עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום חברים, יש בידי מחשב נייד והרצתי בו תוכנות כמו pcmark 3dmark aquamark ברצוני לדעת מה כל תוצאה מסמלת, זאת אומרת יחס של 600-650 תוצאה של כונן קשיח, וכך הלאה. האם ישנה טבלה מסויימת המשווה בין יחס התוצאות למילים? (מן הסתם חייבת להיות כי אחרת איך ניתן לדעת כל תוצאה למה היא שווה?)

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  2. קניתי חשבון ואני מחפש תוכנה שאני אוכל רק להעתיק את הלינקים והוא כבר יוריד לבד הכל, איזו תוכנה תעשה את זה? תודה

    • 7 תגובות
    • 587 צפיות
  3. Started by Gosha,

    הבנתי שיש תוכנה שמאפשרת לעשות פעולה זאת. למישהו יש מושג מה שמה?

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  4. Started by guandms,

    שלום לכולם לאחרונה רכשתי את הכרטיס X1900XTX 512 MB ואני מחכה לבואו ביום שלישי הקרוב. רציתי לדעת האם זה משנה איזה דרייברים אני יתקין CATALYST 6.1 או את הדרייברים של OMEGA וכפי שכולנו יודעים הדרייברים האחרונים של ATI הם ללא ה- CONTROL PANEL וזה ממש מעצבן !!! כי הם היו הכי טובים בגלל ה- TVOUT !!! מה ינצל את הכרטיס שלי יותר טוב והאם ה TVOUT ב - OMEGA יותר טוב מה- CATALYST תודה רבה לעוזרים ...

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  5. שלום אני מנסה להכנס לשרת ה FTP שלי דרך פיירפוקס (2.0.0.2) והוא לא מצליח להראות את תוכן השרת אבל במקביל אני רואה נסיון כניסה בשרת שלי השרת מזהה את הכניסה אבל למעשה פיירפוקס לא מראה את התוכן.... אני מניח שזה קשור להגדרות פנימיות של פיירפוקס.... משהו יודע איך להתגבר על התקלה ולשנות את ההגדרות הפנימיות או שמקור התקלה הוא אחר... אשמח לקבל עיצות לפתרון הבעיה אגב ליתר בטחון הפסקתי את חומת האש של ווינדוס (למרות שמוגדר שם שיש לפיירפוקס הרשאה)

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  6. Started by IG,

    שמאפשרת לי לגרור כתובת של אתר מסויים אל מתחת לnev. toolbar וליצור קיצור דרך לאתר... תודה.

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  7. Started by Cyron,

    יש לי המון מוזיקה על המחשב והכל מתחיל להתבלגן לי שם... אני מחפש תוכנה שתוכל לעזור לי לקטלג אותם בעזרת מאגר נתונים אינטרנטי (משהו כמו CDDB), קיים דבר כזה ? תודה

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  8. Started by nimrods,

    שלום לכולם...! יש לי בעייה באייסיקיו מתי שאני מקיש את הסיסמה שלי של האייסיקיו אז זה אומר לי שהסיסמה שגיאה וזה לי יכול להיות כי לכול מספר שאני מנשה להכנס זה אומר לי שהסיסמה שגיאה למשהו יש גם תבעייה הזאת.? חחח תעזרו לי בבקשה..! תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  9. Started by xytkhi,

    היי אני עובד עם Hiren's BootCD קרה דבר מוזר, לאחר שהתקנתי לוח אם של אסוס P5Q PRO ה Hiren's BootCD לא מבצע איתחול. בדקתי בביוס את סדר האיתחול והכל תקין. שאני מנסה לאתחל עם ה Hiren's BootCD במחשב אחר זה עובד ! האם יש בעיה מסויימת או צריך לשנות הגדרות מסויימות בביוס של האסוס ? תודה

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  10. שלוםם יש לי אברסט בשביל לראות את הטמפרטורות של הרכיבים והכלל אבל אני רוצה לדעת כמה המחשב מתחמם במשחקים במאמץ וזה..רציתי לדעת איך ועם מה אני יכול לעשות את זה? תודהה =]

