עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by benib,

    נכון כשמקבלים תוצאות של חיפוש אז חלק מהתוצאות מופיעות בצבע כחול וחלק בשחור, מה זה אומר? שאלה שניה כשאני מוריד סדרות כמו אבודים או נמלטים תמיד אני מוריד כמה קבצים שונים כי חלק נפתחים וחלק לא זה בעיה של מקודדים? (יש לי את ה- KLITE) ואם כן איזה חביל מקודדים מומלצת תודה

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  2. ואיך כדאי להגדירם? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 577 צפיות
  3. Started by nim901,

    היי, אני מחפש כל מני עזרים לאיטונס - למשל תוכנה שתוסיף ARTWORK לכל השירים או תוכנה שתוסיף את כל המידע שחסר על השיר (אמן מבצע, שנה, BPM וכ'ו) או תוכנה שתוסיף מילים לשירים. מצאתי תוכנה אחת לARTWORK, קוראים לה TuneSleeve אבל צריך לשלם ולכן אני מחפש אלטרנטיבה

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  4. כמו בכותרת ניסיתי את ה- ZoneAlarm Free, הכל טוב ויפה רק שהוא לא מרשה לך להגדיר פורטים, יש לי LowID באי-מיול.

    • 3 תגובות
    • 577 צפיות
  5. Started by Oranili,

    איך אני עושה שאני לוחץ עם העכבר למעלה הוא יופיע אוטומטי כמו ב OBJECKDOCK? בלי שיהיה ALWYAES AT TOP ? אני מקווה שאתם מבינים אותי תודה

    • 2 תגובות
    • 577 צפיות
  6. כל פעם שאני רוצה לעשות סריקה לוירוסים או update זה מראה את זה ולא עושה כלום... חייב עזרה דחוף-המחשב לא מוגן ויש לי כבר כמה וירוסים!

    • 4 תגובות
    • 577 צפיות
  7. מה נשמע חבר'ה? אני מחפש תוכנה שמחפשת שגיאות בוינדאוס וב REGISTRY. למי שיש תוכנה טובה שיגיד לי את שמה . תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 577 צפיות
  8. מה המצב? אוקי קורה לי בכמה וכמה פורומים וזה די מציק.. נגיד אני גולש בזון מתחבר למשתמש ואחרי שאני עושה ריסטרט הוא דורש ממני להתחבר שוב..וקורה לי בכול הפורומים שאני צריך להתחבר כול פעם מחדש לא קורה רק אחרי ריסטרט גם אחרי כמה זמן על המחשב זה מתנתק לי מהמשתמש למישהו יש פיתרון? תודה

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  9. Started by iem,

    התקנתי מחדש את מע' ההפעלה על הנידי שלי: HP ZE2055EA. התקנתי את כל הדרייברים ע"י תוכנה שמתקינה את כולם ביחד (אופייני לניידים), והכל אחלה. אבל... הכונן קומבו שלי CD-RW \ DVD שלי מזהה רק דיסקים רגילים CD. בדקתי במנהל ההתקנים וגיליתי שאכן כך... חיפשתי דרייברים בכל העולם ולא מצאתי כ-ל-ו-ם!! מה לעשות ??? רק עדכוני קושחה (לא עוזר) אני מוצא.. בבקשה תעזרו....

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  10. Started by Fighter,

    יש לי בעיה שאם נכנסים לסרטון ביוטיוב הוא בקושי נטען אבל אם עושים רפרש אז פתאום כל ה10 מגה מנוצל ואפילו סרט HD נטען בבום הבעיה זה שאני לא יכול לזרום מזרם לסרט במסך מלא וכל סרטון צריך לעשות רפרש, חוץ מהדבר הזה גם אם אני מעביר לקטע שעדיין לא נטען בזרימה אז הוא יכול להפסיק לטעון ואז בכלל צריך לעשות שוב רפרש לדף ולפעמים הפלאש עושה זום אוטומטי ואין לי גישה לפליי בקיצור בIE8 זה לא קורה וגם אני חייב להודות בניגוד לXP, בוינדוס 7 IE8 הוא די פאקינג מהיר, וזה מעצבן שעד שהתרגלתי ועברתי לצד של מוזילה, עולות לי בעיות שגורמות לי לחשוב לחזור חזרה לIE יש דרך טוויק או משהו שמסדר את זה? זה יתוקן בFF 3.6? מתי הוא בכלל יוצא? לא בא לי להשתמש בבטא עכשיו דרך אגב, FF 3.6 יהיה מחובר כזה לוינדוס 7? …

