תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. יש לי בעיה קצת משונה. המחשב עבד לי כמו שצריך ולפתע הופיעו בעיות. crystal Player משתגע כשהו מציג סרטים, המסך נהיה אפור והסאונד לא קשור לכלום (שומעים דברים מוזרים שלא קשורים לסרט). זה קורה עם קידודים: hdtv.xvid-xor ,hdtv.proper.xvid.notv ב-hdtv-lol הכל בסדר.... לפני יום הכל עבד (אפילו דברים שראיתי אתמול לא עובדים היום) תקלה שניה: Acrobat Reader, כמה שניות לאחר ההלעת קובץ, הישום נסגר ללא הודעה... תקלה שלישית: אינטרנט אקספלורר, לא נפתח, אלא אם אם אני נותן דאבל קליק על קישור או שאני פותח דרך ה-Explorer של הקבצים. כל התקלות הופיעו ביחד כך שהן קשורות אחת לשניה... ניסתי לעשות recovery מאתמול, לא עזר... קצת רקע על המחשב: AMD x2 4200 ABIT KN9S 1GB MEM Radeon x1900 2500 …
-
- 2 תגובות
- 597 צפיות
-
-
שאני עובד עם התוכנה LatencyMon אני חייב שהיא תעבוד נקי ללא שום תוכנה ברקע או ההיפך בשביל בדיקה אמיתית אני צריך לעבוד שיש תוכנות / משחקים ברקע מישהו יודע ?
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
- 1 follower
-
-
בקיצור אני החלטתי להתקין את Kaspersky אבל בשלבי ההתקנה הוא אומר לי שקודם כל צריך למחוק את ZA למה? ZA הוא פיירוול וה- Kaspersky הוא אנטי וירוס לא?
-
- 4 תגובות
- 597 צפיות
-
-
הי, אתמול הלכתי לקנות מצלמת אינטרנט והמוכר אמר לי תדע לך שהדגם החדיש יותר שאין לנו תומך בתוכנה שתומכת בתוכנה שמוסיפה אלמנטים לתמונת הוידאו. ממה שהבנתי ממנו זה עובד כך יש את התמונה שלך שהמצלמה שלך משדרת אך אתה יכול להוסיף לעצמך כובע או משקפיים כהות וירטואליות ועוד. א9 מישהו מכיר את התוכנה הזאת? ב) מישהו יודע ודאית איזה מצלמות תומכות בה? ג) על הדרךאשמח לקבל המלצות על מצמות אינטרנט שאתם מרוצים מהם ובעיקר ממה להזהר - מה לא לקנות ומה התכונות החשובות שיש לחפש במצלמה. כפים לפורום!!
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שדרכה אני אצור תפריט שבו תהיה אפשרות לראות את הסרט אם או בלי כתוביות כמו בסרטים בחנות ואז אוכל גם לצרוב לDVD בתודה רבה מראש - בבקשה זה דחוףףףףףףףףףף אולי אפילו קצה חוט (מנהלים אולי?? )
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
היי, הורדתי CRAGGLE נכנסתי לתוכנה והנורטון שלי צרח ישר שיש שם וירוס אז מחקתי אותו מייד אבל השאלה שלי היא אם יש לו איזה שהם קבצי התקנה נוספים שצריך ואפשר למחוק ליתר ביטחון?... או שלמחוק את הקובץ מספיק? תודה!
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
כשאני מנסה לטעון סרט מופיע לי דו"ח שגיאות (זה קורה לי רק בסרטים שהורדתי לאחרונה ואני חושב שרק קבצי avi ) זה קורה בכל התוכנות שאני מנסה לטעון את הסרט: מדייה פלייר, BSplayer , ווינאמפ...הכל... יש דו"ח שגיאות ואז זה יוצא מהתוכנה מה אפשר לעשות? תודה
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
טוב אז אני משתמש בה כבר הרבה זמן.. וממש ממש אוהב אותה.. היא ממש נוחה ויש בה הרבה פונקציות שממש עוזרות, חוסמת פופאפים, ולפי דעתי גם יותר מהירה (אבל לא בטוח) היא מקבילה לאקספלורר ההיסטורי המועדפים וכו' משותפים... מה אתם חושבים עליה? ואולי יש לכם המלצה אחרת יותר טובה ממנה..
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אני מעונין ליצור משחקים פשוטים בסגנון פאקמן וכו איזה אתרים או ספרים אתם ממליצים (יש לי ידע בסיסי ב FLASH)
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
ובכן, הכותרת אומרת הכול. האנימציה בכל (כולל, לצערי, משחקים שרצים על דוס) משחק שאני מנסה להפעיל מקרטעת בטירוף כשהעכבר לא נמצא בתזוזה מתמדת, וכשהוא כן, הכול פועל חלק וכמו שצריך. כמובן, זה "קצת" בעייתי לשחק תוך הזזת העכבר לכיוונים רנדומליים בכל עת המשחק. אשמח אם תוכלו לעזור לי בנידון. ניסיתי להתקין מחדש את הדרייבים של העכבר כמו גם לחבר למחשב עכבר נוסף שנמצא במחשב אחר בבית ומתפקד כמו שצריך, התקנתי מחדש את הדרייבים של כרטיס המסך ואת הדרייברים של המסך עצמו ושום דבר לא עזר בינתיים. כמו כן, ניסיתי לשחק עם ה"Hardware Acceleration" על כל רמותיו והאנימציה עדיין דרשה את תזוזת העכבר. בנוסף ניסיתי לעשות Disable ל"Enable Write Combining" שגם היא נמצאת בלשונית ה"Troubleshoot" של הגדרות כ…
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
יצא RC1 Download Firefox 2.0 RC1 for Windows http://mozilla.osuosl.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/2.0rc1/win32/en-US/Firefox%20Setup%202.0%20RC%201.exe
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום לכולם לאחרונה קניתי רישיון (חוקי כמובן) של אנטי וירוס החדש-6 של KASPERSKY רציתי לדעת אם אפשר להתקין אותו גם בבית של אחותי (באותו SERIAL כמובן) מבלי שיהיה בעיות הודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
טוב אני רוצה לצרוב AUDIO CD ואני לא רוצה שאנשים (מדובר באנשים עם ידע בסיסי במחשבים) לא יוכלו להעתיק אותם למחשב שלהם בשום דרך שהיא... איך אני עושה את זה ? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
יצא לי לאחרונה פעם אחד לנסות להתקין אותה ובסיום התקנה היא רשמה איזשהו שגיאה ולא יכולתי להפעילה. היא עובדת על ויסטה 64?
