עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי ווינדוס 7, ופתחתי לתומי את המיקסר בשביל להגביר את אחת התוכנות, ולהפתעתי ברשימה התוכנות שם אני רואה משהו בשם mad* home cinema control, לא התקנתי את זה ואני לא יודע מה זה. גם בחיפוש בגוגל לא הצלחתי למצוא משהו. יש למישהו מושג מה זה הדבר הזה שהגיע למחשב שלי פתאום? תודה ושבוע טוב!

    • 4 תגובות
    • 2.4k צפיות
  2. Started by eliil1,

    שלום. בהתחלה הוינדוס הראה לי שיש איזה UPDATES שצריך להתקין , ואחד מהם היה אינטרנט אקספלורר 7 , החדש הזה , עכשיו , התקנתי את האקספלורר אבל אני לא מצליח להיכנס לשום אתר...=\ מה יכולה להיות בעיה? למה לעשות? למחוק ולהתקין את הגרסה הישנה?

    • 5 תגובות
    • 628 צפיות
  3. ולמה אין לי את זה אוטומטית בWIN?

    • 25 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. Started by Joha132,

    שלום לכם, לאחר שימוש רב בתוכנה NOD32, ומספר וירוסים שנכנסו למחשבי תוך שימוש בה החלטתי לחפש תוכנת אנטיוירוס חדשה. אשמח לקבל ממכם שמות אנטיוירוסים טובים בעלי יכולת גבוהה באיתור והגנה. תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 2.2k צפיות
  5. Started by yotamoo,

    מחפשת תוכנה מיוחדת לעריכת mp3 למיני דיסקמי שמכיר מוזמן להמליץ..

    • 3 תגובות
    • 926 צפיות
  6. בעיה שיש לחבר שלי, WIN XP, יש לו רשת ונתב, הכל עבד אצלו סבבה הוא לא התקין שום תוכנות ושום כלום, מדי כמה זמן היו לא בעיות באקספלורר שלא היה נכנס לשום אתר למרות שתוכנות כמו אייסיקיו כן פעלו (כלומר האינטרנט עבד), זה היה נפתר אחרי ריסט. עכשיו המחשב השני גם התחיל לעשות את אותה הבעיה (שתיהם מחוברים לנתב), עכשיו שני המחשבים לא מתחברים דרך האקספלורר (גם המסנג'ר לא מתחבר) אבל האייסיקיו והקאזה נגיד כן עובדים. באתי אליו בדקתי עם תוכנות אם יש לו SPYWARE'S ואין לו. בשתי המחשבים לא ניתן לגלוש באקפלורר (גם לא בפיירפוקס), ניסיתי להתקין מחדש את האקפלורר וזה לא עזר. מה עוד אפשר לעשות?

    • 6 תגובות
    • 782 צפיות
  7. Started by Electric Boom,

    שלום לכולם יש כמה בעיות שניסיתי להתמודד איתם אבל ללא הצלחה - דברים מעצבנים לאללה 1. קודקים -- יש לי חבילת קודקים מצויינת(אני יודע כי אני עובד איתה הרבה זמן ללא בעיות), העניין הוא שאני לא יכול להריץ סרט,כל סרט בתכנה כלשהי רק אם אני נכנס דרך ה-MC 2.לא מצליח להוסיף תיקיות לחיפוש קבצים ב-MC: לסרטים אני לא מוצא איך להוסיף עוד ומוזיקה הכנסתי והוא לא מראה ת'שירים 3.כשכבר רואים סרט - אז יש זום שכתוב עליו 2 ואפשר לפי החיצים שבתמונה למתוח לכל הכיוונים, אבל אני לא מצליח והוא סתם מותח לי לרוחב 4.ב-WINTV אני רואה טלוויזיה מצויין, ב-MC הוא מצא את כל התחנות אבל כל פעם הוא נכנס לשנייה לאיזו תחנה, שומעים קול (ממש לשנייה) אבל אין תמונה 5.איך לעזאזל מעבירים קדימה\אחורה בסרטים?! אני…

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  8. ניסיתי לראות ב FAQ באתר שלהם ...יש דרך לשים ב "Xfire.ini" את השורה : PingInterval=180 - לא עזר מישהו ? תודה

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  9. שלום אני רואה כתובוית הפוכות בנגן GOM Player זאת אומרת , אני רוצה לאכול = לאכול אני רוצה כל הכתובוית הפוכות כך מה אפשר לעשות ?

