עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום, לא יודע איך נחתה עליי הבעיה הזאת אבל היא הגיעה והיא לא נותנת לי לעבוד כמו בנאדם! טוב, אז ככה: אני פותח באמצעות Ineternet Explorer 6 דף HTML שכתבתי, משנה לו את קוד המקור, שומר את השינויים ושום דבר לא קורה. השינויים שעשיתי לא נשמרים! אני סוגר את המקור וניגש שוב פעם לקובץ ולקוד המקור שלו ורואה את הקוד שהיה שם ממש לפני השינויים. זאת אומרת אני לא יכול לעשות שינויים בקוד המקור ולשמור אותם. מה שכן אני יכול זה לשנות את ה-Format של הקובץ ל-TXT ואז לשנות ושוב לשנות ל-HTML. הקבצים הם על Achieve ב-Properties. זה מעצבן בטירוף ולא נותן לי לעבוד כמו בנאדם! אני חייב לסיים עם זה היום ולא רוצה להתחיל לשנות כל קובץ לקובץ טקסט ואז לשנות, לשמור ושוב לחזור ל-HTML....זה בלאגן ואני לא אסיי…

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  2. תוכנה פשוטה ככל שאשר ושעושה את העבודה

    • 8 תגובות
    • 839 צפיות
  3. אני צריך את הסקרצ'ים ותביטים. תודה מראאש

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. אני רוצה לצרוב לחבר סרט שהוא XVID עם כתוביות שהוא יוכל לראות את זה בדיוידי שלו שלא תומך ב DIVX אז אני עושה בנרו VIDEO IMAGE אבל לאן אני מכניס את ה SUBTITLES ?

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  5. Started by nadav1379,

    אני רוצה לפתוח ערוץ במירק ואני לא יודע איך לעשות את זה אני יודע שצריך לקבל L ואני לא יודע איך לקבל? ואיך אני עושה שמתי שאני מתחבר לערוץ שלי אני מקבל @ לבד?

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. Started by stalbetman,

    שלום רב, אני הורדתי גירסא מתקדמת של מסנג'ר 6.2 ואני רוצה שהווינדוס מסנג'ר יפסיק לעלות לי בזמן עליית הווינדוס, מכיוון שאני מתחבר אז הוא ישר נפתח גם כשאיני רוצה. הורדתי את ה-v בכלים ועדפות של המסנג'ר, וגם נכנסתי ל- msconfig ->startup ושם גם הורדתי את ה-v של המסנג'ר, אבל זה עדיין פועל בזמן עליית הווינדוס וההתחברות לאינטרנט... כיצד אני מפסיק זאת? איזה עוד דרכים יש להפסקת עלייתו של המסנג'ר בזמן ההתחברות לאינטרנט והכניסה לווינדוס..?? תודה

    • 9 תגובות
    • 912 צפיות
  7. Started by gshhar,

    אבל שאם לדוגמא יש לי קובץ של סרט ששוקל 1.3 ג'יגה אז אני יוכל לפצל אותול-2 קבצים של 700 מגה. יש דבר כזה?

    • 3 תגובות
    • 951 צפיות
  8. יש לי בעיה באימיול שכשאחרי כמה זמן שהוא פתוח - בערך 5 דקות הוא הופך ל-not responding וכשאני פותח את ה-task manager אז אני רואה שהאימיול לוקח מהמעבד 99% (נראה לי שזה באחוזים) ו-20 מגה זיכרון. עשיתי אתמול ghost כדי להחזיר את המערכת לאיך שהיא אחרי פורמט והתקנות רק של תוכנות חשובות ופיקסים לווינדוס (XP) ועדין יש לי את אותה תופעה. אני משתמש ב-EMULE 42g עם המוד sivka ועם אותה תיקיית קונפיג, כמו שרשמתי לפני זה, אני עובד עם XP עם כל העידכונים כולל SP1, יש לי 512 מגה זיכרון ומעבד 2.4GHZ של INTEL. ד.א- בפעם הראשונה שהפעלתי את התוכנה היא עבדה לי כל הלילה בלי להיתקע אבל בבוקר כשעשיתי ריסטרט ופתחתי את האימיול הוא התחיל להיתקע שוב. תודה מראש, דור לוי.

    • 5 תגובות
    • 695 צפיות
  9. לכל המנהלים תרגעו, חיפשתי. לא מצאתי. יש לי כרגע את התוכנה OBJECTDOCK והיא נחמדה אבל היא גוזלת משאבים בצורה מטורפת! הנה תמונה http://pictures.greatestjournal.com/userimg/1184811/198648 תסתכלו בצד שמאל. תודה רבה לכל העוזרים

    • 8 תגובות
    • 712 צפיות
  10. שלום הורידו לי סרט הפועל בקודק divx. בכל מקרה כשאני מפעיל אותו דרך wmp הוא אומר איזה ארור אבל מפעיל את הסרט ללא פס קול. אז החלטתי להפעיל דרך divx player ושם הוא אומר לי שהוא לא תומך בקודק של הסרט הזה. אז חיפסתי לפי מה שרשום על הקובץ השם הוא: xxx.2002.DVDrip.DivX.cd1.poxtX.co.il.avi ניסיתי לחפש dvdrip אבל מצאתי רק קבצים ללא התקנה שאין לי מוסג איך להפעיל. אני חושב שהקובץ הורד מאימיול . תעזרו לי בקשה ! אני מת לראות!

    • 1 תגובה
    • 730 צפיות
  11. Started by lioron7,

    האם המרת קבצי bin ל iso פוגמת בו? כי שמעתי שאם ממירים קובצ bin שיש בו audio וdata אז קבצי ה audio הולכים.

