תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
באתר שלהם יש : Combo Standard ו MyIE2... אין לי מושג מה להוריד... אתם יכולים להסביר לי עליהם קצת? תודה
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
הפעם סטים נתקע בעדכון על אחוז אחד... למישהו יש עצה מה לעשות? איך לגרום לסטים להתעדכן בצורה נורמלית? עריכה.. איכשהו התחיל לעבוד אחרי שהצלחתי להתחבר לSUPPORT של סטים...
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
האיסיקיו שלי אתמול פתאום התנתק ומציג הודעת שגיעה 0405 ומאז הוא לא מתחבר והאתר של איסיקיו גם לא עובד לי מישהו עוד נתקל בבעיה??? או מישהו יודע איך לפתור אותה???
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
היי, אז ככה הבעיה הזאת מופיעה רק בגרסה ה-6... בשאר הגרסאות היא לא מופיעה.. אבל ICQ מחייבים את 6.. אז הינה הבעיה.. שאני מפעיל את האייסיקיו מופיע לי פס שחור מלמעלה במסך (הפס מופיע מתי שנגמר החלון של הICQ שמצמידים אותו לצד שולחן העבודה..) שאני סוגר את התוכנה הפס נעלם.. מה יש לעשות? תודה.
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
באחד מהמחשבים שברשותי, יש בעיה מאוד מעצבנת ברגע שאני עובר בין טאבים , בעצם הדפדפן עושה REFRESH לדף, במידה וזה דף קליל, זה עוד בגדר נסבל אך, אם מדובר בדף כבד ומלא תמונות (לדוג' פייסבוק) זה משגע! הסרה והתקנה מחדש לא פתרה את הבעיה. פיתרונות?
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
יש לי מקאפי 2006 וזה עושה לפעמים הורדה של עידכונים למקאפי היום זה הוריד לי משהו ואחרי זה גיליתי שבכונן c ששם נמצא הווינדוס והפוגרם פיילס תיקיה חדשה בשם פוגרם פיילס אבל עם שגיאת כתיב ובתוכה כל מני תיקיות עם מוצרים של וינדוס כמו תיקיה של מדיה פלייר וכדומה והתיקיה ריקה בעצם.... העם המקפאי יצר אותה בישביל הטייה לוירוסים שיכנסו לשם או משהו?........
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
יש לי בעיה במסנג'ר שאם שולחים לי לינק בהודעה אז אי אפשר ללחוץ עליה שיכנס ישירות לאקספלורר וגם אי אפשר להעתיק את הכתובת, הדרך היחידה היא לפתוח את האקספלורר ואז ללחוץ על הלינק וזה עובר לדף וזה ממש מעצבן :-\ מה עושים? תודה
-
- 0 תגובות
- 587 צפיות
-
-
שאני נכנס ואני רושם /identify עם השם והסיסמה והכל מופיעה לי תגובה כזאת מהתוכנה: -NickServ- Your nick isn't registered. מה אני צריך לעשות?? תודה לעוזרים!! אני יחסית חדש בתוכנה
-
- 3 תגובות
- 587 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת אם יש איזה שהוא תוכנה שיכולה לתרגם לי מעברית לאנגלית ואם יש איזה שהוא קישור תוכלו לעלות לפה בבקשה?? תודה מראש ...! לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 587 צפיות
-
-
שלום לכם... רציתי לשאול שאלה ! יש לי איזה קובץ שאני רוצה שהוא יעלה שהמחשב עולה כאילו bootable, השאלה שלי היא כזאת איזה הגדרה אני נותן ל nero 7.5 שיש לי לצרוב על הדיסק שהוא יעלה באתחול של המחשב ? לדוגמא כמו ש- win-xp עולה . בתודה מראש בר לוי!!!
-
- 2 תגובות
- 587 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לצרוב קובץ ISO גדול (בערך 6.5GB), האם יש דרך לחלק אותו כך שאוכל לצרוב אותו על 2 DVD's?
-
- 4 תגובות
- 587 צפיות
-
-
הדגם של הכרטיס הוא intel 82801 gb ICH7 צריך את הSound Max שלו אם מישהו יוכל לעזור תודה רבה..
