תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
פירמטתי את כונן C ובכל D היה את ה PROGRAM FILES של כל המשחקים היו בטח קיצורי דרך ב C וכל זה ועכשיו חלק לא פועלים מישהו יודע למה זה ככה אם התקנתי על כונן אחר בכלל?
-
- 2 תגובות
- 585 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לעריכת תמונות, משהו בסגנון פוטושופ, רק יותר פשוט ונוח. אם יש בעברית אז עוד יותר טב. מישהו יכול להמליץ?
-
- 1 תגובה
- 585 צפיות
-
-
איך אני קורא את המייל שלי מGMail בoutlook? קראתי במקום כלשהו שאני יכול ניסיתי להגדיר כל מיני קישורים ובלה בלה בלה לא הצלחתי.... אני עדיין מנסה אבל אם יש מישהו שיודע אני אודה לו מאוד
-
- 1 תגובה
- 585 צפיות
-
-
אשמח לקבל המלצה לתוכנת עריכה של סירטונים מתמונות סטילס, שמשלבת פס קול וכיתוב על התמונות שונות. חינמית ואם אפשר לא כבדה
-
- 0 תגובות
- 585 צפיות
-
-
מחפש תוכנה לויסטה VMWARE PLAYER לא מסוגל להריץ דיסקים וכוננים מדומים אלא רק קבצי VM מיוחדים יש לי גירסה ישנה של WORKSTATION אבל היא לא תומכת ויסטה האם גירסה יותר חדשה כן תומכת? או שצריך בכלל משו אחר? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 585 צפיות
-
-
מדובר במחשב שנרכש באייבורי לפני שנים רבות וכיום עומד לפני פירמוט (אצל ההורים..) תודה רבה מראש, ליאור.
-
- 2 תגובות
- 585 צפיות
-
-
היי השתמשתי במדיה פלייר כבר הרבה זמן, אבל לפני כמה ימים התוכנה התחילה לעבוד ממש בכבדות. זה אומר שאם אני מצמצם אותה לשורת המשימות (במצב של הסרגל כלים) לוקח זמן עד שמופיע השם של השיר בעוד שמקודם זה נפתח בשניה. יש למישהו עצות לפתור את הבעיה? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 585 צפיות
-
-
שלום לכולם לאחר שהתקנתי את המשחק קיבלתי הודעה כזו: מה זה אומר? תודה מראש נ.ב הייתי בת'רד של המשחקים אך לא הייתה תשובה,מקווה שכאן אקבל מענה [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 585 צפיות
-
-
שלום!! יש לי בעיה בהתקנה של כרטיס קול במחשב עם לוח אם של GIGABYTE מדגם GA-8I915P DUO. יוצאת הודעת שגיאה שאומרת לי לבצע הפעלה מחדש או למחוק את הדרייבר. ניסיתי לעשות שיחזור מערכת והדבר לא עוזר. תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 585 צפיות
-
-
מישהו יודע איך אני עושה שתוכנת ה- Ad-Aware לא תציג Tracking Cookies כמזיקים?
-
- 1 תגובה
- 585 צפיות
-
-
נראה לי חטפתי וירוס... האנטי וירוס שלי לא עולה אוטומטית בהפעלה של המחשב... אם אני מעלה אותו ידנית ועושה סריקה הוא לא מוצא וירוסים... אבל אם אני מנסה לעלות את המחשב במצב בטוח אני מקבל מסך כחול... ואם אני מנסה לעשות שחזור מערכת דרך וינדווס הוא לא מצליח לשחזר את המערכת... למישהו יש רעיונות?
-
- 2 תגובות
- 585 צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי אימיול 4.2 של ליון ואני פשוט לא רואה עיברית בתפריטים!אלה סימני שאלה! יש איזה פתרון?
-
- 2 תגובות
- 585 צפיות
-
-
כניראה בגלל כניסה לאתר hide-my-ip איך אפשר לסדר את זה?..
-
- 1 תגובה
- 585 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה עם פתיחת קבצים במחשב אני יכול לפתוח רק תיקיות, לא יותר. כשאני לוחץ פעמיים על הקובץ הוא מראה את השעון חול לכמה שניות ואחכ נעלם.- לא מגיב בכלל מישהו יודע מה עושים?
-
- 5 תגובות
- 585 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה שיכולה לשמור בקובץ TEXT (או משהו בסגנון) את כל מה שאני מקליד במקלדת. אני יודע שיש תוכנה כזאת אני פשוט לא זוכר את השם. תודה לעוזרים !
-
- 1 תגובה
- 585 צפיות
-
-
יש הצעות מה עלי לעשות? אשמח לקבל תגובות תודה דודי [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 585 צפיות
-
-
אז התחלתי לצפות בפרקים של סדרה (אבודים) וארגנתי גם כתוביות והתחלתי לצפות אז בני הפרקים הראשונים הכל היה בסדר ואחר כך (כבר הגעתי לפרק 8-) כל הפרקים עד עכשיו לא בסדר, האודיו והוידאו לא מסתנכרנים טוב, הוידאו בא לפני הוידאו ובהתחלה שאני פותח את הקובץ זה בסדר ולאחר כמה שניות (לא בבת אחת), זה נהיה גרוע יותר ויותר ואחרי כמה דקות אני כבר לא יכול לסבול את זה אז אני פותח את הקובץ שוב וממשיך לראות מאיפה שהפסקתי ואחריעוד כמה דקות, אותו דבר. איך זה פתאום קרא לי? איך אפשר לתקן את זה? אני משתמש בנגן KMP ולא הייתי רוצה לעבור תוכנה כי היא מעולה, אז אל תגידו לי "תוריד נגן אחר". עכשיו בדקתי, זה ככה גם בסרטים ובכל תכני וידאו.
-
- 1 תגובה
- 585 צפיות
-
-
אני רוצה לפעול REGEDIT לא טקסט איך עושים לבטל טקסט?
-
- 3 תגובות
- 585 צפיות
-
-
בדר"כ כשאני צורב סרט לדיוידי יש לזה תהליך ארוך ומעצבן: להוריד תסרט להוריד תירגום לעשות תירגום עברי מובנה להפוך את הסרט ל VOB ולצרוב... יש למישהו מושג איך אני צורב דיוידי שיהיה תפריט שלוחצים על עברית יהיה עברית מבלי לעשות תירגום עברי מובנה?!?! כמו בדיסקים מקוריים..
-
- 5 תגובות
- 585 צפיות
-
-
שלום, הMSN שלי לא רוצה להתחבר.. האינטרנט בסדר האייסי מתחבר הכל טוב, והMSN לא מוכן.. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 585 צפיות
-
-
קיבלתי והתקנתי מחשב חדש והתקנתי עליו WINXP SP2. הכל עובד טוב ויפה מלבד הסאונד שמתעקש לא לעבוד. בדיסק ההתקנה של לוח האם (gigabyte GA-M52S-S3P) יש שני דרייברים שקשורים לסאונד - אחד Microsoft UAA Bus Driver for for High Definition Audio (עדכון KB888111) שמצליח להיות מותקן. השני והבעייתי הוא Realtek High Definition Audio Driver R1.72 (גרסא 5.10.0.5499). אני מפעיל את ההתקנה ולקראת סופה אני מקבל הודעה Install Realtek HD Audio Driver Faliure. ניסיתי להתקין את הדרייבר גם מדיסק נוסף שקיבלתי עם המחשב - לא עובד. ניסיתי להוריד את הדרייבר מהאינטרנט ולהתקין - לא עובד. דיברתי עם החברה ממני קניתי את המחשב (סקייפיסי) ושם הטכנאי אמר לי לפרמט את המחשב ולהתקין מחדש וזה אמור לעבוד. עשיתי - …
-
- 4 תגובות
- 585 צפיות
-
-
רוב התוכנות לא נוגעות בקבצים האלה ועם הזמן נהיה לי בלאגן איתם והם התפזרו לי בדיסק קשיח!! משהו מכיר תוכנה עם BOOT אולי שעולה לפני הוינדוס שתעשה לי סדר בהם?? או כל דבר אחר או תוכנה אחרת שתעזור?!? תודה מראש אופק
-
- 6 תגובות
- 585 צפיות
-
-
אני רוצה להתקין מירנדה ויש לי ויסטה 64 תהיה בעיה של תאימות? ואיזה גירסה של מירנדה הכי מומלצץ(מבחינת התוספים)? תודה!
-
- 1 תגובה
- 585 צפיות
-
-
אני מקבל הודעת שגיאה פתאום במהלך המשחק : unable to reference memory at 00000F משהו כזה... רציתי לדעת ממה יכולה לנבוע הבעיה ? האם זה אומר שהזכרון הפנימי שלי נדפק ? שההתקנה דפוקה ? או שה patch של ה no-cd ... ? תודה לעזורים מראש
-
- 2 תגובות
- 585 צפיות
-
-
שלום טוב אז ככה לפני כמה חודשים התקנתי על המחשב שלי Microsoft Visual Studio 8 ואז הסרתי אותו בצורה לא הכי נקייה לפי דעתי...(אני אני עדין ראה אותו בWindows Update) עכשיו אחותי צריכה ללמוד עליו ואני צריך להתקין אותו שוב ועכשיו הבעיה.... כאשר אני נכנס להתקנה הוא לא נותן לי אפשרות של התקנה אלה רק "לתקן" את ההתקנה אז אני עושה את זה וזה עובר שני שלבים ובשלב השלישי זה מפסיק ונותן לי שלח אל תישלח.... למה זה? אך אני יכול להתקין את זה בכול זאת... תודה מראש מקווה שזה הפרום המתאים
-
- 2 תגובות
- 585 צפיות
-


