עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Money_Man,

    כל פעם שNOD עולה בהעלאה של הווינדוס הוא עולה אבל במצב לא פעיל.. הוא רושם: לאחר מכן שאני לוחץ על START בAMON הוא רושם: ורק בניסיון השלישי הוא פועל..ועובר ממצב אדום לירוק...ככה זה כל פעם איתו וזה מעצבן... יש לציין שכמובן אמרתי לו להפעיל את AMON (שזה אומר שזה יהיה פעיל ברקע אבל בלי סריקה כלשהי נכון?) בעת עליית התוכנה באופן קבוע אבל לא ככה הדבר. מישהו נתקל בזה? הצעות?

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  2. פעם בתקופה של הדוס היה תוכנות כמו שרייזור וכל ההאקרים מישתמשים שההיתה רושם את השם או כל משפט והתוכנה היתה מוציאה את זה בקובץ EXE שמיתנגן יש מוזיקה וצבעים וכל מני אפקטים והכתב שרשמתה היה רץ על המסך ניראה לי היו קוראים לזה אני לא בטוח ASCII מישו יכול לעזור לי למצוא תוכנה כזאת??? או קבצים של דוס

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  3. Started by uriya,

    מישהו כאן יודע איך אני משנה או מוסיף או כל דבר בהקשר לmodים של אימיול?, ראיתי פה המלצה לאיזה מוד טוב וחיפשתי אותו אבל אני לא יודע מה לעשות איתו בדיוק?, להעתיק אותו לאימיול לתוך התיקיות? כי אין קובץ התקנה ד"א הmod המדובר הוא sivka תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  4. שימו לב,אני לא מדבר על התוכנה TMPGEnc אלא על TMPGEnc XPress שהיא גירסה חדשה יותר.

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  5. לא משנה אם זה חינמי או לא... העיקר תביאו לי שם של תוכנה... תודה לעוזרים מראש

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  6. שלוםםם .. יש לי בעיה עם התוכנה SnagIt כמו שראיתם בכותרת .. אתמול הורדתי גירסת ניסיון מאתר הבית של התוכנה .. ניסיתי ללכוד וידאו מאתר מסויים .. ופשוט אחרי שזה מסיים ללכוד אני לא מצליח לראות את הוידאו עצמו ! אני רואה רק מסך שחור .. ניסיתי להתקין מקודדים של K-Lite Codec Pack בגלל שהוידאו נשמר דרך התוכנה כקובץ avi.* .. אבל זה לא עוזר .. עדיין הבעיה קיימת ??? מה אני יכול לעשות כדי לפתור תזה ? תודה רבה מראשש .. שבת שלום !

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  7. עם איזו תוכנה ממירים סרט לפורמט של Divx?

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  8. Started by nadav1379,

    אני צריך תוכנה שתיפתח לי ת הקובץ tm3 ושאפשר להמיר לmp3

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  9. כל צירוף שאני מנסה לחפש באתר של איסיקיו או דרך האיסיקיו שלי שהוא בעברית הוא פשוט לא מוצא לו כלום מישהו יודע מה קרה? למה איסיקיו החליטו לא לתת לחפש אנשים עם שמות בעברית? :'(

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  10. Started by LordOfNemesis,

    הורתי טריילר של נורטון אנטיווירוס, וההתקנה נתקעת באמצע. ממש, אבל ממש אין לי מושג מאיפה אני מוצא תוכנה שמזהה ומוחקת את הקבצים הנגועים האלו. למישהו יש מושג מה עושים?

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  11. Started by oded6188,

    הורדתי מדיה פלייר 10, וזה לא עוזר :-( אני מנסה לצפות בשידורים של nana.co.il, ולא מצליח לראות כלום... אפילו הכפתור PLAY לא מופיע לי מה יכולה להיות הסיבה?

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  12. כיום אני משתמש ב TorrentStorm בתור קליינט ה bittorrent שלי, ובמקביל אני משתמש ב sababa dc הבעיה היא שיש האבים ב DC שלא מוכנים לקבל קבצים לא מושלמים. בינתיים אני פותר את הבעיה ע"י תקייה להורדות של BT ותקייה ל DC, ורק כאשר ההורדה ב BT נגמרת אז אני מעביר את הקובץ ידנית לתקייה של ה DC השאלה היא: האם יש אופציה לבצע העברה זו אוטומטית / אולי בקליינט אחר? תודה.

