עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני מתחיל לעשות עכשיו קצת סדר בהורדות שלי (בעיקר אנימה ) וחשתי לבנות מסד נתונים שיכיל את המיקום ועוד פרטים על הקבצים שיש לי (מרוב קבצים לא זוכרים כבר את המקום) יש למישהו המלצות?

    • 4 תגובות
    • 768 צפיות
  2. צריך המלצה תוכנה פשוטה חינמית לטיפול בתמונות. צריך אותה בעיקר כדי לשנות את גודל התמונות ולחתוך אותם לפורמט 2:3 ולא 3:4 כפי שמגיעות מהמצלמה ראיתי שיש את XnView איך היא בסדר?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  3. שלום חברים, אני משתמש בקובץ אקסל כדי להכניס לתוכו נתונים, כל שבוע מגיעים נתונים חדשים - מה שמגדיל את כמות המידע שבקובץ. מבחינת הפעילות שלי איתו - בסיסית לחלוטין. אני משנה צבעים (טקסט ומילוי), מסנן עפ"י צבעים והכי חשוב - מחפש כפילויות בנתונים (על פי שורה, לא משנה). אקסל מצוין לזה, הבעיה איתו שהקובץ נהיה גדול מידי ולמרות שיש לי מחשב שיכול להריץ בלי בעיה, לפעמים (לעיתים קרובות מידי) האקסל פשוט נתקע ל 5-15 דקות ולא מגיב. אם מישהו מכיר תוכנה שתוכל לעשות את אותו דבר בלי לבכות, אני אשמח

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. אני מחפש תוכנה לבדיקת הזיכרונות מכול הספק שהוא. הורדתי את התוכנה golde memory שלא כל כך הסתדרתי איתה... אני בעיקר צריך לבדוק האם אין בזיכרון בעיות ואם הוא עובד באופן תקין.

  5. חברה שמעו יש לי את הMicrosoft internet exploer המסרי* אני רוצה המלצה לאחד חדש אז יאללה בתגובות !!!!!!!!!! 10nx לעוזרים !!!

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by mc_elad,

    איך להגן על המחשב בצורה האופטימלית עד כמה שאפשר ,שלא תעמיס על המחשב ובחינם** ?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. אני מתכוון שיש להם אפשרות של real time protection ואני רציך בעיקרון לmalware כי כבר פעם רביעית שאני מפרט בגלל איזה וירוס או malware (וירוס לא נראה לי כי אני משתמש בNOD32 עם הגדרות מתקדמות) אבל אני לא לוקח שוב סיכון.... בכל מקרה אני כרגע משתמש ב Firewall - Zonealarm בכוונה כי נמאס לי מSYGATE ואין משהו יותר טוב מZA בנתיים.... Antivirus - NOD32 + extra settings malware\spyware - spy sweeper, microsoft antispyware,Spyware Doctor + the build in ZA בנוסף אני גם צריך תוכנות לREGISTERY ואני משתמש בRegistry Mechanic האם יש לכם עוד המלצות... או כל דבר אחר ...

    • 0 תגובות
    • 627 צפיות
  8. אהלן אני צריך המלצה לסורק ANTI VIRUS במצב ONLINE... כמו שיש ל PANDA לדוגמא www.pandasoftware.com יש שם סריקה מלאה של כל הכונן הקשיח. אני צריך כל חברה שאתם מכירים שנותנים שירות כזה, סריקה מלאה לכל הכונן הקשיח... לא סתם לשלוח להם קובץ קטן לבדיקה. תודה מראש יניב

    • 3 תגובות
    • 684 צפיות
  9. אחרי 3 שנים שהייתי על ZA פתאום התחיל להיות לי תקיעות במשחקים והגעתי למסקנה שזה ה ZA גורם לזה אני צריך משהו שדומה ל ZA (שיהיה פשוט קל ולא אוכל משאבים)... תודה

    • 3 תגובות
    • 788 צפיות
  10. Started by p_q,

    אני צריך תוכנה שמגדירים לה מחשב ראשי ברשת המקומית ויכולה להישתלט על כל המחשבים האחרים בו זמנית ברשת? תודה

    • 3 תגובות
    • 606 צפיות
  11. בקיצור מדובר בתוכנה כמו NetMeeting ,פשוט התוכנה לא עובדת לי יותר (בגלל השימוש בPPP במודם ALCATEL . ואין לי תוכנה כדי אחרת , ניסיתי את C U C ME ו PalTalk ,אבל אני מעוניין בתוכנה משהו כמו NetMeeting , כלומר בלי כל האפשרויות של הGroups והחראטה הזה , ואיכות שם לא טובה . אני מחפש תוכנה שבעקרון כמו NetMeeting ושיהיה איכות יותר טובה . תודה לעוזרים . עדיף תוכנה בלי פרסומות ובלי Banners ושזה לא יהיה בממשק Web ...

