עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום , אני צופה בשידורי וידיאו באינטרנט והם ניתקעים אצלי , חלק מהשידורים רצים 20 או 30 דקות ואז הוידאו לא ממשיך , השידורים הם לא שידורים חיים והייתי שמח אם תעזרו לי לפתור את הבעיה . תודה

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  2. Started by israel291,

    שלום רב! אני מעוניין לחבר את המחשב לטלויזיה כדי לראות סרטים לצפייה ישירה בטלויזייה. יש לי טלויזייה LCD 32 של LG ( דגם 32LG10R) והמחשב שלי די עתיק intel core 2 duo e6300 1.86 ghz לוח אם DG41RQ של אינטל זיכרון GB 4 DDR2 333.3 MHZ כרטיס מסך משולב על הלוח. ודי מעפן... ניסיתי לחבר את המחשב ויש רק יציאה של VGA במחשב. בכל מקרה שמתי רזולוציה של 1024/768 בקצב של 60 ולאחר מכן כיביתי את המחשב ניתקתי את מסך המחשב וחיברתי במקומו את הטלויזייה ואז הדלקתי שוב את המחשב. הקטע הוא שכאשר אני מדליק את המחשב רואים את המחשב מתחיל לרוץ על הטלויזייה ומעלה את הווינדוס עד שהוא מגיע לשלב שבו צריך לבחור איזה משתמש להפעיל ואז הוא פתאום כותב NO SIGNAL. אם יש למישהו מושג א…

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  3. אני מנסה הרבה זמן איך לסדר לדוד שלי תמחשב ולא מצליח עם התוכנה רדמין כמובן להיכנס לו למחשב אז איך מישתמשים בה? תודה לעונים!

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  4. Started by kobibo,

    מחפש תוכנה שיהיה ניתן באמצעותה להכניס טקטס חופשי (עברית) לתמונות כמו בקומיקס

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  5. היי, התקנתי את הדרייברים הכי עדכנים של ASUS ללוח ולכרטיס מסך ובדקתי את bf2 ו-age of the empire 3 ורואים מצויין ניסיתי להריץ the chronicle of riddick וקיבלתי הודעת שגיאה שקשורה ל-opengl, עשיתי חיפוש קצר באינטרנט ושם ממליצים להתקין דרייברים של nvidia רציתי לדעת אם כדאי להתקין את הדרייברים של nv, אם זה לא ידפוק אצלי דברים אחרים או שיותר נכון להישאר עם הדרייברים של הייצרן המקורי? תודה

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  6. אהלן ברשותי VISTA ULTIMATE, וכמו שידוע ה-DIRECTSOUND לא עובד בויסטה, אז שאלתי היא האם יש משהו חלופי וטוב. בתודה מראש

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  7. Started by dorish,

    שלום אני מחר מתקין ווידוס ויסטה ורציתי לפני זה להוריד את כול העיתכונים שאני צריך אני ישמח מאוד אם תעזרו לי לעשות רשימה מסודרת של כול מה שאני צריך להוריד? מעבד AMD64 כפול לבה 3800 לוח אם אסוס A8N-SLI Premium כרטיס מסך GF7800 GT כרטיס קול מיוזיק אקסטרים קראטייב מסך VIEWSONIC VP930

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  8. Started by tomer03,

    כרטיס המסך שלי הוא 4870 במערכת הפעלה 64 ביט ויסטה אוליטימיט. משום מה כשאני מתקין את הדריוור ווינדוס לפתע סוגר לי את ההתקנה מיד אחרי כשאני מאשר את ההתקנה עצמה(לאחר שכבר הוא שאל אותי את כל הפרטים הטכנים ואיפה להתקין),בטענה שהתוכנה הפסיקה לפעול ו-ווינדוס נאלץ לסגור אותה. אף פעם לא היתה לי בעיה בעדכון הדריוורים,והדריוור הנוכחי שלי הוא 9.1 למישהו יש מושג? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  9. שאני אוכל לרשום בה דברים שאני צריך לאותו זמן.. כלומר נגיד ואני אצטרך לכתוב מספר מאוד ארוך והוא נמצא לי במקום מסויים במחשב, אז במקום לגשת למקום הזה במחשב, פשוט לכתוב את המספר הזה בחלון מעל לסרגל המשימות, שיישאר שם עד שאני אחליט למחוק אותו או לשנות אותו למשהו אחר.. אני פשוט עוסק בבנייה של אתר ואני מבצע הזמנות עם מספר כרטיס אשראי שנמצא במסד על המחשב (סתם מספר כרטיס אשראי.. לא שלי או משו כזה ) וכל פעם אני צריך להעתיק אותו מהמסד שלו כדי להכניס את זה לאתר אצלי על מנת לעשות הזמנה.. וזה קורה הרבה פעמים.. אז חשבתיש זה יהיה נחמד שתהיה תוכנה כזו, תמיד אפשר לפתוח את ה notepad או שיחה באיי סי בשביל זה.. אבל חשבתי על משהו קצת פחות גדול ומציק.. תודה למי שימצא משהו כזה

