תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בדגש על נוד32 ו - KASPERSKY PERSONAL PRO
-
- 6 תגובות
- 571 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני הורדתי שחק BLU RAY ואני לא מצליח לנגן אותו בנגן רגיל.. הבנתי שאני צריך תוכנה מיוחדת בשביל זה,אשמח אם תביאו לי אותה כי אני לא צמוצ אאף אחת מהם\=. תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 571 צפיות
-
-
כשאני פותחת את מנהל המשימות אז לא מופיעות לי שתי השורות העליונות של החלון כלומר השורה עם ה-X ושורת התפריטים שמתחתיה יש פתרון?
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
שלום החלטתי להתקין את הוינדוס ויסטה בטא החדש בכונן חדש שאני אצור במיוחד בשבילו פתחתי את הNorton PartitionMagic 8.0 וכשהעשיתי את הריסט אחרי שהגדרתי את הכונן החדש הוא רשם לי שגיאה "Bad update sequence number" וזה לא יוצר לי את הכונן החדש למישהו יש מושג מה עושים עם זה?
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי עכבר LX7 אלחוטי עם WAVE... עכשיו הכל עובד טוב ! עם הקדימה ואחורה בFF .. לפעמים הוא לא רוצה לעבוד פשוט לא עושה כלום... אני צריך לעשות ריסט כדי שיעבוד... מה זה יכול להיות? כל כך מעצבן... תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 571 צפיות
-
-
שלום לכולם... לאחר שקיבלתי תשובה ורעיון םשוט אבל מצויין לפני כמה שעות מכם אני בא בעוד בקשה קטנה.. התחלתי לפי הצעתכם להשתמש במאיץ ומנהל הורדות זה... כשאני מנסה להוריד יותר משני קבצים הוא לא נותן לי את האפשרות..הוא פשוט מתמקד רק בשתיים ואחת כאילו מושהת.... יש אפשרות לשנות לתוכנה משהו בהגדרות ...?? תודה מראש..
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
גירסה 1.3.0 של תוכנת הדואר האלקטרוני החינמית בעברית שוחררה היום רשימת השינויים והתוספות הן: * הפרדה דינמית בין המכתבים לצפיה מקדימה, לא רק בצפייה ב"כל החשבונות" * כפתור הפסקת פעולה מול שרתים בזמן קבלת מכתב, היה נכבה לפני הזמן + אפשרות לקבוע בהגדרות חשבון, האם מכתבים מחשבון זה יקבלו הודעה כשהמכתב נקרא + אפשרות למחיקת נספחים לאחר הכנת המכתב לשליחה ^ אפשרות לבחור ארץ שונה מישראל, לשליחת SMS. ^ אפשרות להגדיל חלון ראשי לכל המסך ^ אישור פעולה במידה ונספח כבר קיים בתיקייה בה רוצים לשמור אותו + אייקון מיוחד למצב לא מקוון, ליד השעון ^ אפשרות לבדוק שרתי דואר (גם בתכונת ה SMS/ICQ), עד למינימום של כל 5 דקות * באגים בניהול אנשי הקשר ^ אפשרות שהמספר שמופיע ליד השעון יראה רק א…
-
- 3 תגובות
- 571 צפיות
-
-
כשאני שם את המחשב על standby, אני יכול להחזיר אותו רק ע"י המקלדת, העכבר מכובה. באפשרויות העכבר אפשרתי חזרה מSTANDBY ע"י העכבר. לוקח לעכבר כ30 שניות לחזור לפעולה ולהדלק. מה הבעיה? ווינדוס XP SP2, עכבר RAZER COPPERHEAD (לייזר). תודה!
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
כשאני רוצה לפצוח קובץ שזה עתה שלחו לי במסנג'ר (ושסיימתי לקבל אותו), נפתחת תיבת טקסט שאומרת: "ה- windows securuty center גילה שהקובץ הוא pottentially hazardous, ולכן אין אפשרות לפתוח אותו". אחרי זה אין לי אפשרות לפתוח את הקובץ, והקובץ גם לא מופיע ב- my recieved files. לעומת זאת, כששלחו לי את הקובץ לאימייל, גם שם נאמר לי שהקובץ יכול להיות מסוכן, אך הייתה לי אפשרות לפתוח אותו בכל זאת. מישהו יודע איך מתקנים את הבעיה הנ"ל במסנג'ר? ניסיתי לשחק קצת בהגדרות של ה- windows security cente, אך כלום לא עזר...
-
- 3 תגובות
- 571 צפיות
-
-
הסתדרתי טוב התקנתי כדי לסרטט משו. א. אם אני מוריד איזה מידול מהאינטרנט, איך אני מקטין אותו? (אני מוריד דלת והיא ענקית) ב. לאותה הדלת, יש את הנקודה שבה רואים אתה בדיוק מלמעלה, וכשאני מזיז אותה רואים אותה מהצד. איך אני קובע איפה הנקודה הזאתי, או לחילופין שיראו אותה מלמעלה תמיד ג. אפשר להקטין את העובי של הקווים? זה מציק לי שהם כ"כ שמנמנים תודה, ונלך לראות את המדריכים שלהם בוידאו אולי יש שם משו מעניין.
