עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by jean-paul,

    שלום, אני מנסה ללכוד סרטוני flv בזרת כל התוכנות שהציעו בפורום זה אולם איני מצליח. ככל הנראה הבעיה היא שהסרט נמצא בלינק עם סיומת html. מישהו מכיר או יודע איך אני יכול ללכוד סרטים אילו? בברכה

    • 3 תגובות
    • 576 צפיות
  2. Started by alexrta,

    כשאני מנסה להיתחבר לשרתים במירק זה רושם לי: [ Blocked by Zone Labs Security ] יש למישהו מושג איך אני מבטל את החסימה הזאת??? תודה מראש לכל העוזרים

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  3. Started by talkfir,

    icq 2003a Build #3800 גם במחשב בחדר המשפחה זה אותו דבר.. תגידו בבקשה דעתכם על התמונה הבאה.. מה יכולה להיות הבעיה? מדוע זה כך? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 576 צפיות
  4. Started by nitayc1,

    שלום, רציתי לשאול האם האנטי וירוס Avira AntiVir Premium עדיף מKaspersky או NOD32... תודה 8)

    • 1 תגובה
    • 576 צפיות
  5. אני יודע שיש את - Easy Video Splitter ו-Easy Video Joiner, כשמן כן הן, לאיחוד ופיצול קטעי וידאו. אבל מן הסתם זה לא מתאים לחלק משחק, נכון? אז אני מחפש תוכנה שתחלק את המשחק (כ-6GB) - ל2 חלקים (יש לי דיסקים של 4.7GB) ואז שאני אוכל לצרוב יש בכלל תוכנה כזאתי? :-X תודה מראש לעונים.

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  6. Started by e-d-a,

    היי אני משתמש בfirefox הרבה זמן ויש לי ממש הרבה מועדפים מסודרים לפי נושאים שהעברתי את חלקם בזמנו מהExplorer לfirefox די בקלות ואיך שהם היו מסודרים בexplorer, עכשיו אני רוצה לעשות את אותה פעולה רק הפוך, אבל לא כל כך מצליח וגם לא מוצא את התיקייה של המועדפים של הfriefox אם מישהו יוכל לעזור בזה אני ישמח...

    • 4 תגובות
    • 576 צפיות
  7. שלום לכולם, יש לי 3 חשבונות אימייל, ואת כולם הגדרתי באאוטלוק אקספרס של ווינדוס XP. הבעייה היא, שקבלת המיילים נורא איטית, ולמשל כשאני נכנס לאתר של GMAIL לבדוק את המיילים זה טוען אותם תוך שניות ספורות (כמובן כל מייל והגודל שלו) אבל בעיקרון כשאני מנסה לטעון מיילים דרך האאוטלוק - זה פשוט לא זז ויכול לקחת משהו כמו רבע שעה על 10 מיילים שביחד הגודל שלהם משהו כמו 10-12 מגה. יש איזושהי הגדרה לשנות באאוטלוק עצמו כדי לשפר את מהירות קבלת המיילים?

  8. בניתי שלב במשחק ואני רוצה לייצור לו EXE כדי להפעיל אותו דרך הווינדוס. אני יודע שיש בFILE אז שם יש BUILD GAME (או משהו כזה) אבל זה אף פעם לא עובד... אולי אני לא עושה משהו נכון? תודה.

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  9. איזה אנטי וירוס נחשב להכי טוב היום?

    • 1 תגובה
    • 576 צפיות
  10. צהרים טובים חברים חילצתי רק את קולו של הזמר מהשיר ואני רוצה לתרגם את קולו לשפה אחרת בקולו המקורי על איזה תוכנה או אתר אתם ממליצים לי?

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  11. ועוד שאלה אני יכול להעביר סרטים מווידאו למחשב דרך כרטיס מסך?

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  12. אני מחפש תוכנה טובה ומקצועית שתתמוך טוב בעברית ותיהיה ממש מקצועית עד היום השתמשתי בdreamwaver אבל היא לא ממש תומכת בעברית תודה לכל העוזרים

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  13. Started by [NOS],

    טעות

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  14. חברים, אני מנסה להוריד כבר המון זמן flash player, אך גם דרך הפיירפוקס וגם דרך האספלורר ההורדה נעצרת בסוף ורשום: "הקשר עם השרת אותחל" או משהו כזה. תודה מראש לכל העונים.