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  10. יש לי בבית 2 מחשבים שמתחברים למחשב מרכזי עם הרמוט דסקטופ כשלכל אחד מהם יש יוזר משלו במרכזי.. אני מחפש תוכנה שעושה את מה שהרמוט דסקטופ של וינדוס עושה רק בלי כל התקלות.. אני לא מחפש סתם תוכנת רמוט.. אני צריך שהיא תהיה רמוט דסקטופ שמתחברת דרך היוזרים של וינדוס.. קיימת תוכנה כזאת? תודה.

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  11. Started by Sp_RuS,

    החלטתי לפרמט.. מצטער אבל מאז ומתמיד האיתי עושה פורמט דרך דיסקט 98, היה נותן לי מסך שחור שבו האיתי מפרמט. אז מאתחל, מפעיל SMARTDRIVE, ומתחיל את ההתקנה של XP מהדיסק כרגיל. נוצר מצב, ונדפק לי כונן הדיסקטים. אני יודע שיש דרך לפרמט ללא דיסקט. 8) הגדרתי בביוס שהמקום הראשון שבו הוא יבדוק את הבוט איהיה הכונן דיסקים. אז עכשיו כשאני מכניס דיסק XP, ומאתחל את המחשב הוא נכנס להתקנה של הוינדוס כמו שצריך... אאבבבללל איך אני מגיע למסך השחור קודם כדי לפרמט את C? תעזרו בבקשה :nixweiss: :nixweiss:

    • 4 תגובות
    • 569 צפיות
  12. Started by puma,

    אני רוצה להתקין את הכרטיס רשת אבל הדיסק של ההתקנה לא עובד אם מישהו יכול למצוא אותו ברשת בבקשה תביאו לי זה דחוף זה מה שרשום על הדיסק: 10/10mbps 32 - bit pci bus fast ethernet adapter drivers % setup program version:1001

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  13. שלום! לאחרונה צצה לי בעהי רצינית ומעצבנת. ברגע שאני מתחבר למחשב ישנו המצב הבא (מצורפת תמונה): אני מקבל שגיאות כל הזמן מהIPODHE, המסנג'ר והICQ לא מתחברים וקורסים, אני מאבד חלק ממאפייני התצוגה של הXP וכו'. אני סוגר את הIPODHE דרך הTASKMANAGER ואז האזהרות נפסקות. עדיין אני לא יכול לתחבר לתוכנות המסרים המיידיים והם ישר קורסים. מה עושים? תודה מראש! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  14. קיבלתי מחבר המלצה להשתמש ב Smart virus remover כאשר יש וירוסים שהאנטיוירוס ושאר התוכנות לא יכולות להסיר לפי דבריו התוכנה מוצאת הרבה טרויאנים ווירוסים אחרי האנטיוירוס, ניסתי לבדוק באינטרנט ויש מקומות שאומרים שהתוכנה מזויפת ולא עוזרת כלל אלא שהיא בעצמה מזיקה . האם משהו מכיר ? ויודע האם כדאי לנסות או לא להתקרב ?

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  15. Started by YOAV28,

    שלום יש לי לוח אם ASUS P4P800 והתקנתי מערכת הפעלה VISTA ואני לא מוצא הכול הרשת דריברים לכרטיס קול שלו אם מישהו יוכל לעזור לי אני אודה לו מאוד תודה מראש יואב

    • 3 תגובות
    • 569 צפיות
  16. Started by netanel305,

    שלום קניתי מצלמת אינטרנט והיא לא בא אם דרייבר למצלמה חיברתי אותה למחשב והמחשב לא מוצא את הדרייבר זה עושה סימן שאלה בצבע צהוב סוג המצלמה שלי הוא insixt 168 special function ה-usb צריך את הדרייבר הזה של סוג המצלה שרשמתי למעלה usb camera בבקשה אני צריך את זה דחוף תודה מראש netanel305

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  17. ואיך אני מגדיר שמה שיש לי עד עכשיו לא ימחק והאם האחים שלי יוכלו לבטל אותה. ואגב התוכנה בחינם?