  10. Started by weissby,

    עכשיו גיליתי את נושא התוכנות וקטוריאליות למשל יש את האילוסטרייטר ופריהנד.. פוטושופ שזה דבר שאני יותר מכיר זה שייך לתוכנות ה..ממ.. לאן זה משתייך בדיוק? ועוד דבר, אני רוצה לדעת אם קיימים עוד סגנונות של תוכנות חוץ מהתוכנות הנ"ל? ואיזה מן תוכנות אלה 3dmax ןmaya וpremiere? בכלל..תזרקו כל מיני שמות של תוכנות שהן מוכרות יחסית ותגידו בבקשה לאן הן משתייכות? וקטוריאלי או לא ויקטוריאלי?[br]פורסם בתאריך: 10.03.2007 בשעה 16:12:25 מישהו? :

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. שלום כשאני סוגר כל תוכנה וחוזר לדסק טופ כל האייקונים עולים ו"נטענים" יחסית לאט- לא מופיעים בבת אחת- לא עולים "במכה" זה דבר חדש יחסית... XP HOME יש לי כרטיס מסך טוב של נווידיה 8800 GTI עם 512 מגה זיכרון של הכרטיס מעבד Q6600 ו 4 ג'יגה זיכרון ראם מה יכול להיות הסיפור כאן? תודה ערן

    • 3 תגובות
    • 896 צפיות
  12. אני מתכוון שעם לדוגמא יש לי מסמך מוקלד בדף רגיל ואני סורק אותו, האם יש תוכנה שתקרא את הטקס ותהפוך אותו לקובץ של WORD או TXT או כול דבר שניתן לערוך את המילים ולשמור אותם?

    • 4 תגובות
    • 803 צפיות
  13. Started by arie2006,

    שלום , אני מחפש דרייברים תואמי win_xp ללוח אם p5lp- le של asus (מחשב HP ). חיפשתי באתרים של ASUS ו- HP אך לא מצאתי . תודה מראש על העזרה והמידע

    • 1 תגובה
    • 870 צפיות
  14. יש לי סרט של 10GB שאני מעוניין לפצל ל - 3 חלקים שלא יעלו על 4GB כל אחד (הגבלה של כונן קשיח חיצוני), איזו תוכנה תעשה את העבודה ?

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. ניסיתי לנסח נושא שיהיה מובן, זה מה שיצא...אם למישהו יש רעיונות אחרים...מוזמן לתת הצעה ואני אערוך אז ככה, אני רוצה לשלוח מייל בתפוצה דיי נרחבת...אבל בלי שהמען ידע ששלחתי בתפוצה נרחבת..אני רוצה שיחשוב ששלחתי לו באופן פרטי יש אפשרות לעשות את זה באאולטוק 2003, או שיש תוכנה אחרת שעושה את זה, או שאי אפשר ואני צריך לשלוח אחד אחד כמו איזה...

