תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
צריך להתקין דרייבר למסך Samsung חדש או שאין צורך? קניתי מסך סמדונג 24 אינטצ למחשב, האם צריך להתקין את הדריבר לווינדוס 10 או שהווינדוס כבר ידע לזהות אותו?
-
- 2 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
ימחק ברגע שאני אקבל לינק, אני מעריך שזה לא יהיה בעוד יותר מחצי דקה. אני ממש שונא שאנשים עושים את זה, אבל זה מקרה דחוף נא לא לנעול או למחוק, אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם :asthanos: עריכה - טוב, תודה בכל מקרה ;D הצלתם אותי..
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך לינק ל .NET Framework 1.1, כבר שעה אני באתר של מיקרוסופט ולא מצאתי תודה מראש, אנוכי
-
- 2 תגובות
- 738 צפיות
-
-
שלום רב. לאחרונה יש לי הרה בעיות בחיבור לMESSENAGR אחרי שעידכנתי אותו מ 7.0 ל 7.5 ועוד דברים אני רוצה להתקים מחדש את גירסת 7.0 אך אני לא מוצא אותה אפילו לא באתר של הMSN.CO.IL מישהו יכול לתת לי לינק בבקשה לגירסה 7.0? תודה מראש רועי.
-
- 2 תגובות
- 470 צפיות
-
-
שלום אני צריך את Windows PE דחוף אפשר לתת לי לינק או TORRENT תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 598 צפיות
-
-
TTS=text to speech אני צריך שיהיו בה כמה קולות,והכי חושב שמה שאני כותב והיא מקריאה אפשר להקליט דרך התכנה.(אל תגידו control panel->speech...)
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום , היתי היום בראיון עבודה במקום שעוסק בגרפיקה מומחשבת אני אמור להיות אחראי על המחשבים שם לתחזק אותם ולתקן בעיות ... מה שאני יודע כבר אבל בעל המקום ביקש שאני ילמד גם קצת PhotoShop , לא משהו רציני אלה דברים פשוטים כמו סריקות \חידוד תמונה \ שינוי גווני הצבעים \ אפקטים וכו' והאמת היא שתמיד רציתי ללמוד PhotoShop אבל אף פעם לא יצא לי ועכשיו יש לי הזדמנות וסיבה טובה ללמוד את זה קצת יש לכם איזה שהם מדריכים באנגלית\עברית (עדיפות לעברית כמובן, אבל גם עם אנגלית אני יכול להסתדר) שיכולים לעזור ? אם יש משהו שמסביר בקצרה על כל פונקציה זה יעזור לי מאוד .... נ.ב מהיא הגרסה האחרונה של PhotoShop ? תודה רבה מראש :-*
-
- 4 תגובות
- 854 צפיות
-
-
אז ככה, אני צריך לעצב את הספר מחזור, ורציתי לדעת מה התוכנה הכי טובה שבה אפשר לעשות זה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי , אני צריך למלא מסמך PDF שקיבלתי מחברה מסויימת . איך ניתן לעשות זאת ? תודה !
-
- 7 תגובות
- 953 צפיות
-
-
-
הורדתי קובץ mpeg אבל לצערי יש בו בעיות באודיו, אז רציתי לדעת אם יש אפשרות לתקן את הבעיות ההלו?
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
זהו! אין לי כח לספאם!! לא אכפת לי המהירות לא איכפת לי הסירבול רוצה ללכת על הפיתרון ההוא > שמעבירים את המיילים לגוגל\GMAIL ובחזרה לאחר סינון הספאמים צריך מדריך צעד אחר צעד....? מי עוזר לי PPLLEEAASSS ?
-
- 18 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-
שמלמד את כל הפונקציות הבסיסיות בתוכנה שדרושות רק לתקן\לשפר תמונות רגילות...
-
- 2 תגובות
- 989 צפיות
-
-
צריך מדריך טוב וברור לEXEL ! אמא שלי עכשיו התחילה בעבודה חדשה ורק חסק לה קצת בסיס באקסל.. חשוב מאוד שיהיה מוסבר באופן טוב.. גרסת אופיס 03
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני חדש פה ואני צריך מדריך בעברית או מדריך ברור באנגלית ל3dsmax 7, ממש מדריך כדי להתחיל מ0 וקצת דברים בסיסיים... תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 716 צפיות
-
-
התקנתי רק עכשיו את התוכנה.! מה עושים יש פה הגדרות וכל מיני שטויות??!?
-
- 1 תגובה
- 758 צפיות
-
-
איך אני גורם למצב כזה שאני יוכל לראות גם במסך של המחשב וגם במסך טלויזיה????? אני חייב לדעת כי יש לי בעיה.מתי שאני מעביר לטלויזיה אז אני צריך ללכץלטלויזה כי היא מרוחקת מהמחשב.לראות מה אני רותה לשנות ואז לחזור שובלמחשב ולכוון עם העכבר ואחים שלי מכוונים אותי לאן אני צריך ללכת עם העכבר בגלל שאני לא רואה את זה במסך מחשב. עוד שאלה קטנה:שאני מעביר ממסך מחשב למסך טלויזיה.איך אני מחזירלמצב של מסךמחשב????אני מחכה עד שזה יחזור לבד חחחחחחחחחחחחח.. כי אני לא יודע איך מעבירים בחזרה.
-
- 1 תגובה
- 655 צפיות
-
-
הצלחתי לשדר בהצלחה(שומעים ממש מדהים)אודיו. בפורום של ווינאמפ כולם בריטים מתורממים... במקום לספר מה עד עכשיו כן הצלחתי לעשות לפי מדריך מסכן שמצאתי,אני אבקש מדריך מכם. תודה, אייל
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
שלום..... מישהו יכול לארגן לי מדריך להאצת האימול בבקשה......................
-
- 2 תגובות
- 860 צפיות
-
-
-
אינספור חיפושים דגו את אותו דג... אם למישהו יש ניסיון איתה ויוכל להסביר לי איך הוא התקין אותה אני אודה לו מאוד.
-
- 0 תגובות
- 749 צפיות
-
-
-
שלום אני צריך מדריך איך לעשות תרגום לסרטים ולצרוב אותם ל DVD אבל חשוב שזה לא יהיה עם התוכנה : TMPGEnc Plus כי התוכנה עושה לי בעיה אז למי שיש אז בבקשה להביא לי לינק
-
- 6 תגובות
- 953 צפיות
-
-
שלום חברים אני צריך עזרה או אפילו מדריך של צריבת משחקים לפלייסטישן 1 אם משהו יכול להסביר לי בכל דרך איך צורבים אני השמח מאוד בתודה כפיר
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התוכנה דיי מיקצועית מי שיכול להביא לי מדריך בעברית אפשר גם עם תמונות .תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 672 צפיות
-


