תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
תיראו עשיתי DATA CD ושמתי בפנים 5 אלבומים,כשאני מנסה להוריד את השירים למחשב ב CDEX זה עושה ככה: [האם אני יכול פשוט לעשות COPY ו PASTE בלי לפגוע באיכות?] [attachment deleted by admin]
-
הייי אז ככה אני מקבל לפעמים אימילים מחברת וואלה והם שולחים לי את מוצא היום או מוצר השבוע ותמיד אני לא רואה את זה אני צריך ללחוץ על כתובת שנמצאת לנעלה שרשום שם שבמקרא ואני לא רואה תמונה זאות אז לחץ פה מה לעשות ישנה דרך לראות?
-
- 4 תגובות
- 595 צפיות
-
-
הורדתי תוכנה והסיומת של הקובץ היא UHA איך אפשר לפתוח את הקובץ ? [glow=red,2,300]תודה[/glow]
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה בדיבור באינטרנט (VOIP). אני יכול לשמוע אחרים אך לא יכול לדבר. ה-MIC לא מושתק ואני יכול לשמוע את עצמי מדבר אך לא יותר מזה. מה עליי לעשות? תודה מראש לעונים.
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
מחפש תוכנה שבלחיצת כפתור אחד יכולה לסגור את כל החלונות הפתוחים כמו : וורד ,אינטרנט אקספלורר והסייר למשל.. .שלא תוריד לי תהליכים שבזיכרון כמו למשל אם אני מחובר למסנג'ר שלא תנתק אותי ממנו אלא רק אם יש חלונות שיחה פתוחים במסנג'ר אז שאותם תסגור... תודה מראש, דודו.
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
שלום לכולם. כשאני לוחץ על START זה לא פותח את האפשרות הזאת שאפשר לעשות כיבוי,ריסט וכ'...(אחרי 5 דקות בערך זה לפעמים נזכר) יש לו WINDOWS XP PROFESIONEL(אם זה עוזר) תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 595 צפיות
-
-
איזה תוכנה אפשר להגדיל את הsheder של הכ.מסך? אשמח אם תביאו לי לינק להורדה של תוכנת עזר שבה אובל להגדיל את המהירות של השדר של הכ.מסך שלי. תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-
-
שלום יש לי בעייה עם סרטיים של 1080p ב xbmc יש לי קודקיים ו ב מדייה פלייר זה עובד חלק אבל אני רוצה לראות את הסרט ב xbmc יש קודקיים שאפשר להוריד ל xbmc?
-
- 0 תגובות
- 595 צפיות
-
-
בעיה 1: כשאני גולל את המסך למטה בדפדפן הוא גולל בקיטועים ולא רצוף. מה הסיבה? ומה לעשות? בעיה 2: כשאני רואה סרט הקול מופיע לפני שרואים את האיש מדבר. מה לעשות? יש בעיקרון עוד משהו אבל אני לא יודע אם זה בעיה במחשב. יש לי מסך 22 אינצ' וכשאני רואה סרט אני לא רואה את הסרט ברור כלומר אני רואה את הפיקסלים. זה בעיה במסך או באיכות של הסרט? או בהגדרות של רזולוציה וכו'?
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-
-
אני צריך מדריך ותוכנה של איך להגביר את עוצמת הרמקול של הפלאפון LG 8300 תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-
-
מצורפת תמונה של הקבצים... ושאני מוחק אותם...הוא חוזר לי כאילו שאני משתמש בדפדפן פעם ראשונה.... זה נראה לי בגלל שהוא נתקע פעם אחת ואמר לי לבחור משתמש ובחרתי משתמש שלא הגדרתי טוב... מה עושים? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
תוכנה שתמיר לקובץ WAV ללא דחיסות וקיבוצים למיניהם 1:1. תודה רבה לעונים
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
סתם פרספקט נחמד... ברז חרב אש חרבות גלקסים פרצוף קובייה נו איך יצא? אוקיי עכשיו הבקשה... אם יש למישהוא אתרים, מדריכים, פלאגים.. הכל.. לתוכנה הזאת CINEMA 4. שיביא פה. כמה שיותר יותר טוב.