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  18. Started by snop,

    כאילו שאלתי היא כזו : נכון נגיד שממירים את הסרט ל-VCD/SVCD אז זה עובר את ה-700 מגה בייט (דיסק רגיל לא DVD) יש איכשהו דרך להגדיר לו שיצרוב את הסרט על שני דיסקים פשוט שיצרוב וימשיך את הצריבה בדיסק שני..? או שאין כזה דבר וזה רק נשמע פשוט במילים ? תודה על התשובה

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  19. Started by avikdj,

    בס"ד אני מנסה להכנס ל outlook במחשב שלי והוא נותן לי הערה אני מצרף כאן תמונה תודה מראש על העזרה אברהם [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 569 צפיות
  20. Started by You,

    למישהי שאני מכיר יש בעיה שכל פעם אחרי reboot או הפעלה מחדש של ה-IE, היא צריכה לשנות את ה encoding על מנת לראות עברית, אחרת היא רואה ג'יבריש. ניסיתי לעבור איתה על כל הגדרות השפה שאני מכיר והכל תואם לשלי ולי אין את הבעיה הזאת. השאלה שלי זה האם מישהו יודע איך לתקן את הבעיה ? ובלי להציע לה לעבור לפייר פוקס, היא מעוניינת להשאר עם ה-IE. בתודה, גל.

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  21. Started by gabbb,

    ברגע שאני מתקין driver nvidia חדש נעלם לי התצוגה על המסך יש לי ויסטה אבל אני שומע שויסטה עולה בבקשה תעזרו לי

    • 5 תגובות
    • 569 צפיות
  22. Started by evy,

    חבר'ה עזרה מכם.. יש לי xp pro עם sp2 והתקנתי את הפיירוול sygate .אחרי ההתקנה,ביטלתי את הפיירוול של וינדוס וישר הוא מציג לי הודעה שאין לי פיירוול .ז"א שאם אני מסתכל ב security center הוא מראה לי שפיירוול על off ,וזאת למרות של sygate פועל. למה הוינדוס לא מזהה את הפיירוול?ואיך אני יגרום לו לזהות?

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  23. Started by A.Iniesta,

    אני לא ממש מתלהב לעבוד עם אאוטלוק, אלא אם אין ברירה ואז אני יהיה חייב.. בעיקרון אני מחפש תוכנה שתדע 'לשאוב' אימיילים ממספר כתובות (walla וgmail בעיקר) ותסדר לי אותם בנוחות בלי שאני יצטרך לפתוח את האינטרנט ולחפש. לא חייב שהם יהיו ביחד, אפילו שיהיה טאבים - אחד של האימייל מוואלה, ואחד של הgmail. פיצ'ר נוסף - יקפיץ לי הודעה בקבלת מייל חדש. תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  24. Started by gabi123,

    יש לי בעיה בתקייה Local Settings (תקייה מוסתרת) שנמצאת ב-C:\Documents and Settings\***\Local Settings זאת תקייה שתופסת הרבה מקום (37 GB) אבל בעצם אין בה כלום, כאילו משהו שמור לאיזו תוכנה במחשב. רציתי לדעת למה קשורה התקייה הזאת ואיך אפשר להקטין אותה משום שהיא תופסת לי את כל הכונן C שעליו גם מותקן הווינדוס. תודה בכל מקרה גבי

    • 4 תגובות
    • 569 צפיות
  25. Started by Little SAVAGE,

    שלום לכולם, אני משתמש בצורב DVD של חברת LG, ובתוכנת צריבה של NERO. בכל פעם שאני מנסה לצרוב דיסק DVD שתכולתו 4.7 ג'יגה, אני מקבל הודעת שגיאה בה רשום שאני יכול לצרוב רק עד 4.4 ג'יגה. איך זה יכול להיות, אם רשום במפורש על הדיסק שתכולתו 4.7 ג'יגה?! מישהו נתקל בבעיה? אם כן, איך פותרים אותה?

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות

דיונים חדשים בפורומים