עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by y_a_n_i_k,

    כשאני פותח ישום של ICQ, כמו הוספת תמונה שלי אז קופץ לי ERROR איך אני יכול לטפל בזה? תמונה מצורפת [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  2. Started by ran1809,

    אז ככה יש לי מדפסת של HP ונגמר לי הצבע השחור עכשיו יש לי מסמכים שכתוב בהם דברים וחלק מהדברים הם בצבע אדום וחלק בשחור עכשיו אם אני מדפיס אז המדפסת מדפיסה רק את האדום, אני ורצה ליצור מצב שכל מה שבשחור ייהפך להיות כחול כהה ואז המדפסת כן תדפיס אותו אבל לשנות את זה ידני זה לא בא בחשבון כי יש מלא. יש דרך להגיד למדפסת או לוורד לעשות את זה לבד? תודה רן

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  3. Started by overload,

    בגרסה 6 איך יוצרים חורים? למשל יש לי מרובע ויש לי עיגול, אני רוצה שבמרובע יהיה חור בצורת עיגול.

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  4. Started by Oranili,

    שלום לכולם אני אחד ששומע כל הזמן השירים... ויש לי בעיה נורא מעצבנת.... יש קליקים באמצע או בהתחלת השיר... קליק קטנצ'יק כזה נורא מעצבן עכשיו בדקתי גם במחשב ברשת שאני נכנס למחשב שלי אני שומע תקליקים האלה.... עכשיו בדקתי את השירים על המחשב של חבר שלי וגם שם יש אותם... אני חושב שהווינדוס 7 הרס לי תשירים יכול להיות<? בYOUTUBE יש שיר אחד שיש תקליקים האלה גם. מה אפשר לעשות? זה ממש משגע אותי אני לא שומע עכשיו מוזיקה בגלל זה... זה קורה גם בחלק מהסרטים שלי.... תודה חברה!

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  5. Started by The Winter King,

    אני לא יכול להשתמש באקספלורר (מודיע לי שיש תקלה וסוגר מייד). כמו כן הtaskbar "קפוא" - לא יכול אפילו ללחוץ על start. ואם אני מקטין מסמך או כל דבר אחר, הוא "נעלם" לי ואני צריך לפתוח אותו מחדש (אם זה word למשל, אני צריך להיכנס לmy documents). אני כרגע משתמש בפיירפוקס. עזרה תתקבל בשמחה!

    • 2 תגובות
    • 577 צפיות
  6. מישהו מוכן לומר לי מה התוכנה הזאת עושה? Tweak-XP Pro v4.0.3.MultiLanguage

    • 2 תגובות
    • 577 צפיות
  7. אני מכיר את SuperCache אבל היא להדגמה ואת המלאה לא הצלחתי להפעיל... יש המלצות אחרות אולי.

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  8. Started by bommer,

    אני צריך לצרוב dvd והקטע אני צריך שזה יצור לי קבצים של vob , ifo,bup כי הרבה תוכנות הופכות לקובץ mpg או avi ברזולוציה של dvd . אם יש למישהו תוכנה אז בבקשה

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  9. שלום לכולם חבר הביא לי את המשחק אייג אוף מיטולגי והיה שם התקנה של התוכנה msxml4 parser ואמרו שחייבים להתקין את התוכנה בשביל לשחק לחצתי פעמיים על התוכנה הוא רשם להסיר אותה או לתקן אותה ולחצתי לתקן ואחר כך ראיתי שהמשחק עולה גם בלי התוכנה ועכשיו אחריי שהסרתי אותו כל קובץ של עזרה למשל של אימיול או כל תוכנה אחרת שהסיומת שלו CHM לא נפתח הוא רושם לי ארור שאי אפשר לפתוח את הקובץ ורשום שהתוכנה שבאמצועתה הוא נפתח היא MICROSOFT HTML HELP EXECUTABLE והוא לא פותח לי את הקבצים האלה האם זה קשור לתוכנה msxml4 parser או שזה קשור למשהוא אחר ואיך אני מסדר את הבעיה שזה כן יפתח? [attachment deleted by admin]

  10. Started by moshiko69,

    שלום, קניתי לפני זמן קצר Kaspersky Internet security 7 ויש לי 2 בעיות: 1. האתר הוא של הראל בית השקעות http://www.harel-cap.co.il/hareltrade.asp כאשר אני לוחץ על כניסה למערכת החלון נפתח לחצי שניה וסנגר מייד! הוספתי את האתר לאתרים הבטוחים וזה לא עוזר, כמו כן הכנסתי את ה Kaspersky Internet security 7 למצב "המתנה" וניסיתי לפתוח את האתר וללא אועיל. 2. כאשר אני פותח אתרים מסויימים לדוגמא האתר בקובץ המצורף האתר נפתח וה Kaspersky Internet security 7 חוסם אותו גם פה הגדרתי את האתר כאתר בטוח וזה לא עוזר אך כאשר אני מעביר את Kaspersky Internet security 7 למצב המתנה אני יכול להיכנס לאתר. מה עושים?!? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  11. Started by the_big,

