תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום. אני רוצה להוריד הרבה סרטונים מסוימים (כמה עשרות) מ-YouTube ואני לא רוצה להוריד אותם דרך Naevius (התוכנה שאני משתמש בה) כי שם צריך להדביק את הלינק ושההורדה וההמרה מסתיימים צריך להדביק עוד לינק וזה יהיה הרבה עבודה. האם יש איזושהי תוכנה כמו FlashGet שאני אדביק את הלינקים לסרטונים בה והם ירדו אחד אחרי השני או אפילו כולם ביחד, העיקר שאני לא אצטרך לנפעיל אחד אחד. אם יש אתר שעושה את זה אז גם טוב, א חייב תוכנה. תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 596 צפיות
-
-
לא מזמן פירמטתי את המחשב. התקנתי את כל הדרייברים כרגיל אבל משום מה נמנעת ממני הגישה אל CCC. כל פעם שהמחשב נדלק, או שאני מנסה לפתוח את תפריטי הדרייבר אני מקבל הודעת שגיאה שאומרת: You do not have permission to change catalyst control center settings Please contact your administrator for further help מה שמוזר זה שאני הוא האדמיניסטרטור. חיפשתי פתרון בגוגל ללא הצלחה. אני מנסה לקבל גישה לCCC כדי לבדוק לאיזו מהירות הAGP שלי מכוון (או האם הוא בכלל פועל) אם יש דרך אחרת לבדוק ולשנות הגדרות AGP (לא מצאתי אחת בביוס) אז אקבל אותה כפתרון חלופי. מקווה שתוכלו לעזור לי. יניב.
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
כן, אני יודע שטחנו את הנושא וכן, עשיתי חיפוש אבל בכל זאת - יש לי מחשב נייד (T43) שלא ממש מסתדר עם 720P (MKV), ראיתי שהומלץ פה על התקנת COREAVC וזה אכן שיפר את ההצגה של הסרט אבל עדיין זה מוצג לאט ויש בעיה עם הסינכרון של הקול והתמונה, יש עוד דרך לפתור את זה?
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
המחשב שלי הוא פנטיום 3 500Mhz וכרטיס קול קריאטיב לייב. התקנתי חלונות אקס.פי הוא מזהה את הכרטיס קול וגם מתקין את הדרייברים דרך התקנת הויינדוס אבל לא שומעים קול, הורדתי דרייברים מהאתר שלהם אבל כשהוא בא להתקין הוא מודיע לי שלא מצא כרטיס קול בחומרה. בווינדוס 98 על אותו הסלוט הוא עובד מצוין. ניסיתי להסיר את ההתקנה של הכרטיס קול אבל עם עלית הויינדוס הוא מתקין אותו מחדש באותם הדייבירים של הוינדוס.
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
היייי שלום לכולם רציתי לדעת אם יש אפשרות לייצא עבודה במקס לפוטושופ כשכול אובייקט יהיה "לייר"? עריכה : אוקי רק כדי שלכול מי שמתעניין יהיה בעתיד תשובה... מצאתי תוכנה כזאת היא אפילו ממש ממש לא רעה קוראים לה PSD MANAGER והיא פלאגאין לMAX ואני ממש מרוצה ממנה
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אז ככה סבא שלי כתב עד עכשיו באופיס 2000 הוא התקין בריטניקה (מילון על המחשב) ומסתבר שזה מה שגורם להתגשות עם האופיס שהוא לא יכול לעלות עברנו ל 2003 וכאשר שידרגתי לו את זה נוצרו שתי בעיות נוספות: התאריכים הפכו לעצמם את הצד למשל: במקום 1275-1250 מימין לשמאל כמו שכותבים בעברית הרי זה הפך להיות הפוך ועוד בעיה מוזרה שנוצרה היא שהטקסט שיש בו הרבה מספרים ותאריכים המספרים הפכו להיות בריבועים אינני מתמצא באופיס לכן אשמח אם תעזרו תודה
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
http://www.wavelit.com/?ch=Wildlife&sh=africam מקבל הודעה להוריד PLUGIN מנסה להוריד ומקבל הודעה UNKNOWN PLUGIN אגב האתר המצ"ב הינו מדהים זאת מצלמת ווידאו המראה את פעילות בעלי חיים סביב מקווה המים אתמול ראיתי אריות את הווידאו אני מצליח לראות ב INTERNET EXPLORER תודה
-
- 3 תגובות
- 596 צפיות
-
-
מחשב חדש, ווינדווס מדיה סנטר. ההתקנה של icq (ניסיתי גם את גירסא 5.1 וגם את 4.1. גם בעברית וגם באנגלית) עוברת בהצלחה, אבל כשאני מנסה להתחבר אני מקבל הודעת שגיאה, והתוכנה נסגרת. "ICQLite has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience" מישהו יכול להושיע? פליז... תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
האנטיוירוס פועל בדקתי ב-task manager , אך אין שום איקון בצד שמראה את זה. מה יכולה להיות הבעיה? http://img254.imageshack.us/my.php?image=91190826cs0.jpg
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
ניסיתי לפרוץ אייפוד טאצ' דור שני עם ויסטה ובטעות התקנתי את הLIBUSB ועכשיו כל הUSB שלי משותק ואני לא יכול להיכנס לווינדוס מה אפשר לעשות כדי להיפתר מהתוכנה הזאת?
