עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by cheapwine,

    טעות בפורם חום עושה את זה

    • 1 תגובה
    • 588 צפיות
  2. כשאר מסמנים כמה שירים במדיה פליר וחלוחצים אינטר המדיה פלייר נפתח אבל רק שיר אחד מתנגן ולא כל אלה שסומנו.. אני זוכר שלפני שהיה לי ווינאמפ כשהייתי מסמן כמה קבצי מוזיקה ולוחץ על האינטר המדיה פלייר היה שם את כולם ברשימת השמעה והשאלה שלי זה איך אני עושה שהמדיה פליר תפעיל כמה שירים ולא אחד

    • 1 תגובה
    • 588 צפיות
  3. בעיה מוזרה שהתגלתה לי היום ...קורה גם אצלי בבית בגרסא העדכנית ביותר וגם מהמחשב של העבודה כאשר אני במסנג'ר (התחיל בשעה 15:00 היום) אני מקבל את ההודעה הנ"ל כל הזמן (תמונה) מה גם שלא התקנתי בשום מקום אחר מסנג'ר ככה שזה לא הגיוני שבאמת זה נכנס במקום אחר זה א. ב.כולם אומרים לי שאני שולח כל מיניי לינקים (מאוף ליין) של פרסומות ואתרים מוזרים ... משהו מוכר ? איך מטפלים בזה ? תודה . [attachment deleted by admin]

  4. שלום... לפני כמה ימים הורדתי קובץ וידאו שקודד בXVID.... כשניסיתי להריץ אותו-הווידאו פעל,אבל ללא סאונד... בהתחלה ניסיתי להתקין מחדש את הקודק של XVID,אבל להפתעתי-לא יכלתי להתקין אותו מחדש,וגם לא למחוק אותו...מסתבר שהיה קובץ פגום במערכת של הקודק שבלתי ניתן למחיקה. בשלב הבא ניסיתי להתקין את הקודקים על המחשב של אחותי ואז להריץ את הווידאו-אבל גם שם לא היה סאונד... לאחר מכן החלטתי לנסות להתקין את הקודקים של K LITE על המחשב שלי... כשניסיתי להתקין את הקודקים,ההתקנה התחילה,ומיד הופיעה הודעה שחסר לי איזה קובץ חיוני להתקנה...כמה שניות אחר כך הופיעו כמה הודעות בזו אחר זו שבהן מצוין כי מצויים קבצי קודקים פגומים על המערכת...הייתי בטוח שאלו הם הקודקים שהKLITE התקין,ולכן לחצתי על REMOVE A…

    • 3 תגובות
    • 588 צפיות
  5. Started by g1zey,

    הורדתי מאגף ההורדות פה באתר 3DMark 06 ומשום מה אחרי ההתקנה אני פותח את קובץ ההפעלה והוא מראה לי את המסך הזה שרשום please wait while 3DMARK scan your system configurations .. מפרט אגב אם זה חשוב : E8400 Radeon HD 4870 Geil 4G 800mhz Gigabyte p43-ds3l תודה מראש ...

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  6. Started by roei_b,

    שלום! יש לי מערכת הפעלה Vista 64Bit SP1 וכאשר אני מנסה להתקין את התוכנה SketchUp של Google החינמית אני נתקל בבעיה (תמונה מצורפת). למישהו פתרון? תודה רבה! [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  7. Started by owen10,

    שלום לכולם אני עושה מצגת על THE ABS SYSTEM ומצאתי סרט הדגמה ממש טוב,ואני רוצה לשמור אותו ולהראות אותו במצגת שלי ואני לא יודע איך תעזרו לי בבקשה תודה! http://www.metacafe.co.il/watch/731341/exotic_cars_info20_com_antilock_brake_system/ זה הלינק לקליפ

    • 1 תגובה
    • 588 צפיות
  8. שאני מתקין את הדריבר מהאתר ATI זה עושה לי את השגיאה הזאת.. מה יכולה להיות הבעיה?? :'(

    • 3 תגובות
    • 588 צפיות
  9. Started by D-M-X,

    כמה שיותר נוח עד עכשיו השתמשתי בMUSICMATCH JUKEBOX אבל היא התחילה לעשות בעיות

    • 2 תגובות
    • 588 צפיות
  10. יש לנו בבית הספר סוג של תוכנה שדומה ל MAGIC CARD אבל אני לא יודע איך קוראים לה. אני חושב שזה GHOST של נורטון אבל לא בטוח מישהו יכול לתת שמות של תוכנות אפשריות איך לבטל אותם? תודה מראש...

    • 2 תגובות
    • 588 צפיות
  11. Started by iakovl,

    אני מקבל מתנה מחבר שלי פאלם דגם 100 , אחד מהכי גרועים אני יודע. אבל השאלה היא מה אני כבר יכול לשים ב-2 מגה המסכנים שלו? על איזה תוכנות אתם ממליצים שיכולים לרוץ על M100?

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  12. Started by Atom Mother Heart,

    שלום בעת התקנת כרטיס קול (realtek hd sound card) לאחר סיום ההתקנה אני מקבל הודעת שגיאה שאומרת כי HD inf file not found וההתקנה מתבטלת מה לעשות בתודה.