-
- 3 תגובות
- 587 צפיות
-
-
היי התקנתי ויסטה ואני מחפש דרייבר לכניסה של הג'ויסטיק - GAMEPORT, לכרטיס קול מסוג Audigy 1394. כל הקישורים שמצאתי לא עבדו כיוון שחברת "קריאטיב" איימו על הבחור שיצר דרייברים חלופיים לשלהם שיעבדו בויסטה, והוא נאלץ להסיר אותם. לקרייטיב עצמם אין דרייבר מתאים לויסטה כי הם מצפים שאני אקנה מהם כרטיס קול חדש... אני צריך רק את הכניסה של הג'ויסטיק.... אשמח אם למישהו יש קישור עובד, או יותר טוב - יוכל לשלוח לי את הדרייבר עצמו. תודה לעוזרים! עריכה: טוב מצאתי כבר, אצרף את הקישור למי שירצה בעתיד: http://www.pc-support-solution.ch/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=8 תודה בכל אופן
-
- 0 תגובות
- 587 צפיות
-
-
יש איזה עבודה שכתבתי, ואני רוצה להדפיס אותה כמו ספר (יעני שני צדדים לכל דף). יש דרך חוץ מלהדפיס את דף אחד, להפוך את הדף, להדפיס דף 2, להכניס דף חדש, להדפיס דף3 וכו'?
-
- 1 תגובה
- 587 צפיות
-
-
צורב חדש, ה-DVDRW הראשון שלי, אני מתבייש להגיד נרו 6.6 סו פאר עבד יפה עם DATA, השאלה היא מה מומלץ לריפינג ושכפול? תוכנה שתיתן לי להשמיט אקסטרז לא רצויים ע"מ להתאים הכל ל-4.7GB וכו'... תודה!
-
- 4 תגובות
- 587 צפיות
-
-
-
רקע-לאחרונה ניסיתי כמה תוכנות אנטי-וירוס והתחלתי לעבוד עם קספרסקי. מאז אני לא מצליח להעלות את ה TASK-MANAGER תמונה. מה יכולה להיות הבעיה? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 587 צפיות
-
-
היי רציתי לשאול אם מישהו יודע איך אני משנה פורט TCP בתוכנה bit tornado?
-
- 0 תגובות
- 587 צפיות
-
-
היי יש לי בעייה שהיא מאז שפירמטתי את המחשב.. (שלושה שבועות +-), שאני לא יכול להחליף בין עברית - לאנגלית וההפך ביישומים כמו אקספלורר/וורד/אייסקיו וכו'.. אני כן יכול להחליף עם שיפט+אלט רק שאני כותב בשורת כתובת של תקייה מסויימת - לדוגמא המחשב שלי, בשורת כתובת למעלה אני יכול להחליף שפות.. רעיונות איך לפתור את הבעייה?
-
- 0 תגובות
- 587 צפיות
-
-
אם אני רוצה לפתוח חדר איך אני עושה את זה????? ועם אני רוצה שמישהו יוריד ממני דברים איך הוא עושה את זה ??? תודה רבה לכול העוזרים
-
- 0 תגובות
- 587 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש דרך להתקין WINDOWS 98 (או 95) על מחשב כף, אז אם מישהו יודע שירשום פה... ואני יודע שזה אפשרי רשום על זה בלינק הבא: http://www.pocketgamer.org/showthread.php?s=&threadid=3660 אז אם למישהו יש רעיון... תודה
-
- 0 תגובות
- 587 צפיות
-
-
-
אהלן ההורים שלי צילמו את הטיול שלהם במסרטה שמקליטה אל תוך דיסקים. אני רוצה עכשיו לקחת את הוידיאו מתוך המסרטה ולערוך אותו במחשב. הכנסת הדיסק למחשב לא עוזרת. אני מחפש מישהו עם ניסיון במסרטות שעובדות על דיסקים שיוכל להנחות אותי. תודה!
-
- 1 תגובה
- 587 צפיות
-
-
מחפשת דחוף דחוף ארד דיסק ורק בדגם הזה על מנת שאוכל לשחזר ארד דיסק שנמחק . מוכנה לקנות גם ישן וגם חדש : וסטרן דיגיטל WD4000AAKS-00YGA0 נפח 400 GB חיבור SATA תודה
-
- 1 תגובה
- 587 צפיות
-
-
אני זוכר שהייתה לי פעם תוכנה שמשוייכת ל-SPYBOOT S&S, שנהגה לפעול ברקע ופשוט לבקש ממני אישור כל פעם שתוכנה נוספה או הוסרה מרשימת התוכניות שעולות עם XP (ב-MSCONFIG). מישהו יודע מה השם של התוכנה? התקנתי את S&D, והיא לא הותקנה איתה.
-
- 3 תגובות
- 587 צפיות
-


