עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Bearzz,

    שלום, אז יש לי כמה בעיות, ראשית עם Bittornado, מתי שאני מנסה להוריד משהו - ה"רמזור" לא הופך לירוק ונשאר תקוע על צהוב, עד כמה שאני יודע, אין לי Firewall פעיל, אך בכל זאת הוא מראה לי את זה, והוא מוריד מאוד לאט, למרות שהוא מוריד, האם יש אפשרות לבדוק אם אני בכל זאת מאחורי Firewall? של הספקית או משהו כזה (מחובר דרך בזק בינ"ל, עם מודם Alcatel Speed TouchPro - FW מבוטל). ומעבר לכך, כל פעם שאני מנסה לפתוח את Winamp הוא עושה לי כזה הבהוב (בלינק), ואז נסגר במהרה, אין אפשרות לגעת בו, זה אחרי שהתקנתי אותו מחדש, לפני כן הוא פעל, אבל כל פעם שרציתי לנגן משהו שלא בML הוא היה מתרסק, מחכה לעזרה... תודות.

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות
  2. Started by טייגר,

    בעיית צריבה עם CloneCD יש לי תוכנה שמיועדת לצריבה עם CloneCD כשאני מנסה לצרוב אני מקבל הודעת שגיאה שקובץ ה xx.sub לא תואם לקובץ ה xx.img האם אפשר לתקן או לייצר קובץ L1.sub חדש תודה

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  3. Started by avi.hagit,

    התקנתי במחשב xp אם sp2 ויש לי התראה של וינדוס לאין לי תוכנת אנטי וירוס עובדת במחשב אבל יש לי נורטון אנטי וירוס 2004 והוא לא מזה אותו האם יש למשהו מושג למה זה קורה תודה רבה לעונים

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  4. Started by idofr,

    היי אנשים אני צריך המלצה על תוכנה שתעשה לי הדיימה של מקינטוש אבל שלא תיהיה גדולה מידי או מפריעה כמו רוב התוכנות מהסוג הזה אתם יודעים משו פשוט וקל לתפעול בתודה עידו

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  5. Started by avivlevy,

    :o אם בקרת : מאוררים,טמפרטורה,לוח אם .... של GB :xyxthumbs: ויש לכולם ד"ש מshtrodel? קישור: http://www.giga-byte.com/VGA/Support/FAQ/FAQ_40.htm :xyxthumbs:

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  6. היי אנשים טוב אז ככה אני צריך תוכנה או משהו בסיגנון שפשוט אומר לי לאיזה חלק צריך לעשות UPDATE אני מדבר על DRIVERIM אני יודע שיש את זה על ה XP אבל על שלי הוא לא עובד .... אז בטח יש איזה תוכנה שבודקת את הדרברים ואומר למה יש UPDATE ולמה לא צריך ... מישהו מכיר

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  7. שלום תוכנת ה skype משתמשת בכמות גדולה של זיכרון אצלי. כאשר אני לא משתמש בה ולא מבצע שיחות, היא לוקחת 45 מגה בייט, שזה ממש מוגזם. מה ניתן לעשות? יש איזה תיקון לזה?

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  8. אוקיי עצוב לי שאני צריך לשאול כזאת שאלה, אבל אחרי שהחלטתי לעבור לפייפוקס (סתם בא לי... המחשב שלי נקי מבעיות של אקספלורר כרגע), ואחרי שבמשך שעה בערך התאמתי אותו כמעט במאה אחוז לmyIE2 שהייתי משתמש לפניו בעזרת כל מני extension, עברתי לפייבוריטס. אני מנסה לייבא אותם לפיירפוקס. אני לוחץ על הimport בתפריט של הmanage bookmarks. נפתח חלון החיפוש. אני מגיע לאיפה שהמועדפים שלי שמורים, לוחץ על לינק כדי שיתווסף לפיירפוקס, חלון ההוספה נסגר, כך שזה כאילו הוסיף את הקובץ, אבל הוא לא מתווסף למועדפים בפיירפוקס! help!

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  9. קניתי סרט DVD חדש מTOWER RECORDS שכל הזמן נתקע בפרק 18 (ניסיתי בכמה מכשירים שונים), רציתי להחליף אותו והם אמרו שצריך לבדוק אותו במעבדה שלהם קודם, אז הם שלחו לשם, וזה חזר והם אמרו שאין שום קפיצות או תקיעות... ניסיתי שוב אצלי, ועדיין, נתקע כל הזמן בפרק מסויים, אז רציתי לדעת האם יש איזשהי תוכנה שאפשר בעזרתה לבדוק קפיצות ותקיעות בדיסק תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  10. Started by Thug Love,

    יש לי בעיה כול פעם האיי סי קיו מתנתק לאחר כמה דקות מופיעה לי הוגעה עם מספר שגיאה שאני לא זוכר כרגע אם זה חשוב אני ירשום את זה עובד לי ברקע זון אלרם אמיול וקספארסקי מה אני יכול לעשות? ניסיתי להתקין מחדש

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  11. Started by 1900GT,

    התוכנה לא פותחת קבצי PAL שפעם היא כן פתחה . יש הודעה : XXXX.AVI PINNACLE STUDIO PLUS IS NOT ENABLED FOR PAL מה עושים?

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  12. מה עלשות???