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  11. Started by IDAN AMRAM,

    אני רוצה להתקין את המשחק האלף לייף 1 (כן אני יודע שזה ישן אבל אני רוצה... :-[) בכל אופן הwindows xp pro אומר לי הודעה מעצבנת כשאני מנסה להתקין את המשחק "please go to the control panel to install and configure system componenst" התקנתי גם את service pack 2 וזה לא עזר....... ניסיתי להגיד להתקנה לרוץ כחלונות 98 גם לא עזר ואני מתחיל להתייאש אז תעזרו בבקשה!!!! ;) ;) :xyxthumbs:xyxthumbs:

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  12. Started by evy,

    כמעט רוב הקבצים מסוג PDF ועוד סוגים אחרים פשוט לא עולים יפה על אופיס 2003 שמותקן אצלי במחשב. כל קובץ שאני מעלה ,אני רואה כתב חרטומים לא מובן,והתוכנה מפנה אותי לקידוד הקובץ,ושום מקודד לא מוצא את השפה הנכונה של המלל המופיע בקובץ. מה יכולה להיות הבעיה? אולי חסר איזה עדכון לאופיס או משהו?

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  13. לילה טוב לכולם!! אני צריך תוכנה לכרטיס טלוויזיה שלי מעודכנת ביותר הכרטיס מסוג flyvideo 98 תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  14. Started by eliranzango,

    שלום, יש לי כרטיס מסך x1900gt ומסך של viewsonic. אני לא מצליח לחבר את המסך ב- dvi- רק דרך ה-vga. כשאני מנסה לחבר אותו ב dvi אני מקבל הודעת no signal כשחלונות עולה. ניסיתי לשנות תדר ריענון ל- 60 הרץ-כלום. אני עובד עם ויסטה. ב-xp ה- dvi עבד אבל רק כשהדרייברים לא היו מותקנים. כשהתקנתי אותם אז הייתה לי אותה בעיה. מה עושים? (ד"א- יש הבדלי איכות בין dvi ל-vga?)

  15. Started by lielmar1,

    שלום לכולם !! אני צריך תוכנה להורדות ישירות תוכנה שאם נגיד אני באמצע הורדה ומתכבה לי המחשב אז היא שומרת עד איפה שהורדתי תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  16. יש לי בעייה שיש לי בסביבות ה 70 מעודפים ולפעמים שאני מחפש איזה אתר לוקח לי משהו כמו חצי דקה ויותר ואי אפשר למצוא אתר לפי סדר האותיות כי לפעמים המילה הראשונה במעודפים היא לא שם האתר אז אני מחפש תוכנה שאני ילחץ על מעודפים היא תציג לי שורה כזו (בסגנון של החיפוש כאן באתר) למלות חלק מהמילה של המעודף והיא תמצע לי אותו.

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  17. Started by zoman,

    יש לי מחשב פנטיום 3 מערכת הפעלה WINXPPRO לוח אם של אסוס כאשר אני לוחץ התחל וכיבוי לא ניפתחת תיבת הכיבוי של המערכת הפעלה המחשב לא ניכבה ,אני נאלץ לכבות ידנית במארז.! האם מישהו ניתקל בבעיה הזו ?

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  18. ניסיתי להתקין מחדש, מה שכנראה החליף לי את ה USER. בדקתי כמובן שה KAD מסומן ב V בדקתי שהפורטים של התוכנה מוגדרים בתור ברירת מחדל והתוכנה מאושרת בפיירוואל כמו שאמרתי לפני יומיים-שלושה לא היתה שום בעיה. המצב של הקדמילה כל הזמן ב "מתחבר" והוא לא הופך למחובר גם אחרי הרבה זמן..

