עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש איזה תוכנה שיכולה להגיד לי איזה תדר של צלילים מושמעים בזמן שאני מנגן איזה שיר ?

  2. Started by tzolerguy,

    אני מחפש תוכנה שיכולה לקרוא את הטמפ של הכרטיס מסך שלי ולהציג אותו על מסך LCD שמחובר דרך LPT

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות
  3. זה רושם לי כשאני לוחץ על הקישורים שבאימייל לאתרים או בקישורים שרושמים לי אתר ואני רוצה ללחוץת עליו ולהגיע לאתר זה רושם.. 'The operation has been canceled due to restrictions in effect on this computer. please contact your system administrator' מה אפשר לעשות..?

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות
  4. אני מעוניין בהוספת קטע קולי למצגת שיתנגן במהלך כל המצגת ולא רק בשקופית אחת מתוכה (כמו מה שאופציית ה-Insert>>>Movies and Sounds>>>Sounds from file עושה) ושהקטע הקולי יגמר במידה שהמצגת עדיין לא נגמרה הוא יחזור על עצמו מהתחלה. יש הצעות? בתודה, Holography.

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  5. Started by neogod,

    איזה בדיקות כדאי להריץ למחשב חדש כדי לבדוק ביצועים ,יציבות וטמפ' ???

    • 5 תגובות
    • 591 צפיות
  6. קיים כזה דבר??

    • 4 תגובות
    • 591 צפיות
  7. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם . יש לי בעיה נוראה מעצבנת במחשב . מקווה שתבינו. כל כמה דקות המחשב עושה פעולה כאילו שהוא מפעיל משהו . למשל עם אני משחק במשחק אז כל כמה דקות המחשב יוצא לי מהמשחק (ממזהר אותו) . וככה זה גם באינטרנט . אני יסביר את זה ככה . כשאתה גולשים באינטרנט אז תלחצו עם העכבר על הסרגל של ההתחל . ותראו שהחלון של האינטרנט משנה את הצבע שלו (לבהיר יותר ) . ואז בשביל להמשיך לגלוש צריך שוב ללחוץ על החלון . אז ככה זה תמיד קורה אצלי . איך אפשר לסדר את זה ? תודה מראש (ומקווה שהבנתם) .

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  8. Started by bh1811,

    אמממ...קניתי כרטיס מסך חדש-Nvidia geforce 6200 256mb הכל עובד חלק ובעיקר המשחקים,רק יש לי בעיה מעצבנת: אני לא מצליח לצפות בסרטונים ולא משנה באיזו תוכנה, ולפני שהחלפתי את הכרטיס מסך יכולתי לצפות. אז אני רוצה לדעת האם אפשר לתקן את הבעיה?אם כן,איך? נ.ב יש לי מקודדים,

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות
  9. ניסיתי את כל הגרסאות התקנתי ומחקתי כבר כמה פעמים אבל התוכנה הזאת דפוקה. יש לי מסך t220 ואני צריך תוכנה שיכולה להחליף מצבים לשנות בהירות וכדומה.. מישו מכיר תוכנה כזאת שמתאימה למסך שלי?

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  10. אבל אני רוצה להוריד אותו שוב, כי הוא נמחק לי מהמחשב!!! איך? :s05:

    • 4 תגובות
    • 591 צפיות
  11. Started by orlupo,

    תשימו לב: האם זה באג בווינאמפ או שאני סתם לא מבחין היטב? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 591 צפיות
  12. Started by Swed,

    יש לי שאלה מאוד חשובה... אני רוצה לחלק את אחד הHDD שלי ל2 ואחר כך להחזיר אותם לאחד אפשרי ? ואם יש תוכנה אחרת שאפשרי בה איזה תוכנה ?

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות
  13. Started by nnfyrbsnss,

    אני מחפש תוכנה שתחפש את השירים שלי ותייבא אליהם Artwork ותשמור את התמונה על הקובץ MP3. iTunes עשה את זה מעולה, אבל הוא לא שומר את התמונה על הקובץ MP3 ועכשיו שאני מעביר את השיר למכשיר/נגן אחר, הArtwork נעלם.. ניסיתי כבר את AlbumArtDownloader אבל הוא לא עובד, לא יודע, הוא מחפש תוך פחות משניה ולא מוצא, ואפילו לא כותב שתמונות לא נמצאו או משהו כזה. [אני משתמש בSongbird אז גם תוסף לתוכנה יהיה בסדר]

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  14. אז ככה הבאתי לכם דוגמא מאתר וואלה שהפרסומות לא עולות ויש פשוט ציור צהוב-חום במקום.. אותו דבר קורה לי באתר אורנג'. איך אפשר לסדר את זה ? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  15. Started by yairman,

