עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by arche,

    שלום לכולם יש נייד ASUS M5 עם בעייה מוזרה מעוד עם שינוי שפה של אנגלי\עברית. כאשר אני רושם ב WORD או ב-notepad אין בעיה לשנות בין עברית לאנגלית או ההפך דרך alt+shift . אבל כאשר אני רוצה לרשום משהו ב-IE בעברית או באנגלית אני לא יכול לשנות דרך alt+shift את השפה.אני לוחץ ALT+SHIFT וזה לא משתנה. מה זה יכול להיות? תודה מראש. :s05:

  2. עשיתי פירמוט, ויש לי 4 כוננים (2 דיסקים קשיחים שמחולקים כל אחד ל 2) אז נוצר לי ככה: C וגם E D וגם F אני רוצה להחליף בין השמות של D ו E אז שיניתי את האות של D לאות Q כדי שבנתיים אני אוכל לשנות את השם של E ל D , אבל היא נעלמהה! בקיצור אין לי עכשיו ברשימה של האותיות את האות D, מצד שני היא לא תפוסה. תודה לעוזרים!

  3. Started by Fire Storm,

    כדי שיהיה אפשר להעלות אותו ליוטיוב. פשוט תוכנה, שאני אכתוב לה איזה פורמט אני רוצה, היא תבחר ת'מקודד והכל, ואני פשוט אוכל לקבוע שהתוצאה תהייה אותו סרטון ממקודם, רק שהוא שוקל בערך 20 מגה.

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  4. Started by Game5,

    שלום, הצלחתי להפעיל את העכבר והוא עובד מצוין , אבל כדי להפעיל את העכבר אני צריך לעשות מן "הוספת חומרה מחדש" כל פעם... אין אפשרות להגדיר שהעכבר יתחבר עם המחשב לבד בלי התערבות חיצונית כל שנייה? כל ריסט עם המחשב העכבר נמחק. תודה, אבי

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  5. עד היום השתמשתי ב ACDSEE היתרון הגדול שלה היה טמון בכך שהיה אפשר להמיר קבצי photoshop ל JPG בעזרת הקלקה על המקש הימני של העכבר , התוכנה יצרה קיצור דרך מובנה. כיום אני לא משתמש בACDSEE , וכדי להמיר קבצי photoshop ל JPG אני צריך להשתמש בתוכנה יעודית די מסורבלת. האם מישהו מכיר תוכנה שדומה ל ACDSEE ומאפשרת לי גם את הפיצ'ר ACDSEE איפשרה?

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  6. ה WINDOWS EXPLORER שלי הוא גרסה 7 כאשר אני פותח עוד חלונות אקספלורר באינטרנט הם נפתחים כלשוניות תחת חלון אחד וזה מרגיז איך נפטרים מזה

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  7. Started by preguica,

    אני מחפש המלצות לתוכנה לקריאת RSS. ניסיתי כמה ולא ממש התלהבתי מאף אחד.. הציפיות שלי מהתוכנה הן: 1. שתהיה יציבה ותהיה מסוגלת לרוץ שבועות ואפילו חודשים.. 2. שתהיה אפשרות לייצוא אוטומטי לקובץ XML 3. שתתמוך בעברית. יש המלצות?

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  8. Started by Mighty,

    שלום לכולם, אני מחפש משהו מאוד ספציפי כבר המון זמן...יש את חבילת הקודקים של DIVX 5.2.1 וזה מגיע עם toolbar של google ועוד player והרבה דברים מיותרים. עכשיו אני מנסה כבר המון זמן למצוא רק את הקודק הספציפי שטמון בחבילה הזו... כלומר שאני אתקין את הקודק בלי כל התוספים. מדובר בקודק DIVX 5.2.1 אם אתם רוצים יש אותו פה: http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=23&s=40 אשמח לעזרתכם אלדר.

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  9. אימייל: kapualex@gmail.com

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  10. Started by avi333,

    קודם כל אקדים ואומר שיש לי ווינדוס אקספי home כבר המון זמן ואני די מרוצה ממנו... הבעיה התחילה לפני כשבוע +- והיא שכשאני נכנס לגוגל ועושה חיפוש על אתר כלשהוא (לא משנה איזה אתר ניסיתי זה פשוט בכולם!!) אז אחרי שגוגל מוצא אותם אם אני לוחץ על הלינק כדי לעבור לאתר אז פשוט אני נשלח לאתר הזה http://www.yahoo.com/ .אז בהתחלה הייתי בטוח שזה איזה וירוס קטן ומעצבן אז ניסיתי סריקה עם תוכנת האנטיוירוס שלי (avg) ולאחר שזו לא העלתה שום בעיה ניסיתי גם בAd-Aware SE Professional וגם היא לא העלתה כלום. מחקתי גם את כל ההיסטוריה +קבצי הקוקיס שיש לי וגם זה לא עזר אז אני מתחיל לחשוב שאולי משהו במחשב (כלומר באקספלורר..) לא מוגדר נכון .. אז בבקשה תעזרו לי זה ממש מעצבן הסיפור הזה!!! :bash: ותו…

  11. Started by blackthought,

    דרושה לי תוכנת אנימציה שאפשר להנפיש באמצעותה תמונות וכו' משהו בסגנון Power Point רק יותר איכותי אשמח לקבל המלצות

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  12. ומאיפה ניתן להוריד אותה? תודה

