תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אהלן! יש לי בעיה במחשב הישן שלי שאני לא יכול לקבוע את תמונת הרקע על שולחן העבודה! אני נכנס למאפיינים -> שולחן עבודה, וזה לא נותן לי לבחור תמונת רקע! גם הלחצן "עיון" מושבת! הנה תמונה: יש לי XP PRO SP3. אז מה לעשות? תודה לעוזרים!
-
- 3 תגובות
- 578 צפיות
-
-
שלום אני רוצה להתקין סטים בשביל שאני יוכל לשחק במשחקים שקניתי אבל כל פעם שאני מתקין את התוכנה זה עושה לי Updating steam platform המון זמן ונתקע. יש לי רישיון סטים חוקי וגם כן וינדוס XP. :'( ??? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
למשל יש לי אלבום של simon & gafunkel אז בתוך התיקיה השם של הקובץ זה למשל "110a_simon_and_garfunkel_-_homeward_bound-swe.mp3" אבל אם אני פותח את זה בוינאמפ זה כותב לי בתוך ווינאמפ את שם הקובץ בצורה ברורה כמו שאני רוצה שיהיה בתיקיה, במקרה הזה "Simon & Garfunkel - homeward bound" אני רוצה תוכנה שתעשה את זה בצורה שיטתית כלומר תיקח את שם השיר כמו שנפתח לי בווינאמפ ותשנה את שם הקובץ לזה עבור כמות גדולה שירים
-
- 1 תגובה
- 786 צפיות
-
-
יש לי נגן MP4 עם רמקול והא דיי חלש ב-90% מהשירים\סרטונים (אלא אם כן יש שיר\סרטון עם ווליום גבוה) אז בעזרת איזו תוכנה אני יכול להגביר ווליום בקבצי MP3?
-
- 2 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה להדפסה אני צריך תוכנה שתדפיס לי הרבה תמונות ולא אחת אחת.. וגם שיהיה אפשר לקבוע בה את הגודל שצריך להדפסה משהו בסגנון שיש בוינדווס אקספי של ההדפסה.. רק ששם זה חותך לי את התמונות אז אני לא משתמש בזה..
-
- 1 תגובה
- 690 צפיות
-
-
היי הורדתי את IDM 1.19 לניסיון, שמעתי שהתוכנה מצויינת. כשניסיתי לסמן את גוגל כרום כדי שהתוכנה תתמוך בדפדפן הזה והתוכנה לא מאפשרת. יש את הגרסה 6.2 אבל היא בטה והיא כן תומכת כשאני מסמן את גוגל כרום. איך אפשר לפתור את הבעיה עם הגירסה של 1.9 דבר נוסף...איזה דפדפן עדיף, גוגל כרום או אינטרנט אקספלורר? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלומות, במיון מיילים בSENT ITEMS, התוצאות שמתקבלות גם לפי המכותבים, וזה מקשה על מציאת מייל לפי תאריך. הדרך שהצלחתי למצוא זה לעשות פילטר על המיילים לפי האדם שאני מחפשת ואז למיין לפי תאריך. השאלה, האם יש דרך אחרת קצרה יותר? תודה
-
- 0 תגובות
- 786 צפיות
-
-
הנורטון עושה לי בעיות הוא לא פועל... השאלה היא האם אני יכול להתקין את ה- kaspersky ושהנורטון העדיין על המחשב... הם לא יפעלו במקביל, הנורטון שלי לא עובד...
-
- 3 תגובות
- 654 צפיות
-
-
ניסיתי ב SimpleDivX ולא הולך יש עוד תוכונת? תודה
-
- 3 תגובות
- 787 צפיות
-
-
שלום, מבקש סיוע לנושא שפתחתי (אולי בטעות)... ב: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=475907.0 תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני ממש חייב את זה אני רוצה לשנות את השם של המעבד לצורך משהו..... אודה לכם ממש! תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 635 צפיות
-
-
פתחתי את הנושא בפורום ציוד היקפי אבל אין שם תגובות.. אולי מישהו מכיר איזה תוכנה שיכולה לעזור. רציתי לדעת אם יש אפשרות לחבר 2 מקלדות למחשב ולהשתמש בשתיהן בו זמנית במשחק PRO 8 נניח.. יש לי מקלדת אחת אלחוטית שמחוברת עם שבב USB כזה, ועוד אחת רגילה עם כאבל. יש משהו? תודה
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
פעמיים המחשב היה בפרמוט והבעיה חזרה.. אז ככה. בעיות קטנות: 1. כשאני מנסה לפתוח תמונה זה לא יפתח לי רק אם אני יעשה פתח כואז אני יבחר בתוכנה אז זה יפתח. 2. כל הצד שבווינדוס מדיה פלייר לא נמצא וגם שניסיתי להחזיר בהגדרות זה לא חזר. 3. כשאני לוחץ על start-->search זה אומר לי ככה: windows cannot creat a shortcut here. do you want the shortcut to be placed on the desktop instead? גדולה אחת: אני עובד לי על המחשב פתאום האינטרנט לא עובד לי.. אני מנסה להכנס לsteam וזה אומר לי משהו עם socket 2... ואז אם עושים restart אז למחשב לוקח 10 דקות לעלות כי זה נתקע בwelcome ואז הרבה זמן רואים את הדסקטופ בלי כלום עד שהכל עובד... ובשביל לפתור אני עושה שחזור מערכת ליום קודם וזה פותר לי את הבעי…
-
- 6 תגובות
- 799 צפיות
-
-
http://gparted.sourceforge.net/ למי שלא מכיר זה LIVE CD\DOK והוא משמש לניהול מחיצות ההרדיסקים ממש כמו פרטישן מגיק לפני כמה ימים שיניתי איתה את מחיצת הויסטה , וכמובן שהויינדוס לא עלה אז עשיתי REPAIR והכל טוב ויפה . אני רוצה עכשיו לשנות מחיצה של ווינדוס XP , לפי דעתכם אחרי השינוי ה REPAIR של XP יתקן הכל כמו שהיה לי עם הויסטה ?
