עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by shdor,

    עזרה במציאת דרייבר לראוטר smc7404BRA מערכת הפעלה vista.

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  2. Started by אמיר יצחקי,

    שלום אני רוצה לשמור את ההגדרות שאני שם בOC אבל לאחר הפעלה מחדש זה מתאפס ל דיפולט. 1)למה? 2)איך פותרים זאת? תודה ולילה נעים

  3. רק התקנתי את הWINDOWS, ואז המידה פלייר שלי לא הצליח לפתוח שום קובץ. מילא זאת היתה הבעיה היחידה אלא שגם כל אתר, שאני נכנס אליו ורוצה לצפות בכל מני STREAMING כמו SPORT5 וONE, הוא ישר נותן לי CRASH על כל הIEXPLORER. לאחר מכן, ניסית להתקין מחדש את הגרסה 10, לא עזר. לאחר מכן, הורדתי את הגרסה 11 BETA גרסה פרוצה ללא וידוא WIN חוקי או לא, ועדין לא מפעיל שום קובץ אלא ישר נותן CRASH.. אני מיואש.. אשמח אם מישהו ידע לפתור לי את הבעיה.. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  4. Started by zombie,

    התמונות בתוכנת windows photo gallery נותות ליהיות צהבהבות....בתוכנות אחרות זה לא קורה.....(אם זה משנה אני משתמש בזה שהגיע עם הויסטה) תודה רבה מראש

    • 4 תגובות
    • 573 צפיות
  5. Started by brum,

    אהלן. אני לא יודע אם זה רק אצלי אבל שמתי לב שאוורסט לא ממש מזהה לוחות חדשים, בעיקר מאז כניסת מעבדי הדואל קור לשימוש. השיא הגיע היום כשיש לי ביד מחשב נייד של טושיבה A300 חדש עם ויסטה, ואוורסט מודיע לי שזהו מעבד פנטיום 3 !!! האם יש גירסא חדשה שאני לא מכיר שמזהה את כל מה שקרה בשנה האחרונה או שזו בעיה ידועה? תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 573 צפיות
  6. שלום לכם אחרי הרבה זמן שלא עשיתי סריקה מלאה למחשב אני מתחיל לסרוק עכשיו עם הקספרסקי ואחרי 35% פחות או יותר זורק לי מסך כחול. יש למישהו מושג למה זה קורה? ואיך מטפלים בזה?

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  7. היי, רכשתי השבוע (באופן חוקי) את נורטון אינטרנט סקיוריטי 2009. לאחר ההתקנה לא הייתה כל בעייה להתחבר לאינטרנט. הבעיות התחילו לאחר כיבוי קר של המחשב - לא ניתן היה להתחבר לאינטרנט, גם לאחר הפיכת נורטון ל- disable. לאחר הסרת נורטון שוב ניתן היה להתחבר לאינטרנט, אלא, ששוב, לאחר כיבוי קר של המחשב הבעייה חזרה על עצמה. לא מותקנת אצלי במחשב תוכנת אנטיוירוס נוספת. חומת האש של חלונות (xp) מנוטרלת. ניסיתי לפעול לפי הכתוב באתר הראשי של סימנטק, ראו קישור מצורף, ללא הצלחה. http://www.symantec.com/norton/support/kb/web_view.jsp?wv_type=public_web&ssfromlink=true&sprt_cid=cc3ce219-5355-4a28-920e-a212ff855b7c&seg=hho&ct=us&lg=en&docurl=20080626141504EN&lg=en&amp…

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  8. Started by yacovmateo,

    טוב אז המחשב שלי על הפנים,אני בFF והוא פותח לי מלא חלונות קופצים בכל אתר שיש,מסריקה בAVG יש לי מיליון ואחד וירוסים בתיקייה של הFF הAVG לא מוחק לי כלום ניסיתי גם עם AVAST וAVEIRA אבל שום דבר. ניסיתי עם עוד כמה תוכנות כמו SPYBOT אבל שום דבר לא מועיל והמחשב מלא וירוסים עדיין. יש איזה משהו שיוכל לעזור לי חוץ מפרמוט שזה הדרך האחרונה שאני מעדיף? אשמח לעזרה