    רציתי לעצב לוגו לחנות מחשבים ואני לא יודע מאיפה להתחיל יש לי כמה רעיונות אבל אני פתוח להצעות אין לי שמץ של מושג בעיצוב גרפי PLESE HELP MY

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  12. שלום לכולם פוטושופ 7.0 ואני רוצה לשים תמונות אחת ליד השניה כך שקו החיתון של כל תמונה לא יהייו חדים אלא יעברו לצבע הרקע בהדרגה או כל אפקט יפה אחר. כיצד עושים זאת, שלב אחרי שלב. בתודה, יהודה

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  13. Started by grouchy,

    NERO7, דורש PLUGIN להמרה ל-AUDIO CD , לא מצאתי את ה- PLUGIN הנדרש

    • 3 תגובות
    • 576 צפיות
  14. Started by gigi,

    אהלן... כשאני מסה להפעיל סרט בתוכנה אז מופיעה לי הודעה שגיאה...(מצורפת תמונה) מישהו יודע ממה זה נובע? מישהו מכיר תוכנה טובה שעושה את אותה העבודה זאת אומרת שאני יוכל להפעיל סרט ולהוסיף לו את התרגום שלו שזה שני קבצים בודדים.. אגב הסרט שאני מנסה להפעיל פועל לי רגיל בתוכנה media player classic תודה מראש.. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  15. Started by Oranili,

    אני מנסה להתקין ABODE FLASH PLAYER 9 החדש .. בשביל WIN98 והוא פשוט לא עולה שאני נכנס לאתר ... ואני לא מצליח להשיג התקנה חיפשתי אני מיואש בבקשה יש איזשהי גירסא חדשה בשביל WINDOWS 98 ? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  16. Started by galedri,

    אני מחפש מדריך לתוכנה hodlife זאת תוכנה ששומרת על בריאות של הדיסק הקשיח

    • 3 תגובות
    • 576 צפיות
  17. אין לי מה להוסיף

    • 1 תגובה
    • 576 צפיות
  18. שלום לכולם הבעיה היא אני משחק הכול משחק אחרי 5 דקות החלון של המשחק נהיה פתאופ קטן . יש לי 2 גיגה זיכרון מעבד 4 ליבות וכרטיס מסך 9600 1 גיגה ?

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  19. אני מישתמש בתוכנה הזאתת על מנת להיתקשר לכל מקום שאני רק רוצה עכשיו יש לי בעיה.....כשאני מדבר ומגיע לדקה וחצי זה מיתנתק לי אני חושב שזה בגלל שהגירסה שלי היא הגירסה הלא מלאה.....אז אולי מישהו יכול לעלות לפה קישור של הגירסה המלאה..???. ואם זה לא בגלל הגירסה אז ממה זה נובע?..תודהה לכולםם!!

    • 4 תגובות
    • 576 צפיות
  20. שנה טובה ומתוקה לכולם!!!!!!!! התוכנה של שיתוף קבצים Ares נכנסתי אליה ולחצתי Connect והוא רושם לי Connecting המון זמן והוא פשוט לא מתחבר לי בכלל אנא בבקשה אם מישהו יודע פיתרון עיזרו לי היא תמיד עבדה אצלי ואני רוצה שהיא תחזור לעבוד בתודה יסמין בנדלק

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  21. Started by sigma,

    לכל המעונין : ניתן להוריד סרגל כלים המאפשר גישה נוחה לנושאים מקצועיים. http://toolbar.faqil.com/

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  22. הי. אני קניתי HDD קטנצ'יק לגיבוים. עכשיו הגיע זמן לתוכנה טובה. אני מבקש המלצות לתוכנה טובה (לדעתכם) לגיבוי. פרטו בבקשה למה היא, מה היתרונות שלה וכו'. תודה לכל עונה.

    • 1 תגובה
    • 576 צפיות
  23. התקנתי ITUNS,איך אני מעביר את כל השירים שלי לתוכנה באופן אוטומטי? כשפתחתי את התוכנה נוספו לי רק עשרה שירים,ויש לי יותר מ3000 שירים שלפני הפרמוט שעשיתי עלו לי אוטומטי עם התוכנה.

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  24. Started by PCguy,

    האם ניתן ואיך ניתן להקליט קליפים שמופיעים בפלאש באתרים?

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  25. Started by ShockWave,

    לאחרונה רציתי לוודא את הדרייבירים שלי עקב התרעות חוזרות לעידכונים מוזרים מכל מיני בדיקות של המחשב. ניסיתי הרבה דרכים שונות לעדכן את הדרייברים הללו אבל ללא הצלחה. בתמונה המצורפת יש את הרשימה דרך האתר driveragent.com של מה שהם טוענים שלא תקין או מעודכן (אגב אתרים אחרים הראו תוצאות דומות) כמו כן יש לי בעיה כאשר בדקתי את driver manager ראיתי שיש סימן קריאה צהוב על PnP Bios Extension אני מקווה שמישהו יכול לעזור לי בנושא [attachment deleted by admin]

דיונים חדשים בפורומים