עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by arik_bulldog,

    זה קורה לעיתים קרובות, בד"כ כשאני מפעיל כמה חלונות אקספלורר, פשוט מופיע לי החלון הזה וסוגר לי את האקספלורר. למישהו יש פתרון לדבר הנוראי הזה? בכלל, יש לי אקקספלורר 7 והוא נורא איטי. ביחס למחשבים אחרים שבדקתי, אצלי לוקח לו המון זמן לעלות. אפשר אולי לבדוק משהו בקשר לזה? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  2. הורדתי משהו בביטורנט וקיבלתי את ההודעה הזאת:piece 1229 failed hash check, re-downloading it אם הבנתי זה אומר שאני אמור להוריד את זה בעצמי או שהביטורנט מוריד את זה שוב בעצמו??

  3. למתחילים שבמתחילים הכי טוב אם מגיע מראש עם מערכת כשל פורטל + פורום שכל שנדרש הוא להכניס את התכנים וכמובן חינמי תודה לממליצים

    • 1 תגובה
    • 581 צפיות
  4. אבל הוא רק מזהה כניסה של חומרה מבלי לאפשר לי לעבוד איתה. אני צריך דרייבר או מה? אם כן- אנא קשרו אותי לאתר הרלוונטי. תודה

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  5. מה, במוזילה הם התאימו את עצמם ל "תקן" הישראלי(שאומר: תעבור לIE ואם לא מתאים לך אז לך חפש...) של אתרי אינטרנט....LOL?

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  6. Started by miki_michal,

    יש לי win2000 ואופיס 2000 , הכל עובד כמו שצריך, אבל כאשר אני פותח את הoutlook שלי ב today אני לא מצליח לפתוח את התפריט של התאמה אישית של outlook todayת פשוט לא נותן לגשת עליו, אין הודעת שגיאה , כאשר אני לוחץ על הלחצן לא קורה כלום,רציתי לדעת האם יש אפשרות להגיע לתפריט דרך מקום אחר registry או מקום אחר, ניסיתי להתקין מחדש את אופיס וגם שיזהה אם יש תקלה לא עובד לי ...,תודה

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  7. Started by אלפקה סורית,

    האם אתם משתמשים בביטורנט? אם כן, באיזה קליינט? כי משום מה כל קליינט נורמלי (אזורוס, ABC וכו..) שניסיתי, פשוט לא מסתדר עם ה NOD32 שלי. (גורם לעצירה בהורדה, והקפצת ה CPU USES ל 100 אחוז).

    • 4 תגובות
    • 581 צפיות
  8. היי. טוב היה לי אותו מותקן והכל היה בסדר עד שנהיתה לי בעיה ב live update אז הסרתי אותו.... (כבר בהסרה הוא עשה בעיות) ועכשיו שאני בא להתקין מחדש הוא נותן לי הודעה "this MSI must be start through setup" יש למישהו עצה??

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  9. Started by pak82,

    יש לי סרט וכתוביות תואמות כשהרצתי את שניהם (אחד על השני) הכתוביות היו מדויקות ביותר. ניסיתי להלביש את הכתוביות על הסרט בעזרת התוכנה virtualdub (כמו שעשיתי הרבה פעמים בעבר : הפיכת הכתוביות לssa וכ"ו) אבל הפעם הזאת משום מה בזמן ההלבשה יש איזה שניים שלושה משפטים בתחילת הסרט ואז זה מפסיק כאילו אין כתוביות ובנקודה מסויימת פתאום מופיעות הכתוביות והכל כרגיל מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  10. בבקשה עזרה....

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  11. Started by DavidM,

    שלום כולם!!! שוב אני אני מקווה שתצליחו לעזור לי ושזה הפורום הנכון אז ככה: בזמן האחרון שאני מוריד משחקים בסיומות EXE שמופעלים ע"י InstallShield אז יש כל מיני בעיות כמו: "שגיאה קטסטרופלית" "file transfer error" אך עכשיו שאני בא להתקין משחק אחר[CS 1.6] זה פשוט בא להתקין מעתיק מספר קבצים מצומצם מאוד... ויוצא ללא אזהרה. מה עושים??