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  9. שלום לכולם עד היום השתמשתי ב norton ghost 9 (לא עובד עם 64) אני מחפש תוכנה עם אותו עיקרון - שיחזור בעזרת CD וקל לתפעול תודה

    • 6 תגובות
    • 573 צפיות
  10. Started by jupiter,

    לא יודע מה הסרט הזה אבל המחשב שלי התחיל לעבוד גרוע.. כשאני אומר גרוע אז משש גרוע. קיצר החלטתי להוריד את פלוץ32 ולשים את KASPERSKY וחבל על הזמן וירוסים וספיי ולא יודע מה עוד בטונות במחשב... קיצר עדכון סריקה והכל הלך והמחשב חזר לעצמו.. אבל אני לא ממש... הוא מקפיץ לי חלון על KEYLOGGER ורושם ב-RUNNING MODULE : \Driver\kbfiltr אין לי אפשרות לעשות כלום חוץ מלאשר ולהכניס למצב מאובטח. לאחר בדיקה קטנה הבנתי שזה מאחד העדכונים של מייקרוסופט... למה מייקרוסופט צריכים את כל ההקלדות הנעשות במחשב אין לי מושג. קיצר אני בלחץ... לאשר? או מה לעזאזל אני עושה... אגב ברור שניסיתי תוכנות נוספות והם לא מצאו בעיה, אבל בכל זאת. תודה לעוזרים וגם לאלה שלא... תמונה: [attachment deleted b…

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  11. Started by matan100,

    נרו פרימיום בבקשה

  12. כל פעם שאני מסיים הורדה אני מנסה לפתוח אותה בISOBUSTER ,אני פותח את האיזו ואז הוא לא מראה לי מה יש בתוך הדיסק אלא רק כותב טראק 1... http://www.cya.co.il/up02/05/10/03/sfsf.bmp שאלה: אם הורדתי משחק שהוא 3 דיסקים(לדוגמא BF 2) אז אחרי שהוא מסיים להתקין את הדיסק הראשון הוא מבקש ממני להכניס את הדיסק השני... אז איך אני עושה שאפשר שהוא ימשיך לדיסק השני במקום לצרוב את הדיסקים הנותרים...??

    • 4 תגובות
    • 573 צפיות
  13. Started by LIOR42,

    בכל פעם שאני מנסה לפתוח תקיה מסוימת פתאום עולה לי תוכנה שנקראת ACTIVE MOVIE WINDOWS ותוקעת לי את המחשב מה אני עושה כדי לפתור את זה

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  14. Started by דודי הסטלן,

    שלום, יש לי בעייה במשיכת מיילים דרך אאוטלוק אקספרקס, אבל רק שזה נוגע לגבי החשבון שלי בGMAIL. כשאני נכנס לאתר עצמו ומושך מיילים זה עובד מצויין, אבל כשאני בוחר למשוך את המיילים דרך האאוטלוק, זה מגמגם לכמה דקות, ואז אני מקבל הודעה ששרת ה-POP3 לא מגיב והאם אני רוצה לחכות 120 שניות נוספות בשביל לבדוק אם זה מגיב. ניסיתי להגדיר מחדש את החשבון הזה באאוטלוק אבל זה עוזר... למישהו יש הצעות ..?

  15. Started by klips,

    המלצה על אנטי וירוס טוב בעל ביקורות טובות שיהיה מהיר ושיתמוך בויסטה בצורה טובה תודה....