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום לכם. חשבתי האם יש דרך שנניח אני מתקין ווינדוס, אופיס, וכל מני תוכנות, ואז את כול ה HD אני מעתיק לדיסק DVD (לא יעלה על 4.7GB) עכשיו שאני יפרמט במקום להתקין תוכנה תוכנה, פשוט מריץ את הדיסק הזה ואז יש לי מחשב חדש, שצריך להכניס לו דרייברים וסריאלים לתוכנות. יש אפשרות כזו?
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום לכולם!!! אני רוצה לצרוה סרט בפורמט avi לvcd או svcd לא יודע מה ההבדל אבל לא משנה עכשיו איך אני יכול להוסיף כתוביות שאני צורב יש לי את הכתוביות בפורמט sub אפשר לשים אותם איכשהו או שצריך להדביק אותם לסרט לפני אם צריך משהו יכול להסביר לי איך? ואם לא צריך גם אם מישה יכול להסביר לי איך? תודה רבה לכולם
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום אני צריך את Windows PE דחוף אפשר לתת לי לינק או TORRENT תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
-
עשיתי למחשב שלי פירמוט והתקנתי שם תוכנות חדשות, בMV2 לפני הפרמוט בגירסתו הישנה הצלחתי להשים כתוביות על הסרט והרקע שלהם היה שקוף ז"א שלא היה פס שחור ומעצבן והייתה אפשרות כזאת באפשרויות של התוכנה עכשיו אחרי הפירמוט התקנתי את התוכנה בגירסתו החדשה ואין אפשרות כזאת לעשות רגע שקוף והכתוביות מופיעות עם רגע גדול ושחור וזה ממש מעצבן מישהו יודע איף לפתור את הבעיה? *אפילו אם למישהו יש תוכנה שתספק לי פיתרון תחלופי זה גם יהיה טוב, תודה.
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
יש לי בעיה בסאונד של המחשב שלא שמעתי עליה עדיין אני יכול לשמוע קבצי קול ומוזיקה בwmp אבל בווינאמפ או בכל משחק אחר במחשב אין לי קול במשחקים באינטרנט דווקא יש לי קול. התקנתי מחדש את הכרטיס קול שלי ועידכנתי אותו עדיין כלום אין קול במשחקים.....מה אני אמור לעשות??
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
לפני שבועיים קניתי מחשב והייתי לי בעיה שכל פעם שניסיתי להתקין את הדרייבר של הכרטיס מסך, אז בסיום שהוא מבקש ממני לעשות ריסט למחשב המחשב עולה ונתקע על הרקע, אני רואה רקע אבל אין שורת משימות או אייקונים של השולחן עבודה ואני יכול להזיז את העכבר ולתפקד חלקית(אי אפשר לפתוח תוכנות או קבצים). בקיצור הלכתי לחנות והם התקינו והכל עבד כמו שצריך אז הבנתי שהבעיה היא במסך והחלפתי מסך ועכשיו הכל עובד מצוין. הבעיה היא שהמסך שלי יותר טוב ואני רוצה אותו למחשב החדש, מישהו יודע איך לפתור את הבעיה? זה הדגם של המסך: LG W2261V כרטיס מסך: ATI HD 4770 תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
-
-
מישהו יודע אם יש תוסף לשוא"ש שמשנה ג'יבריש בעברית לאנגלית ולהיפך?
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
TTS=text to speech אני צריך שיהיו בה כמה קולות,והכי חושב שמה שאני כותב והיא מקריאה אפשר להקליט דרך התכנה.(אל תגידו control panel->speech...)
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אנטי וירוס -שלא יקח הרבה משאבים -עדכון אוטומטי , או לפחות שיתעדכן על בסיס יומי -ממשק נוח אנטי וירוס - שתיהיה סריקה יחסית מהירה ואיכותית -זמינה לעדכונים -ממש יחסית מובן וידידותי. לא אכפתי לי אם חינמי או לא , רק שיעמוד בקריטריונים.
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אני משתמש ב-PanitShopPro 9 ופוטושופ CS ואני צריך לכתוב באחת מהן בערבית. הבעיה היא שבערבית יש אותיות סופיות ותחיליות ויש חיבורים בין חלק מהאותיות איך שתי התוכנות לו עושות לי חיבורים ושמות רק אותיות סופיות. עליי לציין שבוורד אין את הבעיה הזו. יש למישהו פיתרון? בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום, היום פרמטתי את המחשב. אחרי זה כל משחק שאני בא להתקין דורש ממני להתקין את DirectX 9.0C למרות שהוא כבר מותקן. הורדתי מכמה אתרים אבל זה עדיין לא עוזר... וגם מה שיש בתוך הדיסקים... בסוף ההתקנה זה אומר לי שהקבצים כבר מותקנים... מה לעשות?! תודה! :-*
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
עקבתי אחרי ההוראות... הגעתי לשלב שמתחתי SPLINE מסביב לחצי פיון, ואז אני אמור להפעיל FILLET על קודקוד מסויים, בכדי לעגל אותו. אני לא מצליח לעשות את זה... בחרתי מהתפריט MODIFY מהרשימה את Fillet/Chamfer - ואח"כ ניסיתי לגרור את הקודקוד - ושום דבר. מה שמשפיע זה הכלי שבחרתי באותו זמן (למשל, להזיז את הקודקוד או לסמן שטח לבחירה). מה פיספסתי?
-
- 4 תגובות
- 596 צפיות
-


