תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הורדתי את התוסף VIDEODOWNLOADER ורציתי להוריד סרטון מYOTUBE. 1) אין לי מושג איך ומתי משנים את הסיומת לFLV 2)אני בסך הכול רוצה להוריד סרטון מיוטיוב ולהעביר לנגן שלי (IAUDIO X5L שתומך רק בAVI)- יש תוכנה יותר מומלצת מהתוסף שהורדתי? ואם לא, איך לעזאזל אני הופך לFLV ומ FLV ל AVI?
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
בקיצור אני לפעמים הולך לחבר או הולך לישון ולא מכבה את המחשב בגלל שיש משהו שאני מוריד או כל דבר אחר. אני מכבה את המסך ופשוט כשאני מתעורר בבוקר אני רואה שהמחשב עשה LOG OFF ואני צריך להכנס לXP מחדש וכל התוכנות עולות מחדש יש למישהו פתרון אך להפסיק את השטות הזאת?
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
1.רציתי לדעת איך אני יכול להעביר את תוכן ההודעות(נכנסות ויצואות) ורשימת אנשי הקשר מאאוטלוק שבמחשב אחד לזה שבמחשב השני. מה עלי לעשות כדי להעביר את התוכן? 2.ברצוני להעביר את כל המועדפים ממחשב אחד למחשב אחר. במחשב המקור יש עשרות אתרים שמורים במועדפים ושמירתם אחד אחד לא תהיה ארוכה מאוד. כיצד אני יכול להעביר את כולם בבת אחת? תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה פשוטה לידידה שלי לעריכת תמונה,כאלה שאפשר להוסיף שם מיסגרות או כול מיני סימנים כתוביות או קישוטים. שתיהיה פשוטה זה הכול.
-
רציתי לדעת אם יש תוכנה שמשנה את הגדרות ה3D והOpenGL לפי המשחק שאני רוצה לשחק בו? אני משתמש בכרטיס ATI.
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
ברשותי 3 מכשירי אייפוד G8 . אני מעוניין ליצור לכל מכשיר משתמש בנפרד . האם ניתן ליצור בitunes - לכל מכשיר שם משתמש שונה ?? ויהיה לו ניהול בנפרד ? ו / או צריך לבצע את זה במחשבים נפרדים וitunes שונים ?
-
- 4 תגובות
- 580 צפיות
-
-
הורדתי את Adobe Reader 9 בעברית מאתר האם ,התקנתי ויצא באנגלית ,הסרתי וניקיתי רג'יסטרי ושוב התקנתי, ושוב יוצא לי באנגלית ,לא טעיתי בסוג ההורדה - שם הקובץ שהורדתי "AdbeRdr90_he_IL.exe" איך אני מגיע לעיברית ??
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
לאחרונה קיבלתי מסך כחול כתוצאה מהקובץ klif.sys. כשניגשתי לבדוק מהו גיליתי שהוא של אחד המוצרים של חברת Kaspersky. ערכתי חיפוש בגוגל וגיליתי שאני לא לבד ועוד אנשים מהפורומים של Kaspersky נתקלו בבעיה זו: http://forum.kaspersky.com/lofiversion/index.php/t6113.html מישהו נתקל בבעיה והצליח לפתור אותה? בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
כשאני מפעיל את המחשב לאחר שהכל עולה יוצאה לי הודעה כזאת מישהו יודעה מה לעשות בבקשה תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אני מחפש את סוג המודם על מנת להוריד דרייבר. השתמשתי בAIDA, אבל לא הצלחתי למצוא שם את סוג הכרטיס-מודם. איפה זה כתוב שם?
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
בדפדוף באתרים או מעבר בפורומים יש לי תקיעות קטנות כאלה..... לא יודע אם זה בעיה אצלי או שככה עובד הFIREFOX אני עם גירסא אחרונה ודרייברים מעודכנים! אם מישהו עוד מרגיש בזה שיכתוב. תודה רבה= )
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
מותקת אצלי ערכת קודקים cole2k שאיתה אני DVIX ללא בעיה. אודה מאוד לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
לא יודע איך (כי אני חדש בתוכנה הזאת) אבל הגעתי למצב שבתמונה מישהו יודע איך להחזיר את ההגדרות להתחלה נ.ב. כל תמונה שפותחים הוא ישר בוחר את הצבאים האלו HELP ME....
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
הקלטתי קובץ אודיו עכשיו יש לי כאלה הפרעות ברקע ולא שומעים הכי טוב ראיתי פעם איזו תוכנה שיכולה לנקות "רעשים" מישהוא מכיר תוכנה כזאת? תודה
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
משום מה פיירפוקס לפעמים מתחיל פשוט לגנוב מלא זכרון: מה ניתן לעשות?
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
-
טוב כמו שכתבתי כותרת חח, אני מפעיל ת ICQ וכל הזמן או שהוא לא מצליח לטעון את כל רשימת הקשר, או לשלוח הודעות או לקבל, וגם כל כמה דקות הוא מתנתק כמובן... מה לעשות ?
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
קיבלתי מצלמה ללא דרייבר מהיכן ניתן להוריד..Live! Cam creative
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה טובה למחשב כף יד , תוכנת gps לארה"ב? אני נוסע בעוד 4 ימים אז זה ממש דחוף.. תודה
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אחרי התקנת סדרת העידכונים האחרונה אין לי גישה למימשק של החלונות גם לא במצב בטוח. יש לי דיסק גבוי עם מערכת הפעלה שאיתו אני יכול לעלות לגשת ולקבצים במערכת הבעייתית אבל אני לא לא יכול לבצע אתה את תיקון המוצע במאמר של מיקרוסופט http://support.microsoft.com/kb/909444 המחשב הוא בודד עם יוזר אחד ואין לי בכלל לשונית של אבטחה וכמובן ההגדרות שאני רואה עכשיו הם של המערכת התקינה. במחיצה REGISTRATION יש שני קיבצי CLB וקובץ CRMLOG יש עצה? או אפשרות להסיר את העידכון אפילו שאני לא מחובר למערכת? גירסה WinXP Pro SP2
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
היי! אתמול התחילו לי בעיות בFF, ואני רואה את הדפים מעוותים. לאחר כמה זמן נפל לי האסימון שזה בגלל שהוא לא מציג לי תמונות בכלל (רק את הטקסט שבמקומן). בדקתי באפשרויות שאולי חסמתי את הצגת התמונות אבל אין שם כלום בחסימה. הוספתי משתמש חדש ושם הכל תקין. כשניסיתי להחזיר את המשתמש הישן (עם כל הExtentions והמועדפים וכ"ו... :'( ) והבעיה עדיין קיימת. מישהו יודע איך לפתור את הבעיה? מצ"ב שתי דוגמאות: . [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
יש איזשהי דרך שכל פעם שאמור להיפתח חלון חדש, או יפתח בטאב חדש?
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אני טכנאי מחשבים וכל הזמן ללקוחות אין דריביר של כרטיס קול.יש איזה אתר טוב למציאת כל האתרים שיש בדביקים לא מוצאים לי
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
תקשיבו, יש לי פטיש מוזר- אני אוהב להתקין משחקים ולצפות בסדרות בו זמנית. ממש קינקי. הבעיה שחלק מהמשחקים דפוקים ומגיעים עם מוזיקת התקנה. זה מטריף. הם מצפים שאני אסתכל על ההתקנה 10 דקות?
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-