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  12. טוב אחי סוף סוף קנה מחשב ניד בהמלצתי הוא הוסיף כסף וקנה גם 1 גיגה זכרון במקום 512 (הויסטה באה אם המחשב והוא רוצה הכל חוקי) בכל מיקרה אני כבר בהורדה של :spybotsd14\וAVG עכשיו מה עוד מומלץ? אני מתכנן להוריד לו את GIMP2 ואת אופן אופיס וFF וקודקים יש עוד דברים שאתם ממליצים?

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  13. שלום, אני צריך שתמליצו לי על תוכנה שתיהיה כמה שיותר פשוטה ותעשה את העבודה. נגיד אני רוצה למחוק איזה חלק מסרט/שיר.. איזה תוכנה לדעתכם הכי מתאימה?(נ.ב.. שתיהיה כמה שיותר קלה.. אני צריך משהו שיעשה מה שביקשתי וזהו..) תודה.

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  14. מה אתם ממליצים?.....

    • 7 תגובות
    • 882 צפיות
  15. Started by wme-c1,

    אני יודה לכם אם תוכלו להמליץ לי על תוכנה של mp3 recoder התוכנה צריכה להיות מסוגלת להקליט יש ל mp3 מתוך ה in line של כ.קול. *אם כבר עדיף שתוכל לעשות המרות גם ישר מדיסקים ואם בחירת שמות לקבצים (אבל לא הכרחי) (מצאתי כמה תוכנות בגוגל אבל אני רוצה להעזר בניסיון שלכם).

    • 1 תגובה
    • 702 צפיות
  16. המפתח של הקספרסקי איטרנט סקיוריטי עומד להיגמר לי... אני ישמח להמלצה לתוכנת אנטיוירוס חינמית וטובה לא חייב שיהיה בה פיירוואל(נשתמש בשל הוינדוס)

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by maor6,

    שלום... אתם יכולים להביא לי המלצות על תוכנות שיתוף קבצים הטובות ביותר?

    • 9 תגובות
    • 716 צפיות
  18. Started by YINON110,

    בע''ה, שלום, אני צריך אנטי וירוס למחשב והייתי מעונין לקבל המלצה על אחד מכיון שיש המון סוגים. ד''א, יש לי WINDOWS XP

    • 3 תגובות
    • 730 צפיות
  19. צריך המצלצה לתוכנת אנטי וירוס ל-Windows Vista Ultimate 64 bit תודה מראש!

  20. אני לא מבין חלק מהדברים שרשומים בהתקנה (במיוחד מה 'setup files folder' אומר ) מה התיקיה שצריכה ליהיות ב 'setup files folder' ניסיתי c:\ c:\windows c:\program files c:\vistatransformationpack (תיקיה חדשה) וכלום לא עובד, הוא נותן לי שגיאה שזה לא התיקיה של :screwy:setup files folder בבקשה תסבירו לי מה כל אפשרות אומרת. תודה מראש עריכה הסתדרתי עם ההתקנה... היתי צריך פשוט לבחור אפשרות אחרת. אבל ראיתי בתמונות שיש חלונות שקופים ואצלי אין כאלה

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  21. איך התוכנה מחלקת את המקום למחיצה החדשה? יש לי 2 מחיצות, בכל אחת יש לי 8 גיגה פנוי, אני רוצה לפתוח עוד מחיצה בגודל 5 גיגה בשביל להתקין עליה לינוקס, אבל PM לוקח לי מ-D רק 700 מגה, ומ-C לוקח 3 גיגה. מה הבעיה שלי? איך אני אמור לפתוח מחיצה של 5 גיגה כשהוא מביא לי רק 3 וקצת...

    • 5 תגובות
    • 729 צפיות
  22. אם אפשר בבקשה הסבר עם תמונות זה נורא יעזור לי דרך אגב... זה תוכנה לרשתות

    • 0 תגובות
    • 473 צפיות
  23. אורח
    Started by אורח,

    פשוט אין לי מושג בתוכנה והיא נראת לי אם המון פוטנציאל לפי מה שאני שומע... אז אני רוצה להכנס לזה.. מישהו מוכן להביר לי הכל אודות ביטורנט..?בבקשה.. צורת פעולה,אבטחה,מקורות הורדה...שמעתי על ליצ'ים או משהו..מושגים אחרים..מה כל אלה.. מזה BitComet ?? בקיצור הכל אודות ביטורנט...מאוד הייתי רוצה לדעת.. תודה רבה, יהב.

    • 9 תגובות
    • 2.4k צפיות
  24. Started by RoyShefy,

    התוכנה אמורה לבטל את הCD'S אני לא יודע בדיוק למה. אני מנסה להפעיל **משהו** דרכה ואני פשוט לא יודע איך. ד"א התוכנה חוקית 100%.

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  25. Started by ofer40,

    היי התקנתי את התוכנה SPEEDFAN והיא מראה לי 4 סוגי טמפרטורה. איך אני יודע מהי הטמפרטורה של כרטיס המסך? לא כתוב GPU או משהו דומה. תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים