תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי סרט בלי תרדום ואני רוצה לראות עם אז אני רואה אותו ב- bs player או ב-vlc אבל הבעייה בשניהם, זה הצבע שהם מציגים לעומת ה-wmp הם מציגים צבע לא יפה לעין הנה דוגמא תמונה מ-bs תמונה מ-vlc תמונה מ-wmp איך אני מגדיר שניהם ת שיראו כמו ב-wmp?
-
- 5 תגובות
- 590 צפיות
-
-
כל עמ' שאני םותח באינטרנט אני רואה אותו שניה ואז הוא כאילו עושה בגלגלת למטה.. אבל זה לא העכבר זה בעיה באקספלורר כי במקומות אחרים אין לי את זה. זה קרה היום הבעיה והייתה לי אותה פעם במחשב לפני הרבה מאוד זמן אני לא זוכר איך אני נפתרה אני חושב בפרמוט. יש פתרון למישהו? תודה רבה!!
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
-
שאני מנסה להוריד תוכנה או לעדכן אני נתקל בהודעת שגיאה לדוגמא בנסיון להוריד adobe reder באמצע ההורדה מופיע לי הודעת השגיאה הזאת
-
- 3 תגובות
- 590 צפיות
-
-
-
איך אני יכול לבטל או לעשות RESET להשלמה האוטו' שיש, אשר משלימה אוטו, מילים ו/או כתובות? תודה
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
1 כמעט בטוח עבודה של האקרים עם יש דרך לגלות מי זה ההאקר? מחר אני מפרמט לה גם ככה ומתקין הכל מחדש עם תוכנות פיירוול... אבל בכלליות יש דרך לגלות מי זה פורץ?
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
-
פירמטתי את המחשב שלי, התקנתי את הדרייבר ושאני בא להדפיס (רק להדפיס, סריקה עובד) הוא פשוט עושה לי ERROR : SEND / DON'T SEND. בכל תוכנה שניסיתי: notepad, office word. ניסיתי לחבר את המדפסת למחשב אחר וזה עובד טוב. מה יכולה להיות הבעיה? המדפסת היא 425CN MFC
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
שלום איזה תוכנת אנטי ספאם טובה וחינמית אתם ממליצים (אני משתמש באוטלוק) תודה
-
- 4 תגובות
- 590 צפיות
-
-
נתקלתי בבעיה מוזרה שקרתה בין רגע: קבצי סרטים שהורדתי(מאתר מסוים) וראיתי אותם - כלומר פתחתי את הקובץ וצפיתי בהם ע"ג הדיסק הקשיח- לא נפתחים לי בשום מצב הודעת השגיאה שאני מקבל במדיה פלייר קלאסיק file not found כנ"ל בנגנים שונים, ניסיתי לשנות את השם של הקובץ ופה כבר קיבלתי כיוון כלשהו כי ההודעה היתה:"אין אפשרות לשנות את שם הקובץ וודא כי הוא אינו מוגן... או תפוס ע"י משתמש אחר ניסיתי להעתיק למקום אחר את הקבצים ואותה הודעה צצה, ניסיתי לצרוב וכנ"ל. יש לדעתי איזה תוכנה שמשתמשת בקבצים אלו או.... אין לי מושג מה ולכן אצטרך את עזרתכם החשובה תודה מראש לכולם אפי
-
- 5 תגובות
- 589 צפיות
-
-
-
היי! מה קורה, אנשים? לאחרונה קניתי מעבד, לוח, כ.מסך וזיכרונות חדשים (ממש מחשב חדש). פנטיום D 2.8GHZ כפול ליבה. לוח אם של גיגה בייט GA-945P-S3. (כ. מסך וזכרונות לא קריטים לשאלה). כאשר אני מנסה להתקין את הדמון טולס, לקראת סוף ההתקנה אני נזרק למסך כחול של בעיה רצינית במערכת ההפעלה (שרק ריסט מוציא אותי משם). אני לא מבין למה זה. אבל יש לי השארה, נראה לי כשמתקינים את הדמון טולס יש התנגשות חומרה במערכת ההפעלה עם מה שמותקן למה שהדמון טולס מנסה להתקין. למרות הריסט, נוצר לי כונן וירטואלי אבל גם נפתח לי אשף התקנה של חומרה חדשה לא מותקנת, אם אני מנסה להתקין אז אני נזרק לאותו מסך כחול. אם אני מתעלם אני רואה בdevice manager שיש כונן SCSI (או מה שזה לא יהיה) מותקן, ויש בדיוק אותו אחד עם…
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
יש תוכנה שבעזרת אני יכל להשאיר רק את השירה מהשיר? (כלמור שלא יהיה מנגינה)
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
מה האנטי וירוס הכי טוב שיש היום בשוק? נורטון או שיש יותר טוב ממנו?....