    שלום, חבר העביר לי מחשב שנתקע לו כל הזמן. לא הסתבכתי יותר מדי וישר פירמטתי אותו. אבל... לאחר הפירמוט, המחשב כל הזמן נכנס ללופים של ריסטרט. לא יודע למה. אני מבין שזה יכול להיות דרייברים, ספק, ועוד הרבה דברים- ואני פשוט מנסה למקד את עצמי. אני מצרף קבצי minidump - אולי מישהו פה יוכל לעזור לי פה? אגב, יש דרך פשוטה לקרוא את הקבצים האלה בעצמי?. ממה שחיפשתי ברשת זה לא כ"כ פשוט. תודה (שיניתי לקובץ אחד את הסיומת ל- txt, כי עם סיומת dmp הוא לא נתן לי להעלות). [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  16. זה די טיפשי אבל מציק לי נורא. notepad אף פעם לא מתחיל בתצוגה מקסימלית, אני תמיד צריך ללחוץ על הכפתור שמגדיל את התצוגה - איך נמנעים מזה? ולא, אני לא מתכוון לשנות את קיצור הדרך אל התוכנה - שם כבר דאגתי לשנות למסך מקסימלי וזה לא עוזר.

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  17. מחפש תוכנה טובה מהירה ובחינם אם אפשר גם תוכנה לצריבה טובה חוץ מNERO תודה

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  18. Started by Stranger,

    תודה רבה !!!

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות
  19. הסרת תוכניות בעיה אפשר בבקשה שאני מנסה להסיר את התוכנה הוא כותב לי את זה ולא נותן לי להסיר אותה. ניסיתי אם התוכנה add remove וגם לא נתן לי . מישהו יודעה איך אפשר להיתגבר על זה ולהסיר אותה מהמחשב תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  20. Started by AnTiSh0ck,

    מחקתי את הפיירפוקס הקודם והתקנתי חדש. עכשיו 1. איפה הפייירפוקס שומר את הבוקמרקס ? 2. איך אני מעביר את הבוקמרקס הישן לפיירפוקס החדש?

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות
  21. Started by Oranili,

    יש לי בעיה מוזרה בFIREFOX אני לוחץ עליו פעמיים והוא נפתח רק אחרי 14 שניות זהלא קרה לי אףפעם פתאום זה קרה לי... ניסיתי להסיר להתקין למחוק תPROFILE מDOUCMENTS לא עזר כלום! מה עושים? ניסיתי גם להפעיל במצב בטוח.... גם זה לא עזר תודה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  22. המחשב שלי לאחר פירמוט והתקנה כוללת של XP SP2 עם כל העידכונים של כ.מסך וכל החומרה מסביב 100% מעודכן. כמו כן גם יישמתי את המדריך להמהרת המאיול שמופיע בסטיקי.. לאחר מס' שעות האמיול פשוט קורס לי (וכן שיניתי את הלימיט ל50) מה שלא היה קורה לפני הפירמוט..אני כבר אובד עצות ולא יודע מה לעשות..פשוט כל שעתיים או פחות נגיד האמיול קורס והמערכת "משחזרת את עצמה לאחר שגיאה חמורה" (אולי הוא מנסה לכתוב לזכרון או משהו כזה ומשום מה לא מצליח)..הגרסא היא 6 עם מדריך הכי מעודכן.גרסא מאוד יציבה שלא אמורה לעשות בעיות מהסוג הנ"ל..אני משתמש בנוד 32 וADWARE הכול סרוק והמחשב פשוט חדש חדש ...רק באמיול זה קורה במשחקים לא שומע אפילו על כיוון של הבעיה הזו. והכול מעודכן לטוב ביותר...לא יודע מה לנסות ולעשות…

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  23. Started by Gil80,

    היי. עד לא מזמן תמיד השתמשתי בתוכנה הזו בלי בעיות. פתאום אני לא מצליח להוריד בעזרתה שום דבר. בדקתי וירוסים וכל דבר אפשרי שיכול לדפוק את המערכת. בדקתי שהיא מאושרת בפיירוול של ווינדוס. מישהו יכול לעזור לי למצוא מה הבעיה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  24. ברשותי תוכנת band in a box 12. תוכנה לנגנים ויצרי מוזיקה. ישי לי בעיה והיא דחופה ביותר פתאום בלי שום התראה הפסיקה התוכנה לעלות. מופיעה לי ההודאה הבאה: 16 bit windows subsystem c:/ windows/system32/ autoexec.nt. the system file is not suitable for running ms-dos and microsoft windows applications. choose "close" to terminate the application. מה עושים???? תודה תודה תודה לעונים!

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  25. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    שלום, התקנתי אזוראס, עכשיו הוא רוצה ג'אוה, אז הורדתי ובתהליך ההתקנה הוא רושם חסר קובץ , ויש לי רק את האפשרות retry לא עוזר, ויציאה. מה עושים?? אגב אני משתמש ב FF ו IE ו DEER

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות

דיונים חדשים בפורומים