תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה,החלה לי בעיה שהולכת וגוברת בדפדפן (IE7) במהלך הגלישה. יותר ויותר הודעות שגיאה מסוג של: קרתה פעולה אינה חוקית (משהו כזה..) והדפדפן חייב להיסגר... מישהו יודע במה מדובר ומה יכול לעזור? תודה מראש, עדו
-
- 4 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שלום,אתמול התקנתי את הNOD32 אנטי וירוס ואני רציתי לסרוק איתו וירוסים אבל כל פעם שאני מנסה לבדוק זה בודק למשך 2 דקות ומסיים! כל כך מהר? WTF? אז חשבתי אולי זאת בעיה,תראו מה זה כותב לי בסוף הבדיקה ו2 הדברים שכתובים בכחול זה גם בתחילת הסריקה: [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שאני עושה סריקה אז יש לי בקום של :DETECTED וניגד שיש שם 1 מה זה אומר? שהוא מצא וירוס? שהוא מחק אותו? יש גם UNTECTED 1 מה זה אומר? זה טוב? אם הוא מוצא לי וירוס ואני רוצה שימחוק אותו, מה צריך להיות: -:DETECTED 1 -:UNTECTED 1 או -:DETECTED 1 -:UNTECTED 0 ?
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
אני מחפש את התכונה מישהו יכול להביא לי אותה בבקשה? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 579 צפיות
-
-
כשהיה לי כרטיס של ATI הייתה לי גם תוכנה ( ATI TRAY TOOLS ) שידעה להציג בעת משחק גם את טמפ' הכרטיס וגם את ה FPS. עכשיו יש לי את ה 7600GT ואני מחפש תוכנה פשוטה שלא תציק ותוכל להציג לי את הטמפ' של הכרטיס העת המשחק.
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
לפני כמה זמן שיחקתי עם ההגדרות של הכרטיס מסך ובטעות גרמתי לכך שכשאני משתמש במדיה פלייר או כל תוכנה אחרת לצפייה בסרטים הכל ממש כהה... בBS PLAYER הצלחתי לסדר את זה בהגדרות אבל במדיה פלייר למרות ששיחקתי עם ההגדרות אני לא מצליח לסדר את זה...זה קורה לי גם בסרטים באינטרנט כשהם מוצגים בעזרת מדיה פלייר וגם בנגנים אחרים תודה
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
אני צריך להוריד רשימה של 70 קבצים, ואני לא רוצה כל פעם שקובץ מסתיים ללחוץ על חלון ההורדה , אז האם יש אפשרות בDownload Accelerator לשים את הקבצים בתור, ושזה יוריד אותם אוטומטי? אם כן איך עושים את זה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
מה נשמע? אפשר בבקשה לינק להוריד תפאץ' לאיי סי קיו 2003 להוריד את כל הפירסומות המעצבנות האלה. תודה.
-
- 3 תגובות
- 579 צפיות
-
-
..... עד עכשיו לא הייתה לי תקלה ולו תקלה אחת בתוכנה הזאת...... והיום להפתעתי כשנכנסתי למסנג'ר כול האנשי קשר נמחקו ונשארו רק 3....... זה קרה למישהו? איך פותרים את זה?
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
לינק מנענע אני העלתי תהנו תעשו רזולציה והכול ואחרי תשמרו את מה שעשיתם (הLAUCNH לא עובד פשוט תשנו וזה יקלוט את זה במשחק). http://planet.nana.co.il/n_a_d_av/demofactory.exe תהנו
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
אני מעוניין להפעיל עליו את התוכנות הבאות: cue base photo shop רציתי לדעת אם הקיו בייס יעבוד עליו בצורה טובה או שאני צריך לקנות כרטיס קול חיצוני בשביל לעבוד עם התוכנה באופן שוטף. אני גם מעוניין לבצע הקלטות של גיטרה, קלידים וכ'ד והייתי רוצה לדעת איזה כרטיס קול אני צריך בשביל לבצע את ההקלטה באופן סביר +. כמובן שאני צריך שיהיה בכרטיס כניסות ויציאות דיגיטאליות ואנלוגיות. אני די בטוח שתוכנת הפוטו שופ תעבוד ממש טוב ללא שום דאגה מהסיבה שאני לא מתכוון להשתקע בתוכנה הזו אלה רק עריכה כללית ופשוטה. מה דעתכם? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
הורדתי 3 קבצי RAR ניסיתי לפתוח אותם וזה כותב לי the volume is corrupt אצל חבר שלי זה כן עובד אז הקובץ לא פגום... מישהו יודע מה הבעיה?
