עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by miki891,

    יש לי במחשב מודם PCI.עשיתי בדיקה איבחון מודם והוא תקין.ומזהה קו תקשורת טלפון. הבעיה היא שיש לי מסמך word 2007. ורוצה לישלוח פקס לחבר דרך תוכנה Fax Console בחלונות XP.ולא מצליח לישלוח פקס לחבר.יש לי הודעה בסרגל משימות ליד שעון יש סמל פקס יוצא כתוב:"שגיאה בשליחה פקס לעמי..." אני לא מצליח לישלוח פקס רגיל.זה מוזר. נסיתי בלי קידומת בעיר וגם עם קידומת עיר ולא עזר.ולא עבר פקס לחבר. זה מוזר. איך פותרים את הבעיה שליחה פקס? אני אסביר לכם איך אני עושה מכין מסמך מוכן.ולוחץ על מקש Ctrl+P ניפתח חלון "הדפסה" ובוחר אופוציה "פקס".וניפתח חלון של Welcome to the Send Fax Wizard ולוחץ "הבא" וחלון רושמים שם ומספר פקס(של חבר).ולוחץ תמיד "הבא" ובסוף לוחץ "Finish" וכמה שניות שולח פקס וניעצר שגיאה…

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  2. Started by abudy,

    התמונות והמשחקים נגיד ניד פור ספיד ההמכוניות התמונות הכל התרחב איך אני מסדר את אםא פשר בכלל לסדר תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 593 צפיות
  3. Started by yaniv55,

    שלום , אני מקווה שאני שם את השאלה הזו במקום הנכון בפורום , אז הנה : אחת ליום -יומיים -שלושה המחשב שלי נתקע ואני מקבל מסך כחול של WIN ו ב INFO מופיע לי : [glow=red,2,300]STOP : 0x0000008E(9xc00000s , 0x00000008 , 0xb585012c , 0x00000000)[/glow] m ( בלי ה m בסוף ) ניסיתי לחפש ב גוגל אבל לא מצאתי כלום לגבי זה . אחרי המסך הכחול יש ספירה עד 99 והמחשב שלי עולה מחדש ואז הכל תקין עד לפעם הבאה . לפני שמופע המסך הכחול שמתי לב שפתאום המחשב לא מצליח לגלוש באינטרנט , כלומר דפדפן נפתח אבל אין גישה שלום אתר , לפעמים ה דפדפן עצמו לא נפתח( יש הודעת שגיאה שלא מוצא את הנתיב ,אבל לרוב פעם שניה שאני מנסה זה מצליח לפתוח את הדפדפן אבל עדיין אין גלישה ) מעבר לזה ה…

    • 6 תגובות
    • 593 צפיות
  4. Started by No_Man,

    משום מה, אני לא מקבל הודעות על activeX, למשל, אם אני רוצה להוריד פלאש או משהו כזה , במקום שתופיע לי הודעה כזאת למעלה ששואלת אותי אם אני רוצה להתקין - > לא מופיע לי כלום, כאילו זה לא קיים בכלל. זה ככה בכל האתרים. ניסיתי להוריד FireFox לראות אם שם זה הסתדר אבל גם שם יש מין סוג של activeX אז גם שם לא עולה לי כלום ואני לא מצליח להוריד. מה הבעיה ? - לא שיניתי שום דבר בהגדרות של האינטרנט -

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  5. Started by the red dragon,

    אני מתקין את האימיול החדש מתקין וזה כותב לי שלא הצליח ליצור את תייקית INCOMING ו אני לוחץ על מהשו להורדה וזה לא מעביר לי את זה זה לא מורריד ויש לי VISTA מה לעשות??