    • 1 תגובה
    • 576 צפיות
  15. Started by generalA,

    מהי התוכנה הטובה ביותר לגיבוי דיסק DVD MOVIE מקורי כולל הגנות?

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  16. Started by Holography,

    היי, ברשותי תוכנת VoIP שמבצעת שיחות לטלפונים\פלאפונים בכל רחבי העולם, רציתי להקליט כמה מן השיחות שאני מבצע, אך לא הצלחתי לעשות זאת, ניסיתי עם ה-Sound recorder המובנה ב-Windows אך היא אינה "יודעת" להקליט את מה שאני שומע (או שכן, אבל לא מצאתי את האפשרות לכך?) כך או כך, כיצד ניתן לעשות זאת?

    • 1 תגובה
    • 576 צפיות
  17. Started by avi.hagit,

    אני מנסה להפעיל סרט שיש לי באחד מההרדיסק שלי, איך שאני נכנס לתיקית סרטים המחשב חושב 5 שניות ומעלה לי חלון של כדי לסייע על המחשב שלך וינדוס סגר תוכנית זו מה זה יכול להיות אף פעם לא עלה לי החלון הזה? אחרי שאני סוגר חלון זה הוא עושה לי דוח שגיעות של אקספלולר תודה אני לא יודע איך לגזור את החלון הזה ולצרף אותו להודעה אחרת היתי מראה לכם

    • 3 תגובות
    • 576 צפיות
  18. Started by nmt10,

    לאחרונה התקנתי אקספלורר 7 אך באנגלית האם יש אפשרות להפוך אותו לעברית או להתקין חדש ואיך? תודה

    • 1 תגובה
    • 576 צפיות
  19. Started by shronxx,

    הורדתי את התוכנה וכאשר אני מעלה את ההתקנה מופיעה לי הודעה שלא נותנת לי להתקין את התוכנה....ואותה הודעה מופיעה כשאני מנסה להתקין תוכנות אחרות... הנה ההודעה תודה לעוזרים!!

    • 1 תגובה
    • 576 צפיות
  20. Started by ellell,

    שאלה. תוכנות אנטי-וירוס או אנטי-רוגלה מעבירות בהסגר הכספת שלהם כל הוירוסים או הנגעים שמצאו בסריקה. האם הם המזיקים יכולים עוד להשפיע וינועו על המחשב כל עוד נמצאים בכספת ולא נמחקו לגמרי? או אין חשש להם.

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  21. Started by hellyeahmofo,

    אני מפעיל את האימיול ושתי דקות אח"כ , המחשב עושה ריסט! הוא נכנס ללופ של ריסטים ואני חייב לכבות אותו דרך הסוויץ' , כדי שהוא יצא מהלופ הזה מישהו יודע למה זה קורה?

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  22. Started by the king2006,

    יש לי IE7 באנגלית עכשיו כשאי בא להתקין את הגרסה בעברית הוא רושם לי שזה לא תומך בשפה של הוינדוס שלי אבל הוינדוס גם בעברית וגירסת הוינדוס שהתקנתי באה עם IE 7 מובנה איך אני יכול להחזיר ל 6 ??? מישהו יכול לעזור

  23. Started by dror_gh,

    שלום. הורדתי מהלינק הזה : http://get.live.com/messenger את המסנג'ר, התקנתי אותו וזה התקין לי באנגלית את המסנג'ר(לפי מה שהבנתי זה אמור לזהות אותי ואוטומטית להוריד לי עברית). הסרתי את המסנג'ר והורדתי שוב מאותו לינק וכשאני מנסה להתקין את המסנג'ר זה פשוט לא נותן לי להתקין אותו. בתמונה תוכלו לראות מה זה רושם לי : תודה על העזרה

    • 1 תגובה
    • 576 צפיות
  24. Started by solo53,

    על מחשב עם XP SP2 ללא אנטיוירוס לוקח המון זמן לההעתיק קבצים מדיסק לדיסק מיתנהג כאילו יש אנטיוירוס שסורק את הקבצים לפני העתקם מדובר על קבצים קטנים של טקסט או תמונות אם זה תלוי באיזשהו סרביס שפועל נא דרך להפסיקו

    • 3 תגובות
    • 576 צפיות
  25. לא משנה, לא הולך לי היום כלום, אני ממש מטומטים היום, לחצתי על הDATE שם וזה הסתדר, אני הולך לקחת איזה כדור...

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות

דיונים חדשים בפורומים