עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. כבר במשך כמה חודשים יש לי בעיה בהתחברות למסנגר במחשב,ניסיתי כמה סוגים של מסנגר (7,7.5,8) כל פעם ניסיתי להסיר איזה מסנגר ולהתקין אחד אחר ניסיתי הכל ואני פשוט לא מצליח להתחבר בדרך כלל זה נותן לי את הפותר בעיות הזה שזה גם אף פעם לא מצליח לי שאני עושה לו תקן הוא עדיין לא מצליח להתחבר..ניסיתי במחשבים אחרים להתחבר ואני מצליח,זה דבר מאוד מוזר והמסנגר הוא דבר מאוד חשוב בשבילי אז אם מישהו בבקשה יכול לעזור אני יודה לו מאוד!! תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  2. למי שלא מבין אז אני מחפש תוספת שתאפשר לי לשחזר את הדפים האחרונים שהייתי בהם בזמן שסגרתי את הדפדפן, בפעם הבאה כאשר אני פותח אותו. ראיתי כזאת אפשרות במקסטון. עדיף שאפשר יהיה גם לבחור איזה חלונות לעלות כמו במקסטון. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 573 צפיות
  3. Started by blork1,

    יש לי בעיה אני רוצה להעביר את האתר הזה ל-PHP/ <צונזר> ואני מחפש תוכנה מישהו יכול להביא לי תתוכנה?או שיכול לעזור לי להעביר את האתר ל-PHP הוא יקבל תמורה אם יש לו אתר..הוא יקבל פירסום באתר שלי הוא נצפה מאוד יש לו כמעט 100000 צפיות בתוך חצי שנה צפיות אמיתיות ולא כאלה שעושים על כל רענן..תוכלו לקבל סטטיסטיקות למי שרוצה..תודה

  4. Started by eladbu,

    הורדתי את גאבה קונסול לצורך תוכנה מסוימת שאני רוצה להפעיל את הקובץ 16 מגה הורדתי מהאתר עצמו וכל התקנה הוא אומר שיש בעיה בקובץ הקובץ הורד פעמיים ובוצע למחשב כיבוי והדלקה קובץ על הבעיה מצורף [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  5. Started by Jack_g,

    שלום, אני עשיתי חיפשו על DOCS OPEN ב GOOGLE וקיבלתי המון תוצאות ואף אחת מה לא ממש הסבירה לי מה זה בעצם DOCS OPEN ולמה זה משמש אז החלטתי לפנות אליכם לעזרה, האם אתם יכול למקד אותי למקום או לכתבה כלשהיא שמסבירה על התוכנה הזו או אולי בעצמכם להביר עליה. זה לצורך לימודי אז בבקשה תעזרו. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  6. כל פעם שאני מעלה אותו הוא עושה REHASHING ל-123 קבצים מסויימים. זה גורם לעיכוב וזה מעצבן. אילו סתם קבצים (של משחקים וכו') שלא משתנים. בנוסף, שמתי לב שהוא עושה את זה גם אחרי שאני יוצא מה-OPTIONS . זה מגוחך, זה כאילו שהוא מזהה אותם כל פעם מחדש, כל פעם את אותם 123 קבצים. מה עושים?

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  7. Started by shdor,

    מחפש דרייבר לכרטיס קול המובנה בלוח אם שלי: intel d975XBX2(bad axe 2) haaaa אני מחפש בנרותתת את הדרייבר מצאתי משהו ולא עובד לי :\

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  8. Started by Asafalfa,

    היי אנשים לפני כמה ימים דברתי עם חבר דרך סוג של netmeeting שפועל בעזרת מקרומדיה ושיחקתי שם עם ה זום אין כל הזמן הבעיה היא שמאז ששחקתי עם זה כל פעם שאני מפעיל סרט לא משנה איזה אני רואה את הכל בזום אין !! :\\\ ניסיתי לחזור לתוכנה ותקן אבל זה לא עזר ... יש רעיון ?

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  9. Started by tomermu,

    אני משתמש בויסטה עם SP2. מותקן לי אופיס 2007. כשאני פותח מסמך וורד או אקסל או כל תכנה אחרת מהאופיס, בכל פעם התכנה כאילו מתקינה עצמה. נפתח לי האינסטולר של חלונות ואני צריך לחכות כדקה עד סיום ההתקנה. (זה קרה אגב גם ב SP1) ניסיתי למצוא פתרון ללא הצלחה. כבר הסרתי והתקנתי כמה פעמים גם זה לא עזר. מישהו יודע מה הפתרון?

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  10. יש חיה כזאת?

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  11. Started by dima_ga,

    שלום. יש ל נגן MP4. הנגן מתוכנת כך שמתי שהוא מנגן וידאו המסך שלו אינו נכבה. רב המוזיקה שלי בנגן היא בוידאו. האם יש איזושהי תוכנה שאני יוכל לקבוע מתי אני רוצה שהמסך לא יכבה ומתי אני רוצה שהוא יכבה בזמן הניגון של קבצי וידאו. אני אוהב גם לשמוע את השירים וגם לראות אותם אבל לפעמים כמו בחדר כושר אני לא צריך לראות את הקליפ ותם מתבזבזת לי הסוללה. יש עצות?

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  12. Started by Oprapc,

    כבר הרבה זמן משום מה כל פעם שאני מפעיל את קאזה לייט היא ישר קורסת ומראה את ההודעה הזאת: ניסיתי למחוק את קאזה לייט כולל הרגיסטרי התיקיה והכל אפילו עם Kazaabegone ניסיתי למי שמכיר, ניסיתי להתקין קאזה רגילה וגרוקסטר וכלום עדיין אותה בעיה. תודה מראש לכל העוזרים!!