  6. Started by eladbu,

    שלום לכולם אני משתמש בתוכנה RK LUNCHER רציתי לדעת אם ישנה אפשרות להוסיף שעון אנלוגי לתצוגה? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  7. שלום, אני מחפש תוכנה שאני יוכל לראות את הדף במחשב, כדף A4 לפי סנטימטרים וככה למקם תמונה ולהדפיס אותה מבלי לעשות 1000 נסיונות. אם לא הבנתם עוד הסבר: כמו התצוגה המקדימה בWORD רק שימופה לפי ס"מ וככה שאני אדפיס זה יצא מדויק. תודה

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  8. Started by oded6188,

    יש לי בעיה והיא שאני יכול להתקין תוכנות רק בכונן C. אם אני רוצה להתקין תוכנה בכונן אחר (D למשל) ההתקנה תיכשל (תיתקע, תיסגר בפתאומיות וכו') התחלתי להסיר תוכנות כדי לראות מה הגורם לבעיה, וברגע שהסרתי את הנרו אז הכל הסתדר. חשוב לציין שהתופעה קיימת ב 2 מחשבים שונים שיש לי בבית ומותקנת עליהם נרו 8. מישהו יודע על איזשהי פונקציה בנרו שאני צריך לבטל?

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  9. Started by lordgod,

    כרגע הוא בעברית..

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  10. Started by ohadedwi,

    בס"ד שלום רב, לפני שעה חוברתי לאינטרנט, והורדתי את e-mule גרסה 10 , אך שהתוכנה מחפשת שרתים, היא מוצאת רק 4 שרתים וגם הם לא עובדים, בכלל. מה אוכל לעשות? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 593 צפיות
  11. כשאני מפעילה הוא רושם שהוא לא מצליח לעלות את RIVATUNER64.SYS ושזה חסר ולכן הוא מעלה את RIVATUNER אבל בלי אפשרות לעשות OC כשבתמונה השניה אני לוחצת YES אז הוא מאתחל את המחשב זה לא עוזר ואז כשאני נכנסת לתוכנה הכל חוזר על עצמו, אותם בעיות, אותם שאלות. נמה שמוזר שלפני יומיים זה לא עשה לי בעיות בכלל. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  12. יש לי כמה קליפים שלוקחים לי כל אחד 400 מגה ואני זקוק בעיקרון רק ל 10 דקות האחרונות מכל קליפ איך אני יכול לקחת רק את ה 10 דקות האחרונות מקליפ של שעה וחצי ? אילו קבצי RM \ רשצ של התוכנה REAL MEDIA

    • 4 תגובות
    • 593 צפיות
  13. Started by daniel123,

    שלום לכולם יש לי פה בעיה מוזרה ומעצבנת אני מכניס דיסק dvd מעביר את הקובץ הנדרש מתחיל לצרוב זה עושה כמה אחוזים וזהו זה נקפא לא זז שום דבר רק הזמן של "total time" בתוכנה אז אני רוצה לדעת עם הצורב דפוק או התוכנה?!?!?!

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  14. (שוב אני מדגיש,יש לי קספרסקי כאנטי-וירוס,בנורטון אני משתמש רק לשם speed disk optimise ) (בבקשה בלי הערות כגון "תמחק את נורטון זה לא שווה" וכו' .) אז תראו.... כשאני מפעיל את הnorton systemwork וזה מבקש לעשות active אני בא ללחוץ next אבל המסך תקוע .... זה מאוד מוזר ...הוא ישר תקוע ואני רק רואה חלון שצריך ללחוץ next אבל אני לא יכול זה מראה את הסמן כשעון חול...(שצריך לחכות קצת כשזה טוען) אבל לא הגיוני שזה טוען שעההההה.....זה תקוע . מה עושים? (וניסיתי להתקין מחדש לא עזר)

    • 3 תגובות
    • 593 צפיות
  15. הבעיה נפתרה. על מנת לפתוח קובץ xml של היסטוריה של מסנג'ר כשהוא נמצא על המחשב, צריך לשים אותו בתיקיית ההיסטוריה של המסנג'ר ורק אז הוא יפתח.

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  16. Started by Michael^_^,

    יש משהו שנקרא Priority class, זה קובע את איכות הסאונד? אם כן למה האפשרויות High ו-Realtime לא מומלצות?