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה להמרת סרטים דוגמא: מ-3GP ל-MPEG אוו יותר נכון אני צריך לקחת סרטון מהפלפון שהוא 3GP ולעביר אותו ל MPEG וסרטון שהוא WMV לפלפון שהוא 3GP מה עוד נכנס לפלפון חוץ מ-3GP קיצר הבנתם מה אני צריך בבקשה דחוף..!
-
- 4 תגובות
- 596 צפיות
-
-
כשאני עוזב את המחשב למשהו כמו 10 דקות~, הוא ניכנס למצב של Sleep. וזה ממש מעצבן כי עד שיקנו לי את המחשב החדש המעבד ה"מדהים" שלי פשוט לא מתמודד עם זה וניחנק וכל המחשב ניתקע לכמה שניות, זה ממש מעצבן. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 596 צפיות
-
-
צריך תוכנה שמסוגלת לשמור Video Stream מוואלה. ניסיתי הרבה תוכנות, הן עובדות, אבל לא בוואלה, לא יודע למה. אם למישהו יש תוכנה שבדוק עובדת בוואלה אני אשמח. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
שלום, שאני כרגע לוחץ על שורת הכתובות באקספולרר 7 ובא להקליד אתר זה כותב לי בעברית וכל פעם אני צריך להפוך את השפה לאנגלית (קשה חח ) האם יש דרך להגדיר שאוטומטית בלחיצה שם האותיות יהפכו לאנגלית? (ואז ישר בכיף אני לוחץ וכותב כתובת של אתר) ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
מישהוא התקין ויכול לתת ביקורת, ביצועים ... ?
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום פתחתי חשבון איי סי קיו חדש כי אני לא מצליח להיכנס לישן שלי ואני רוצה להעביר את הרשימה שהייתה לי למספר החדש... יש לי את כל הקבצים של המספר הישן... יש איזשהי דרך לעשות את זה? איזה תוכנה או משהו כזה? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אני מחפש מדריך לפלאש הידע שלי בסיסי ביותר (שימוש מינימלי בפוטושופ), ולכן המדריך צריך להיות ברמה בהתאם אבל שאפשר להגיע לתוצאות! (:תודה מראש לכל העוזרים
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
הורדתי firmware חדש לצורב די וי די שלי lg dvd H10N ועכשיו, אני לא יודע אם זה קשור, אני לא יכול להפעיל את ANYDVD\ אני מקבל את ההודעה הבאה: warning! No dvd drive detected! possible reasons: 1. you don't have a dvd drive, buy one. 2. you haven't rebooted your system after anydvd has been installed. please restart your computer. 3.your external dvd is not powered or not porperly connected. 4.there is a problem initializing the anydvd driver. if this is the case, try this: unistall anydvd reboot install anydvd reboot
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
המחשב שלי עבר פירמוט ועכשיו אני צריך להתקין את הכל מחדש. התקנתי דפדפן של פיירפוקס וכשאני רוצה למחוק אתרים מהרשימה, הם חוזרים לי כשאני עובר לאתר אחר. מה עושים כדי לסדר את זה?
-
- 4 תגובות
- 596 צפיות
-
-
יש לבן דוד שלי בעיה עם התוכנה CATALYST של ATI בכל משחק שהוא משחק הוא יוצא ממנו עם הודעת שגיאה של CCC נתקע והמשחק נסגר פשוט תוקע לו את המחשב. ניסיתי לעדכן את הדרייבר ולהוריד את החדשה 7.5 אבל שוב ממשיכה הבעיה אני לא יודע אם יש לו כ.מסך 1600 או 1650 וניסיתי אחרי פירמוט להתקין את התוכנה אבל שוב קרתה אותה הבעיה מה כדאי לי לעשות? ובאיזו תוכנה אני יכול לזהות את המעבד הגרפי שלי מבלי להתקין דרייבר עדכני (ב-EVEREST זה זיהה לי לפי הדרייבר שהיה מותקן) ויכול להיות גם שזו בעיה עם הכ.מסך? [br]פורסם בתאריך: 26.06.2007 בשעה 16:07:49 לגבי הכרטיס מסך זה 1600PRO 512MB וזו קורה לנו את אותה בעיה עם הודעת שגיאה CCC.EXE קרס והיא נסגרתאין לאף אחד איזה רעיון מה אני יכול לעשות אולי זה מהכרטיס ע…
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
איזה תוכנה יותר טובה של Kaspersky Anti-Virus ? הPRO או הPersona משהו אמר לי שה הPersona יותר טוב זה נכון?
-
- 3 תגובות
- 596 צפיות
-


