תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש כל מיני אתרים כמו גוגל שהגופן נהיה שם מאוד גדול, איך אני משנה את זה?
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
לא ידעתי באיזה פורום לשים את זה אז אני שם את זה פה. יש לי בעיה, כשאני מנסה למחוק קובץ זה לכאורה מצליח, אך כשאני פותח שוב את המקום שבו הקובץ היה, הקובץ מופיע מחדש ותופס מקום כפי שתפס קודם. כמו כן אי אפשר לפתוח את הקובץ או למחוק אותו בטענה ש"The file is being used" או משהו בסגנון. עוד משהו, כשאני מאתחל את המחשב הקובץ מופיע מחדש במצב תקין לחלוטין ואני יכול לפתוח אותו, בהחלט מוזר. מישהו יכול לעזור לי?
-
- 5 תגובות
- 594 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שזוכרת תזוזות ולחיצות של העכבר ושומרת אותם לקובץ ואפשר להפעיל את הקובץ והעכבר יזוז כמו שעשיתי.. היתה לי פעם תוכנה כזאת.. מישהו מכיר? תודה.
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
דרך איפה אני מסיר את IE8 ניסיתי ב"הוספה והסרה של תוכניות" ולא מצאתי שם.
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה מציקה בספריה (library) של ווינאמפ. אני מצרף תיקיות לספריה, וזה מזהה והכל בסדר. הבעיה היא שכשאני מנסה להסיר את התיקיות מהספריה - הקבצים שהסרתי לא נעלמים, אלא נשארים ב-local media... מישהו יודע איך להפטר מהקבצים (שירים, קטעים, כלמיני) המציקים האלה? אני משתמש בווינאמפ 5.04, winXP pro sp2. תודה מראש...
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום, לפני כמה ימים החלטתי שהגיע הזמן לשפר את ההגנות של המחשב שלי. התחלתי להסתובב באינטרנט ולחפש תוכנות שיכולות להועיל לי. עד עכשיו זאת הרשימה של תוכנות "הגנה" שיש לי על המחשב: -BitDefender -antivir -spybot -ccleaner -spyware terminator -super antispyware -adaware se וכל דבר שאני מוריד לפני הרצה אני בודק בhttp://viruschief.com/ איזה עוד תוכנות אתם מכירים שיכולות לעזור? (BitDefender יותר נוח לי מאנטי וירוסים אחרים ולפי כמה ביקורות באינטרנט הוא לא נופל מהאחרים ככה שאני לא מחפש אנטי וירוס אחר אלא אם יש אנטי וירוס נוסף שיעבוד איתו במקביל בלי בעיות) תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 594 צפיות
-
-
C נועדה רק לווינודס ו-E לכל השאר
-
- 3 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום, אני צריך את עזרתכם בבקשה ??? צץ אצלי וירוס/spyware עקשן שאני לא מצליח להיפטר ממנו. הוא חוסם לי את השימוש בתוכנת האנטי-וירוס והאנטי-ספייוור, אני לא יכול להפעיל את המחשב ב-Safe mode והוירוס מאתחל את עצמו בכל פעם. הצלחתי לזהות פחות או יותר באיזה קבצים מדובר אבל אני לא מצליח לראות אותם (הם לא מוצגים בתיקיות גם כשמצב הראייה של קבצים נסתרים מופעל) ובטח שלא למחוק אותם. לפי מה שראיתי דרך רשימת הקבצים הפועלים ב-Process Manager מדובר בשני קבצי EXE בתיקיית c:\windows\system32 והם: vse432.exe ו-avgrdam.exe וכמובן שהם מפיצים קבצים ב-Registry אי אפשר להסיר אותם חוץ מהרישומים ברג'יסטרי שצצים בכל פעם מחדש. סימפטום נוסף הוא הופעת השורה c:\RECYCLER ועוד המשך ספרתי ארוך ברשימת האיתחו…
-
- 3 תגובות
- 594 צפיות
-
-
באופן מפתיע מאוד המחשב שלי לאחר זמן ממושך בXPLORER הציג לי את ההודעת שגיאה שלח\אל תשלח וכמובן סגר לי את האינטרנט! אני חושב שזה מהאנטי-ווירוס שלי (נוד32) מפני שכשעשיתי עוד פרטים על הבעיה (בהודעת שגיאה שלח\אל תשלח) הוא הראה לי IMON שזו לשונית באנטי ווירוס שלי שגם תקעה לי תוכנות אחרות כגון:ביטורנדו... וסידרתי את הבעיה שבכך ששמתי את הקובץ הפעלה של הביטורנדו ברשימת ה"אי בדיקה" של הIMON ... עכשיו השאלה שלי היא כזאת האם באמת יש קשר בין האנטי ווירוס להודעה? והאם יש סיכוי שאם אני אשים את הXPLORER ברשימת ה"אי בדיקה" של הIMON זה יעזור? יש דרך אחרת ממה הבעיה הגיעה?