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
מה היתרון שיש לדפדפן FIREFOX קל מול ההדפדפן של MICROSOFT ואחרים?
-
- 3 תגובות
- 600 צפיות
-
-
תראו ככה אני בונה אתר עכשיו הכנתי לו תפריט בפוטושופ והעברתי לאימג רדי בשביל להכניס לתוכו את הלינקים בעזרת הSlice על ידי סימון החלקים הרצויים ובחלק של הSlice להכניס את הקישור לתמונות שבחרתי על ידי כלי Slice אבל עכשיו נוצרה בעיה אני לא מסוגל לבחור חלקים מהתמונה אני מסמן עם הכלי ושום דבר לא נבחר לי וזה ממש מעצבן אני שוב בוחר ושוב זה לא נבחר מישהו יכול לעזור לי?? למה זה לא נבחר לי? ולמישהו יש כח לנסות לעשות את זה אם כן אני יעלה את הקישורים לפה כדי שתעזרו לי.. ועוד משהו אחרי שאני חילקתי לחלקים ובחרתי וכל זה אני מעלה את זה כתמונה אחת לאינטנרנט לא כחלקים נכון?? ולמי שרוצה הנה זה... [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 892 צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי כרטיס טלויזיה של PCIוPinnacle Systems ויש בו גם מקלט+ שלט. יש אפשרות לתכנת את השלט שיבצע גם פעולות שונות מחוץ לתוכנה של הכרטיס, כמו לשמשל שתשלוט על MV2PLAYER (עוצמת שמיעה, השהייה, קדימה, אחורה וכו'). תודה ושבוע טוב, מושיקו
-
- 0 תגובות
- 712 צפיות
-
-
שלום הורדתי משחק שהוא קובץ אחד בצורת img. וקובץ אחד בצורת sub., ולא הצלחתי לצרוב אותו בנרו כפי שאני צורב קבצי cue. למשל... מישהו יודע איך צורבים את המשחק? לפתוח עם isoBuster אני יודע אבל אני רוצה לצרוב... תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 808 צפיות
-
-
יש לי את הפיירוול הזה גרסה: pro 5.5.062, ועכשיו אחרי שהתקנתי אותו אני לא יכול להוריד באימיול כלום. מישהו יודע למה זה ככה ? או אם צריך לפתוח פורטים שם, או לשנות משהו, כי בעקרון עשיתי לחיבור שלו ALLOW . תודה.
-
- 5 תגובות
- 748 צפיות
-
-
אני בשוק! לכל מי שהשתמש בגרסאות האלפה האחרונות צפויה הפתעה גדולה - מכמה חלונות מקרטעים יצא אחסן נגן. לא לתקוף - רגע - מדובר עדיין בגרסאת בטא ראשונה, אבל סה"כ אני מופתע לטובה - ההבטחה לוויזואליות שווה התקיימה... מלא אופציות למשחקים עם החלונות השונים - ניתנים לגרירה החוצה, ממשקים נוספים ועוד מלא הפתעות קטנות שאני מגלה כל הזמן... לצעירים ברוחם ( ) והמחפשים הרפתקאות... :-[
-
- 1 תגובה
- 655 צפיות
-
-
-
-
היי אני כמעט ולא מריץ תוכנות ברקע או בהתחלת המחשב אבל הקובץ EXPLORER.EXE מגיע ל 150 K ב PERFORMANCE ב TASK MAKAGER למה זה קורה ? הוא גומר לי את המחשב
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי היתחברות LOWID באימיול.. קודם כל יש לי רשת ואני יודע שזה בגלל זה.. צריך להגדיר את הPRXOY לא? www.emule-project.net/home/per...mp;topic_id=110 הלכתי לפי זה אבל על מה אני צריך לשים שם לא הבנתי ומה אני אמור לרשום בProxy Host לא הבנתי,מישהו מכון להסביר לי ד"א לא מצאתי את ההודעה ה1 שרשתי אז רשמתי שוב
-
- 4 תגובות
- 717 צפיות
-
-
שלום יש לי בבית מחשב ממש סדנדרתי מעבד 3.0 MHZ כרטיס מסך ATI 500 לוח של אינטל פשוט וכך גם ספק כוח ומאוור פשוט שמגיע עם המעבד עכשיו ישנם פעולות מסויימות שאני עושה צפיית סירטונים ביוטיוב לדוגמא או סתם אתר ספציפי ובמשחקי אינטרנט וכו' זה רואה במנהל שהמעבד נימצא על ניצול של 70/80 % כתוצאה מכך המאוור גם מיתאמץ ומרעיש . עכשיו מאוור טוב למעבד יכול לפטור את הבעיה ולמה בכלל המעבד בכלל מיתאמץ על דברים כאלה קטנים (וזה לא קשור לניקוי כי אני מקפיד לנקות אותו כל כמה חודשים ) ואין תוכנות תוכנות מסויימות שעושות את הבלגן בדקתי
-
- 10 תגובות
- 902 צפיות
-