    • 9 תגובות
    • 4.3k צפיות
  16. Started by ElemenTal,

    עכשיו אני כבר אחרי פירמוט והכל בסדר אבל מענין אותי מה היתה הבעיה... ביום שישי פתחתי את המחשב לניקוי, פרקתי: ספק, כרטיס מסך, קשיח, צורב והפאנל הקדמי + המאוורר הקדמי (מארז ישן - הפאנל לא נשלף בקלות). אחרי שנקתי הכל, החזרתי וסגרתי - אני מפעיל את המחשב ובשלב שהוא טוען את הוידואס הוא עושה ריסרט (הוא גם עשה טעינה ערוכה יותר מהרגיל ובסיום פשוט עשה ריסרט). אז פתחתי עוד הפעם בדקתי 10 פעם את החיבורים של הספק, הוצאתי גם את המעבד והחזרתי (מה שמוזר זה שלא נגתי בוא בהתחלה) את הזכרונות ואפילו החלפתי דיסק קשיח עם מחשב אחר ועדיין לא פעל. מה זה יכל להיות ? התחממות של משהו ? (דבר אחד שעשיתי אבל אני לא מקיר שום קשר בין זה לזה שהוא נכבה זה שכמה ימים לפני עשיתי OC לכרטיס מסך וזאת היתה הפעם הרא…

  17. Started by magafaim,

    יש לי את ZONEALARM אבל אני לא אוהב ולא מסתדר איתו ואני צריך בבקשה שהמלצה לפיירוול אחר תודה

    • 32 תגובות
    • 3.3k צפיות
  18. תקשיבו אני לא מצליח לקבל ולעביר קבצים בתוך האי סי קיו משהו יכול לעזור לי ??? המספר שלי הוא 262572191

    • 2 תגובות
    • 614 צפיות
  19. Started by DorCo,

    בעזרת תוכנה זו אפשר להיכנס לפנדורה למשל... עכשיו הבעיה איתה אצלי היא שהיא מאוד מאיטה לי את מהירות האינטרנט(אינטרנט ממש זוחל) ולכן אני חייב לבטל אותה. מישהו יודע אם אפשר לסדר את הבעיה? או לחלופין תוכנה אחרת שבעזרתה אוכל להיכנס לפנדורה?(שלא ידעו שאני מישראל - זאת הכוונה) תודה.

    • 0 תגובות
    • 519 צפיות
  20. Started by tiestoboy,

    שלום אנשים, יש לי בעיה באיסיקיו 2003B, ברגע שאני עולה עם העכבר על שם של מישהו שנמצא בaway, אז אני אמור לראות כמה זמן הוא בaway אבל מאתמול זה הפסיק ולא רושם לי כלום?..מה עושים?..יכול להיות שיש קשר לזה שהתקנתי את הגרסה 5 החדש וחזרתי ל2003B?? תודה מראש על כל עזרה

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  21. Started by alexrta,

    או קיי עוד שעה באים עליי לראות סרט שהוא ב-VCD צרבתי אותו דרך NERO אבל NERO לא צורב לי טוב סרטי VCD אז בבקשה אתם יכולים להביא לי תוכנת צריבה טוה שהיא לא NERO שאפשר לצרוב שם VCD זה דחוף בבקשה!!!! תודה מראש לכל העוזרים

    • 3 תגובות
    • 857 צפיות
  22. הכותרת אומרת הכל.

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  23. יש לי קובץ במחשב שאשמח שיפעל דרך System ולא דרך המשתמש הרגיל שלי. כפי בתמונה שהוספתי, שהקובץ יפעל תחת System. http://www.ufu.co.il/files/au8wvhtf5jngkqpez0nb.jpg חרשתי את הנט בפתרון לבעייה ולא מצאתי, אשמח אם מישהו מכם יוכל להסביר לי איך ניתן לעשות זאת. גם שיעבוד תחת Local Service יהיה סבבה, אבל עדיף System. תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 780 צפיות
  24. Started by dannygnh,

    איך פותחים קובץ nrg.* כאשר אני מנסה לפתוח, תוכנת נרו עולה

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by ig_100,

    משהו יכול לעזור ? איו עברית בNERO - לא בחלון ה Browser ולא בחלון הצריבה. ואם אני בכל זאת צורב - הקבצים לא מזוהים א"כ. WinXP Pro, SP1, Nero 5.5.10.28 Hebrew the primary language.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים