עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by noambaum,

    אני מחפש תוכנה שעושה IMPORT ו- EXPORT קל מהאקספלורר וחזרה אליו לדוגמא אם אני מפרמט את המחשב אז שאני אוכל להחזיר את כל הפיבוריטים שלי תודה!

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  2. Started by asaf23,

    מה יכולה להיות הסיבה לכך ש WINRAR לא מעוניין לפתוח לי קבצים ומודיע לי על CRC ERROR ולמרות שהווינראר שלי מעודכן לגרסא חדשה והקבצים טובים כי בדקתי אותם על מחשב אחר.... זה משהו סידרתי וקבוע בכל הקבצים שאני מנסה לפתוח לא הולך לי ובא לי לשבור כבר את המחשב... עזרו לי בבקשה .

  3. רק היום נפל לי פעמיים... ואתמול גם פעמיים... זה ממש מעצבן... ואני לא רוצה לחזור למקסטון אחרי שהתרגלתי לפיירפוקס... התקנתי כבר מחדש אתמול... לא עזר... למישהו יש מושג מה כבר יכול להיות הבעיה??? נ.ב. לא יודע אם זה קשור אבל יכול להיות שההרחבות שיש לי הם חלק מהבעיה? י [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  4. Started by ross,

    יש לי קרוב משפחה שבעבודה נכנס בטעות דרך פרופיל לוקאלי מחק פרופיל בשם unknown שהתברר להיות הפרופיל רשת שלו ועכשיו הוא חייב לשחזר את המידע שהיה שם (הפרופיל נוצר מחדש (פרופיל ברירת מחדל) מתי שהוא עשה log on לרשת) חשבתי לתת לו recuva portable ולהגיד לו לבצע סריקה לכונן ולבצע שחזור יש דרך יותר טובה? או תוכנה יותר טובה?

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  5. בסטיקי לא שמתם את התוכנה של DFI לבדיקת טמפרטורה. יש לי לוח אם dfi lanparty nf4 ut-d ולא מצאתי את התוכנה באתר שלהם, אודה לכם אם תמצאו אותה.

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  6. עשיתי פירמוט למחשב ויש לי מדיה פלייר 11 אבל שום דבר לא נפתח לי זה עושה לי ERROR עם כל תוכנה שאני מנסה להפעיל את הסרטים והתקנתי קודקים של KLITe וגם של lions heart הכי מעודכנים שיש וזה עדיין לא עובד כנראה יש בעיה ב XVID או משהו למישהו יש רעיון איך לפתור את זה? (ניסיתי לפתוח רק פורמט XVID ולא שום דבר אחר) תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  7. Started by chenrp,

    אני רואה חלק מהסרטים בשחור לבן או חצי צבעוני וחצי צבעים מוזרים. אני מציין כי הסרתי והתקנתי את ה MEDIA PLAYER שוב ושוב ואת הקודקים (KLITE CODEC PACK) והתקנתי MEDIA PLAYER 11 היום ועדיין זה לא עבר. בתכנות אחרות כמו BSPLAYER או WINAMP אני רואה טוב. יש למישהו מושג?

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  8. אממ אני משתמש בקספרסקי... ואחרי בדיקת ווירוסים האחרונה הופיעו שני הקבצים הבאים אד טופל באופן ידני והשני טופל ע"י התוכנה.. ועכשיו הם מסרבים להיעלם.. בתודה מראש לעוזרים...

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  9. Started by Shbd,

    הכוונה היא לסדר שירים בפליליסט מתיקייה מסוימת כמו בוינדוס בו יש לי אפשרות לסדר את התיקייה עפי' last date modified... אפשרי עם \ בלי תוסף? או שבכלל לא?

    • 4 תגובות
    • 599 צפיות
  10. Started by asafgolan,

    דרך איזו תוכנה הכי פשוט להדפיס חותמת שתראה דומה ככל האפשר לחותמות הלחיצות האלה שיש לעו"ד, רופאים וכו'? (אל תדאגו, זה לא בשביל משהו לא חוקי...)

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  11. Started by sigma,

    אני משתמש במערכת xp sp2 home. התקנתי תוכנה ccleaner. האם רצוי להתקין גם תוכנה abexo free registry cleaner? או ש ccleaner עושה את עבודת הניקוי? התוכנות ניתנות להורדה בחינם באתר:http://www.download.com sigma

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  12. Started by Oranl,

    היי, בכל התקנת תוכנה, לא משנה איזו, מופיעה ההודעה הבאה שבתמונה... מה זה? איך אפשר לסדר את זה? תודה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  13. לsis 7012 יש כמה סוגים או שזה דריבר אחד לכל הלוחות?

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  14. Started by amir85,

    מחפש מאגר תוכנות 64bit NATIVE

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  15. Started by pcmaster,

    אני מחפש תוכנה שמפעילה קובץ exe בכל שעה שעתיים בערך. מישהו מכיר?

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  16. בסרגל הכלים של הסרט מופיע connecting ואז מפסיק ולא רואים או שומעים שום דבר. צפייה בסרטונים דרך youtube כן עובדת. הכוונה היא לצפייה בvideo streaming. לא בפלאש. דוג': http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-4906,00.html ניסיתי בשני הדפדפנים הבאים: Internet Explorer FireFox 2 מותקנת חבילת המקודדים הבאה: http://www.free-codecs.com/K_Lite_Codec_Pack_download.htm (גירסת full) יש צורך בהורדת קודק ספציפי או שינוי הגדרות דפדפן? (דרך מחשב אחר באותה רשת כן מצליחים לראות את הסרטים) תודה מראש.

  17. מצאתי את התוכנה TSSplitter אבל היא נותנת לחתוך רק לפי גודל ואני צריך לפי זמן פריים (כמו ש-VirtualDub נותנת)

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  18. Started by kobibo,

    מחפש תוכנה פשוטה וטובה שתוכל להמיר סרטי DVD לקובץ AVI . אם אפשר תוכנה חינמית ושלא תוריד מאיכות הצפיה.

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  19. שלום לכולם. התקנתי אתמול את הגרסא הסופית של FF 3, והכל סבבה מלבד באג קטן אבל די מעצבן. ברגע שאני לוחץ על לינק שאמור להפתח בטאב חדש, הוא נפתח בטאב הנוכחי וגם פותח עוד 2 טאבים נוספים חדשים עם הלינק, ככה שבסופו של דבר אני רואה את הלינק ב 3 טאבים, אבל את האתר הנוכחי לא רואה יותר. למישהו זה קורה גם? תודה לעונים. נ.ב. זה קרה רק לאחר השדרוג.

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  20. Started by ELiA,

    רציתי לדעת מאיפה מורידים את חבילת הקוקדים הכי עדכנית ושתכלול הכל. וגם לדעת אם windows madia player 10 יכול להציג כתוביות לסרטים. תודה.

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  21. Started by nakamura,

    אני מנסה להעתיק וידאו למחשב באמצעות כרטיס טלויזיה - שמחובר אליו וידאו כשאני לוחץ "PLAY" אני רואה בתוכנה את הוידאו בצורה חלקה וברורה, - אבל - מתי שאני לוחץ "RECORD" וההקלטה מתחילה, מופיעים פסים/ריבועים של טישטוש. הפרעות כאלה על הסרט וככה הוא גם מעתיק אותו למחשב. אפשר לראות את הסרט אבל הוא לא חלק. חשבתי אולי זה הכבל, אבל במחשבה שניה אין סיבה שזה הכבל כי בצפיה ישירה מהוידאו רואים חלק!! רק כשלוחצים הקלטה מופיע הטישטוש וכן בחרתי בהגדרות את האיכות הכי גבוהה. למישהו יש מושג מה הסיבה??? איך לסדר את זה?!?

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  22. יש לי להכין עבודה ואני מעוניין להגדיר שבכל שורה יהיו רק 12 מילים, ושזה יסדר את זה אוטומטית. אפשרי?

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  23. שלום רב, לאחרונה אני דיי בספק האם כדאי להתקין ICQ 6 על המחשב החדש שלי (בשווי 6K ;D), שמעתי שזאת תוכנה שהיא דיי "פוגעת" ביכולות המחשב ומזבלת אותו. האם זה נכון או שאלו שטויות? השאלה השנייה - מרב חוסר אחריות איבדתי את הסיסמא ל- ICQ וגם את שאלת ותשובת הבטיחות , האם יש איזו דרך שיכולה לשחזר לי את הסיסמא או תוכנה שיכולה לעזור? תודה לכל העונים!

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  24. שלום לכולם בעת גלישה ברשת לא מוצגים לי פרסומות ואובייקטים שונים (תמונות כן) אני מקבל את הודעת השגיאה המצורפת. איך פותרים את הבעיה הנ"ל? מדובר על אקספלורר 6 וחלונות 98. תודה מראש, גיא.

    • 5 תגובות
    • 599 צפיות
  25. Started by Trol,

    שלום לכולם. קניתי MP3 של חברת Beat Box 256 MB ביחד עם זה קיבלתי את הדרייבר וכשאני מתקין זה מראה לי את ההודעה הזאת: ואני פשוט לא יודע איך להעביר שירים לMP3, בבקשה תעזרו... תודה מראש!!

דיונים חדשים בפורומים