תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מחפש דרייבר לסורק UMAX ASTRA 600S
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
אז ככה......אני צריך להתקשר לחו''ל והבנתי שזה זול..... אז השאלה היא האם מישהו פה התקשר פעם לטלפון רגיל דרך הסקייפ? כמה זה עולה? חוץ מזה בטוח להרשם לשירות הזה?
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
-
ghost היא תוכנה חינמית? אם כן תביאו לי בבקשה קישור להורדת התוכנה הכי עדכנית
-
- 3 תגובות
- 572 צפיות
-
-
שמתי לב שאם אני מקבל אימייל נגוע עם וירוס אז הנוד מוסיף לכותרת [virus virus-name] אז רציתי לשאול אם אפשר פשוט שהוא ימחק את ההודעה?
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שבה אוכל להצמיד לסרט כתוביות ואוכל לצרוב אותו בvcd עם הכתוביות, בבקשה עזרו .
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
הי.. אמ אני רוצה גם לדעת איך משתמשים בפרוקסי, ומה התוכנה הכי עדכנית של היום.. :
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
אתמול נכנסתי למנהל המשימות וראיתי שהתהליך הזה מורץ כמה פעמים אז סדרתי אותם. עכשיו נכנסתי למנהל המשימות וראיתי שהוא עובד מעל ל 200 פעם ! C:\Windows\SysWOW64\conime.exe אני חושב שה DES Advanced הוא הגורם הבעיה, שלא מפסיק לקרוס לי. למישהו יש רעיון ? ומה זה התהליך הזה בכלל ? (איך הוא מתקשר ל DES)
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
עם איזה תוכנה אני יכול לשמור את הסאונד של הסרט על מנת לסמפל ווקלים ... ועוד שאלה... יש לי סרט AVI לא תקין, אי אפשר להעביר בו קדימה ואחורה, זה תוקע את המחשב. איזה תוכנה יכולה לסדר את זה? תודה !
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
איך שאני נכנס למחשב שלי אני רואה איה חמישה - שישה כוננים,אני מתכוון לכוננים זמניים כאלו כמו של USB FASH. איך אני מעלים אותם ?
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
לחלונות השיחה לוקח המון זמן להיפתח והכבדות הזאת פשוט בלתי נסבלת. יש למישהו מושג איך אפשר לפתור את זה(אולי פאטש)?
-
- 4 תגובות
- 572 צפיות
-
-
יש לי בעיה באימיול תוכנת שיתוף קבצים אין לי מהירות מישו יכול לעזור ???
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
יש לי בעיה מוזרה מאוד ! אני לא מצליח לראות תמונות אישיות ! ולא פרטים דרך החלון שיחה ! אני גם לא רואה את התמונה שאני שמתי אבל במחשב אחר הכל טוב ! למה זה? מישהו יכול לעוזר לי בבקשה ?<!
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
טוב אז התקנתי מחדש את STEAM בשביל לנצל את המבצע של האורנג' בוקס ב9.99. קניתי את החבילה ניגשתי לרשימת המשחקים והתחלתי להוריד את HL2. אחרי 20 דקות שמתי לב שההורדה היא במהירות פתטית של 8Kb/s אז גיגלתי וחיפשתי פתרונות למהירות הורדה איטית. בסוף הגעתי לשלב שמחקתי לגמרי את STEAM והתקנתי מחדש אבל עכשיו שאני פותח את התוכנה זה מקפיץ את הפופ אפ של: Steam Updating: Updating Steam... ||||||||||||||||||||||||||||||||||||| וזה נתקע על 0, מקסימום אחרי 15 דקות זה מגיע לאיזור ה30 אחוזים ואז קורס ומתחיל מחדש. זה תקלה בתוכנה? בעיה של הגדרות? או העובדה שיש קרוב ל1.8 מיליון משתמשים כרגע שאני מניח שעושים לינץ' על שרתי ההורדות של האורנג' בוקס בגלל המבצע? תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
ניסיתי לטעון את התוכנה בסרט מסוג avi וקיבלתי הודעה שאי אפשר לפתוח את הקובץ הזה. זו ההודעה: http://www.siz.co.il/down.php?i=momidjmyf2jy.jpg תודה מראש לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
יש את הדריברים המיוחדים של nvidia שאמורים לעזור לפיענוח HD. רציתי לדעת האם הם תומכים בפיענוח HD גם עם כרטיסים מסידרה 6 ואם כן, אילו פורמטים של HD?
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
-
-
יש לי בעיה בתוכנה ווינאפ , שאני מפעיל שיר הוא מראה לי שהשיר מתנגן אבל אני לא שומע כלום מישהו יכול לעזור לי?
-
- 4 תגובות
- 572 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי קובץ avi והסאונד בו פשוט חלש מאוד גם שהווליום בכל מקום על מקסימום אני מחפש תוכנה שתוכל להגביר אותו. תודה מראש על העזרה.
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
כשאני מנסה לפתוח לינק (מודגש בכחול עם קו תחתון) של אי מייל או של אתר מקובץ אקסל או מהאימייל שלי (אאוטלוק) מתקבלת ההודעת שגיאה הבאה: this operation has been canceled due to restrictions in effect on this computer.Please contact your system administrator." מה עלי לעשות כדי שאוכל שוב לפתוח לינקים?? (המחשב פורמט לפני כחודש) [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
היי, כפי שחלקכם מכירים - יש בפלאזמות ובטלוויזיות LCD אופציה למתוח סרטי FS (4:3) למסך רחב (WS) בלי שישימו לב כ"כ שהתמונה מתוחה, ע"י כך שבאמצע הוא לא מותח ואז בהדרגתיות בקצוות זה הכי מותח את התמונה. רציתי לדעת אם קיימת תוכנה כזו למחשב אבל בפרוצדורה הפוכה - שתיקח סרט WS ותציג אותו FS (על כל המסך), כלומר תמתח אותו אנכית, בלי שישימו לב?
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
מסיבה לא ברורה PC MARK קורס לי במבחן לפני אחרון.. נראה לי זה המבחן שאמור להציג את הקוביות התלת מיימדיות ואני מקבל קריסת WINDOWS כזו עם DEBUG וEND או שמהו כזה.. מישהו יודע כיצד לסדר זאת ?
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
לידידה של יש מצלמת רשת (לא ידוע איזה ) ואמא שלה עשתה system restor ומאז התוכנה לא עבדה , אין אפשרות להסיר אותה ובהתקנה חדשה זה מתקין רק קובת uninstall וזהו . מה לעשות ?
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
לאחרונה כאשר אני פותח סרטונים עם סיומת wmp ע"י המדיה פלייר קלאסיק שאני משתמש בו, הצבעים לא נכונים(ורוד,כחול,ירוק) במקום הצבעים הטבעיים. עם ה-wmp של חלונות הם נראים בסדר. נדמה לי שפעם זה קרה לי ושיניתי אחת ההגדרות בפלייר וזה עזר. איני זוכר מה זה היה, כל מה שניסיתי כעת לא עזר. תודה!
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-