-
- 5 תגובות
- 579 צפיות
-
-
פתאום נעלמה האפשרות, יש MiniDVD אבל זה לא ממש עוזר לי. מה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
לאחר ההתקנה של אופיס 2007 אני מגלה כי פקודות חיוניות בתוכנה לא נגישים לתפעול כגון שמירת קובץ save as או העבר/השב באימייל וכד'. מה יכולה להיות הבעיה? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
כל פעם שאני בא להוריד HTTP ה-FlashGet עולה ונותן אפשרות להוריד בתוכנה איך אני מבטל את זה ?
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
אז ככה ההביאו לי סרט שנצרב על דיסק DVD שבתוכו שני תקיות: VIDEO_RM VIDEO_TS בראשונה יש את הקבצים: SONATA.IFO VIDEO_RM.IFO SONATA_DEBUG.IFO VIDEO_RM.DAT VIDEO_RM.BUP בשנייה ישאת הקבצים: VIDEO_TS.BUP VIDEO_TS.VOB VTS_01_0.IFO VTS_01_4.VOB VIDEO_TS.IFO VTS_01_2.VOB VTS_01_0.BUP VTS_01_5.VOB VTS_01_1.VOB אחרי הרבה נסיונות לטעון את הקבצים בתוכנות עריכה ( premiere pro 7 ו Studio 10.5 של פינקל) ללא הצלחה החלטתי להמיר את הקבצים לקובץ AVI בעזרת התוכנה WinAVIVideoConverter. אז עם התוכנה המרתי את כל קבצי ה VOB לקובץ אחד של AVI וניסיתי לטעון אותו שוב עם אותם התוכנות. אז עם Studio הוא אומר שאין אפשרות לפתוח את הקובץ ועם premiere הוא עושה IMPORT אבל משום מה הוא נתקע ולא מתקדם. מה שמעצבן…
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
גירסה 4.51 WMV, חיפשתי בכל מקום ולא מצאתי הסבר לתופעה הזאת. עדכנתי CODECS אבל זה לא פותר. מישהו התגבר על הבעיה? נ.ב בשאר התוכנות זה לא קורה
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
פעם שמעתי שאפשר, מישהו יודע?
-
- 5 תגובות
- 579 צפיות
-
-
יש לי 320MB SDRAM (אופיס 2003 לא עולה על WIN98)
-
- 5 תגובות
- 579 צפיות
-
-
אני רוצה להכין מעיין ספר להגשה ואני רוצה לעשות בו תוכן עניינים אני זוכר שהייתה אפשרות שה WORD עושה לי את הרווחים של ה נקודות בין הנושא ומספר הדף ככה שהוא עושה את זה ממש יפה ומסודר וכמעט בלי להיתאמץ אבל שכחתי איה זה נמצא :-\ אולי מישהו מכם יודע למה אני מתכון ויכול לעזור לי?
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
אני מנסה לראות סרט בתוכנה Bsplayer ומשום מה, הסרט הפוך, למישהו קרה אי פעם?
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
שלום אנשים , יש לי בעיה ב-IE. ה-Java Script לא עובד לי אפילו שהוא מוגדר ב-Security ב-Enable. ל-windows update אני לא מצליח להיכנס , כדי לבדוק עדכונים... עשיתי סריקה ב- 4 תוכנות anti spy , ועם nod32 , היה וירוס (כנראה ההוא שהסתובב ב-ICQ) עכשיו המחשב נקי... אבל יש את הבעיה הזאת. מה עושים? מישהו מכיר את הבעיה ??? תודה!
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שלום, אני צריך דרייברים כאלה: לכרטיס מסך - Ati Radeon X600 PRO לכרטיס קול - C-Media Azalia Audio Device למודם - Terayon TJ715X מתאם רשת - Broadcom NetXtream Gigabyte Ethernet בקר Raid - VIA VT6410 IDE תודה מראש, אביעד.
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
לא יודע אם זה המקום לדון בזה כי אני לא בדיוק יודע מה זה... יש לי בעיה שאני מנסה להיכנס לאתרים כמו www.mp3000.net והאיסייף הזה לא מרשה לי... הוא פשוט פותח אתר עם כתובת בריבוע כזה ואומר שאיסייף חוסם את זה בגלל בלה בלה בלה... מה אני עושה עם זה ? גם אם האתר הזה מלא ווירוסים והכל זה לא משנה... זה הפרנציפ שאין לי את התוכנה או את הדבר הזה בשומקוםםםם לא ברג'יסטרי ולא בהוספה הסרה... מה אני עושה? אגב שידרגתי מאינטרנט אקספלורר 6 ל-7 ועדיין זה עושה לי את זה ולא בא לי להחליף דפדפן אני נהנה מזה והוא טוב בשבילי
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-