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  19. שלום בהתחלה התקנתי את Office 2007 ולא שמתי לב שהוא מתקין לי בכונן C(שאין לי שם הרבה מקום) במקום בD. עכשיו הסרתי את ההתקנה וכשנשאתי להתקין שוב הוא בכלל לא שואל אותי כלום הוא רק אומר לי להמתין(למשך שנייה בערך) ואז ישר מתחיל בהתקנה! לא שאל כלום. למה זה יש דרך לסדר את זה? עריכה: טוב הסתדרתי אפשר לנעול

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  20. Started by meir3420,

    שלום לפני כמה ימים התקנתי מסנגר גירסא 8.5 אחרי זמן מה המסנג'ר משנה את תצוגת השפה שלו למשהו לא ברור. וזה לא משנה שאני משנה שוב ושוב את השמות לעברית אחרי זמן מה שהמסנג'ר פעיל הוא מחזיר את השמות למשהו לא ברור. התקנתי מזמן תוכנה שהופכת ווינדוס לחוקי ככה שהטענות של ווינדוס לא חוקי נדחות על הסף.... ניסיתי הסרת תוכנה והתקנה מחדש. ניסיתי החלפת תוכנה למסנג'ר 8.1 והתקנתה. כל זה לא עלה בידי לפיתרון הבעייה. אם תוכלו לעזור לי... תודה..... [attachment deleted by admin]

  21. Started by kaktus,

    שלום. מאז שהתקנתי את WIN 7 32 BITהאופיס שלי לא מתפקד כראוי. מדובר על אופיס 2007 הגרסה העברית. כשאני מקליד "שלום כתה א" אז על המסך מופיע "א כתה שלום". גם הCTRL +z/x/v/c/y וכו לא עובדים. יסיתי להתקין אופיס 2003 שהייתי משתמש בו לפני הווידוס החדש וגורנישט, אותה בעייה. ניסיתי את ההצעה לשינוי ב control panel>> region and language>>Admenistrativ לHebrow וישראל איפה שניתן. אשמח לעזרה

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  22. Started by elad-k1,

    שלום קופץ לי החלון הזה מה אני אמור לעשות? תודה [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  23. Started by emailaya,

    שוחררה גירסה 2.4.2 של תוכנת הדואר החינמית: emailaya זו גירסת ביניים לקראת שינוי מאסיבי של בסיס התוכנה מתוך מטרה לעשות אותה מהירה וגמישה הרבה יותר ממה שהיא היום בינתיים אתם מוזמנים לנסות ולהנות מהגירסה הנוכחית שינויים מגירסה קודמת: הוספת כתובת למענה לכל חשבון קיבוץ כל קידומות המענה לקבוצה אחת בתצורת תגובה[4]: נושא לאפשר/לנטרל את אפשרות הרסס קידוד ידני של תוכן מכתב שינויי עיצוב למסך שליחת מכתב אפשרות למיון עולה/יורד לפי תאריך לכותרות רסס תיקוני באגים לינק לגירסה בעברית: http://www.emailaya.co.il לינק לגירסה באנגלית: http://www.emailaya.com אשמח לשמוע רעיונות לפיתוח התוכנה

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  24. Started by dragon772,

    שאני נכנס לאקספלורר הוא נכנס אבל שאני מנסה ללחוץ על משהו מעבד לעמוד הבית הוא יוצא מהדפדן בפתאומיות...(הפיירפוקס פועל טוב) חשבתי אולי זה וירוס אבל פתאום הקספרסקי לא פועל שאני לוחץ על הסמל שלו..עשיתי כמה פעמים הםעלה מחדש לא עוזר מה זה השטויות האלה נמאס מה פיגור של הווינדווז הזה ימציאו כבר משהו אחר ראבקק.. קיצר מה זה יכול להיות?

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  25. Started by wooper,

    הי יש לי בעיה שאני במסמך מסוים כותב משפט בעברית ואז בסוף המשפט מילה באנגלית אז היא עוברת להתחלת המשפט דוגמא: to school אני היום הולך אני רוצה שיהיה אני הולך to school מסומן לי ב word כיוון טקסט משמאל לימין (במסמכים האחרים זה עובד מימין לשמאל) אם אני עושה כיוון טקסט מימין לשמאל כל המשפט עובר לסוף המסמך איך מסדרים את הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות

דיונים חדשים בפורומים