עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by idoyi,

    התקנתי אתמול את המשחק Test Drive Unlimited כשאני נכנס למשחק, אחרי שאני ממש כבר משחר בו המחשב ממזער לי את המשחק וקופצת הודעה שאירעה שגיאה בדרייברים שלו אני לוחץ על החלון של המשחק משחק שוב ועוד פעם הוא ממזער לי אותו... הדרייברים חדשים... מזה יכול להיות?? אולי הכרטיס כבר זקן מידי?? תודה...

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  2. Started by root3:16,

    הורדתי את התוכנה... ולא ממש הבנתי איך משתמשים בה... בשלב הראשון זה שואל איזה חיבור, ויש לי חיבור דרך הכבלים של 750 ק"ב ואני לא ידוע במה לבחור שם... תודה רבה לכל מי שיעזור

    • 3 תגובות
    • 580 צפיות
  3. אני רוצה לגדיר מספר פעולות ב Mouse Gesture שאני רגיל לבצע תוך כדי הגלישה רק שאני לא מוצא איפה עושים את זה מישהו יכול להסביר איפה מגדירים ?

    • 5 תגובות
    • 580 צפיות
  4. לאחר שהתקנתי את התכנה והזנתי את הסריאל הראשון, למה מיועדים השניים האחרים ???

  5. יש לי מערכת חזקה e8400 9800gtx+ 4gb ram 500gb aaks corsiar 550wtt nzxt tempest והרשמקול כל פעם אומר לי כל פעולה שאני עושה ברשמקול הוא אומר לי ככה ויצאתי מהכל

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  6. שאלה בכותרת ^ תודה

    • 3 תגובות
    • 580 צפיות
  7. אני צריך תוכנה שפותחת אתרים לא לפי הצורה שלהם אלא לפי התוכן כמו ftp אבל לאתרים רגילים. לדוגמה אם נגיד אני מכניס את האתר של וואלה אני רואה ספרייה ראשית את וואלה את כל הקבצים שיש שם ורואה ספריות משניות ואז נגיד אני לוחץ על ספריית עסקים אז אני רואה את כל הקבצים ששם ואת התתי ספריות של זה... זה נראה כמו ftp אבל של אתר רגיל יש כזה?

    • 3 תגובות
    • 580 צפיות
  8. היום ראיתי בעידכונים האוטומטיים עידכון SP3 לאופיס 2003 במה זה משפר?

    • 7 תגובות
    • 580 צפיות
  9. הקבצים כוללים רשומת שחזור , רק ממש לא בא לי להתקין WINRAR רק כדי לעשות REPAIR - ביומיום אני משתמש ב-7ZIP מזה שנים. תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  10. אני מחפש תוכנה שתראה לי איזה כרטיס מסך יש ברשותי, אני רוצה לדעת איזה דרייברים לעדכן וכו'. תודה .

    • 2 תגובות
    • 580 צפיות
  11. יש לי בעיה יש איזה סימן מוזר כזה כמו q כזה שאי אפשר למחוק אותו והוא נמצא בכל ורה שאני כותב. בעיה שניה היא שאני לוחץ על רווח הוא עושה לי נקודה כזאת. זה אולי משהו בהגדרות אבל סרקתי את כולם ואין לי מושג מאיפה זה בא..

    • 7 תגובות
    • 580 צפיות
  12. Started by nirh216,

    מישהו יכול לעזור לי למצוא תוכנה שעושה את מה שהתוכנה UICE עושה...אבל במקום חיבור סריאלי אני רוצה שהיא תעבוד על חיבור של USB... ואני מדגיש: U-S-B..... תודה לכל מי שעוזר

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  13. Started by Shbd,

    בעיה כזאת מוזרה לא קרתה לי מעולם... רציתי פשוט להתקין גרסה חדשה של FFDSHOW TRYOUTS עשיתי הסרה לקודם, ריסטרט והתקנה של ה- BUILD החדש. פתאום אני לא יכול להפעיל שום דבר באף נגן (למעט WINAMP שמנגן לי משום מה רק MP3) ניסיתי כבר להסיר את הקודקים של הוינדוס, את ה- FFD, להתקין גרסאות אחרות, למחוק ולהתקין מחדש את ה- KMPLAYER, MEDIA PLAYER שום דבר לא עוזר... אני פשוט נואש כאן וממש אין לי עצבים לפרמט.

    • 1 תגובה
    • 580 צפיות
  14. אני צריך לדעת יש ל ג'וק הכל יש לי צורב dvd ג ויש לי דיסק dvd וגם צרבתי משחק לפי קובץ bin וצרבתי עם הקובץ cuo וזה לא עובד לי עובד לי בבקשה תעזרו ליייייייייי בקשה אני מתחנןןן תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 580 צפיות
  15. Started by moris,

    היי! כיצד אני צורב קבצי DVD בנרו אקספרס 6 שיעלה בDVD ביתי? תודה

    • 4 תגובות
    • 580 צפיות
  16. Started by avi333,

    ?.............

    • 1 תגובה
    • 580 צפיות
  17. Started by xTz,

    אני מחפש תוכנת אנטיוירוס טובה עם כל מיני פיצ'רים מהצד.. מה דעתכם על התוכנה הנ"ל? שווה לרכוש?

    • 2 תגובות
    • 580 צפיות
  18. Started by itay-ab11,

    קניתי יוזר לחודש ברפידשר. אני מצליח להוריד רגיל כמו שצריך.אבל כשאני מנסה להוריד עם התוכנה שלהם הוא לא מוריד משום מה..(הקבצים בוי ירוק ואחרי שאני לוחץ דאונלאוד הוא נשאר על ACTIV) מה עושים? תודה רבה! יש לציין שגם עם הפלאשגט אני לא מצליח(אף פעם לא הצלחתי)להוריד מראפיד.הוא מוריד לי קובץ של 3 קילו בייט.

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  19. יש לי בעיה מטורפת... כמעט בכל התוכנות לניקוי רג'סטרי שאני מריץ, נהיה ריסט למחשב באמצע הסריקה! נראה שאין לו מספיק זיכרון כדי להמשיך, באמת יש לי רק 386 מגה זיכרון אבל עדיין... ניסיתי להפעיל גם מה safe mode לא עוזר... אולי יש דרך לתפור את הבעיה ?? (אולי להקצאות זיכרון איכשהו ?) תודה למשיבים...

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  20. Started by ran_s,

    שלום, יש לי מצלמת סוני ששומרת את התוכן שמצלמים על דיסק ויש לי 2 בעיות איתה.. 1. לא תמיד התוכן שבדיסק עובר למחשב 2. כאשר התוכן עובר למחשב הוא נשמר כקובץ vob ואי אפשר לערוך אותו וגם לא לראות אותו במחשב.. מה אני יכול לעשות? תודה מראש רן

    • 1 תגובה
    • 580 צפיות
  21. האם יש תוכנה כזאת?

    • 4 תגובות
    • 580 צפיות
  22. Started by simonsix,

    פעלתי על פי כל ההמלצות כאן באתר http://www.tweakguides.com/ATICAT_9.html בסוף יצא שכשאני מפעיל את המשחק ספילנטר סל-סוכן כפול אני מקבל שגיאה. משחקים אחרים לא. מישהו נתקל בבעיה/מבין את משמעות השגיאה? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  23. Started by MeTaLhAmMeR,

    אני משתמש באמיול פלוס ואני מקבל ממנו הודעה כזאת: "WARNING! You are sharing 60 files. This can be excessive for some servers. Please reduce your share if you have "problemsconnecting or staying connected למה הכוונה בדיוק לא הבנתי, הרי צריך לשתף כמה שיותר לא?

    • 2 תגובות
    • 580 צפיות
  24. מסוג Memory Stick Duo Pro של Sony, אם זה משנה. מדובר בתמונות שחלק נמחקו בטעות מהמצלמה וחלק נמחקו לאחר פרמוט... תודה

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  25. Started by devilh,

    אם שאלו את זה קודם-מצטער-בחיפוש קיבלתי תוצאות מבלבלות(לא ידעתי איך לחפש עד הסוף) האם אני יכול להתקין את FIREFOX3 שיעבוד לי במקביל ל-2-כלומר בלי להשפיע על אופן פעולתו של 3(ואני כולל את כל נושא ה-APPDATA)

    • 2 תגובות
    • 580 צפיות

דיונים חדשים בפורומים