עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אהלן אהלן התקנתי השבוע ויסטה אולטימייט 32 ביט עם SP1 ויש לי בעיית תאימות עם מצלמת רשת של GPT נראה לי דגם I-CAM-140. ואללה הפכתי את האינטרנט בחיפוש דרייברים, הורדתי את כל העדכונים האחרונים של ויסטה ושום דבר לא עוזר. אני נוטה לוותר על הרעיון ולהחליף למצלמה יותר עדכנית אבל אם מישהו יציל אותי ויעזור אז יחסוך לי הוצאה קטנה. דבר נוסף שויסטה לא מזהה הוא התקן בשם "מעבד עזר" שאין לי מושג בשיט מה זה, פעם ראשונה אני נתקל בזה. התוכנה DRIVERMAX המצויינת בכלל לא מראה את שני ההתקנים האלה (לא כעובדים ולא כ-לא עובדים, פשוט מתעלמת מהם) כמו כן גם התוכנה VERSION TRACKER PRO מתעלמת מהם. אם מישהו יוכל לעזור לי בקטע של המצלמה אני אשמח למרות שאני על סף יאוש מזה, ונראה לי אעדיף לקנות חדשה. ומה ז…

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  2. Started by ik_86,

    אם איזה תוכנה אני יכול לערוך קבצי וידאו של DVD שאפשר לחתוך קטעים מהסרט?

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  3. שלום ברצוני לפתוח סשן של telnet בבצפר שלי. אבל כשאני מנסה להתחבר רשום לי could not open a connection to host on port 23. רציתי לדעת אם יש דרך לעקוף את ההגנה של המחשבים כאן ע"י תוכנה מסויימת ובכל זאת לגרום לזה לעבוד ? או שבכלל לדעת מה מקור הבעיה ולהצליח להפעיל כאן telnet

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  4. Started by zombie,

    יש לי את ה2009 והמסן שממנו אני רוצה לקבל קבצים הוא גרסא ישנה יותר שמשתמשת בתיקיית שיתוף... אני רוצה שישלחו לי תמונות..מה הפתרון?

    • 1 תגובה
    • 578 צפיות
  5. חשוב לציין שאני לא מנסה לפתור את הבעיה כי המחשב בבית של אמא ואני לא מתכוון להגיע לשם בזמן הקרוב אבל ניסיתי לפתור את הבעיה שהייתי שם ולא רק שלא פתרתי אלא אפילו לא הצלחתי לגלות מה הבעיה בכלל... אני ממש רוצה לנסות ולהבין מה הייתה הבעיה (לפחות אפשרויות לממה יכלה לנבוע הבעיה). אז ככה, לא יודע אם קשור אבל השינוי הכי קריטי לפני היה שהתקנתי את הדרייברים החדשים של nvidia לכרטיס מסך 6600GT (נראה לי 195.62 WHQL). בכל מקרה, אחרי בערך יומיים של עבודה תקינה המחשב פתאום הגיע למצב שהוא עולה רגיל אבל ברגע שמנסים לפתוח תוכנה (כל דבר שהוא לא תיקיות) המחשב פשוט מפסיק להגיב. העכבר זז אבל יותר המחשב לא יעשה כלום ושום דבר לא יעזור (חוץ מכיבוי). ניסיתי להיכנס ב safe mode כדי לנסות ולהסיר את הדרי…

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  6. Started by giggsy11,

    שלום, יש לי בעיה בצבעי הנגנים במחשב כמו:gom player quick time וכו. הבעיה היא שהצבעים פשוט נוראיים, מעוותים את התמונה בצורה מחרידה. ולפעמים אני רוצה להתשמש בעוד תוכנה חוץ media player ואז זה ממש מעצבן. עוד קטע נוסף הוא שכאשר אני נכנס הרבה פעמים למדיה פלאיר ברצף, קורה מן קטע כזה שאני כבר לא יכול להיכנס עד שאני לא אפעיל את המחשב מחדש, ואז כאשר אני מפעיל את המחשב מחדש זה אומר שאני צריך לעשות "סיים כעת" על מנת להפעיל את המחשב. הבעיה הרצינית היא הראשונה, השנייה היא בונוס. מקווה שתעזרו לי, תודה.