    • 2 תגובות
    • 584 צפיות
  13. שלום רב, מאז שהאתר וואלה שינה את העיצוב שלו לאחרונה לוקח לו שעהההה פשוט להיטען- תחילה לא הבנתי למה, אבל אז שעשיתי disable לקספרסקי - וואלה נטען בשנייה. (וכשהיה את העיצוב הישן הוא גם היה נטען בשנייה) . אז כנראה שהתוכנה kasersky internet security 8 (הגרסא הכי חדשה) פשוט סורקת את העיצוב החדש הזה של וואלה יותר מידי זמן - עד שהוא עולה. נכנסתי להגדרות הקספרסקי לקטגוריה web traffic והכנסתי את וואלה כtrusted - והדבר לא עזר. שעשיתי פשוט disable לכל הקספרסקי אבטחת אינטרנט - הבעייה נפתרה. מה עושים? אני ממש אשמח לעזרה. תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  14. Started by Sifo Jen,

    היי! עבדתי עד עכשיוו עם K LITE אבל הוא לא תומך בוינדוס 64 ביט, אשמח לקבל קישור לCODEC PACK שכן תומך. תודה!

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  15. Started by PuLsE,

    בעיה בעת התקנת Icq מצרפת תמונה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 584 צפיות
  16. Started by shlomifounis,

    יצא עידכון לדרייברים לכרטיסי מסך מבוססי שבבים של ATi

    • 2 תגובות
    • 584 צפיות
  17. בעיקר חשוב נושא הכותרות והסרגלים. אין לי חשק להסיר ולהתקין מחדש תוכנה "מעוברת".

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  18. שלום לכולם, יש לי בעיה בתוכנת אופיס 2003 כשאני משתמש באאוטולוק ופותח מסמך WORD פתאום קופצת הודעת שגיאה שצריך להיסגר ויש אופציה לסמן וי אם אני מעוניין שהתוכנה תיסגר ותיפתח אוטומטית אך לא מצליחה לפתוח את עצמה שנית ללא תקלה. ביצעתי תיקון שגיאות של האופיס והבעיה נפתרה אך חזרה על עצמה לאחר יומיים-שלושה. שבוע שעבר הסרתי את כל תוכנות האופיס מהמחשב והתקנתי מחדש ושוב הכל היה תקין עד היום שהבעיה חזרה על עצמה.. מה יכול לגרום לתקלה ואיך מסדרים אותה אחת ולתמיד אודה מאוד לעוזרים ולמי שיש פתרון לבעיה המציקה הזאת בתודה מראש...

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  19. שלום, אני מחפש FREEWARE עבור מניעת נעילת צורב ה DVD על איזור מסויים. אשמח להמלצות. תודה, אמיר

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  20. Started by nore0,

    פתחתי את האלכוהול 120% ב-main על מה אני צריך ללחוץ בשביל לצרוב משחק image making wizard image burning wizard copy wizard image finder cd/dvd manager erase wizard

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  21. Started by idanohh,

    למי שמכיר את התוכנה עם החייכן הזה מהאתר של DVD2DVD.ORG אז יודע כבר שהיא הופכת סרטי AVI ו MPEG עם כתוביות מתחת לגבולות שזה דבר נפלא... ויש לה עוד מלא פונקציות מצוינות ... עכשיו הפכתי סרט והסאונד לא יצא מתואם עם התמונה איך אפשר לתקן זאת ? או להגדיר לתוכנה לתקן זאת ? ובכלל מישהו יודע איך אפשר להדביק כתוביות לצמיתות מתחת לגבולות של הסרט ( בחלק השחור למטה נגיד כמו בסרטים ...) בלי DVD2DVD ? ואל תגידו לי להריץ חיפוש בגוגל כי כבר חיפשתי ולא מצאתי את זה...

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  22. Started by WWW2,

    יש לי פנדה אנטי ווירוס 2004 עשיתי חיפוש בכול המחשב וזה מצא ווירוס שזה סיים לחפש זה מחק את הווירוס?? איך אני מוחק את הווירוסים? פעם שהייה לי ANTI VIRUS 2002 אז עשיתי חיפוש עם זה מצא לי ווירוסים אז הייה איזה כופסא ואז הייה רשום שם את כול הווירוסים הייתי עושה לכולם איקס והםם נמחקם!

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  23. Started by The_Godfather1,

    שלום. יש לי בעיה בהפעלת המשחקים AGE OF EMPIRES 3 וFIFA 2006. כשאני מסיים להתקין פיפא 2006 ואז מנסה להיכנס למשחק זה מראה לי ישר חלון כזה בו כתוב: FIFA 2006 has encountered a problem and needs to close. we are soory for the incovenience. ואז שואלים אותי גם אם אני רוצה לדווח על הבעיה לMICROSOFT או לא. עכשיו אותו דבר זה עושה לי ב-AGE OF EMPIRES 3 רק בשלב מסויים של המשחק(בדר"כ דיי מוקדם). זה מתחיל כשהSOUND נעלם במשחק, ואז זה יוצא לי מהמשחק ופשוט עושה לי את אותה בעיה. רציתי לדעת מה בדיוק גורם לבעיה ואיך אני יכול לתקן אותה.

  24. Started by hagayben,

    הפעלתי את הרשמקול חיברתי את המיקרופון ואני מקבל את השיגאה הבאה: (אתמול פירמטתי ) http://www.zix.co.il/images/z-1089417749.JPG תודה מראש לעזורים...

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  25. אממ מה שאני רוצה בגוף הנושא כבר.. לא רוצה דרך ווינדוס רוצה משו פשוט וקל עם צלם עצמי ומקליט כמו שהיה לי ונמחק לי לא זוכר מזה היה.. תודה

    • 5 תגובות
    • 584 צפיות

דיונים חדשים בפורומים