עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by sby333,

    שלום לכולם... יש לי את הלוח אם הזה: אני לא מצליח למצוא דרייבר לכרטיס קול של הלוח אם. למרות שיש לי כרטיס קול נפרד...ואני לא יודע מה הדגם שלא (כי לא כתוב עליו בכלל). אז אולי תוכלו לעזור תודה, שלומי. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  2. Started by irav,

    כשאני לוחץ על כפתור הצריבה בUltraISO אז הוא ישר יוצא לי מהתונה.(בלי הואדעה .. כלום!) עזרה!

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  3. שמתי לב למשל אם אני רושם \\ ואחרי זה משהו אז זה נהיה בכחול כמו מעין קישור אבל לא יודע איך להכניס שם כתובת. מישהו יודע ?

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  4. Started by UDMAN,

    אני מחפש בנרות את סיריאל של התוכנה album generator and viewer אבל של גרסה 2.4.0.1 פליז זה מאוד חשובבב!! אנא עזרו ליייי!!

  5. Started by maor6,

    המחשב מעלה לי סימן של X אדום ואיפה שהשעון במחשב והורדתי תוכנת SPY בשם SPYBOT וזה לא עוזר הסימן לא יורד

  6. Started by iyehuda,

    לפני שבועיים נשרף לי הלוח אם קניתי מחשב חדש עם דיסק קשיח חדש התקנתי את אותה ויסטה שהיתה לי על הדיסק הקשיח החדש עכשיו הבעיה : איך מעבירים את כל השמות מה OUTLOOK הישן שנמצא במחשב על גבי הדיסק קשיח הישן לדיסק הקשיח החדש אני חייב לציין שהOUTLOOK הישן לא עובד אך כל הקבצים שלו נמצאים

    • 3 תגובות
    • 584 צפיות
  7. Started by shaithebest,

    שלום לכולם אני יודע על כל ההודעות בפורום שקיימות כבר מזמן על האימיול מאז שהשרתים של דונקי נפלו וכבר קראתי בפורום הזה על כל הבעיות הקיימות של אימיול אבל לי יש בעיה אחרת באי מיול שלי אני מוריד שרתים בסדר ויש לי רשימה ארוכה ואחרי שאני מתעקש על שרת SOUGTUBE משהו כזה ,בסופו של דבר הוא מתחבר ובלילה הוא עובר לשרת אחר חוץ מזה, מציאת קבצים בזמינות גבוהה יש ואני מצליח למצוא פתאום הוא מוריד על מהירות 220 ופתאום הוא יורד ל20 קילו לשנייה אני יודע שאי מיול כבר עבר זמנו וזה היה רק עניין של זמן אבל עדיין קראתי מיליון מדריכים ואני מסדר את ההגדרות לפי מהירות הגלישה שלי בהתאמה אישית ועוד מיליון הגדרות ועובדה שלפעמים הוא מקבל קריזה ומוריד במהירות 200-250 למישהו יש מדריך על אימיול 2008,?מדריך…

    • 2 תגובות
    • 584 צפיות
  8. יש לי איזה 130 GB של מוזיקה ואין לי כוח לעשות העתק הדבק יש איזושהי תוכנה שתתן לי את כל הקבצים שבתקיות והתקיות המשניות לקובץ טקסט???? תודה מראש!!! :bash:

    • 4 תגובות
    • 584 צפיות
  9. ראיתי את התוכנה netlimiter 2 (אהבתי את מידע שתוכנה נותנת ואפשרות להפסיק חיבורים ספציפים), אבל איך הפיירוול שמובנה בה? האם הוא מספיק טוב או שכדאי פיירוול אחר? תסלחו לי אבל אל תגידו לי הפיירוול של XYZ הוא הכי טוב אז תשתמש בו (את זה אני יכול למצוא בחיפוש או לשאול בשרשור אחר בנפרד), אני מחפש להבין עד כמה הפיירוול המובנה בתוכנה יכול או לא להחליף פיירוול רגיל ומה בעצם היתרונות שיש לפיירוולים אחרים על פניה? הערה: אני יודע ששאלתי את שאלה בעבר אבל היא בשרשור ישן עם עוד הרבה שאלות ולשאלה זאת לא התייחסו עדיין (אז למען הסדר הטוב אני שואל שוב) תודה לכל העונים, טל

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  10. גם בזיגזג, גם בנועה... גם הפיירפוקס וגם האקספלורר מה הבעיה לדעתכם? אולי זה רמז שהגיע הזמן להפסיק להשקיע כסף על המחשב : ???

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  11. Started by davidz85,

    שלום לכולם, מישהו יודע איך אפשר לבטל את המדיה סנטר שבא עם ווינדוס ויסטה? שמתי לב שיש לי לפחות 2 תהליכים רצים ברקע של התוסף הזה, שאני בכלל לא משתמש בו ונראה לי שהוא "שותה" לי משאבים, מילא הייתי משתמש בו אבל אין לי שום צורך בו... יש נחיצות לתוכנה הזאת? ואיך אפשר להסיר אותה לגמרי? תודה לעונים.

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  12. איך מעבירים פנקס כתובות מuotlook express ל uotlook ? תודה.