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  7. Started by Red-men,

    שלום לכולם. אני צריך להתקין משחק ובירשותי הקבצים מסוג אלו MDF ו- MDS איך אני יכול לפתוח אותם בלי daemon tools בתודה.

    • 4 תגובות
    • 578 צפיות
  8. Started by Posford,

    איך אני יכול להוריד את התקן הג'אווה המלא ולא מהשרת שלהם כדי להתקין? יש לי בעיה עם ההתקנה ONLINE.

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  9. הוא מחפש רק בתוך הINBOX. איך משנים שיחפש בכל האמייל??

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  10. Started by HoT-DoG,

    שלום! יש לי בעיה מוזרה באלכוהול 120. יש איזה "משהו" שבשביל שהוא יעבוד כמו שצריך, יש צורך לצרוב אותו בSAFEDISC ובמהירות של X4 אז יש בעיה ממש מוזרה שהאלכוהול לא נותן לי לצרוב במתחת לX8. יש לי צורב LG 48X24X48 וזה נראה לי כל הפרטים שצריך... תודה רבה מראש ! גיא

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  11. Started by iyehuda,

    הלוח שלי הוא AA8-DuraMAX ב DEVICE MANAGER מופיע לי ETHERNET CONTROLER בצהוב והתקנתי את הdriver מפה : http://www.abit.com.tw/page/en/download/download_driver_detail.php?pFILE_TYPE=Driver&pMAIN_TYPE=Motherboard&pTITLE_ON_SCREEN=AA8-DuraMAX&pSOCKET_TYPE=LGA775

    • 3 תגובות
    • 578 צפיות
  12. Started by barlevi123,

    שלום לכם. שמי בר לוי ויש לי בעייה בתוכנת skype , יש לי win xp בעברית. התקנתי את התוכנה skype בשביל לדבר עם חבר שלי בארצות הברית, הוא גם התקין את התוכנה ומצאנו אחד את השני ב skype והכל היה טוב עד שניסינו לדבר אחד עם השני פה נוצרה בעייה . הבעייה היא : אני שומע אותו מקוטע, והוא שומע אותי טוב מאוד. אחרי דקה בערך אפילו פחות מתנתק השיחה , ככה ניסינו כמה פעמיים וכל פעם מתנתק השיחה . הוא אמר לי שהוא דיבר עם מישהו אחר בבולגריה והכל היה בסדר הוא שמע אותו ודיבר איתו קרוב לחצי שעה. ניסיתי לדבר עם חבר שלי פה בארץ אוולי אצלי הבעייה , אבל עם חבר שלי שבארץ הכל היה טוב שמעתי אותו דיברתי איתו כ- שעה. מה זה יכול להיות הבעייה ? תודה מראש בר-לוי!!!

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  13. אחד בעבודה (אחד הראשי צוותים שלי) נכנס לפעמים למחשבים שלנ (לכל אחד יש סיסמא משלו אבל יש לו אותם),השאלה שלי היא האם יש איזה תוכנה או אפליקציה שאני מתקין ושם אני יכול לשים עוד איזה סיסמא או לנעול עוד איזה חלק במחשב ? יש רעיונות ?

    • 1 תגובה
    • 578 צפיות
  14. Started by mikko,

    שאני משנסה להפעיל את ה קובץ JAR מופיע לי יש לי גרסה אחרונה של JAVA , ניסיתי להתקין ולהסיר מחדש עדיין מופיע לי אותה הודעה ניסיתי את גרסה 2 וגרסה 3 של Azureus שוב אותה בעיה עצות ?