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  13. זה פילטר שמעתיק את הסרט אחד לאחד... :s05: ??? :s05:

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  14. Started by yotam360,

    קניתי אתמול כרטיס מסך חדש 7800GT, ונתתי אותו לטכנאי שירכיב לי אותו. אז השאלה היא איך אני יכול לדעת שהוא התקין את הדריברים של הכרטיס??

    • 5 תגובות
    • 579 צפיות
  15. מישהו יכו לשלוח לי אותו לכאן או למייל שלי? elieli25@walla.com

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  16. Started by gr2000au,

    שלום לכולם אני צריך להריץ emule על 2 מחשבים ברשת ביתית. על פי ההגדרות הראשוניות בתוך ה- emule צריך לפתוח מספר פורטים ברואטר/פיירוול, ביניהם פורטים שלא רשומים כמו 4661. האם כאשר אני משנה למשל ל - 5662 - tcp ו - 5672 - udp יש להגדיר עדיין את 4661 או שזה אוטומטית 5661. בתוך ה - emule ב - servers מצד ימין רשום 4661 מתחת ל - disconnect, אי אפשר לשנות ולשמור, מב זה אומר ? האם צריך לשנות בתוך ה - source code פורטים שלא ניתן לשלוט עליהם דרת התוכנה ? האם שני המחשבים עלולים לגשת לשני פורטים זהים ואז הראוטר יעביר רק לאחד מהם ?

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  17. Started by TimoTy,

    טוב הורדתי פרומו מ-Game Spot ואני רוצה לנגן אותו מ-QUICK TIME ל- BSPALYER אני עושה לו play with BsPalyer והוא עושה " cannot open file " יש איזושהיא דרך שאני יוכל לנגן אותו בנגן של BsPlayer ????? תודה רבה מראש!

    • 4 תגובות
    • 579 צפיות
  18. 1.העברתי למחשב בעבודה, דרך דיסק-און-קי, תיקייה שבה מותקן דפדפן אופרה, ומתוכה אני יכול להפעיל ישר את הדפדפן. זה נכנס לי לכל האתרים בצורה תקינה, רק כשאני נכנס לפורום של תפוז, ההודעות הראשונות מוצגות בצורה תקינה, אבל השאר מתחילים להיות מעוותים, ואני לא יכול ללחוץ עליהם! (אני גם לא רואה את כל ההודעות). איך אני פותר את זה? 2.אני רוצה להעביר התקנה של פיירפוקס על דיסק-און-קי, בדיוק כמו שיש לי עם האופרה. זאת אומרת שאפעיל את הפיירפוקס באופן ישיר מהדיסק, בלי צורך להתקנה על המחשב שאני משתמש בו. איך אני עושה את זה?

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  19. Started by chenrp,

    עיצות בבקשה. תודה לעונים.

    • 5 תגובות
    • 579 צפיות
  20. Started by coorva,

    אשמח אם מישהו יוכל לעזור. התוכנה לא חייבת להיות חינמית אך חשוב שתדע להמיר aacPlus ולא aac רגילים. תודה

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  21. Started by eladbu,

    שלום לכול םאני משתמש בתוכנה שנקראת ACE-HIGH MP3 WAV WMA OGG Converter שהיא תוכנה מעולה! העניין הוא שקניתי עכשיו נגן מאוד איכותי ואני רוצה להעביר את קבצי ה WAV שלי לפורמט MP3! וכוון שאני רוצה להגיע לאיכות מירבית בהמרה יש בתוכנה כמה פילטרים שהייתי רוצה שתעזרו לי לכוון בתודה מראש! [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  22. שלום לכולם ! אני מנסה לצרוב קבצים בגודל של 4 gb ,דרך תוכנת nero 7 ,ואני לא מצליח ,אני מקבל הודעה שלא ניתן לצרוב קבצים הגדולים מ-2gb ,ורשום משהו על כך שצריך להשתמש ב-UDF . תודה לכולם

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  23. Started by zolder,

    תודה.

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  24. Started by compman112,

    שלום כשאני רוצה להפעיל בBSPLAYER סרט כלשהוא הוא מביא לי הודעה: Unknown file format (xvid) התקנתי והסרתי אלפי פעמים והבעיה לא נפתרת מה עליי לעשות מה הבעיה ניסיתי גם לשחק בהגדרות אך לשווא

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות

דיונים חדשים בפורומים