    • 3 תגובות
    • 588 צפיות
  13. איך אני מבטל בFF את הקטע בnavigation שאני לוחץ על אות וזה מוצא לי את כל האופציות שיש לי במועדופים זה ממש הורס לי את הפרטיות

  14. Started by shimon_hr,

    שלום הייתה לי בעיה בלוח האם ואז החלפתי ופרמטו לי את המחשב ונמחק לי כל הדברים בוונדוס.. איך אני יכול לשחזר אותם יש אולי תוכנה בשביל זה? עם זה לא המקום המתאים תעבירו

    • 3 תגובות
    • 588 צפיות
  15. Started by godilya,

    שלום אנשים! פרוייקט חדש, לפיתוח משחק 2D בפלאש. בסגנון משחק תפקידים (mmorpg) אני בונה את המשחק ב- "flex", יש בבעלותי סרבר פעיל עם blazeDS ו mySql כרגע יש כבר מסגרת למשחק מבחינה רעיונית ותכנותית מחפש חבר'ה שיוכלו לעזור מבחינה גרפית ופיתוח המשחק. אם יש לכם שליטה באחת מתוכנות אלה: Adobe Flash cs4 , Flex , php , sql , xml אנא צרו איתי קשר gazman1986@gmail.com אתר המשחק - http://gazman.000space.com Icq - 356717193

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  16. משהו מכיר תוכנה שיכולה להעביר לי קבצים לפלאפון (נוקיה 6230) דרך הכבל שיש לי??

    • 2 תגובות
    • 588 צפיות
  17. כשמורידים מהמצלמה (ניקון 4100) למחשב את הסרטון ווידאו זה מגיע כקובץ MOVIE ואין אפשרות לפתוח את זה בWINDOW MOVIE MAKER או בWINDOWS MEDIA PLAYER איך אפשר להוריד את זה למחשב? האם צריך תוכנה אחרת? תודה

    • 2 תגובות
    • 588 צפיות
  18. Started by kikkler,

    recommendations please

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  19. Started by shay43,

    יצרתי קובץ AVI שערכתי בתוכנת MOVIE MAKER.כאשר רציתי לפתוח קובץ זה בתוכנת VIRTUALDUB לצורך קידודו, התוכנה (VDUB) נתנה לי הודעת שגיאה, שאינה פותחת קבצים כאלו. מישהו יודע מה ניתן לעשות?

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  20. נגיד ואני רוצה לפתוח לינק כלשהוא בחלון נוסף על ידי כפתור ימיני open in new window או לינק שאני לוחץ עליו הוא פופ אפ האקספלורר נתקע המחשב עצמו לא אבל רק האקספלורר אני לא יודע מה לעשות עזרו לי גרסא 6.0

    • 3 תגובות
    • 588 צפיות
  21. Started by I7210I,

    שלום בזמן הגלישה לכל מיני אתרים מגיע לי ההודעה הבאה מה עושים איתה? (ההרחבה זמינה כמו שראיתי במתקדם)

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  22. Started by sos,

    כמו שהכותרת אומרת יש לי בעיה בתוכנה הזאת. אני מנסה להתחבר אבל הוא אומר שאין אפשרות להתחבר ומבקש להריץ "פותר בעיות" של מסנגר. והוא עושה לי בעיה כאשר הוא בודק את האלחוטי (לא הבנתי מה זאת אומרת ככה זה רשום בבדיקה) עכשיו אין לי אלחוטי יש לי ADSL. והתוכנה עבדה לי מקודם ומשום מה עכשיו היא לא עובדת. כשאני נכנס לאפשרויות במסנגר ואז לטאב של חיבור הוא כותב לי שאני מחובר לאינטרנט באמצעות חיבור רשת שאינו אלחוטי (WTF?!). מישהו יודע מה אפשר לעשות? תודהההה רבה

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  23. שלום, ברשותי כרגע מערכת הפעלה של XP PRO, מעוניין כבר השבוע לשדרג ל- WINDOWS 7 גרסאת הבטא שכב אמורה להיות בין הסופיות. השאלה שלי היא, לאיזה דרייברים אני אזדקק? האם דרייברים של ויסטה? או דרייירים רגילים של אקספי? מכיוון שבאתר היצרן אין אזכור למערכת החדשה. אודה לכם מאוד על העזרה . *** הלוח אם של GIGABYTE, מסוג AM2.

    • 2 תגובות
    • 588 צפיות
  24. בכותרת &^^ האם יש תוכנה שיכולה להביא הערכת מצב על "בריאות" ההארדיסק שיכולה להראות אם יש בעיות, ולהציג את הבעיות? חוץ מ HDD LIFE PRO תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 588 צפיות
  25. Started by ophir555,

    סרגל הכיילים של יאהו התלבש לי ולא רוצה לרדת לא בהסרה רגילה לא עם cccleaner ולא בסייף מוד. אנא עצתכם הערה אני מצטער שאני שוב שואל את אותה שאלה ששאלתי לפני כחודש אבל לא ממש קיבלתי תשובה שתפתור את הבעיה. ( התשובות שקיבלתי התיחסו להעלמה זמנית של הסרגל והפניה לאתר של יאהו, שגם משם לא צמחה הישועה) תודה

    • 2 תגובות
    • 588 צפיות

דיונים חדשים בפורומים