    • 3 תגובות
    • 578 צפיות
  15. Started by ex_,

    היי טוב אני לא יודע אם זה קשור אבל אני מנסה להגדיר את הרשת בין המחשבים(מוצלב) בכל אופן אחרי restart נעלמו לי כל המעודפים וה firefox מרצד כל פעם שאתר מסיים טעינה מתחיל ריצוד מעצבן הסרתי התקנתי-אין שינוי אני לא יכול לחזור לאקספלורר תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 578 צפיות
  16. Started by guyw,

    היי, יש לי מחשב נייד (בלי סידי לצערי) עם ויסטה, עובד בינתיים סביר (קצת איטי למרות שהמחשב מאוד מתקדם ) בכל מקרה, לאחר שהתקנתי הכל, דרייברים וכו', אני מעוניין לעשות גיבוי של המערכת הפעלה עם כל התוכנות והכל. אני מכיר רק את Norton Ghost, אך רציתי לקבל המלצה או דעה על תוכנות שאיתן כדאי לעשות את זה. אני כנראה אעביר את זה לDisk On Key או אחבר סידי חיצוני. תודה מראש, גיא

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  17. לאחר שאני עושה "עידכון" זה מה שהוא כותב לי:

    • 1 תגובה
    • 578 צפיות
  18. בשבועיים האחרונים כשאני גולש באינטרנט בעזרת הפיירפוקס כל הזמן אני נתקל ב2 בעיות: כשאני צופה בתמונות, בעיקר בכמות גדולה של תמונות שנטענות ביחד [אשכול תמונות וכד'..] חלק מהתמונות נטענות בסדר וחלק מן התמונות מקבלות עיוות כלשהו, צבע שונה, חציה באמצע ודברים דומים.. גם כשאני פותח את התמונה בחלון חדש ומנסה לרענן זה נשאר אותו דבר וגם כשאני מוריד את התמונה למחשב זה אותו דבר. [דוגמא בתמונה למטה] את אותו עמוד בדיוק פתחתי עם הIE 6 והכל היה בסדר, מזה אני מבין שהבעיה היא בFF. הבעיה השניה היא ביוטיוב: חלק מהסרטונים שאני צופה בהם פשוט נעצרים באמצע, למרות שהסרטון טעון עד הסוף. נגיד והסרטון באורך 2 דקות, כל הפס האדום של הטעינה מלא אבל בדקה ו14 שניות פתאום הסרטון נגמר. ולכל האחרים זה ממ…

    • 1 תגובה
    • 578 צפיות
  19. היי ח'ברה, אני כרגע מתקן מחשב אצל ידידה, בעית התקלה במס' היא 88780078. מדובר בבעיית דרייברים ככל הנראה. ופה הבעיה הרצינית, הדרייברים שאני צריך הם: nVIDIA MCP04 Windows XP. תודה רבה לכל העוזרים !

  20. אהלן! יש לי בעיה במחשב הישן שלי שאני לא יכול לקבוע את תמונת הרקע על שולחן העבודה! אני נכנס למאפיינים -> שולחן עבודה, וזה לא נותן לי לבחור תמונת רקע! גם הלחצן "עיון" מושבת! הנה תמונה: יש לי XP PRO SP3. אז מה לעשות? תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 578 צפיות
  21. Started by האיש הירוק,

    אני תמיד ניכנס לצ'ט של נענע והוא לא ניכנס לצ'ט וביכלל הוא לא קולט את נענע והוא גם ניכנס לי לFIREFOX מתי שאני ניכנס ל אקספלורר ...שמעתי שיש כמו אקספלורר עם TABS תביאו קישור תודה.

  22. יש לי KMPPLAYER והוא מנגן בכל הערוצים אבל הווינאמפ לא, לא צריך סראונד צריך שהוא יפעיל את כל 5 הרמקולים שיש לי.

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  23. האנטיוירוס לא מפסיק להודיע לי שיש לי וירוס גם אם אני לוחץ על כפתור השמדת הוירוס הוא ממשיך בכל פעם להודיע לי על הוירוס הנ"ל. מה לעשות למישהו יש פתרון?

    • 1 תגובה
    • 578 צפיות
  24. Started by The Winter King,

    אני לא יכול להשתמש באקספלורר (מודיע לי שיש תקלה וסוגר מייד). כמו כן הtaskbar "קפוא" - לא יכול אפילו ללחוץ על start. ואם אני מקטין מסמך או כל דבר אחר, הוא "נעלם" לי ואני צריך לפתוח אותו מחדש (אם זה word למשל, אני צריך להיכנס לmy documents). אני כרגע משתמש בפיירפוקס. עזרה תתקבל בשמחה!

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות

דיונים חדשים בפורומים