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה שאיתה אני יכול לבדוק כמה WATTS צורך המחשב שלי?
-
- 3 תגובות
- 594 צפיות
-
-
אני מחפס אתרים טובים עם טיפים לעבודה בתוכנה הזאת. כרגע אני משתמש בגירסת הטרייל של 400 דקות עבודה, על שתי מחשבים שונים(שיהיה לי 800 שעות). ואני צריך כמה שיותר אתרים ומדריכים (ואפילו אולי ספר טוב שאפשר לרכוש, אפשר גם באנגלית), שיכולו להדריך אותי להתחיל לעבוד עם התוכנה המופלאה הזאת. תודה.
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
כמו שרשמתי בכותרת הבעיה היא שאני לא מצליח לקבל תמונה עם דרייברים מעודכנים רק עם גירסה ישנה97.94 וגירסאות ישנות גורמות לי למסכים כחולים האם ישנו פיתרון
-
- 4 תגובות
- 594 צפיות
-
-
טוב אני רוצה לשנות את החדר שלי אני רוצה להחליף את המיטה עם הארון אבל אני רוצה ליראות איך זה יצא. אז עם כל הטכנולוגיה של היום(פוטושופ) בטח אפשר לעשות את זה אז אים יש מישו שיכול לעשות לי כמו הדמיה שהארון יהיה איפו שהמיטה (כי אני נעל בפוטושופ) הינה תמונות של שניהם הארון http://www.siz.co.il/my.php?i=wzxnmwmi5dzi.jpg המיטה http://www.siz.co.il/my.php?i=adyz2nxzgqzt.jpg תודה מראש לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
שלום לכולם, אתמול קניתי מחשב חדש ועד אז היה לי לפטופ, עכשיו אני רוצה להעביר דברים מהלפטופ למחשב החדש דרך שיתוף קבצים ואין לי מושג איך לעשות את זה, כמו כן אני רוצה לציין שבמחשב החדש יש לי ווינדוס 7 ועל הלפטופ יש לי ווינדוס ויסטה. למרות זאת, ידוע לי שצריך להיות מחובר לאותה רשת ביתית עם ראוטר - את זה עשיתי כבר, את שאר הדרך אין לי מושג איך לעשות. תודה מראש לכל מי שעוזר
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם התוכנה הזאת היא מביאה לי את השגיאה הבאה. '>http://www.2send.us/"] האם מישהו יודע מה הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
יש לי מחשב בן 3 חודשים ורציתי לדעת כל כמה זמן צריך לעדכן לו דרייברים? יש לי כרטיס מסך 6600 של נוידיה.
-
- 4 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום רב, התקנתי כעת ווינדוס 7 ב-32 ביט והוא עבד כרגיל. אחרי שהתקנתי את העדכונים הכנסתי את הדיסק של הדרייבר של הכרטיס מסך ATI CATALYST. לאחר ההתקנה של הדרייבר המחשב עשה ריסטרט, כשהוא חזר המסך קפא לגמרי על התמונת רקע, אחרי הטעינה. התקנתי את הווינדוס מחדש וניסיתי הפעם להשתמש בדרייבר מהאינטרנט, שוב אותו הדבר - אין סרגל התחל ואני לא יכול לפתוח חלונות. אשמח לתשובה בהקדם, תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 594 צפיות
-
-
אני מנסה להסיר את התוכנה ewb ולא מצליח יש למישהו פתרון?
-
- 3 תגובות
- 594 צפיות
-
-
כל כמה זמן התגובות של הדפדפן נתקעות ויש כאילו דיליי בין הפקודה לביצוע שלה רציתי לדעת אם זה בעייה בתוכנה שקיימת אצל כולם או שזה ספציפית אצלי
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
לא מצליח להציג אם העטיפות של האלבומים+כל המוסיקה מופיעה תחת אלבום אחד ואין תמונה של אלבום ולידו שמות השירים המוסיקה מוארגנת כמו שצריך ורק ב media player אני לא מצליח... יש רעיונות?
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
אם כן :> מה שמה ? ועוד שאלה... אם קיימת תוכנה דומה לתרגומים ? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 594 צפיות
-
-
אשמח מאוד אם מישהו ימצא לי איזה מדריך טוב לפרמוט המחשב. תודה
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
יש לי את הקודקים של K LITE אבל שאני רוצה לפתוח את הקובץ זה נותן לי הודעת שגיאה (זה אמנם נפתח אבל עם שגיאה). עריכה : ניסיתי גם עם חבילת המקודדים Combined-Community-Codec-Pack-2007-07-22 ולא היה שום שינוי. אגב הסיומת של הקובץ היא XviD-CTU
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
ערב טוב... יש לי JOYSTICK של חברת QUICKSHOT מסוג WARRIOR 5 http://www.quickshot.com/game_controllers/war.html חברתי אותו לGAMEPORT ניסיתי להגדיר אותו דרך "בקרי משחק" אך הוא לא קיים ברשימה וגם הוא מראה לי הודעה בסוף ההתקנה [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-