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  12. Started by PCguy,

    אני צריך לדעת איך ניתן להקליט קליפ שרץ בפלאש באינטרנט זה דיי דחוף בבקשה תעזרו

    • 4 תגובות
    • 581 צפיות
  13. Started by BigShow2,

    תראו אני מבקש כמה דברים 1.מישהו יכול לתת לי מדריך מפורט מאוד על איך לשלב תמונות עם צבעים שונים או בכלל עם כלי הגרניט משהו כזה... 2.ואני צריך אתה שיש בו כל מיני דריכים לרקעים שונים... תודה באמת לעוזרים כי אני חדש

    • 3 תגובות
    • 581 צפיות
  14. Started by eladbu,

    כל פיירוול שאני מתקי במחשב גורם לכיבוי פתאומי התקנתי את אגניטום פיירוול וזון אלרם ושתיהים גורמים להיכבות פתאומית של המחשב ללא פיירוול מותקן הוא דולק ימים ללא תקלה! מה הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  15. Started by gshhar,

    כי נראה לי שפרצו לי.

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  16. Started by TaMiRn2,

    איך עושים עברית בCOPERNIC DESKTOP SEARCH 2?

    • 1 תגובה
    • 581 צפיות
  17. יש לי יותר מ 1000 תמונות בעלות רזולוציה גבוהה אשר מסווגות לתיקיות לפי תאריכים. אני רוצה להקטין לכל התמונות את הרזולוציה על מנת להקטין את הגודל שלהם. איזה תוכנה מתאמינה לעשות את העבודה בצורה שהתמונות ישארו עדין מסווגות בתיקיות שלהם? תודה

    • 1 תגובה
    • 581 צפיות
  18. Started by miki891,

    יש לי מאקפי סיקיוריטי 2006. בעליה חלונות XP. ניפתחה חלון קטן שנקרא: Mcafee Privacy Service למטה רואים User: administrator ומבקש ממני סיסמא. אני רוצה לבטל עליה חלון הודעה כזה. איך מבטלים אותה ובלי שיבקש ממני סיסמא? איך יודעים שניגמר לי תוקף תאריך עידכונים, איפה זה נמצא בתוך מקאפי? ובנוסף יש תמיכה טכנית של מקאפי ישראל, מהו מספרו טלפון שלהם? בתודה מראש מייקל

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  19. Started by ולרי88,

    כל הזמן אני מקבל הודעות באימיול וזה מעצבן וזה נמאס..! איך מבטלים את זה למען השם...

  20. Started by Kidney_stonE,

    אודה למי שיכול לעזור לי להפטר מה THEMES הבלתי מחיקים האלה , כדי שלא יופיעו לי ברשימה ויעצבנו לי את העין לא מצאתי את הקבצים האלה במחשב שלי לא בתיקיה C:\Program Files\Mozilla Firefox ולא בתיקיה C:\Documents and Settings\\Application Data\Mozilla ולא באופן כללי בחיפוש במחשב... (שכלל אפשרות לחפש קבצים מוסתרים כמובן)

    • 3 תגובות
    • 581 צפיות
  21. Started by ktulu,

    יש לי בעיה מוזרה שלא נתקלה בה לפני כן. יש לי על מחשב גם אינטרנט אקספלורר וגם פיירפוקס. הכל עבר כמו שצריך, עד שעשיתי פרמוט היום. גם היום זה עבד, אבל בשעה האחרונה אני לא מצליח לגלוש באקספלורר של מיקרוסופט. מה שקורה הוא ששום דף לא עולה, והוא לא כותב כלום בשורת הכתובת. כלומר הוא אפילו לא מתאמץ להגיע אל הדף. בקיצור, הדף נשאר לבן, שורת הכתובת ריקה, פס הגלישה למטה ריק ואין הודעת שגיאה. בפיירפוקס הכל תקין. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 5 תגובות
    • 581 צפיות
  22. היי! התקנתי Konfabulator לפני זמן קצר, אך שאני מבקש ממנו למצוא מזג אוויר ב"א הוא לא מוצא את העיר! למישהו זה עובד עם תל אביב (דרך-אגב, עם ירושלים זה עובד...)?

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  23. Started by מהיר^ועצבני,

    אני צריך תוכנה להקליט שירים מהאינטרנט. נגיד אני נכנס לאתר ויש שיר ברקע אני רוצה להקליט אותו למחשב שלי. איך אני עושה את זה ?

    • 1 תגובה
    • 581 צפיות
  24. אני רוצה להעלות תמונה ששוקלת בערך 2 מגה ואני מכיר רק אתר של עד מגה.

    • 1 תגובה
    • 581 צפיות
  25. Started by eranbm,

    טוב זה הולך ככה הבעיה היא שה XP חוסם לי את הסיסטם ריסטור הוא שם לי את זה על OFF כול הזמן וגם משום מה חסום לי אתרים כמו YNET ולפעמים הCPU מגיה ל 60 אחוז סתם בדקתי אולי זה SERVICES אבל לא אין לי וירוסים או TROJANS מה הבעיה זה מרגיז אותי!!

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות

דיונים חדשים בפורומים