תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
מחפש במשך זמן רב תוכנה שממירה קבצי aacPlus ל- wav ולא מצליח למצוא. אם מישהו פה מכיר תוכנה כזאת אשמח אם יתן לי לינק. תודה
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
הורדתי Registry Mechanic חינמי לווינדוס, עכשיו רציתי לפתוח אותו וזה מה שהוא רושם לי: unicode system are currently not supported
-
- 4 תגובות
- 588 צפיות
-
-
שלום לכולם..! יש לי בעייה בחשב כשאני עושה התחל--> הפעלה--> ורושם temp או %temp% ואז אישור וזה פותח לי את התיקיה של %temp% או temp ובתוך התקייה יש את הקבצים שאני לא צריך שיורדים מאינטרנט אז אני רוצה למחוק אותם אז אני בא לעשות קליק ימני אז זה סוגר לי את כול המסך ומשאיר לי רק את הרקע וזה סוגר לי את התיקייה למה זה קורה..?? תודה מראש.!!
-
- 8 תגובות
- 588 צפיות
-
-
ערב טוב לכלום יש לי בעיה עם המדיה סנטר בכול פעם שאני נכנס למדיה סנטר אחרי כמה שניות הוא קורס לי וכותב לי הודעת שגיאה מישהו יכול לעזור לי בבקשה ?? יש לי וינדוס VISTA ULTIMATE 32BIT מקורי ועשיתי את כול העידכונים האחרונים לוינדוס ומאז זה התחיל לעשות לי את הבעיה הזו
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
שלום עברתי אחרי השלבים האלו שקיבלתי בדיון קודם: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=349686.new#new ומשום מה בXP זה עובד לי אבל בוויסטה לא ??? המפרט נמצא במשתמש שלי ואני משתמש בגירסא 8.9 של הדריוור וב POWER DVD 8 ULTRA ובנגן MPC 4.1.7 איזה דברים לשנות כדי שזה יעבוד ומה לבדוק? תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
דבר ראשון.. האינטרנט לא מהיר כמו לפני שהתקנתי את הווינודס הזה. דבר שני .. אני מנסה להיכנס לכל מיני אתרים ואני לא פשוט לא יכול אני למשל מנסה להיכנס לwaerz-bb והוא פותח לי דף לבן מעורבב כזה שדומה לwarez-bb אם אני מנסה להיכנס דרך הgoogle chrome הוא מכניס אותי אל האתר אבל גם מעורבב ולא טוב. מישהו יודע מה אפשר לעשות? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
הוא לא מציג לי טמפרטורות . (הא speed fan) אני פשוט הייתי חייב לבדוק טמפ' עם התוכנה ,הדיסק הקשיח שלי גם מאד חם. יש תמונה. [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
לפעמים קורה שהמיול אומר לך שחלק מההורדה נדפק (corrupt) ואז הוא מוריד אותו שוב ומסיים עכשיו זה קורה לי לשלושה קבצים רצוף והוא לא רוצה לסיים להוריד אותם למרות שזה ככה כבר כמה ימים יש דרך לסדר את זה או למחוק הכל ולהתחיל מהתחלה? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
הימיול שלי בקושי מוריד לי אני מצרף תמונה אם מישהוא יודעה מה הוא רושם לי שיענה לי זה מאוד חשוב כי לוקח לי אמון זמן להוריד וזה לא היה לי ככה לפני שבועיים [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
התקנתי את הקאזאה החדשה (נדמה לי שזה 3.0), וניסיתי להסיר אותה דרך "הוספת/הסרת תוכניות", וזה פשוט לא עובד. עצות מישהו?
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
שלום! יש לי בעיה במחשב, אני חושב שבאינטרנט לפעמים יש לי כשל באינטרנט (אתרים לא עולים לי) ואז כל המסך נהיה כחול, כתוב בלבן שיש כשל במערכת, סופר עד 100 ואז מאתחלת מחדש בעיה אחרת, היא שלפעמים כשאני מדליק את המחשב הווינדוס לא עולה לי, המחשב נשאר בטעינת המערכת. מה יכולה להיות הסיבה לבעיות?? תודה!
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
אם תוכנת ההתקנה של WIN XP מצליחה להעתיק קבצים לכונן הקשיח, ואם אני בעצמי מצליח להעתיק קבצים לכונן הקשיח (לאחר שאיתחלתי את המחשב עם דיסקט 1.44 של WIN 98), האם זה אומר שאין צורך להתעסק בדרייברים של SATA לטובת התקנת XP, כי בטוח שהוא מזוהה כמו שצריך ?
