עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. הורדתי תוכן כלשהו שבא מחולק להרבה קבצי RAR כמו בתמונה, איך אני הופך אותם לקובץ התקנה ? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 591 צפיות
  2. התקנתי את התוכנה AD AWARE באמצע חיפוש היא נעצרת לי בריגיסטרי אני לא יודע מה לעשות, ניסיתי להפעיל את החיפוש ב SAFE MODE אבל לא עזר ועדיין ממשיך להתקע באותו המקום.. מה הפיתרון איך אני יכול לגרום לתוכנה לסיים את הסריקה? SPYBOT ניסיתי גם את התוכנה הזאת והיא עושה לי סריקה בקצב צב לאחר שעה היא זזה לי רק כמה קבצים אני מעדיף שתתנו לי פיתרון לתוכנה AD AWARE בכל מקרה כל הצעה או רעיון תתקבל בשמחה פליייייייייייז אני נואש אז , תודה רבה לכם

    • 5 תגובות
    • 591 צפיות
  3. Started by yuraxp,

    אני מחפש תוכנה להעברת קבצים מהמכשיר למחשב ולהיפך,דרך בלוטות.

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות
  4. שמתי לב שavgnsx.exe לוקח את אותו רוחב פס כמו הדפדפן בזמן צפייה בסרטונים ברשת (למשל יוטיוב). בNETLIMITER אני רואה את התהליך של הדפדפן לוקח X קילובייט ואת התהליך של AVG לוקח X קילובייט באותו זמן (תמיד שניהם לוקחים את אותו רוחב פס בדיוק). והרוחב פס הכולל הוא כמובן 2X קילובייט. האם הAVG באמת זולל חצי מהרוחב פס שלי?

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  5. Started by shuy,

    גירסה 2.05, מישהו יודע אם יצאה כבר גירסה חדשה שמזהה את C2D כמו שצריך? האם ניתן להסתמך על המדידות בגירסה הזאת לגבי C2D? תודה.

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  6. כמו שכתבתי בכותרת. הכי חשוב לי מהתוכנה שתהיה קלילה מבחינת צריכת המשאבים ושתתמוך ברוב (אם לא בכל) הפורמטים של התמונות. בנוסף, אני מעוניין בתוכנה פשוטה לעיצוב (בסגנון Paint Shop Pro אבל קלילה יותר בצריכת המשאבי מערכת) ועריכת תמונות. תודה מראש לכולם

  7. Started by lerhand,

    אהלן, שמרתי Color Settings חדש בפוטושופ CS3. אני מנסה לסנכרן אותו לכל שאר התוכנות בCS3 דרך ה Adobe Bridge אבל משום מה לא מופיעה לי שם האפשרות Edit>Creative Suite color settings שאני יודע שאמורה להופיע שם. בדקתי ב Help ושם כתוב שצריך לבחור Prefferences>Advanced ולסמן וי ב - Enable Color Managment אך הCheckbox כלל לא מופיע שם. יש למישהו עצה? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  8. Started by The Dom,

    מה המצב?[.. זאת ההודעה הראשונה שלי בפורום.. טוב לא משנה,עכשיו לעניין. אני קניתי את כרטיס הקול x-fi elit pro וקיבלתי כול מיני תוכנות נלוות כמו ה cuebase. עכשיו אני, שאני מאד רוצה להתחיל ליצור מוסיקה בעצמי, שרק עכשיו התחלתי עם התוכנות הגדולות, מסתבך איתם. אני לא בטוח לגבי: 1) אני לא בטוח שמה שקיבלתי זו תוכנה מלאה או דמו. ובלי שום קשר, כשאני פותח את התוכנה אני לא מוצא את המקום ליצירת הביטים עצמם. [move]תודה מראש.[/move]

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות
  9. Started by alex10,

    צריך תוכנה שמאברים מאי סי אחד לשני

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  10. היי אנשים יש לי בעיה, אני מנסה להפעיל תכנות ומשחקים ישנים שלא עובדים על VISTA, אומרים שהפיתרון הוא COMPATIBILITY, ולא בעיה כי זה פתר לי הרבה בעיות בעבר, אבל מה עכשיו כשאני לוחץ על קובץ EXE, יש שם רק General | Security | Details | Previous Versions אין COMPATIBILITY :ם למה זה? יש דרך להחזיר את הTAB? או תכנה שתעשה את זה במקום? תודה!

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות
  11. קיבלתי כמה משחקים (מקוריים, כן) עם הכרטיס מסך שלי אין לי כח להכניס כל הזמן את הדיסק ולהריץ את המשחק ממנו ואני גם רוצה ביצועים טובים יותר ומעדיף להריץ אותו מהכונן הקשיח עם איזו תוכנה הכי טוב ליצור תמונה של המשחק ולהפעיל את המשחק עם DAEMON TOOL? ובמקרה של אובדן דיסק עם איזה תוכנה אני יצליח לצרוב את התמונה שעשיתי? (נרו, CLONE CD וכו'?) והאם זה משנה עם איזו תוכנה אני צורב את התמונה של המשחק... כי אני יודע שיש הגנות וחלק מהתוכנות לא מצליחות להתגבר עליהם אז האם יש הבדל למרות שזה לא העתקנה מדיסק לדיסק ישירות אלא מתמונה לדיסק (יש לי צורב פלקסטור X48) תודה מראש! יניב

    • 4 תגובות
    • 591 צפיות
  12. Started by alonezer,

    בניתי אתר פשוט לבית ספר שלי בPublisher והעליתי אותו לאינטרנט עכשיו הבעיה היא שהאתר מיושר לשמאל ובצד ימין יש כאילו את הרקע שזה לא טוב.. איך אפשר לישר את הכל לצד ימין?(בPublisher שאני מעצב אז הכל לצד ימין אבל רק באינטרנט לא..) תודה.

