עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אז ככה , השתמשתי ב DAEMON TOOLS 3.47 כבר הרבה זמן . שיצא גירסה 4 כמו חמור התקנתי אותה במקום ראיתי את כול מה שהתווסף איתה אז הסרתי אותה ומשם התחליה הבעיה ההסרה לא הייתה נקייה , נשאר ה SPY שלה ניסיתי להעיף את הכול ולאחר מכן התקנתי את 3.47 שוב. עכשיו הסרתי אותה והיא הוסרה אך עדיין קיים לי הכונן הוירטואלי שלה . איך אני מעיף אותו ? אודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  2. Started by dbx22,

    הפיירפוקס עובד, וגולש לאתרים, והאקספלורר לא עובד ולא גולש לאתרים איך אפשר לתקן את זה?

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  3. אני עם לאפטופ וכל הזמן נודד מרשת לרשת. חלקן מאבוטחות פחות, וחלקן מאובטחות פחות עוד יותר. כל פעם בזיהוי רשת חדשה מערכת ההפעלה שואלת אותי אם זה רשת ביתית\ציבורית וכו'. זה מספיק? או שמומלץ להוסיף גם פיירוול? אם כן, על איזה אתם ממליצים? לא משנה לי חינמי או בתשלום תודה

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  4. Started by Eviljelly,

    שלומות , איבדתי את הדיסקט עם הדריבר אז אם למישהו יש את הדריברים (לא מהאתר של קריאטיב הם לא עובדים) שיצור איתי קשר באיסיקיו 18041102, תודות !

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  5. Started by JVT,

    עזרהההההה אבל דחופההההה מה זה דחופההההה, בהולההההה, הבנתם???????? תקשיבווו!!! יש לי עבודה שקיבלתי לחופש מההורים, אני צריך לסיים את זה עד יום שני, בבקשה עזרו לי זה דחוףףףף!!!!!! אם לא אני לא מקבל את הכסףףף, וזה לא קצת!!!!! סתכלו, קיבלתי עבודה לעשות פרוייקט של משהו, אני לא יכול להגיד איזה, ויש לי פה רשימה ממתינה של, תתפלאו, למעלה מ-200 אימיילים לשלוח להם. ואני חייב בדחיפות תוכנת Multi-Email שתשלח לכולם במכה, אם לא לכולם אז לפחות 20 במכה או לא יודע מה, אבל אני חייב את זה!! אם אני אשלח אחד אחד זה ייגמר בעוד כמה שנים.. חישבתי כמה זמן זה ייקח כמעט במדוייק וזה יצא 14~ שעות, בהתחשב באינטרנט 2.5MB. טוב חפרתי מספיק, עכשיו אני חייב תוכנה אחת, לא משנה לי איזה.. העיקר שתשלח לפחות איזה…

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  6. שלום יש לי את הסורק 1200CU של bearaw ואני מחפש דרייבר לXP אני לא מוצא לXP אלה רק לישנים יותר. תודה מראש עריכה: טעות שלי שם החברה הוא mustek

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  7. ראיתי פה מקודם שממליצים פה על פירואלל אחד של חברה מסוימת הקיצר מה יש להמליץ כל הפיירוואלים עושים אותה עבודה לא??? סוגרים את כל הפורטים חוץ ממה שאתה אומר להם שלא לסגור אז ממזה משנה??? וגם ראיתי שאמרו שהפיירואאל של xp לא משהו אז איך יכול להיות שהוא לא טוב???הוא לא חוסם את כל הפורטים?????

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  8. Started by nim901,

    אז ככה, היום ראיתי באחד חתימה של מישהו שהיה כתוב שם כמה הוא שיחק בכל מני משחקים. קיצר, גם אני רציתי אז הלכתי לאתר (xfire.com) הורדתי תתוכנה והכל טוב ויפה. אחרי זה עשיתי ריסט והמחשב פשוט לא עלה, הוא הגיע למצב שלקח לו 10 דקות להעלות רק את המחשב ואז כלום לא עובד, אי אפשר לעשות העתק הדבק, אי אפשר להפעיל תוכנות, אי אפשר כלום. אז היום פירמטתי ואחרי הפירמוט התקנתי שוב את התוכנה (לא ידעתי שהיא הגורם) ושוב עשיתי ריסט ושוב הכל חזר על עצמו. עשיתי "חושבים" והגעתי למסקנה שזו ה XFIRE ואכן, צדקתי. השאלה שלי היא: אם עוד מישהו נתקל בבעיות מוזרות אלו?

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  9. ניסיתי להפעיל סרט שיש לי על המחשב והוא הפעיל לי משום מה רק את האודיו של הקובץ.... אז הרצתי את הקובץ בGSpot וזה מה שהוא הראה לי.. ד"א אם הDVD DIVX שלי קורא כתוביות אז בSETUP של הDVD אני הולך לסבטייטל ושם על OTHERS בשפות כי אין עברית אצלי ,נכון...??? אז עשיתי את זה ועדיין לא ראו שום כתובית על המסך - מה לעשות?? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  10. Started by DanielHatuka,

    יש לי הודעת שגיאה שאני מנסה להתקין NET Framework v.2. ואחרי ההודעה שאני לוחץ Cancel זה מבטל את כל ההתקנה ויוצא. הנה ההודעה: תודה רבה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  11. Started by Omerole,

    שומעים ממש ממש ממש זוועה,בכל מקרה היום פירמטתי,ומאז זה ככה,מישהו יודע למה?

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  12. איך אני עושה שלא יהיה לי LOW ID ?? מדריך למישהו ?? או איזה הסבר? תודה עריכה: זה בסדר שאני מכבה את הפיירול??

  13. Started by chap123,

    אני רוצה לצרוב קובץ MDS \ MDF כ Image כדי שאני אוכל להעלות אות בסוני פלסטיישן אבל הוא לא מזהה את הפורמט כאחד שהוא יכול לצרוב בתור אימייג'? האם הדבר אפשרי?

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  14. Started by SpidiMan,

    אני צריך דרייבר לכרטיס מסך הבא: ATI X1950PRO 256 לא מצאתי באתר של ATI (כנראה לא חיפשתי טוב). עוד משהו...אילו דרייברים עדיפים יותר ? של הכרטיס עצמו או של הציפ ? (או שיש עוד אחד שאני לא מכיר ?) תודה

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  15. שלום! אני חובב אמנות בוא נגיד, מתחיל, אפילו ספרייטים קטנים אני בקושי מצליח לעשות אבל בשביל להשתפר רציתי תוכנה טוב, הומלץ לי על פיינטר של קוראל ומצאתי ממישהו שאני מכיר את ה9.5 , באתי, התקנתי, הפעלתי הכל בסדר, עשיתי קובץ חדש וזה, עכשיו באתי לצייר משהו, סתם בצבע שחור עם איזה מברשת רנדומלית, לחצתי ופוף, התוכנה נתקעת לשנייה ואז קורסת, אוקיי אמרתי משהו חד פעמי ניסיתי שוב וזה שוב קרה, ניסיתי להחליף מברשת וניסיתי אחת אחת את כל המברשות, היחידות שעובדות אלה המברשות של ה אפקטים כמו ההוריקן ובועות. אמרתי אוקיי, אולי ההתקנה לא הלכה הכי טוב, עשיתי הסרה והתקנתי מחדש אבל זה עדיין קורה... מישהו יודע מה הבעיה? איך לפתור?

  16. שלום לכולם, הוספתי היום הארד דיסק למחשב וכעת יש לי 2 כוננים קשיחים ואני מחפש תוכנה שתוכל לכבות רק אחד מהכוננים, מישהו מכיר אולי תוכנה כזאת ? תודה מראש !

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  17. Started by wow,

    האם יש אפשרות להחלפת האייקון של הקאזה(זה שנמצא בצד ימין למטה) וגם האם יש אפשרות להחליף את הממשק כולו ואם כן אז איך ?

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  18. Started by ophir555,

    הורדתי בשעה טובה את תוכנת הביטקומט. התחלתי להוריד משחק כבד כל שהוא ( יותר משני גיגה) והמהירות תוך מספר דקות הגיע ל 160 -170 קילו לשניה, ירד כ 20 אחוז מהמשחק.. באיזה שהוא שלב לאחר כשעה וקצת התנתקתי, כיוון שההורדה לקחה את כל רוחב הפס. לאחר כמה שעות שוב הפעלתי ומאז ההורדה נעה סביב 8 קילו לשניה. יש לציין כי ניסיתי בשעות שונות והורדות נוספות אולם המהירות לא עוברת את ה 10 עד 12 קילו בכל מצב. לא שיניתי כל פרמטר בתוכנה למה זה קורה, האם התוכנה נעלבה שהתנתקתי ממנה ועברתי סתם לגלוש תודה ???

    • 5 תגובות
    • 597 צפיות
  19. היי, התקנתי את MP11+IE7 לפני כמה ימים, ומאז אני לא מצליח לראות סרטונים ברשת! בטוח שזה לא בעיית קודאקים, כי לפני ההתקנה עם MP10+IE6 היה תקין לחלוטין. האם אחרי ההתקנה של MP 11 צריך להתקין קודקים שוב? הוא אפילו לא עושה BUFFER !!! כשאני לוחץ על מקש PLAY!, כאילו לא מגיב בכלל. היש פתרון לבעייה? האם כדאי לחזור לMP10 (למרות שאני לא כ"כ רוצה... :-\) ? ואם כן, אז איך מסירים את ההתקנה של MP/IE מהמחשב? תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  20. שמעו אני לא בטוח אם הגדרתי טוב תזיכרון וירטואלי. אז מי שמבין ויודע תעזרו לי להגדיר את זה בצורה נכונה. ויש לי 256 זיכרון! תמונה. תודה!

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  21. Started by kfirlion,

    מישהו יכול להביא לי אתר בו אפשר להוריד קודאקים codac....?

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  22. Started by NI4NI,

    מישהו יודע מה קורה איתה ?... האתר שלהם למטה כבר כמה ימים...

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  23. יש למשהוא מושג מה זה אומר? ולמה אני לא מצליח להתקין? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  24. יש לי וינדוס xp אינטרנט אקספלורר 7 כל הדריברים שלי מותקנים הסרטים פעם פעלו..יש קודקים והכל..קויק טיימ ווינדוס מדיה פליר 11 והבעיה היא כמו בנושא שהזכרתי כבר למעלה...מבקש עזרה דחוף תודההה לעוזרים מראש

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  25. מישהו שלח לחבר שלי קובץ במסנג'ר אבל יצא באמצע אני יודע שהמסנגר שומע על הדיסק הכשיח קובץ זמני של ההורדה השאלה היא איפה הוא נמצא ואיך המסנג'ר קורא לו

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות

דיונים חדשים בפורומים