    • 9 תגובות
    • 2.2k צפיות
  12. תורידו את התוכנה SpeederXP מהאימיול......את 1.60 (הגרסה) ותתקינו....... במהירויות שם 10000 זה רגיל אבל מ12000 עד הסוף זה ספידים למחשב!!! ולאינטרנט!!!!!!!!!!!!!זה כאילו שהמחשב על אקסטה!

    • 6 תגובות
    • 918 צפיות
  13. Started by פריאור,

    :לפני כמה זמן רבתי עם המסנג'ר והחלטתי למחוק אותו מהמחשב, :-\ כרגע החלטתי להשלים איתו, אבל ניסיתי להוריד אותו מאתרים שונים והוא פשוט לא יורד(פעלתי עפ"י מה שרשום שם), אפילו חלון ההורדה לא נפתח, מה לעשות? בתודה.. אני.. עכשיו איפה לחתום?

    • 2 תגובות
    • 733 צפיות
  14. צריך בבקשהה תץונה שתעביר לי סרטי AVI או MPG לקבצים שאני יוכל לצרוב בצורב די וי די כמו קבצים VOB אז מי שמביא לי תוכנה כזאת הוא הכי כלי בעולם כי אני ממש חייב את זה בבקשהה זהב דחוף תעזרו לי

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  15. שלום לכולם !!! מישהו מכיר תוכנה שתגרום למחשב להתכבות כאשר קאזה תסיים להוריד את כל ההורדות ? תודה מראש לעוזרים :-*

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by piro,

    היי אני צריך המלצה לתוכנית archiving, אתפם יודעים כמו ווינזיפ וווינראר, על איזו תוכנה אתם ממליצים?

    • 4 תגובות
    • 596 צפיות
  17. אני מנסה ליצור לי גיבוי ל-DVD עם התוכנה הזו וניסיתי לפתוח את הסרט אבל זה מה שאני מקבל. אגב הורדתי גם את הסרט להארד דיסק שלי וגם שם זה לא נפתח. זו ההודעה שאני מקבל,מה הבעיה? אגב סרט אחר דווקא נפתח לי. מה יכול להיות שחסר לי? http://img78.photobucket.com/albums/v297/gshhar/fffghkfiihuikiugfukh.jpg

    • 1 תגובה
    • 711 צפיות
  18. Started by hasazor,

    עלתה לי תוכנת חיפוש אוטומטית על הרגסטר ובכל פעם שאני רושם כתובת בשורת כתובות אני מקבל הודעה שהדף לא זמין איך אני מתקן את זה?

    • 3 תגובות
    • 650 צפיות
  19. בעיקר עם ICQ LITE אני לא יכול לכתוב בערבית לאנשים שמתמשים באיסיקיו לייט אני יודע ששאלו כבר על הבעיה הזאת פה בפורום ואז לא היה לה ממש פתרון, אבל נכון לעכשיו, כבר מצאו לזה איזה פתרון??)

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  20. Started by nadav1379,

    יש לי סרבר ב cs ואני לא יכול לעביר לכל המפות אז אמרו לי להוריד את התוכנה FlashFXP אני הורדתי אותה ואני לא יודע איך להשתמש בה השמח אם תגידו לי מה לעשות

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by THE-MASTER,

    לפני חודש פרמטתי את המחשב והתקנתי לראשונה ווינדוס אקס פי ומאז אי אפשר לעשות חיפוש בקאזה מי שיודע מה הבעיה או שאולי יש לו השערות אשמח לקבל עזרה תודה מראש לכל העונים מחכה לתשובות בכליון עינים

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by kobibo,

    מחפש תוכנת אנטי וירוס טובה שתתעדכן לעתים דיי תכופות , שלא תעמיס על מע' ההפעלה ושתדע להתמודד גם עם תוכנות ריגול וגם עם דואר .? תוכנת נורטון אומנם טובה מאוד אך היא עשתה לי דיי הרבה בעיות והיא דיי מעמיסה על המחשב . ( מע' XP ) שמעתי על תוכנת kaspersky רציתי לדעת האם היא טובה ? אודה לתגובות .

    • 4 תגובות
    • 816 צפיות
  23. שלום לכולם. אני מנסה ליצור לי עותק לגיבוי לסרט DVD שלי ואני עובד לפי המדריך http://www.nanomessiah.com/dvd-backup/dvd-to-xvid.html והכל יוצא עשר אבל הבעיה מתחילה מתי שהסרט טיפה ארוך ואני רוצה לפצל אותו לשני דיסקים ומנסה ליצור גודל של 1400 מגה. ב-XviD Bitrate Calculator יש אפשרות לראות איזה גודל הסרט יצא אבל שאני עושה הכל כמו שצריך זה לא עוזר והסרט יוצא לי 700 מגה בערך (גם שאני מכניס במאפיינים של הקודק את הגודל שהוא אמור לצאת לפי ה-XviD Bitrate Calculator). מישהו יכול אולי לעזור לי כי אני כבר משתגע.

    • 6 תגובות
    • 663 צפיות
  24. אני מחפש תוכנה שתקריא לי טקסטים בעברית, עדיף חינמית או בעלת תקופת ניסיון. מישהו מכיר דבר כזה?

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by darkman,

    פעם היה רשום את זה איפה שהוא אבל אני לא זוכר איפה *בזמן האחרון אני מקבל מלא גאנק זה מתחיל לעצבן בטירוף

    • 2 תגובות
    • 959 צפיות

דיונים חדשים בפורומים