    • 3 תגובות
    • 573 צפיות
  16. שלום חברה. היום פרמטתי את המחשב (בשעה טובה) וכשפתחתי את Google (באקספלורר) וביצעתי חיפוש זה שאל אותי האם ברצוני שזה יזכור את מה שחיפשתי (כפי שה-WINDOWS שואל אחרי כל פירמוט) ולחצתי על "לא" וזה לא שומר. אך לאחר שהורדתי את Firefox שמתי לב שהוא כן מראה לי את חיפושי הקודמים. כיצד אני יכול לבטל את האפשרות שהוא יזכור את מה שחיפשתי? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  17. Started by scratch,

    הצילוווווו, לפני כמה ימים ניסיתי להוריד תוכנת בשם msn emoticons plus אבל ביטלתי את ההתקנה, וכנראה שלא לגמרי, עכשיו כל הזמן קופצת לי הודעה מעצבנת שכתוב בה שהגרסא הניסיונית נגרמה ומבקשת להרשם או להכניס מספר סיריאל שאין לי, וכל פעם שאני סוגר זה קופץ מחדש ואני לא יכול להפטר מזה!! שמתי לב שיש לי שני קבצים ב task mannager שקשורים לזה : msnapps.exe msnappm.exe אי אפשר לסיים את התוכניות האלה כי הן ישר מופיעות מחדש ניסיתי לחפש אותן ב msconfig אבל הן לא שם ואין אפשרות Uninstall לתוכנה בשומקום ואני לא מוצא קבצים שלה בלל חוץ ממה שבטאסק מנג'ר. אם מישהו יכול לעזור לי, בבקשה זה מטריד מאוד, אם המסנג'ר שלי פתוח ואני סוגר הודעה שקפצה זה גם סוגר לי את המסנג'ר. וניסיתי למחוק את המסנג'ר …

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  18. יש לי מעין פיקסל שרוף אך מכיוון שאתם יכולים לראותו בתמונה אני מניח שהוא לא באמת שרוף, מה זה יכול להיות? http://img516.imageshack.us/img516/4332/333333333333om3.jpg

    • 4 תגובות
    • 573 צפיות
  19. Started by Shavoigen,

    שלום לכולם. רציתי לדעת איך אפשר לצלם תמונה מ everest ואיפה אפשר לראות את סוג הלוח אם שלי ??? תודה לכל העוזרים

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  20. Started by tal-s,

    השתלט על מחשבי איזה ספי בשם הזה הוא מתקין כביכול עליו "תוכנות" אנטי ריגול שהם בעצם כאלה. אני נואש שום דבר לא מוחק זאת לא NOD לא ADWARE יש למישהו מושג מה לעשות?

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  21. שלום. איבדתי את הדריביים של הכרטיס מסך וכל מה שקשור היה לי דיסק שהייתי מתקין מימנו הוא מתאים לכרטיס מסך שלי GEFORCE 2 MX אני ממש לא יודע להתעסק עם דברים אחרים יש דרך חוקית להשיג את כל הדרייבים שאני צריך לכרטיס מסך שלי כמו שפעם הייתי מתקין מימנו?

    • 5 תגובות
    • 573 צפיות
  22. Started by veredaniel,

    משהו יודע איך אפשר לשחזר מועדפים של firefox אין לי גיבוי אבל יש לי את כל תיקיות ההתקנה האם יש קובץ שניתן להעביר כדי לשחזר אותם?

  23. היי, *עברתי על התוכנות המומלצות בסטיקי 1-תוכנה טובה וחינמית לצפיה של סרטי דיוידי במחשב 2- FIREWALL טוב שאלה: האם וירוס יכול לעשות נזק לביאוס?? תודה עריכה: איך מעלימים לגמרי את "סקיוריטי סנטר" של מיקרוסופוס, אני לא מעונין להשתמש בזה בכלל ואני לא מצליח לכבות את זה וגם לא להעלים את האייקון משורת המשימות

    • 3 תגובות
    • 573 צפיות
  24. אני מחפש תוכנה שתאפשר לי ליצור תפריט בעברית ואנשלית, ויהיה אפשר לקפוץ לקטעים מסויימים בסרט מהתפריט. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  25. Started by silky,

    היי, בהמשך ל http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=349920.0 אני אשמח לקבל תוכנה שתבדוק לי את ה HD שלי בצורה מקיפה. הורדתי תוכנה של WD אבל לא מצאתי שם אפשרות לבדיקת תקינות הכונן. תודה.

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות

דיונים חדשים בפורומים