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  11. Started by ladani22,

    אני מחפש תוכנה להעברת נתונים מהמירס למחשב בתודה מראש למוצאים

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  12. הבעיה היא כזאת: התקנתי את אימיול גירסא 4.2 של Lionetwork, שיניתי הגדרות על-פי מדריך. המחשב שלי מתחבר לאינטרנט דרך מחשב שני ברשת, ללא נתב. הוספתי ב- Windows Firewall תחת exceptions את הפורטים שהאימיול משתמש בהם, כולל השניים הראשיים (4672 ו- 4612 אם אני זוכר נכון). בכל מקרה, לוקח לאימיול משהו כמו 3 דקות עד שהוא מתחבר (אם בכלל!) וכשזה קורה הוא עם low id. מה עוד ניתן לעשות?

    • 4 תגובות
    • 577 צפיות
  13. Started by snop,

    שאלה לי אליכם - שאני נכנס לאתר ומתחבר לשם משתמש שלי אז בדרך כלל זה נכנס ואחרי כמה שעות שאני נכנס לאתר אז עדיין אני מחובר עם המשתמש כי הוא מזהה אותי לפי המחשב... אבל פתאום מלפני שבוע אם אני נכנס לאתר ומתחבר לשם משתמש אחרי כמה שעות שאני נכנס לאתר אני שוב צריך להזין שם משתמש.. איך אני אומר לו שישמור ויזכור..? אני לא יודע למה זה השתנה פתאום. ואני לא מתכוון שאני נכנס לאתר אחרי כמה שעות שגם אני מתנתק מהאינטרנט שלי (לא שבעבר זה שינה)... כבר שאלתי את זה פה אבל אף אחד לא ענה לי ופתר לי את הבעיה. זה מעיק רצח להתחבר כל פעם מחדש לאתרים תודה רבה על העזרה, שי.

    • 5 תגובות
    • 577 צפיות
  14. Started by emailaya,

    היי לאחר הרבה זמן, הרבה בדיקות ואיןספור בעיות (שאינן קשורות לתוכנה) שוחררה היום גירסה 1.6.0 של תוכנת הדואר בעברית, הימאליה התוכנה הינה חינמית. אשמח לקבל תגובות ורעיונות רשימת השינויים לגירסה זו, הן: * X ימזער את התוכנה ל systray ו minimize ימזער אותה ל taskbar * העתקת כתובת שולח ל clipboard מתפריט כפתור ימני של מכתב * אפשרות לשנות סוג יעד לאחר בחירתו (אל, עותק, מוסתר) * אפשרות להעביר כתובות בין אנשי קשר בגרירה * בהפעלת ה SMS, תישלח הודעה מתאימה לסלולרי * טיפול בבעיות התנתקות של ה ICQ * אפשרות העלאת/הורדת תיקייה בתכונת שרת-כונן * מחיקת דואר זבל ביציאה מהתוכנה * תמיכה מלאה ב wildcard כולל כתובת ונושא * צבע רקע לטקסט, למכתבים בחשבון מסויים * הורדת אחד או יותר מכתבים ללא צפי…

    • 7 תגובות
    • 577 צפיות
  15. Started by mshwartz,

    היה לי אופיס XP ופתאום! החליט האופיס שלי לא לפתוח יותר קבצים! התקנתי אופיס2003 ושוב זה לא עובד. כל פעם שאני פותח קבץ הוא רושם לי שהקובץ אינו זמין(תמנה1) כשאני מנסה לסגור את הקובץ הוא רושם "הקובץ normal.dot קיים כבר האם ברצונך להחליף את הקובץ הקיים"(תמונה2) איך פותרים ת'חרא הזה!?!?! תמונה1 תמונה2