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
יש לי את הכ.מסך הבא: ati rade IIc הוא עובד במחשב על דרייבר של pci אבל כשאני מנסה לשנות את זה הוא לא מאפשר. הוא עובד במחשב רק עם 16 צבעים והכל גדול אייקונים ,הכל קשה לעבוד איתו. הוא מחובר לagp לדעתי אבל הוינדוס 98 לא יודע מה הוא מישהו יכול לעזור?
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לשחזור חומר שהיה על HDD תנו לי שמות של תוכנות טובות
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
למישהו יש מושג אם אפשר לקבוע קיצורים משל עצמי? והאם יש דרך לסגור את הלשונית הנוחכית באמצעות המקלדת ולא רק באמצעות העכבר? תודה.
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
התקנתי במחשב Premier Pro והתוכנה לא מזהה כרטיס דגימה Pinnacle 500 pci שמותקן שבמחשב. מה עושים ?
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
היא רוצה להתקין לי אנטיוירוס 360. עשיתי חיפוש בגוגל ואמרו בשום אופן לא להתקין אותו. הורדתי Malwarebytes' Anti-Malware וניקיתי את המחשב. אבל עדיין כל 2 דקות נפתח לי דף אינטרנט שנחסם ע"י AVAST (אתר ההורדה של האנטיוידוס הנל) ומוצגת הודעת מערכת שאם אני לוחץ OK גם מובילה לאתר הזה. מה אני עושה פה? נמאס לי כבר [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
בעבר היתה לי תוכנה אשר היתה מראה לי את כל מה שיש בכונן c לפי צבע וגודל, וכך הייתי רואה איזה קבצים יש לי על המחשב והיתי יכול להעיף כל מיני קבצים גדולים שאני לא צריך
-
- 3 תגובות
- 588 צפיות
-
-
ראיתי שיש אפשרות של פיצול על פי גודל או חלקים שמגדירים בתוכנה אין פס עם הסרט כמו ב-VirtualDub או ב-Easy Video Splitter שאפשר לבחור קטע ולחתוך ? או להגדיר חיתוך בנקודת הזמן שאני צריך ? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
שלום לכולם, הורדתי הופעה שהגיעה בתיקיה של VIDEO_TS ובפנים יש כבר את הקבצים של הIFO וBUP. אני רוצה לצרוב את זה ככה שאני אוכל לקרוא את זה בDVD הרגיל אבל גם כמובן שזה יישאר בדולבי דיגיטל [כרגע ניתן לראות רק במקטעים..] תודה לכל העוזרים
-
- 4 תגובות
- 588 צפיות
-
-
אם אני עושה image של ההארדיסק של המערכת שלי ופותח אותו על הארדיסק אחר, חדש (כדי להחליף את ההארדיסק הנוכחי של המערכת)....אמורה להיות בעיה מסויימת? אותה חומרה אותו הכל. אני רק מחליף את ההארדיסק של המערכת.
-
- 5 תגובות
- 588 צפיות
-
-
שאני מנסה להדפיס משהו באנגלית בוורד זה לא מצליח לי ובעיברית כן? למה? חשבתי זה וירוס גם אחרי פירמוט זה אותו דבר יש הסבר לדבר המוזר הזה?
-
- 4 תגובות
- 588 צפיות
-
-
הבעיה הראשונה שלי היא שכשאני גוזר קבצים נגיד העתקתי שירים מכונן אחד לכונן אחר, לאחרן מכן אני רואה כשזה סיים להעתיק שזה לא העתיק את כל הקבצים.. ואז איבדתי חלק מהקבצים. הבעיה השניה שלי היא שבכל תיקיה, לא משנה איזה כונן זה יש העתק שלה , בעל אותו שם, ובעל אייקון קצת אחר משלה, שאין בו כלום והוא שוקל כמה קילובייט והוא תמיד מבלבל אותי ואני נכנס אליו, ואז המחשב חושב הרבה זמן.. קיצר תמונה: מה זה ואיך אני מבטל את זה.. ההעיה השלישית היא כשאני נכנס לכונן במחשב שלי הוא לא פותח לי אותו, אלא הוא פותח לי משימה שקוראים לה music.exe במנהל משימות, כל שתי לחיצות על כונן זה פותח לי עוד משימה שקוראים לה music.exe , ואני לא רואה שום תוכנה פועלת ברקע או משהו כזה.. זה פשוט לא נכנס לכונן שאני …
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
אני מכניס לה avi הוא מופיע במסך הקטן אבל כשאני מכניס אותו לטיים ליין רואים רק שחור , אותו avi פועל במדיה פלאייר בלי שום בעיות ועם mpeg יש לי קצט קפיצות ואי אפשר להאיט או למהר אשמח לקבל הצעות.
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-