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  13. Started by ofirterev,

    שלום לכולם אני מחפש תוכנה טובה לגבות את כל המחשב שלי אני שמעתי על התוכנה norton ghost השאלה שלי אם אני מגבה את כל המחשב שלי בתוכנה הזאת האם אני יכול לעלות את הגיבוי שלי מהסידירום לעשות לו boot ובמידה והוינדוס שלי לא עולה כמו שמתקינים וינדוס xp go boot האם אני צריך כונן דיסקטים בשביל התוכנה הזאת כי אין לי אשמח אם תמליצו לי על תוכנה אחרת ומדריך ללא כונן דיסקטים

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  14. Started by eladbu,

    שלום לכולם! לאחרונה קיבלתי את התוכנה MUVEE AUTO PRODUCER 4 ויש לי איתה בעיה בהתקנה! לקראת סוף ההתקנה הקובץ הבא מופיע לי! ידוע לי כי התוכנה תקינה כוון שהיא מהדיסק המקורי זאת ההודעה! מה יכולה להיות הבעייה!אולי משהו במחשב שלי? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  15. Started by davidcohen,

    שלום אחים שלי, יש לי מחשב חדש וכמה תוכנות לא נותנות לי להתקין מכיוון שהווינדווס של ה64 ביט חדש מידי. רציתי לדעת אם כאשר אני יוריד את התוכנות האלה בגירסה חדשה יותר הם יפעלו. (התוכנות שלא עובדות הם: NERO 6 , D-TOOLS 3.47, TUNE-UP 2006, NORTON ANTIVIRUS 2006) תודה לכל העונים

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  16. שלום יש ברשותי מחשב נייד LG P1 ואין לי את התוכנה שהגיעה עם המחשב בשביל להתחבר לאינטרנט איפה אפשר להוריד את התוכנה? אני זוכר שהשם שלו הוא משהו כמו agere systems תודה.

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  17. שלום אני לקחתי לחנות מחשבים ואמרתי להם לנקות אבק וגם מגעים כרטיס מסך וגם ניקויי ושמן מאוורר כרטיס מסך וגם זיכרונות. זאת פעם שלישי תופעה חוזרת על עצמה תקלה. כשעולה חלונות XP ורואים שולחן עבודה.וכמה שניות האנטי וירוס נוד32 (מקורי) נותן הודעה אוטומטי שהעידכון הושלם ותאריך היום. ואח"כ לחצתי אקספלורר 8 ניפתח חלון האתר של YNET... ולחצתי על קישור לאתר חדשות..ופתאום שנייה אחת רואים דף לבן.נסיתי לילחוץ כפתורים באקספלורר 8 וגם לילחוץ כפתור התחל.. וליסגור אקספלורר 8 שום דבר לא עזר הוא ניתקע רק עכבר זז.נסיתי לחכות קצת 10 דקות.ולא עזר. לחצתי במארז מחשב כפתור ריסט.ועלה והכל עובד ותקין.אני לא מבין מה הבעיה המקור לתקלה? מה עושים? מהו המקור לתקלה? בתודה מראש מיכאל

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  18. שלום לכולם אני מחפש תוכנה שיכולה לערוך מספר רב של תמונות (אני רוצה להגדיל מספר רב של תמונות לגודל זהה) בו זמנית בלי לערוך אותן אחת אחת. בתודה איתי

  19. Started by md22,

    כשאני פותח את ה avant browser מופיעה לי ההודעה הנ"ל הסרתי את ה avant browser ומחקתי כל זכר שלו ב regedit והתקנתי מחדש והבעייה לא נפתרה מה אפשר לעשות תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  20. הבעיה שלי היא כזאת, כמו שכבר אמרתי כמה מיליארדי פעמים, קניתי לעצמי בשעה טובה ומוצלחת מחשב חדש, עכשיו, העברתי את כל השטויות (ביניהן סרטים וסדרות שאני אוהב) למחשב החדש, והתקנתי עליו WINAMP, כמובן שבהתחלה שום דבר לא עבד, אבל עם הזמן התחלתי לשמוע על החדש מוזיקה והיה קול גם במשחקים וכו' וכו'... הדבר היחיד שעוד לא עובד זה סרטים, אני אישית עובד רק עם WINAMP (אם תסלחו לי, WMP זה זבל טהור), והתקנתי כבר Combined Communiti Codec Pack (ידוע יותר בתור CCCP), ואחריו גם התקנתי מחדש את WINAMP, וכלום. הבעיה היא שאני מפעיל קובץ VIDEO AVI, שומעים את הצליל הראשון מהסדרה, לא רואים תמונה בכלל, וזהו, שם זה נעצר, מישהו יודע איך לפתור את זה?

    • 4 תגובות
    • 572 צפיות
  21. Started by david_borohov,

    נמצא...אפשר לנעול!

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  22. Started by E-Bear,

    זה אולי לא קשור כאן אבל מישהו יכול לעזור לי אין לי מושג איך עשים screenshot לדסקטופ ואם זה דרך המקש Print Screen אז איפה אני מוצא את התמונה שצילמתי? תודה.

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  23. מחפש תוכנה חינמית או בתשלום להמרת קבצי מוסיקה מדיסקים מקוריים ל ogg, flac, olac . משהו קליל שלא אצטרך מדריך חח תודה

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  24. אני מדבר גם מבחינת חומרה וגם מבחינת תוכנה - עד כמה הוא עמוס או שיש בו "זבל" וכו' מישהו מכיר?

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות

דיונים חדשים בפורומים