-
- 4 תגובות
- 595 צפיות
-
-
יצאה כתבה חדשה ב LIFE HACKER העוסקת ב WebOS שזה בעצם מערכת הפעלה וירטואלית הנמצאת ברשת. בקיצור ניתן להאזין לשירים שלכם לראות את הקבצים שלכם להשתתף בצ'אטים, פורומים יש גם אפשרות לשלוח מיילים עם תוכנה ייעודית שכבר נמצאת ומובנית במערכת הוירטואלית שלכם. יש שם נגן MP3, נוטפד, תוכנת IM, ועוד המון אפשרויות. כל שעליכם לעשות הוא בעצם להרשם, ויש שם אפשרות להעלות את הקבצים שלכם עם הגבלה של נפח(יש אפשרות להרחיב את נפח ההעלאה בתשלום). המטרה של הWebOS זה בעצם להוות מערכת הפעלה וירטואלית שלכם אישית שניתן לגשת אליה מכל מקום בעולם ולהשתמש בקבצים שלכם שהעלתם, לשמוע מוזיקה שלכם, אימייל ועוד מיני אפשרויות שהשרות מציע. אני בחרתי לנסות את http://desktoptwo.com/ שזו אחת ממערכות ה WEBOS הנמצאות …
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-
-
בכלל הוא לא נותן להכנס לאתר של סימנטק דרך הדפדפן! בדקתי ממחשב אחר בו זמנית והשרת של סימנטק עובד. תודה לעוזרים..
-
- 3 תגובות
- 595 צפיות
-
-
מערכת ההפעלה מאפשרת לנו לבצע פעולות רבות בצורה מהירה יותר על ידי שימוש בקיצורי מקלדת. מדריך זה מרכז בתוכו את מרבית קיצורי המקלדת השימושיים. המדריך לקיצורי מקלדת שימושיים
-
- 0 תגובות
- 595 צפיות
-
-
אני צריך בבקשה תוכנה ליצרת טראקים תודה למי שמביא!
-
- 4 תגובות
- 595 צפיות
-
-
יש אתר שנקרא www.deezer.com שתומך במוזיקה אונליין מכל רחבי העולם. יש בו מבחר עצום של שירים לועזיים. אני רוצה שהשירים יהיו במחשב בלי שאוריד אותם. יש איזה תוכנה שמאפשרת זאת? תודה.
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
שמעתי שייצא חדש האם יש שיפור בדפדפן או שזה סתם דיבורים ?? והוסיפו אפשרויות חדשות או משהו כמו כן תוכלו להגיד לי אם הדפדפן מוריד יותר מהר מהגירסה 6 המהירות הורדה מתקרב לזאת של פיירפוקס? תודה
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-
-
יש איזו בעיה לחבר שלי במסן ולא עולה לי פתרון יעיל לבעיה יש איש קשר אחד במסן שלו שכל פעם שהוא מתכתב איתו המסן נתקע לו ויוצא...וזה קורה רק עם האיש קשר הזה. זאת אומרת 80% מהפעמים שהוא מנסה להתכתב איתו זה עושה לו בעיות ויוצא מהמסן ושאר ה20 הוא מצליח להתכתב. הוא התקין ת'מסן מחדש והכל..בדק וירוסים (שלא נראה לי אם זה קשור בכלל..) אשמח לשמוע על פיתרון יעיל. -תודה, נחום.
-
- 3 תגובות
- 595 צפיות
-
-
אני מנסה לנגן קבצי AVI בפורמט DivX/XviD במדיה סנטר של ויסטה, ואני מקבל את ההןדעת שגיאה הבאה: מישהו יכול לעזור לי, בבקשה?
-
- 4 תגובות
- 595 צפיות
-
-
המסנג'ר 8 לייב המחורבן הזה עושה בלי סוף בעיות, ונשבר לי ממנו! איך אני יכול לעזעזאל לחזור לגירסה 7.5? מישהו יודע?? זה אפשרי? מבלי שאח''כ הוא יכריח אותי לעדכן ל8 אחרת זה לא רוצה לעבוד! אולי יצא איזה פאצ' משהו?? אוף איזה עצבים@!#$!~@#!~ תודה.
-
- 6 תגובות
- 595 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין וההודעה הזאת עולה לי http://img530.imageshack.us/img530/1721/10653276cj9.jpg מה צריך לעשות ?
-
- 0 תגובות
- 595 צפיות
-
-
שלום... רציתי לדעת אם יש תוכנה שמסבירה לעומק על כל החומרה של המחשב... סוגי מעבדים, לוחות אם, ערכות שבבים וכו'... אני מכיר את את כל הנושא של חומרת המחשב בצורה די שטחית והייתי מעוניין להעמיק בנושא בצורה מפורטת ככל שניתן... אני יודע שלנושאים כמו נטוורק+ ופוטושופ יש תוכנות מצויינות עם סרטונים והסברים ממש טובים ותהיתי אם גם לנושא הזה יש משהו דומה...
-
- 3 תגובות
- 595 צפיות
-
-
התוכנה עובדת לי מצוין רק שיש בעיה אחת קטנה... כשאני רואה את הסרטון שצילמתי אין סאונד, איך אני מגדיר דרך התוכנה שיהיה סאונד בסרטון? (לא סאונד דרך מיקרופון אלא הסאונד שבעצם במחשב לדוגמא במשחק) אם יש לכם תוכנה מסוג זה אך יותר טובה ופשוטה בבקשה תאמרו לי. ;D מקווה שהייתי ברור ותודה מראש לעונים!
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-


