירים משהו כזה? עברתי על הרבה תוכנות אבל רובן עושות את ההליך החד פעמי של גיבוי הכל ל DVD ברגע זה ולא מאפשרות מעקב אחרי הגיבויים, ובטח לא מאפשרות לזהות קבצים שנמצאים בדיסק גיבוי אך לא בדיסק המקומי.
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
נכנסתי לעשרות אתרים יפנים/סינים, וכל מה שמצאתי שם היתה גירסא יפנית... ככה אי אפשר לעבוד. תודה.
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
אהלן שמרתי קובץ אקסל שהכיל כ300 שורות בערך. לאחר כמה ימים וכמה שמירות הפעלתי את הקובץ והשורה הראשונה שאני רואה היא 301, ואין אפשרות לגלול למעלה לראות את שאר השורות. כלומר אפשר להגיד שאני רואה משהו כמו מסמך חדש שמתחיל מהשורה 301. מה ניתן לעשות כדי לפתור את התקלה? תודה
-
- 3 תגובות
- 568 צפיות
-
-
הורדתי את הדפדפן של פיירפוקס. בכל אופן הוא תופש לי כ שני שליש משטח המסך בלבד ואני לא מצליח להתאימו למסך ( 19 אינץ). נקודה נוספת ניסיתי להוריד כל מיני תוספות מומלצות ולמרות זאת שום תוספת לא מופיעה בדפדפן גם לא אחרי אתחול המחשב.( לדג' המעבר המהיר בין אקספלורר לפיירפוקס) תודה
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה להתקין office 2003 H יש לי 97 ואני לא מוצאת איך להסיר אותו, לא מוצאת אותו ברשימה של setting. מה עושים???? מקווה לקבל תשובה מהירה תודה :
-
- 2 תגובות
- 568 צפיות
-
-
אשמח לקבל המלצותיכם לתוכנה שתמנע כניסת כל מיני מרעין בישין כמו תולעים,סוסים, חיות אחרות וכל מיני רוגלות וכאלה ושיהיו גם חינמיות תודה
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שיכולה לצרוב כמה סרטים בפורמט AVI לDVD 1 בפורמט DVD מה שNERO צורבת לא פועל ו ב CopyToDVD אני רק מצליח לצרוב סרט 1 מישהו יכול לעזור לי תודה
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
שלום, ברצוני להתקין את התוכנה הנ"ל, אני לאחר הסרת 3.47. אבל יש בעיה, כשאני מתקין באשף הראשוני הוא מבקש ריסרט לצורך התקנת סקזי קונטרולר... לאחר הריסטרט הוא מבקש שוב, ושוב... ככה שהתוצאה לופים אין סופיים... הבעיה מופיעה מיד אחרי הNEXT הראשון... ככה שאני לא מצליח לגשת להתקנת התוכנה בכלל... אני נחסם עוד לפני. אני משתמש בXP, תודה מראש לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 568 צפיות
-
-
היי קניתי דיסק קשיח חדש והעברתי את כל התיקייה של האי מיול אליו הכל טוב ויפה מגדירים לו אות כונן חדש והוא רואה את כל הקבצים משתף ומוריד. אני רוצה לעשות אותו דבר בדיוק בטורנט אבל לא כ"כ מצליח מישהו יכול לעזור? דרך אגב אני משתמש ב1.7.7 utorrent
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
שחבר שלי מבקש עזרה מרחוק, אנחנו מקבלים הודעת שגיאה - HOST NAME CANNOT BE RESOLVED, הסיוע מרוחק מאופשר... אז למה זה קורה, ואיך אפשר להשתמש במסנג'ר או בתוכנה אחרת כדי לתת עזרה מרחוק? תודה, עידו.