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  13. הנה תמונה מה שזה רושם שאני לוחץ על קובץ ה word

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  14. Started by mcarmel,

    שלום לכולם רכשתי מחשב נייד עם מערכת הפעלה VISTA business בארה"ב, אודה על יעוץ לגיור המחשב בתמיכה מלאה בשימוש בתוכנות בעברית - "גייור" תודה לכל המשיבים

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  15. Started by hagay21,

    אני מנסה להתקין דרייברים אחרונים של ati 6.1 ובאמצע ההתקנה הוא נותן שגיאת inf error : video driver not found הוא אומר שאולי הפיתרון לבעייה היא ע"י התקנת standart vga driver הבעייה שיש לי רק לשוניות ati דרך מנהל ההתקנים ואין לי אופציית standart רגילה

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות
  16. קניתי מחשב חדש ועשיתי את הסריקה דרך Spybot עוד לפני שחיברתי את האינטרנט ומצאתי את זה קישור לתמונה יכול להיות שזה סתם נכון ? וגם אם אני אמחק אותו לא יקרה כלום ? http://img160.imageshack.us/img160/1640/22bc5.jpg

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות
  17. שלום לכולם! יש לי היום את האנטי וירוס נורטון 2005. הייתה לי איזה בעייה איתו ונכמר לי זמן השימוש איתו. היום הוא פשוט נמצא על המחשב שלי אבל כותב שהוא לא עובד. עכשיו שתי שאלות, 1)איך אני מסיר אותו לגמריי מהמחשב? כי פעם אחרונה שניסיתי להסיר ולהתקין אנטני וירוס אחד ולהכניס אחר זה עשה לי בעיות במחשב. אני רוצה להסיר את הנורטון ולהתקין נוד 32. אז בקיצור,איך להסיר טוטאלית את הנורטון. 2)אם אני רוצה להתקין את גרסא 2007 של הנורטון אני צריך להסיר את הנורטון הקיים? תודה מראש לעוזרים!! :xyxthumbs:

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות
  18. Started by סיון19,

    יש לי איזה וירוס כנראה שבהתחלה עושה קולות כאילו חיברתי usb למחשב- כל כמה דקות מחדש. ואז ישר אחרי הקולות המדפסות עושות קולות כאילו הן מתכוננות להדפסה. זה לא מפסיק כבר יומיים. מה עושים?

  19. Started by eladbu,

    שלום לכולם קיבלתי מחבר ווינקים או WINKS למסנגר ואין לי מושג היכן עלי לשים את הקבצים הסיומת שלהם זה mco למישהו יש מושג היכן אני שם את זה?

    • 4 תגובות
    • 591 צפיות
  20. Started by hichcock,

    היי פירמטתי לאחותי את המחשב בחוכמתה נזכרה שכל מה שקיבלה עם המחשב זרקה כי ה"טכנאי אמר לה"... קיצר אין סאונד במחשב.... ב-device manager מופיע זה (בסימן שאלה): Multimedia Auido Controller חשוב לציין שהמסך יש בו גם רמקולים ואני מנסה להפעיל אותם ללא הצלחה והוא מדגם View Sonic VG712s. אני לא חושב שזה קשור למה שמופיע בדוייס מנג'ר כי כשאחותי קיבלה את המסך היא רק חיברה בלי להתקין (לטענתה) וזה עבד. אם זה משהו שקשור למחשב עצמו ולא למסך.... איך אני בודק דגם? כי חיפשתי ולא מצאתי :-\ תודה מראש!!

    • 8 תגובות
    • 591 צפיות
  21. Started by tovx,

    אני מקווה שזה המקום בזמן האחרון התחילו לי גמגומים כאשר אני צופה בקטעי וידאו ברשת youtube וכד התקנתי מחדש wmp וflash player לא עוזר יש לי eset אנטיוירוס ו פיירוול והמחשב בן חצי שנה יש למישו פתרון תודות למשיבים

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות
  22. Started by sarkise,

    http://www.siz.co.il/up/zclz0jozmjnt.jpg זה מציג לי את הפתרון לבעיה .. הבעיה היא, שבמשחקים (אני חושב אפילו כולם) הדריבר כביכול "נופל", המשחק נכבה ובסרגל ווינדוס ליד השעון מופיע משולש עם סימן קריאה .. משולש צהוב מתברר גם שזה קורא לא רק במשחקים, וזה גורם לבעיה שנקראת ע"פ הווינדוס BlueScreen \ מסך כחול, וזה עושה ריסט למחשב שלי וכשאני נכנס לווינדוס זה מראה שהווינדוס נכבה בגלל בעיה בלתי צפויה .. בהתחלה התקנתי דרייבר של Gigabyte, יצרנית כרטיס המסך שלי, וחשבתי שהבעיה נעוצה בדרייבר שלהם, אז הורדתי דרייבר מקורי מהאתר של NVIDIA והייתה הפסקה מהבעיה הזאת, אתמול הייתי חייב לפרמט את המחשב, פירמטתי, התקנתי את כל הדרייברים כולל של NVIDIA לא של GIGABYTE, והבעיה חזרה גם בדרייבר הזה .. …

    • 4 תגובות
    • 591 צפיות
  23. Started by snitzik,

    שלום יש לי בעיה בוינאמפ כשאני שומע שירים זה לא הולך לפי הרצף משיר 1 הוא משמיע את שיר 10 ואח"כ 5 ואז 16 באופן אקראי מה שבראש שלו מה עושים במצב כזה?

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות
  24. עם איזה תוכנה אני יכול לבדוק את הטמפרטורה של המחשב..? כאילו עם איזה תוכנה?

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות

דיונים חדשים בפורומים