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
התקנתי את magicdisc והגדרתי שלא יטען ב- startup התוכנה עצמה באמת לא עולה אבל הכונן דיסקים הווירטואלי שלה נטען איך אני מעלים אותו???
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שרני רוצה לראות סרטונים ביוטיוב ובאתרים אחרי זה כותב לי : Hello, we cannot play flash videos because your version of Macromedia's Flash player is older than version 7. Click here to get the latest Flash player אז אני לוחץ איפש שכתוב ללחוץ וזה מגיע לאתר של מרקומדיה ואני עושה INSTALL , זה אומר לי שזה התקין בהצלחה אבל אני עדיין לא יכול לראות סרטים אונליין וההודעה הזאת חוזרת , מה עושים ? אני משתמש באקספלורר תודה
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה שכל פעם שאני לוחץ קליק ימני בעכבר עולה לי הwindows installer ומתחיל לבלבל לי את המוח "preparing to install"... סתם כל פעם משהו אחר גם כשאני עושה "העתק הדבק" אני מקבל את אותה בעיה עם הwindows installer מה עושים ? תודה.
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
1 האם זה אפשרי? 2 אם אני רוצה למשל לשים הרבה שירים מחולקים לאלבומים איך אני יכול לעשות שתהיה לי האפשרות לבחור אלבום מסויים במקום להריץ מאות שירים?
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שלום. התקנתי NOD32 לויסטה (ניסיתי כמה גרסאות כולל החדשות) וזה פשוט עושה לי בעיות ולא מצליח לעבוד עם ויסטה כמו שצריך. איזה אנטיוירוס עובד טוב עם ויסטה כמו שצריך? איזה אתם ממליצים? אגב, נורטון לא בא בחשבון תודה
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
ב"ה שלום לכולם, אני משתמש בדפדפן FF ומעוניין לשנות בגדרות הרשת שהדפדפן יעבוד דרך PROXY שכבר הגדרתי כמו כן הגדרתי כבר PORT איך אני עושה את זה באמצעות script שאני רוצה להריץ ב batch file ? כלומר אני בסך הכל רוצה script שמשנה בחלון הגדרות מתקדמות של רשת שמסיר את הסימון מ " ללא שרת מתווך " ומסמן את ה "הגדרות שרת מתווך ידניות " תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
בעייה ב FIREFOX לא פותח קישור לאי מיול / אין אפשרות להסיר את התוכנה במלואה על מנת לבצע התקנה מחודשת. תודה
-
- 4 תגובות
- 589 צפיות
-
-
אני מחפש איזושהי תוכנה ידידותית למשתמש שמייבאת דואר אלקטרוני למחשב (כמו OUTLOOK) שאפשר להוריד וגם כאשר התוכנה לא פתוחה שיראה לי שיש הודעות חדשות.
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
אוקיי,אני משתמש בפיירפוקס קרוב לשלושה שבועות,עכשיו התחיל בשבוע האחרון הפיירפוקס לא לעבוד לי אני לוחץ על הפיירפוקס הוא כזה טוען ובסוף הדף לא עולה כאילו שאין תוכנה כזאת,אבל אחרי שאני עושה ריסט אני מצליח להעלות את הפיירפוקס,אחרי שאני מכבה את המחשב ומדליק זה קורה שוב אם אתם יודעים מה הפתרון לזה תודה כי נמאס להיות עם האקספלורר...
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
משהו פעם אמר לי שאפשר לעשות גיבוי לכונן מערכת ההפעלה על דיסק של DVD ככה שאם קרסה המערכת ואני צריך לעשות התקנה מחדש, אני מכניס את הדיסק הזה מתקין אותו, וכל מערכת ההתקנה עם כל התוכנות שהתקנתי יהיו מותקנות על המחשב כאילו לא קרה כלום מעולם, האם זה אפשרי ?? ואם כן איך ניתן לעשות זאת??
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-