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
יש לי אנטי וירוס ESET NOD32 Antivirus עכשיו אף פעם לא השתמשתי בו היה לי AVG ואני יודע שבAVG היה בתי כלא לוירוסים כאלו עכשיו איך אני מוצא את זה ב נוד 32 ועוד שאלה איך אני עושה לאנטי וירוס שיעשה סריקה לבד למחשב תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
יש לי בעיה, אני לא מצליח להפעיל את הפוטושופ שלי, אני לוחץ על האייקון של ההפעלה הוא פותח את התוכנה רגיל אבל רושם לי הודעת שגיאה כזאת: licensing for this product has stopped working "this product has has encountered a problem which requires that you restart your cumputer before it can be launched" "if you continue to see this message after restarting your computer, please contact either your IT administrator or Adobe technical support for help, and mention the error code shown at the bottom of this screen." Error: 14 http://www.adobe.com/support] כמובן שעשיתי restart כמה פעמים - וזה עדיין מופיע לי! מה צריך לעשות על מנת שאוכל לעבוד סוף סוף עם התוכנה??? תודה רבה לעונים! [at…
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
שלום. אני ניסיתי להתקין גירסאות שונות של AVG ולא משנה איזה גירסה ניסיתי ניסיתי איזה 3 כל אחת נתקעה ונתנה לי את אותו ארורר העלתי תמונה... [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 568 צפיות
-
-
הי, אני עובד עם רפידשייר ו-jdownloader כבר תקופה ארוכה מאוד, אבל מאתמול חשבון הפרמיום שלי לא מוכר בתוכנה יותר. ניסיתי לשנות שם משתמש וססמא ולהוסיף את החשבון ל-jdownloader מחדש אבל זה עדיין לא עובד. מה שמוזר זה שאם אני טועה בססמא jdownloder יודע לדדוח על זה אבל כרגע כל מה שהוא רושם זה:No PremiumAccount אגב אין שום בעיה עם החשבון ואני עדיין יכול להוריד ישירות מהדפדפן... יכול להיות שרפידשייר חוסמים את השימוש במנהל ההורדות הזה (לא ניסיתי אחר)? יש לכם הצעות לפיתרון? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
אני צריך מערכת הפעלה שתתפקד לי בתור נגן MP3 יש לי פנטיום 3 לא בשימוש וחשבתי לקנות LCD ולהפוך אותו לנגן הקטע הוא שאני לא מוצא מערכת הפעלה שתומכת בשלט רחוק בחיבור LCD ועושה BOOT ישירות לנגן צריך עזרה דחוף
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
קודם כל קיבלתי מחשב חדש,התקנתי מערכת הפעלה ואז רציתי להתקין MSN,הכל הלך כשורה,התקנתי אותו ואז שאני מנסה להיתחבר זה מקפיץ הודעת שגיאה 80048820:s05:,לפי מה שהבנתי זה יכול לנבוע מכך שהשעון והתאריך לא מעודכנים במחשב,אך אצלי הם מעודכים בבקשה,עזרה. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 568 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה לא מובנת עם תוכנת הדוא"ל Outlook Express. הבעיה היא עם אנשי הקשר. חלק מאנשי הקשר ( המחולקים לקבוצות ), מסומנים בכחול ( האייקון המופיע לצד השם ) ולא בלבן כמו מרבית אנשי הקשר. אותם אנשי קשר בכחול, מופיעים בתוך הקבוצות שלהם, אולם לחיצה על המאפיינים לא מובילה לאפשרות עריכה ( חסום ) ואם מסתכלים על הרשימה הכוללת של כל אנשי הקשר, הם לא מופיעים שם, כאילו לא נמצאים כלל ברשימת אשי הקשר שלי. ניסיתי למחוק אותם ולכניס שוב לאותה קבוצה והם שוב בכחול, ניסיתי למחוק ולהכניס לקבוצה אחרת, והם הפכו ללבן. אוסיף רק שאת הכתובות לא אני הכנסתי אישית, ולכן ייתכן שלא הוכנסו כראוי. אני עובד בדרך כלל עם Web Mail ולא לגמרי מתמצא בכל הקשר ל - Outlook Express, לפחות לא מעבר לבסיס. מישהו …
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת מאיפה אפשר להוריד את הפאטש (PATCH), של אופיס אקס פי שיהיה בעברית.. תודה
-
- 2 תגובות
- 568 צפיות
-
-
ככה עד לפני כמה ימים הייתי פותח את דף הבית שלי (במקרה הספציפי שלי זה יהאו),והFF היה ישר מעלה אותו משום שהוא כבר היה בתוך ה cache,מלפני כמה ימים כל אתר שאני מעלה,הFF טוען אותו (הוא טוען אותו מהר אין לי שום דבר נגד המהירות),ואני לא מדבר על זה שהאתר מתעדכן,אלא סוגר,פותח אחרי שנייה והוא טוען אותו במקום להשתמש ב cache. זו בעיה נפוצה?מישהו נתקל בה ויודע איך לפתור אותה?
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
-
כל סירטון שאני רוצה לראות אני מקבל מסך ירוק ורק שומע קול. נסיתי והתקנתי את ה K-Lite Mega Codecs אך עדיין התופעה קורת. אודה לעזרה.
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
שלום יש לי אימיול שבמקביל אליו פועלת התוכנה KASPERSKY INTERNET SECURITY 7 הבעיה שהפיירוול כנראה חוסם את הפורטים שהאימיול עובד איתם. האם מישהו יכול בבקשה לעזור לי לפתוח את הפורטים בקספרסקי? דרך אגב יש לי גם מודם שפועל על כרטיס רשת . בנוסף בכל הפעלה של האימיול אני מקבל LOWID.
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
שלום,יש לי משתמש חוקי ואני לא מבין למה שאני רוצה להוריד קאנטר או משהו אחר זה רושם לי שזה ייקח לפחות 5 שעות או לא יותר ופעם זה היה יורד לי ב10 דקות. התקנתי את steam כבר עשרות פעמים ולא עזר..
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה למחשב שמוחקת לי מתמונה חלקים שאיני רוצה ומשלים את התמונה...
-
- 2 תגובות
- 568 צפיות
-