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  13. כבר המון זמן מאז שיש לי את האנטי ווירוס הוא לא מוצא לי שום ווירוסים אני עושה סריקה על 5 הארדיסקים שיש לי במחשב הסריקה לוקחת יום שלם טוב אפשר להבין מדובר בכמעט 3 TB אבל לא מוצא שום דבר ואני מתפלא כי אני מוריד המון ונכנס לאתרי קראקים וסיריאלים שמפוצצים בspyware אז סוף סוף מצאתי 4 ווירוסים והמוזר הוא שהיתי שמח .........חחחחחח יש לי וורוסים איזה כיף סוף סוף מצאתי ווירוסים בכל מקרה יש לי רק את האופציה:discard all וכל ווירוס מסומן בצהוב האופציה neutrilize all לא ניתנת ללחיצה זתומרת שהם כבר מנוטרלים?? חשוב לומר שלמרות כל ההורדות הקספרסקי חוקי לגמרי ואני עושה update באופן חוקי אני שומר חוק לגמרי אז עשיתי discard all והם נמחקו מהרשימה>זה אומר שעדיין יש לי תוכנות ריגול על המחשב?…

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  14. יש לי שתי סימולציות לעשות בפלאש ואני צריך עזרה ודי מהר צריך לסיים את הסימולציות עד יום רביעי בלילה המסנג'ר שלי הוא YB1212?HOTMAIL.CO.IL והאייס הוא 322716645 כל מי שמתעניין בפלאש זוהי עבודה מאתגרת יחסית אבל פשוטה ואני לא מצליח בבקשה עזרההה

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  15. Started by ladani22,

    יש לי קובץ של גוסט ואני רוצה לפתוח אותו כמו קבצי זיפ (ללא תוכנת הגוסט) בכדי לשלוף משם קבצים שאני צריך איזו תוכנה עושה את זה?

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  16. Started by bg1987,

    עריכה: מצאתי אותה! http://www.bulkrenameutility.co.uk/Download.php אם משהו צריך, זאת תוכנה מעולה או לנעול\למחוק את הדיון.

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  17. הורדתי גרסא ישנה, אבל אני לא מצליח להתחבר בכלל כי זה דורש ממני לשים את הגרסא החדשה. זה קצת אבסורדי כי המחשב עבר פרמוט אחרי שהוא התרסק ביום שישי, קשה לי להאמין שמיקרוסופט שינו את מדיניות המסנג'ר שלהם ב4 ימים, מה גם שקודם זה שאל אותי אם אני רוצה לשדרג ושפוט הייתי לוחץ על 'לא'. עכשיו אני לא יכול להתחבר בכלל.

    • 3 תגובות
    • 584 צפיות
  18. אהלן אז ככה, במחשב הישן (P-3 800MHZ) שהייתי פותח סרט של 700 מגה לדוגמא בעזרת WINRAR זה היה לוקח בסביבות 1:30-2:00 דקות. החלפתי מחשב (P-4 3GHZ) ומאז פתיחה של סרט של 700 מגה לוקח יותר מ-10 דקות .. שלא נדבר על פתיחה של DVD שלוקח שעה והיה כמה פעמים שהרבה יותר.. התקנתי את הגירסה הכי חדשה של WINRAR - 3.51 וזה עדיין עם אותה הבעיה .. למישהו יש רעיון ? המחשב הוא: P-4 3.0GHZ 64bit 512mb DDR2 533MHZ MSI NEO 925XE Platinum HD WD 120\160GB 7200RPM ULTRA-ATA תודה! איציק

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  19. כותרת :] תודה[br]פורסם בתאריך: 18.05.2007 בשעה 21:06:47 אוקיי.. הסתדרתי כבר =]עשיתי כמה עריכות בקובץ: C:\Documents and Settings\User\Application Data\Mozilla\Firefox\profiles.ini אבל הייתי שמח לדעת איך עוברים בין הפרופילים בתוך התוכנה :s05:

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  20. אפשר ללחוץ על הקישור שם והוא מעתיק אותו וזה עובד מצויין ב IE אבל ב FF משהוא חוסם את זה משום מה

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  21. בטא http://www.microsoft.com/israel/windows/windowsmedia/mp10/default.mspx זוהיא גירסא סופית ולא בטא

    • 2 תגובות
    • 584 צפיות
  22. Started by MarioPolo,

    שלום רב! כשאני ממיר סרט קובץ ogm ל h264 avi , הסרט באיכות גבוהה אבל הקול לא תואם לסרט הכוונה שהוא ממהר. איך אוכל לפתור את הבעיה הזאת? תודה רבה מראש.

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  23. Started by X1000P,

    לימחוק סידרתי..

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  24. Started by hlxp,

    כל השמות בCONTACT LIST שלי בTRILLIAN בעברית מוצגים כריבועים. מה אפשר לעשות ?

    • 3 תגובות
    • 584 צפיות
  25. Started by ניר.,

    באתר מסוים מופיע לי הרבה פעמים ולעתים קרובות הודעת שגיאה בקובץ flash9e.ocx..... מישהו יודע מה זאת הודעת השגיאה הזאת וכיצד מתקנים/פותרים אותה ?

    • 3 תגובות
    • 584 צפיות

דיונים חדשים בפורומים