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  16. Started by orlupo,

    התקנתי PHP היום על השרת APACHE בגרסת ווינדוס. הכל היה נראה טוב ויפה עד שגיליתי ששום טופס GET/POST לא יכול לשלוח מידע לדפי PHP שאצלי בשרת. מה ניתן לעשות? בתודה מראש

    • 8 תגובות
    • 577 צפיות
  17. Started by JHONLEV,

    יש לי WINDOWS XP ואני רוצה לעבור לVISTA אבל... אמא שלי גם משתמשת במחשב , ולא נראה לי שאני רוצה לסבך אותה.. אז פעם ראית שלמשהו יש שני WINDOWS שונים במחשב אחד אז , מה אני עושה ? דרך אגב יש לי אהרד דיסק של 200 . 40 רק לWINDOWS ו 160 לכל מיני דברים.. אז אני ישמח להתקין תVISTA ב מחיצה של ה 160 איך אני עושה את זה ?

    • 6 תגובות
    • 577 צפיות
  18. משהו שבקלות וביעילות אוכל לסמן כמה עוגיות קריטיות בתור "לא מחיקות", וכל השאר - שימחוק לי אוטומטית מדי זמן מה. לא חייב להיות תוכנה בחינם. הקש ששבר את גב הגמל - פתאום אני שם לב שכמה אתרים אחד אחרי השני שכחו את הקוקי שלי. לדעתי בגלל עומס בתיקייה ולא בגלל שהעוגיה פגה תוקפה, כי חלק עדיין זוכרים אותי...

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  19. סליחה על הבורות אבל כמי שמעולם לא הוריד בתוכנות השיתוף כלום, אני יודע רק דבר אחד שבאימיול מהירות ההורדה תלויה במספר המקורות של הקובץ. האם זה כך גם בביטורנט ?

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  20. באמזון יש שני ספרים על Painter IX: Painter IX Creativity: Digital Artists Handbook The Painter IX Wow! Book מכיר/ה? אולי יש לך? האם הם טובים? האם האחד טוב מהשני? תודה רבה פיני

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  21. יש לי את האיסיקיו החדש באנגלית, ורציתי לדעת איך אני מחליף שם את הססמא ? חיפשתי ולא מצאתי....

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  22. Started by xgamer,

    שלום קניתי ספר של ASP3 בהוצאת הוד-עמי עכשיו מקבלים אתו דיסק שכולל את התוכנה VISUAL INTERDEV שאיתה עובדים. אז ככה בספר מתייחסים ל 98 ואני משתמש ב XP אז עשיתי דברים דומים כמו שהיה מצויין. עשיתי ריסט ואמור היה להופיע סמל של התוכנה על יד השעון בקיצור אין זכר אליו עשיתי חיפוש והכל לא מוצא. אז אולי מישהו שקרתה לו תקלה זו יכול לעזור לי. בבקשה :-\

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  23. יש לי על המחשב סרט שהסאונד שלו מגיע כשניה או שתיים לפני התמונה ,יש תוכנה שמסדרת את זה? רצוי שהתוכנה תסדר את זה לתמיד כדי שאני אוכל לראות את זה גם בDVD ולא רק במחשב. תודה.

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  24. Started by Omri643,

    תמחקו או תנעלו את ההודעה בבקשה,דאבל פוסט בגלל המחשב

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  25. שלום לכולם אני מקבל אימלים כול הזמן מכול מיני חברה אם מצגות כאלה יפות עד לא לפני הרבה זמן הצלחתי לפתוח ולצפות בהם בצורה של מצגת בלי בעיה אבל עכשיו איך שאני מפעיל את המצגת היא משום מה נטקעת לי אבל אם אני שומר אותה למחשב ואז מפעיל את התוכנה ופותח דרך התוכנה המצגת עולה לי אבל בלי המצגת יענו רק איך שהמצגת בנויה רק תמונות ומילים ואין לי דרך להפעיל זה משום מה שאני רוצה לצפות במצגת זה נטקע לי ממישהו יודע משהו יכול להיות שזה באג בSP2?

    • 3 תגובות
    • 577 צפיות

דיונים חדשים בפורומים