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  13. יש לי סרט DVD ויש לי את הכתוביות מסונכרנת שהורדתי מ TOREC איך אני משלב בניהם תודה

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  14. Started by tamir245,

    שלום רב. אני צריך עזרה לגבי ההגדרות שיעזרו לי לעצב את הפיירפורס שיציג את דפי האינטרנט כמו באקספלורר 7 . כרגע אני רואה את הטקסט בגוף כתבה בYNET לדוגמא, כדק,קטן יותר,ובהיר מדי,אני פשוט לא מוצא את ההגדרות המתאימות או הגופן המתאים כדי לכוון אותו שייראה כמו באקספלורר,ובטח שזה גם פוגע לי בראייה..... תודה.

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  15. לאחר שהסרתי את הנירו (Uninstall) מחקתי את הקבצים שנשארו במחשב וקפצו לי כמה הודעות ולא קראתי מה היה כתוב אישרתי להכל "כן" ונעלמו לי כנראה בעקבות זאת שני הכוננים (סידירום והצורב). מה עושים? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  16. שלום. אני עם VM - VMWARE, ויש לי בעיה. כאשר אני מחבר USB למחשב, וברצוני כי ה-VM תשתמש בו, ולא ה-HOST, ישנם מקרים בהם ה-HOST לוקח שליטה עליו ואני לא מצליח לשחרר אותו מה-HOST כדי שה-VM תוכל לשלוט עליו. גם כשב-VM אני נכנס ל- removable devices -> USB devices ושם אני בוחר ב-USB הרצוי, ה-HOST לא תמיד משחרר אותו. זה משאיר אותי חסר אונים ואני נאלץ לחכות זמן מה עד שה-HOST יועיל בטובו לשחרר את ה-USB. מישהו יודע איך פותרים זאת? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  17. כמו בכותרת... תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  18. היי, יש לי צורב של ASUS 1814BLT ורציתי לדעת האם יכול להיות שאם יש לי מדיות לצריבה איכותיות אז שתוכנת הצריבה תעשה בעיות? אני זקוק לצריבה מדוייקת ואיכותית ככל הניתן - האם נרו מספיק טובה? ואם לא אז על איזו תוכנה הייתם ממליצים? [עדיף תוכנה חינמית]

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  19. יש לי מחשב בעבודה ואני צריך להתקין כמה תוכנות בעבודה. דא עקא, שהבוס כאן חסם את האפשרות להתקנת כל תוכנה אלא אם יש לך את הקוד לusername של ה adminstrator או משהו כזה. כך על כל פנים מופיע לי כשאני מנסה. רציתי לשאול מספר שאלות: א. אם יש אפשרות לעקוף את זה ובצורה שהדבר לא יוודע לבוס? לדוג' על ידי אפשרות מחיקה בסוף המשמרת. רק שלא ישארו עקבות של הנ"ל על המחשב. ב. אם ישנה אם אפשרות להשתמש בהתקן נייד (usb) ושם לשמור את הקובץ מבלי להשתמש במחשב עצמו? ג. בהמשך לשאלה ב': אני מדבר ספציפית על תוכנה להמרת קבצי wma לפורמט mp3 )-אני זקוק לזה מאוד לשמיעת שיעורים שיש לי רק בwma( כמו כן אני מדבר על תוכנה לשליחת sms חינם לפלאפונים כמו באייסיקיו, אני אישית לא מכיר תוכנה אחרת ששולח…

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  20. Started by mostwanted,

    הנה כמה תמונות אין לי מושג למה זה ככה זה לא היה ככה בעבר! [attachment deleted by admin]

  21. Started by free fraek,

    יש לי 3 מחיצות במחשב ואני רוצה לאחד את המחיצה הראשית עם עוד מחיצה ככה שיהיו לי רק שתיים.. יש אפשרות?

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  22. Started by g191181,

    שאני רואה סרטים במחשב יש לפעמיים רגעים שהסרט נתקע (כמו ריצוד בסאונד) לשנייה וחוזר לעבוד רגיל. יש לי XP CODEC אחרי שהחלפתי כמה לפניו ושום דבר לא עוזר. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  23. Started by SweeT_EviL,

    אני מנסה ללחוץ עם הכפתור הימני של העכבר על RECTANGLE TOOL ולא נפתח לי חלון עם עוד צורות.. (כמו בPHOTOSHOP למשל) מה אני עושה? (יש לי גרסה CS2) אה ואם כבר פתחתי הודעה מה ההבדל בין שתי התוכנות STOCK PHOTOS BRIDGE כי כשאני םותח אותם פחות או יותר נפתח אותו חלון...

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  24. Started by yotam360,

    אח שלי החליף את הסיסמא שלו ושכח אותה... יש תוכנה שאמורה למצוא את הסיסמא (והיא חוקית) השם שלה הוא RECOVER למישהו יש את התוכנה הזאת או יודע איפה למצוא אותה שיצור איתי קשר ב-ICQ 334223616 או בהודעה פרטית...

    • 4 תגובות
    • 585 צפיות
  25. שלום לכולם, לפני מספר חודשים התקנתי את התוכנה FOLDER LOCK על המחשב, כדי לשמור מספר מסמכים חשובים מאוד (ביניהם קובץ עם הסיסמאות שלי). מההתקנה לעולם לא נתקלתי בבעיה בפתיחת הקבצים בעזרת התוכנה - אולם היום, מסיבה שאינה ברורה לי, לא הצלחתי להיכנס לאף קובץ ששמור בתיקייה הנעולה. הבעיה היא שכל הקבצים מופיעים, כשהשם שלהם מתהפך ואליו מתווספת המחרוזת הבאה "s~#vlf.". בנוסף לכך, לא ניתן לפתוח את הקבצים. מישהו יודע איך אפשר לפתור את הבעיה? תודה מראש, בן

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות

דיונים חדשים בפורומים