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  17. Started by lumi,

    ברשותי מספר מערכי שיעור שהורדתי באימיול, הבעיה שאין לי מושג איל להפעיל אותם. חיפשתי בגוגל ומצאתי שם תוכנה בשם vcx30 אבל לא נראה לי שהיא קשורה. תודה

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  18. אני רוצה למחוק את הדריבר של הלוח ולהתקין שוב מאיפה למחוק מהמנהל התקנים או מהסרה והתקנה של תוכניות?

  19. אני רוצה לראות במכשיר ה-DVD בבית סרטים שיש לי על המחשב עם סיומת avi ולהכניס בנוסף קובץ כתוביות (srt) שיהיהחלק מהסרט עצמו (לא צריך אופציות הוספה וכל זה) תוכלו בבקשה להמליץ לי על תוכנה טובה?

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  20. Started by Burned,

    הבנתי שאין עדיין תופסים רשמיים לכרום, אבל אני צריך לגלוש באתר שעובד רק באקספלורר. יש אפשרות לעשות משהו כמו IE TAB בכרום? עוד משהו- יש חוסם פרסומות גם? עד שהתרגלתי לדפים לבנים מהפיירפוקס חח

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  21. שלום לכם, תהיתי אולי אם מישהו יודע על תוכנה אשר מסוגלת לבדוק תקינות (או לכל הפחות - פעולה) של התקנים במערכת, וזאת לפני שמותקנת על החומרה מערכת הפעלה (קרי שתרוץ מ LiveCD), משהו בסגנון memtest86 שמסוגלת לדווח על שגיאות כתיבה/קריאה בזכרון. אני מחפש תוכנה שתדע לעשות stresstesting על המעבד, לנסות לקרוא ולכתוב להרד דיסקים, לבדוק שכל תחום הזיכרון קריא ועוד בדיקות נחוצות בנידון. אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על משהו בסגנון, לא אכפת לי אם התוכנה תרוץ דרך הרשת או מדיסק העיקר שתעבוד תודה.

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  22. יש איזה תוכנה חוץ מאוורסט שתראה לי את הטמפ' במחשב בזמן אמת על השולחן עבודה? אם אפשר שתיהיה לי ממש דבוקה לשולחן עבודה בלי צורך כול הזמן להפעיל אותה

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  23. Started by QQQ,

    טוב אז ככה, יש לי משחק שהורדתי שהוא בסיומת ISO. כשאני נכנס לקובץ דרך WINRAR, יש כל מיני קבצים ולאחד מהם קוראים data2.cab, והוא שוקל יותר משני ג'יגה. כשאני עושה EXTRACT לכל הקובץ ISO, הdata2.cab מופיע כקובץ ששוקל 0 KB, וכשאני מנסה להיכנס אליו זה אומר ככה: The archive is either in unkown format or damaged. זאת בעיה עם הWINRAR שלי או עם הקובץ? יש דרך לפתור את הבעיה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  24. :'(! היום בצהריים המחשב התחיל לעשות לי מלא בעיות אני לא יכול להריץ את דיסקיפר הוא נותן שגיאה שאני לא יכול להריץ את הקובץ ICQ נותן שגיאה ולא נכנס האימיול התחיל לזחול ומזהה רק אולי 100 מקורות מתוך 500 שהיו אני לא יכול להיכנס למייל ביאהו דרך אף דפדפן וזה בערך מה שכרגע..

    • 9 תגובות
    • 593 צפיות
  25. האם מישהו נתקל בבעיה דומה? למישהו יש אולי פיתרון? יש סיכוי שסבב העידכונים האחרון של מיקרוסופט דפק לי את ההתחברות אבל לא הצלחתי למצוא שום הערות על העניין. ב-Hotmail.com עברתי לשירות Live Mail הנסיוני של מיקרוסופט. ויש לי פרופיל של .NET ויתכן שזה גם קשור לעניין.

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות

דיונים חדשים בפורומים