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
למשל האתר של עיתון הארץ עולה דף ריק http://www.haaretz.co.il/ ואילו האתר של YNET עולה בסדר אז מה הבעיה? תודה
-
- 3 תגובות
- 571 צפיות
-
-
איפה יש אפשרות בתוכנה (אם בכלל) שכשאני מסמן כמה קישורים (למשל של RAPIDSHARE) אז התוכנה פותחת לי את כולם ולא רק אחד ?
-
- 4 תגובות
- 571 צפיות
-
-
-
הכותרת אומרת הכל, צריך תוכנה שהיא לא FRAPS ושאפשר להקליט בא את המשחק בדרך נאותה ויפה, ושלא תיצור קבצים ענקיים.
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
אוקי. קיבלתי היום מערכת מדהימה של polk audio 5.1. חיברתי את הרמקולים לרסיבר ואותו למחשב, רסיבר של JVC עם סראונד. לא הצלחתי לשמוע ברמקולים האחוריים חזק מספיק אז ניסיתי להגביר אותם ברסיבר ובדריבר אבל ללא הצלחה. לאחר מכן ניסיתי לעדכן דריברים והורדתי את הדריבר הכי חדש מהאתר של קריאיטיב אבל עכשיו אני שומע רק בסנטר ושני הרמקולים הקדמיים. ניסיתי להגדיר "ולשחק" בהגדרות אבל ללא בצלחה חושב לציין שלפני שהורדתי את הדריברים החדשים זה עבד ללא הרמקולים האחוריים :'( תודה על העזרה עריכה: עכשיו אני כבר לא שומע כלום
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
שלום, יש לי רמקולים חדשים יחסית פשוטים אבל יש גם סאב וופר קטן אבל לא משנה מה אני עושה הרמקולים לא רוצים להוציא צליל... האור ברמקולים עובד שאני מחבר את החיבור הירוק שלהם למחשב אז שומעים שיש משהו כזה קחו קחו קחו אבל לא עובד...עכשיו בווינדוס למטה (7) זה מכוון ל-s\pdif אין speakers זה קשור אולי? מחקתי את הדרייברים שלו ושוב התקנתי....את המחשב פירקתי וחיברתי את החיבור הקטן של ה-HD במקום ac\97 גם לא עבד מה זה יכול להיות? נ.ב ניסיתי לחבר גם אוזניות ולא שמעו כלום...אני יודע שזה לא הכי רלוונטי אבל המחשב חדש בן כמה ימים לכן נראה לי שזה קשור להגדרות בווינדוס ולוא דווקא לחומרה ו...יש לו גם כרטיס טלוויזיה במחשב יכול להיות שיש התנגשות כלשהי? ו...עוד משהו קטנטן...כשאני מפעיל לדוגמא שיר …
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
-
אז ככה שמעתי שיש תוכנת פקס בwindows רציתי לשאול איפה אני יכול למצוא אותה, וגם קניתי לא מזמן מדפסת עם פקס Lexmark x1190 ואין לי מושג איך אני שולח משם פקס.....תודה לעוזרים...
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
אשמח אם מישהו יזכיר לי איך קוראים לתוכנה שממירה את ממשק העברית לממשק באנגלית, ואם היא חינמית אז איפה ניתן להוריד אותה? תודה
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני צריך תוכנה שמגינה מפני קריאת קבצים ע"י סיסמה. כלומר, מי שלא יודע את הסיסמה - לא יוכל בכלל לראות את הקבצים. משהו כזה שכדי להכנס לספריה מסוימת - צריך להקליד סיסמה. יש משהו כזה? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 571 צפיות
-
-
-
מי עוזר לי בבקשה? פעם ראשונה שאני מתכנן אריזת דיסק - עם הנרו והכל נח בתוכנה הזו - רק מה? האותיות שאני כותב בשמות השירים למשל - יוצאות בכתב ראי === הפוכות!!! למ זה קורה? ואיך מסדרים את זה? :s05: תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
אני מתקין את האופיס ובאמצע ההתקנה אני מקבל הודעת שגיעה שנותנת 3 אפשרויות : נסה שנית, התעלם או ביטול זו לו הפעם הראשונה שאני נתקל בבעיה הזאת, אני לא יודע למה היא קשורה לוונדוס עצמו או לאופיס ניסיתי להתקין כמה גרסאות של אופיס : 2003,2007 ו 2007 SP1 כל הגרסאות אופיס שניסיתי להתקין עובדות בצורה חלקה במחשבים אחרים. במחשב בו נתקלתי בבעיה זו יש מערכת וונדוס אקס פי home SP2 HEB מקורית עם CD KEY מקורי שעבר את בדיקת המקוריות של מיקרוסופט. אני מצרף תמונה. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
יש לי כרטיס גרפיוATI Radeon HD4850 512MB PCIeוGigabyte היי לכולם אני מחפש קישור לדריבר עדכני לכרטיס מסך הזה אם אני לא במקום הנכון סליחה אשמח לקישור ישיר יש לי xp sp 3 ניסיתי להוריד מהאינטרנט ושהתקנתי מופיע לי שגיאה יש לי מעבד אינטל אם זה משנה אשמח לעזר נ.ב יש לי directx 9זה לא אמור להיות גירסה 10 תודה
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
תודה.
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-


